PDA

View Full Version : Hof legt twaalf jaar cel op voor 'ingewandenmoord'



Fr3ddy
24-10-2007, 01:01
DEN HAAG - Het gerechtshof in Den Haag heeft dinsdag de man die zijn vriendin doodde door weefsel uit haar te trekken, veroordeeld tot twaalf jaar cel. De rechtbank had de 44-jarige H. van der M. eerder een gevangenisstraf van dertien jaar opgelegd.

De man bracht in juni 2005 in Den Haag zijn vriendin om het leven door via haar anus en vagina weefsel uit haar te trekken. De zaak raakte bekend als de 'ingewandenmoord'.

De 35-jarige vrouw was tijdens de lugubere handelingen waarschijnlijk bewusteloos door medicijngebruik.

Black-out

Van der M. heeft toegegeven zijn vriendin te hebben verminkt, maar kon niet uitleggen wat de reden hiervan was. Hij verklaarde een black-out te hebben gehad.

De Hagenaar zei eerder dat hij zijn gruwelijke actie pleegde in de veronderstelling dat de vrouw al dood was. "Ik was kwaad omdat ze zelfmoord had gepleegd en daarom ging het lichtje bij mij uit", aldus Van der M.

Weefselschade

Rapportages van artsen spraken deze verklaring echter tegen. Zij concludeerden dat de vrouw, moeder van drie kinderen, door verbloeding en weefselschade is overleden.

In de strafmaat lieten de rechters "het gruwelijke en vernederende van deze daad" meespelen. Ook sloot het hof herhaling van ernstige geweldsdelicten niet uit.

Van der M. heeft altijd geweigerd zich door gedragsdeskundigen te laten onderzoeken. Het Openbaar Ministerie (OM) had overigens zestien jaar geëist tegen Van der M.

De man van 14K
24-10-2007, 01:26
gefeliciteerd Fr3ddy, dit is met stipt het meest zieke wat ik tot nu toe gehoord heb

aliendwurf
24-10-2007, 02:28
Ik probeer het me voor te stellen.....

Jochem
24-10-2007, 03:41
yea ik las het vanmiddag. wtf, levenslang verdomme.

Fr3ddy
24-10-2007, 08:15
12 jaar... daarna loopt zo'n psychopaat weer vrij rond..

Mike
24-10-2007, 08:21
12 jaar??????????
OM eisde 16?

2x levenslang minimaal was terecht geweest. Zal over 12jaar je buurman maar worden....

Muay Thai Elite
24-10-2007, 08:26
Ik probeer het me voor te stellen.....

x 2... Wtf...... Wordt een soort 2Girls1Cup meets Faces of Death...

shakie
24-10-2007, 08:31
Damn son ,,kan alleen in nederland...12 jaar :)
levenslang tbs met dwang..;)

Guillermo
24-10-2007, 08:45
Damn son ,,kan alleen in nederland...12 jaar :)
levenslang tbs met dwang..;)

Ja ja, en in de TBS klinieken mag er nu naar hartelust gesekst worden. De staat voorziet ze zelf van condooms. Serieus.. lang leve fucking NL :twak:

De man van 14K
24-10-2007, 17:33
Ik probeer het me voor te stellen.....

ach ze had al 3 kinderen gehad dus het ging wat makkelijker..