PDA

View Full Version : Rottweiler aan lot overgelaten



jcsport
12-10-2007, 22:22
Dit kan toch niet:

Dierenpolitie-Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming - Rottweiler aan lot overgelaten in kleine achtertuin Eindhoven (http://www.dierenpolitie.nl/nieuws/laatste-nieuws/rottweiler-aan-lot-overgelaten-in-kleine-tuin-eindhoven.html)

chief108
12-10-2007, 22:31
people suck

ValeTudo
12-10-2007, 22:33
Als hij het onderdak en de verzorging van de hond niet met spoed verandert, zal de inspectiedienst het Openbaar Ministerie om toestemming vragen voor een inbeslagname (http://www.dierenpolitie.nl/veelgestelde--vragen-archief/vragen-over-inspectiewerk/hoe-werken-inbeslagnames-van-dieren.html) van de rottweiler

Dan pas??? Wat is dat voor een wetgeving hier :thown:
Levenslangverbod op dieren en een paar 1000 euries boette als je het mij vraagt. Zo een gast is het kapotschoppen nog niet waard

stiffler
12-10-2007, 22:33
Als hij het onderdak en de verzorging van de hond niet met spoed verandert, zal de inspectiedienst het Openbaar Ministerie om toestemming vragen voor een inbeslagname (http://www.dierenpolitie.nl/veelgestelde--vragen-archief/vragen-over-inspectiewerk/hoe-werken-inbeslagnames-van-dieren.html) van de rottweiler.


:twak: dat ze arme beestje niet gelijk weghalen


edit: je was me net voor maar je hebt wel gelijk ;)

KO TKO
12-10-2007, 22:56
Op dieren mishandeling en verwaardeloosing moeten veel hogere straffen komen.

Influcted
12-10-2007, 22:59
Koop dan verdomme geen hond als je hem toch zo laat stikken

FOCUS
12-10-2007, 23:02
wacht ff,

zit dat beest daar nog steeds??????????????????????


no way

Impulse
12-10-2007, 23:04
:twak::twak::twak:

Dus als ik het goed begrijp zit dat arme beest nog steeds daar in die tuin??? Achterlijke gasten, waarom halen zij dat beest niet gelijk weg?! Hier kan ik echt heel slecht tegen, zeker omdat ik zelf ook een rottweilier heb.

Zulke mensen moeten gewoon zelf vastgebonden worden:boos:

FOCUS
12-10-2007, 23:12
heb LID gebeld, die doos aan de telefoon bevestigde dat die hond nog daar zit en ze halen hem pas weg als de officier van justitie daar toestemming voor geeft.
Heb gevraagd om het adres, ik wil daar wel die hond weghalen, mogen ze me daarna aanhouden voor inbraak.
Ik krijg het dus gewoon niet, dat mag niet, is tegen de wet.
maar het is wel rot, jaja
gewoon daarbinnen lopen, fotootje maken, ach wat zielig en weer vertrekken!
boos opgehangen
Dit is echt te bizar voor woorden.

stiffler
12-10-2007, 23:26
heb LID gebeld, die doos aan de telefoon bevestigde dat die hond nog daar zit en ze halen hem pas weg als de officier van justitie daar toestemming voor geeft.
Heb gevraagd om het adres, ik wil daar wel die hond weghalen, mogen ze me daarna aanhouden voor inbraak.
Ik krijg het dus gewoon niet, dat mag niet, is tegen de wet.
maar het is wel rot, jaja
gewoon daarbinnen lopen, fotootje maken, ach wat zielig en weer vertrekken!
boos opgehangen
Dit is echt te bizar voor woorden.

wel een superactie van je!! (reps) :thup:

FOCUS
12-10-2007, 23:36
wie het adres heeft van die hond krijgt al mn reps

jcsport
12-10-2007, 23:37
heb LID gebeld, die doos aan de telefoon bevestigde dat die hond nog daar zit en ze halen hem pas weg als de officier van justitie daar toestemming voor geeft.
Heb gevraagd om het adres, ik wil daar wel die hond weghalen, mogen ze me daarna aanhouden voor inbraak.
Ik krijg het dus gewoon niet, dat mag niet, is tegen de wet.
maar het is wel rot, jaja
gewoon daarbinnen lopen, fotootje maken, ach wat zielig en weer vertrekken!
boos opgehangen
Dit is echt te bizar voor woorden.

Goeie actie van je, je bent niet de eerste die zich hierover opwind, ik had het stuk van het hondenforum:
Het honden.nl hondenforum - www.farmfood.nl - :: Onderwerp bekijken - hoe bestaat het??? idiote wetgeving in dit land (http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=124813)

ValeTudo
13-10-2007, 05:36
heb LID gebeld, die doos aan de telefoon bevestigde dat die hond nog daar zit en ze halen hem pas weg als de officier van justitie daar toestemming voor geeft.
Heb gevraagd om het adres, ik wil daar wel die hond weghalen, mogen ze me daarna aanhouden voor inbraak.
Ik krijg het dus gewoon niet, dat mag niet, is tegen de wet.
maar het is wel rot, jaja
gewoon daarbinnen lopen, fotootje maken, ach wat zielig en weer vertrekken!
boos opgehangen
Dit is echt te bizar voor woorden.
:thup:reps idd...ik spring zo in de auto hoor

Wheelie
13-10-2007, 18:38
heb LID gebeld, die doos aan de telefoon bevestigde dat die hond nog daar zit en ze halen hem pas weg als de officier van justitie daar toestemming voor geeft.
Heb gevraagd om het adres, ik wil daar wel die hond weghalen, mogen ze me daarna aanhouden voor inbraak.
Ik krijg het dus gewoon niet, dat mag niet, is tegen de wet.
maar het is wel rot, jaja
gewoon daarbinnen lopen, fotootje maken, ach wat zielig en weer vertrekken!
boos opgehangen
Dit is echt te bizar voor woorden.

Dikke reps :thup:

Jeru
13-10-2007, 18:46
Wat een lijers!!! Zeker reps voor Focus! Nu nog iemand die weet waar deze arme drommel zit en Mixfight comes to the rescue ;)

aliendwurf
13-10-2007, 18:49
people suck

X1000000

Biiyen
13-10-2007, 23:56
Het ergste zal zijn dat als die hond daar wordt weggehaald het dier een week of vier erna een spuit in zijn reet krijgt. Heel erg dit soort toestanden, die gozer moet je eigenlijk opwachten totdat hij het eten komt brengen en hem dan even grof duidelijk maken dat dit niet kan.