PDA

View Full Version : kutgeintjes...



Chico
02-10-2007, 20:20
Ok... ik gisteren dus in de bui om me knie te vernaggelen (te gaan trainen dus).. op tijd de deur uit met sporttas en vuilniszak. Lopend door de gang ik hoor ik een gil.. koters in de buurt.. zal wel.. kom beneden aan hoor ik nog een gil... loop de voordeur uit, lijkt het alsof een meisje een auto wordt ingesleurd/geduwd door een jongen terwijl een ander persoon achter het stuur zit...
en het meisje roept "VERKRACHTER!!"

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_geschokt.gif

Dus ik laat me tas en zak vallen, loop naar de auto en grijp die gast met een handvol haren en een handvol jas en duw hem met z'n gezicht hard de stoel in met de bedoeling hem daarna naar buiten te sleuren en hem een flink aantal harde klappen te verkopen (als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel verkrachters.. allemaal een nekschot wat mij betreft)..

Op dat moment valt die hele auto stil.. het meisje stopt met worstelen en valt ook stil.. ik voel de bui al hangen.. ik vraag.. "was het een geintje?" geen antwoord.. ik vraag het nog een keer en het meisje zegt "ja"..

godverdomme http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_wtf.gif

dat zijn geen dingen om grappen over te maken.. voor hetzelfde geld lag die knul schaapjes te tellen in lalaland en werd er verder gewerkt voor een kwalificatie voor een IC unit

Maar me lijf zat vol adrenaline dus echt een goed gesprek komt er niet uit... maar ik dus twee maal gezegd "zijn geen dingen om grappen over te maken" die gast me excuses aangeboden en me vuilnis weggegooid.. al terug lopend zei het meisje achter het stuur (was ik eerst niet doorhad).. "bedankt voor het ingrijpen.. sorry voor het ongemak blablabla"..

tja.. wat moet je daar nou mee... http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_hammer.gif

Dennuz
02-10-2007, 20:27
Dat zijn idd. kut geintjes.. Eigen schuld als je dan een pak slaag krijgt van iemand die alleen maar wil helpen..

chief108
02-10-2007, 20:27
tja...
wat mot je d'r mee?

hopen dat die gozer veel pijn heeft
hij heeft geluk gehad dat je nog op tijd kon stoppen

Italian*Berlusconi*
02-10-2007, 20:29
uitzetten??
tja weet je, Najib verteld het goed in een van zn shows.. jeugd en hun kattekwaad is echt veranderd deze tijd... vergeleken met vroegah.
Je reageerde iig wel goed vind ik!! ben het daar helemaal mee eens.. maar tja, niks aan te doen, is echt deze periode. Als ik sommige kids bij mij in de buurt soms hoor schelden tegen elkaar, kanker jood etc woorden die ik voor mn 10de echt niet durfde te gebruiken.

Justinian
02-10-2007, 20:30
Goeie reactie in ieder geval!

chief108
02-10-2007, 20:34
Goeie reactie in ieder geval!
x2
reps...

Chico
02-10-2007, 20:49
hopen dat die gozer veel pijn heeft
hij heeft geluk gehad dat je nog op tijd kon stoppen
hij zat waarschijnlijk gewoon wat te stoeien met haar... ik vind het zo'n muts reactie van haar :twak:

volgende keer is het echt en dan reageert er niemand..

MB667
02-10-2007, 20:55
topactie van je!!!! wel een dom wijf man,helemaal als je dan echt iets had gedaan, dan had jij een mooie rechtzaak aan je broek, en dat wijf had nix gekregen.

mossad
02-10-2007, 21:16
Klasse reactie.

De man van 14K
02-10-2007, 23:33
beter als je gewoon door het lint gegaan was en die gast had lens geslagen. leren ze het gelijk af!

Bagheera
03-10-2007, 02:30
Waarom ren je op onze auto af en doe je effe stoer met je halve maatregelen? als ik mijn meissie druk in mekaar beuk en ze roept voor de grap verkrachter dan kun je toch gewoon doorlopen... ja?


tsssss mag ook niets meer....

Jeru
03-10-2007, 02:36
Reps Chico.... volgende keer gewoon zijn kop door het ruit. Kan je nog even nagenieten ook.

Ronald
03-10-2007, 03:02
al terug lopend zei het meisje achter het stuur (was ik eerst niet doorhad).. "bedankt voor het ingrijpen.. sorry voor het ongemak blablabla"..
Da's dan toch wel weer aardig toch :)

jopke
03-10-2007, 03:04
reps..

Biiyen
03-10-2007, 03:14
hij zat waarschijnlijk gewoon wat te stoeien met haar... ik vind het zo'n muts reactie van haar :twak:

volgende keer is het echt en dan reageert er niemand..

Inderdaad, het bekende verhaaltje van de Herder die WOLF WOLF blijft roepen. :D

Super actie van jou kant in ieder geval! Reps earned big time.

Khanom Thom
03-10-2007, 04:16
Yep, ook reps van deze kant.. ;)
Hoe moet die gozer zich nu verantwoorden bij zijn schoonouders met zijn bulten op zijn kop... ja, ik was uw dochter voor de gein aan het verkrachten? :eek:

thrillseekah
03-10-2007, 04:59
Yep, ook reps van deze kant.. ;)
Hoe moet die gozer zich nu verantwoorden bij zijn schoonouders met zijn bulten op zijn kop... ja, ik was uw dochter voor de gein aan het verkrachten? :eek:

sommige vrouwen vinden het leuk om verkracht te worden, maja, om daar nou mee bij je schoonouders aan te komen...