PDA

View Full Version : Moeder springt met kind van de Bijenkorf



Jeru
23-10-2007, 05:23
AMSTERDAM - Een moeder is maandag met haar kind van de vierde verdieping in de Bijenkorf in Amsterdam naar beneden gesprongen.

Beiden zijn in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht. Het kind dat ongeveer 1 jaar oud is, is inmiddels overleden. Volgens de politie is er sprake van een poging tot zelfmoord.

De vrouw sprong rond 18.00 uur met haar kind van een balkon in het warenhuis op de Dam. De Bijenkorf is direct ontruimd.
De identiteit van de slachtoffers en de motieven van de vrouw zijn onbekend.


___________________________________________

Echt weer superziek.... R.I.P voor het kindje. Voor de moeder :twak:

De man van 14K
23-10-2007, 05:41
psychotisch kreng, hoop dat ze dood gaat.
wie beroofd nou een 1 jarig kind van zijn leven?!?

aliendwurf
23-10-2007, 05:53
Tering!!!!

R.I.P.

TheSkindo
23-10-2007, 06:55
Ik hoop niet dat ze dood gaat maar voor de rest van haar leven verlamd is zodat ze er echt voor kan boeten, vuile stink hoer...

Mephisto
23-10-2007, 06:56
f*ck,... r.i.p.

Mephisto
23-10-2007, 06:56
Ik hoop niet dat ze dood gaat maar voor de rest van haar leven verlamd is zodat ze er echt voor kan boeten, vuile stink hoer...
en dat ook...

Paganstars
23-10-2007, 07:35
tja ik weet niet of we dit wel zo zwaar moeten veroordelen! Ik vind het eerder triest dan kwalijk! Ze nam tenminste haar kind mee en liet niet het kind aan zijn/haar lot over! Dat had ik serieus kwalijker gevonden!

Iwan
23-10-2007, 08:02
tja ik weet niet of we dit wel zo zwaar moeten veroordelen! Ik vind het eerder triest dan kwalijk! Ze nam tenminste haar kind mee en liet niet het kind aan zijn/haar lot over! Dat had ik serieus kwalijker gevonden!

Are you kidding?
Dus als je uitstapt dan is het beter als je je kind ook maar gelijk afmaakt?

Kom op man, dat kind had nog een heel leven voor zich!

Guillermo
23-10-2007, 12:18
Kwalijke zaak. Laat mams maar lekker verlamd door het leven gaan. Dat arme kind er kan toch niks aan doen dat je in de problemen zit ? Waar gaat deze wereld? :(

Richelieu
23-10-2007, 16:13
Volgens de politie is er sprake van een poging tot zelfmoord

....:twak:

harry
23-10-2007, 16:29
Ik hoop niet dat ze dood gaat maar voor de rest van haar leven verlamd is zodat ze er echt voor kan boeten, vuile stink hoer...

Spoor jij wel helemaal?

stiffler
23-10-2007, 16:55
Are you kidding?
Dus als je uitstapt dan is het beter als je je kind ook maar gelijk afmaakt?

Kom op man, dat kind had nog een heel leven voor zich!

X2 als je zelf springt is dat je eigen keuze... Die kleine had niet echt veel keus wel?

chief108
23-10-2007, 17:03
sad... :cry2:

Tony
23-10-2007, 17:16
ach, beetje relativeren kan geen kwaad..

God wat erg.. 1 vrouw en 1 kind gestorven.. nou nou..

Ff terug naar Darfur en dat soort regionen.. waar ELKE dag honderden vrouwen en kinderen sterven... (en waar vrouwen zelfs genoodzaakt zijn hun EIGEN kind te vermoorden omdat ze er niet meer voor kunnen zorgen/voeden)...

sorry, maar just my 2cts

PS: wat niet wegneemt dat ik bijenkorf verhaal zeer triest vind....

