PDA

View Full Version : Boy raped by group of girls



MB667
30-10-2007, 17:01
Published: 12th October 2007 18:19 CET
Online: The Local - Boy raped by group of girls (http://www.thelocal.se/8774/)

Police in southern Sweden are investigating a report claiming that a 17-year-old boy was raped by four girls on Monday evening, Östran reports.

The incident is said to have taken place in Torsås, a small town south of Kalmar. It was the boy's mother who reported the matter to the police, claiming that her son was attacked by four girls as he made his way home.

The girls are thought to have been the same age as the alleged victim and at least one is reported to have known the boy.

"This is a small town so it's very probable that they knew each other," police spokesman Sven-Erik Karlsson told TV4.

Police said it was unusual, though not entirely unheard of, for boys to be raped by girls.

"It is a bit of a reversal of what we are used to. But we don't really know what happened yet. We have launched a preliminary investigation," Karlsson told Östran.

The boy also reported that he was assaulted by two boys his own age later on Monday evening.

"He was beaten by two unknown perpetrators," Karlsson told TV4.

The boy's mother said that he had also received threats on Lunarstorm, a community website for young people.

As the boy has not yet turned 18, police are treating the report as a juvenile case.

"We usually give cases like this priority," Karlsson told Östran.

Christophe
30-10-2007, 17:18
Voordat jullie allemaal mooie dromen over 4 lekkere zweedse cheerleaders beginnen te hebben ... als die meiden knap waren moesten ze niemand verkrachten! Misschien zagen ze er zo wel uit:

http://www.dwellunderground.com/random/ugly_lady.jpg

Nu klinkt het niet meer zo geil hé?! ;)

natasja
30-10-2007, 17:21
Het is zowiezo erg dat er iemand verkracht is.
En dan maakt het niet uit of het een jongen of een meisje is, het is even erg vind ik.
De frustratie, onmacht en iets tegen je wil in is al verschrikkelijk genoeg....

FOCUS
30-10-2007, 17:54
ik wilde een 'strakke opmerking' plaatsen,

maar Natasja heeft natuurlijk gelijk:blush:

Jochem
30-10-2007, 17:57
ik wilde een 'strakke opmerking' plaatsen,

maar Natasja heeft natuurlijk gelijk:blush:

Doe toch maar wel, ik vergeef het je ;)

Christophe
30-10-2007, 18:22
Het is zowiezo erg dat er iemand verkracht is.
En dan maakt het niet uit of het een jongen of een meisje is, het is even erg vind ik.
De frustratie, onmacht en iets tegen je wil in is al verschrikkelijk genoeg....

Inderdaad, alles "tegen je wil" is verschrikkelijk! En ze verdienen zware straffen.

Biiyen
30-10-2007, 18:24
*mental note*

Move to sweden

De man van 14K
30-10-2007, 18:25
Ondanks dat hij het heel erg vond, kreeg hij hem omhoog en is hij verkracht? raar verhaal..

Jochem
30-10-2007, 18:44
Ondanks dat hij het heel erg vond, kreeg hij hem omhoog en is hij verkracht? raar verhaal..

Staat nergens dat de meisjes degenen waren die gepenetreerd werden. Misschien hebben ze hem wel in zijn kont gefistf*kt.

chief108
30-10-2007, 18:53
:eek:
daar hadden we nog niet aan gedacht...

FOCUS
30-10-2007, 18:57
*mental note*

Move to sweden


:hugegrin:

Christophe
30-10-2007, 19:09
Ondanks dat hij het heel erg vond, kreeg hij hem omhoog en is hij verkracht? raar verhaal..

Tja, een vrouw die verkracht wordt, wordt ook regelmatig "vochtig" en het komt erg vaak voor dat ze ook klaarkomen (wat dan nog voor extra psychologische problemen zorgt). Is dat een teken dat het geen verkrachting is?! Dacht het niet!

Een mens heeft maar tot een bepaalde graad controle over zijn lichaam, en bepaalde "prikkels" zullen meestal bepaalde reacties teweegbrengen ... of je nu wilt of niet!