Tsuki
23-10-2007, 17:19
Shit dan moet je echt ver weg zijn om zoiets te kunnen ....................

ik kan er al niet tegen als die kleine van mij valt met voetballen en zich pijn doet ............

echt erg dit ..............................

ashi76
23-10-2007, 18:20
Dat je dr zelf uitstapt vind ik nog tot daar aantoe, maar dat kind meenemen is echt een laffe tyfusstreek. :twak:

smike
23-10-2007, 20:02
tja ik weet niet of we dit wel zo zwaar moeten veroordelen! Ik vind het eerder triest dan kwalijk! Ze nam tenminste haar kind mee en liet niet het kind aan zijn/haar lot over! Dat had ik serieus kwalijker gevonden!

Pff, volgens mij moet ik hier maar om lachen, maar dit is eigenlijk om te huilen!

Je draait de zaak om! Als ze zelfmoord wilde plegen prima, maar neem dan niet je kind mee!
Kind had naar vader/familie/voogd/pleeggezin etc kunnen gaan, maar nu heeft dat kind geen kans op een leven gehad!

mossad
23-10-2007, 20:12
ach, beetje relativeren kan geen kwaad..

God wat erg.. 1 vrouw en 1 kind gestorven.. nou nou..

Ff terug naar Darfur en dat soort regionen.. waar ELKE dag honderden vrouwen en kinderen sterven... (en waar vrouwen zelfs genoodzaakt zijn hun EIGEN kind te vermoorden omdat ze er niet meer voor kunnen zorgen/voeden)...

sorry, maar just my 2cts

PS: wat niet wegneemt dat ik bijenkorf verhaal zeer triest vind....

Ik zie niet in waarom je hier zou moeten relativeren.

smike
23-10-2007, 20:26
Inderdaad mossad wilde ik ook nog typen.
Je kan elke dood/moord etc wel relativeren door iets ergers an te wijzen, dan kan je zelfs Darfur nog relativeren als je het in verhouding met de tweede wereldoorlog ziet!

Maar dat is niet het punt, het punt is dat er minimaal 1 leven is genomen op een verschrikkelijke manier en dat diegene daar niks over te zeggen had.
Bovendien is dit Nederland en niet Sudan.

Khanom Thom
23-10-2007, 21:14
Sterf kutwijf! zo...

Paganstars
23-10-2007, 21:29
maar desalniettemin het is en blijft in en in triest....

Biiyen
24-10-2007, 01:44
Wazig nieuws allemaal de laatste tijd zeg.... er zit iets in het eten hier, kan niet anders.

Jeru
24-10-2007, 01:53
Ze leeft nog en gooide haar kindje gewoon naar beneden.....



De politie heeft de vrouw aangehouden
die gisteren van de vierde verdieping
van de Bijenkorf in Amsterdam sprong.Ze
ligt zwaargewond in een ziekenhuis.Vóór
ze sprong gooide ze haar dochtertje van
anderhalf jaar oud naar beneden.Het
kind overleefde de val niet.

Het onderzoek van de politie loopt nog.
De Bijenkorf werd gisteren na het drama
meteen gesloten.De personeelsleden en
klanten werden,als ze dat wilden,door
Slachtofferhulp opgevangen.

Uit politie-onderzoek is gebleken dat
de vrouw 23 jaar is.Eerder dit jaar
sprong een man van het dak van de
Bijenkorf.Hij overleed.

aliendwurf
24-10-2007, 02:00
We leven in een krankzinnige wereld.....

Octavius
24-10-2007, 02:09
Tja vanaf de kinderkleding naar de dameskleding jumpen is best een hoogte. En de 3 dolle dagen waren al voorbij.

Mephisto
24-10-2007, 04:18
Tja vanaf de kinderkleding naar de dameskleding jumpen is best een hoogte. En de 3 dolle dagen waren al voorbij.

Sorry hoor, open deur en behoorlijk smakeloos