A-team
30-10-2007, 19:11
Ga verder, het wordt steeds geiler :D

Christophe
30-10-2007, 19:45
Ga verder, het wordt steeds geiler :D

Vetzak! :p

Biiyen
30-10-2007, 19:56
Ga verder, het wordt steeds geiler :D

LMAO! :D:D

MB667
30-10-2007, 19:59
http://www.dwellunderground.com/random/ugly_lady.jpg

Nu klinkt het niet meer zo geil hé?! ;)

Hiermee verdien je eigenlijk min reps, je verkracht in je eentje een topic!

FOCUS
30-10-2007, 20:02
http://www.dwellunderground.com/random/ugly_lady.jpg

Theo van Gogh lives!

Briant
30-10-2007, 20:15
het is wel wat apart. Waarschijnlijk kende de daders en het slachtoffer elkaar, en later die dag werd die jongen in elkaar geslagen. Zijn toch bijzondere feiten.

PigDog
30-10-2007, 21:14
Het schijnt hier ook wel eens te gebeuren meldt het RIAGG, maar slachtoffers schamen zich er vreselijk over dus maken dat nooit kenbaar.

Je zou maar genomen worden door Theo van Gogh

:D

chief108
30-10-2007, 21:22
http://www.dwellunderground.com/random/ugly_lady.jpg

Theo van Gogh lives!
:rotflmao:

LOL.....

reps...

Spike_tm
30-10-2007, 22:39
het is wel wat apart. Waarschijnlijk kende de daders en het slachtoffer elkaar, en later die dag werd die jongen in elkaar geslagen. Zijn toch bijzondere feiten.
Word je eerst verkracht door 4 meiden. Komen even later 2 gasten verhaal halen omdat je hun vriendin hebt geneukt :twak:

dimitri
30-10-2007, 23:05
Inderdaad, alles "tegen je wil" is verschrikkelijk! En ze verdienen zware straffen.

http://www.themaskedblogger.com/images/birthday_spanking.jpg

Mickey
30-10-2007, 23:07
http://www.dwellunderground.com/random/ugly_lady.jpg

Theo van Gogh lives!

I'd hit it!
- with a stick maybe..

Muay Thai Elite
31-10-2007, 21:35
Tja, een vrouw die verkracht wordt, wordt ook regelmatig "vochtig" en het komt erg vaak voor dat ze ook klaarkomen

FOKKIN BS! Geloof ik geen hele dikke drol van..

Fr3ddy
31-10-2007, 21:40
Tja, een vrouw die verkracht wordt, wordt ook regelmatig "vochtig" en het komt erg vaak voor dat ze ook klaarkomen (wat dan nog voor extra psychologische problemen zorgt). Is dat een teken dat het geen verkrachting is?! Dacht het niet!

Een mens heeft maar tot een bepaalde graad controle over zijn lichaam, en bepaalde "prikkels" zullen meestal bepaalde reacties teweegbrengen ... of je nu wilt of niet!

Dit klinkt als daderkennis...
















Foei Fr3ddy, niet grappig :twak:

Paganstars
31-10-2007, 22:12
heel triest het zou je maar gebeuren... @ freddy misschien dat christophe uit ervaring spreekt?

TheSkindo
31-10-2007, 23:07
Genomen worden door Theo van Gogh lijkt me nu helemaal ranzig....

smike
01-11-2007, 01:44
Kinderachtige reacties meer.

Volgens moeten jullie even uitzoeken wat verkrachting is.
Namelijk sexuele activiteiten tegen je wil in en nee, dat is niet van dat die gozer ff geen zin had om gepijpt te worden, maar idnerdaad, misschien ramde ze wel hun vuist in ze reet, of whatever.

Verkrachting=verkrachting wie het ook betreft.

Muay Thai Elite
01-11-2007, 01:50
Ja maar verkrachting op je 17e door maar liefst 4 chicks van je eigen leeftijd is gewoon priceless... Dus doe niet zo moeilijk...

Tony
01-11-2007, 01:55
sorry... ik kan het niet laten.... Maar ik lig werkelijk in een deuk hier...

Wat trouwens geen afbraak doet aan het feit dat verkracht worden zeer ernstig is...

smike
01-11-2007, 02:12
Ja maar verkrachting op je 17e door maar liefst 4 chicks van je eigen leeftijd is gewoon priceless... Dus doe niet zo moeilijk...

Kanker toch op man, het is VERKRACHTING, geen sex.

Jij bent echt zo focking dom, om te huilen of lachen, weet ik niet, misschien heeft die gozer een levenslang trauma, maarja is toch allemaal grappig ja toch...

Het wordt tijd dat ik jou eens samen met 30 Turken verkracht, is ook lachen.

Jochem
01-11-2007, 02:18
Kanker toch op man, het is VERKRACHTING, geen sex.

Jij bent echt zo focking dom, om te huilen of lachen, weet ik niet, misschien heeft die gozer een levenslang trauma, maarja is toch allemaal grappig ja toch...

Het wordt tijd dat ik jou eens samen met 30 Turken verkracht, is ook lachen.

reps als je het filmpje post

Jochem
01-11-2007, 02:21
FOKKIN BS! Geloof ik geen hele dikke drol van..

wikipedia
Rape by sex - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Rape_by_sex)
One common [citation needed (http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Citing_sources)] false assumption about the rape of females is that a woman who lubricates, experiences arousal or even orgasms is consenting to her rape. A woman's physiological responses to sexual contact are involuntary and in no way imply consent. A woman can become aroused, lubricate, and even orgasm against her will during a rape.[1] (http://en.wikipedia.org/wiki/Rape_by_sex#_note-arousalDuringRape) Furthermore, even if orgasm during rape is intensely physically pleasurable for the victim, it can lead to great stress afterwards if the victim comes to associate physical pleasure with the trauma of rape. While conscious thoughts and choices can result in sexual agreement, it is not constant, and neither is any intellectual agreement with sexual responses. Thus, while some might change their minds and 'forgive' a rape, it is an unethical and legally risky action.

tja, wil nog niet veel zeggen, maar ik kreeg verdomde veel hits. Onder andere dit probleemkind:

Question
I am a 36 year old male. When I was young I was the victim of molestation, incest and rape... all unrelated.

From the time I was 9 until I was 14 a friend of the family (male) took me on "fishing trips." My parents let me go and I enjoyed it. But at night he would give me beer and made me wear girl's dresses and underwear. He would make me perform oral and would rub his penis on me like we were having sex. He never penetrated me though. I hate to admit it, but I enjoyed the affection he gave me and I missed it after it stopped.

When I was about 13 I had sex with my sister (15) several times over a period of a year. I was never told about sex and had no idea what we were doing or why. It just felt good.

When I was 15 I was raped violently by a guy. Some friend and I were try to buy pot in a bad neighborhood when a guy and his friends opened the door of the car and jumped in. They forced me to drive to a place down a long dirt road where they beat us badly and robbed us. The big guy (probably in his mid 30's) made me strip and tried to force me to give him oral sex. I fought him and he punched me hard and knocked me out. When I woke up he had put me on the tailgate and was raping me anally. I was very grogy but came to quickly once I realized what was happening. I decided not to fight and let him continue without resisting. Unbelievably I had an orgasim. At the time I did not understand because I did not even have an erection. But I know know he was pounding my prostate. One of the other guys had his way with me and then they ran away into the woods and left us there.

These three things have botherered me for years. The molestation made me attracted to older men. Sex with my sister made me terrified of girls and the rape (because I had an orgasim) made me believe I was gay.
I am married now for 8 years and I thought I had everything under control. Suddenly now I cannot sleep and when I do I have terrible nightmares. I drink too much and I am growing more and more depressed day by day. I am unable to make love with my wife and she knows something is wrong.
I cannot tell anyone these things but I need help. I am desperate. Maybe I AM gay and just can't admit it. Or maybe these experiences have had a profound effect on me. In any event, I cannot live like this anymore. Tears are running down my face as I type this and I don't know why. I am terribly confused.
I can't even talk to my wife about this so how will I ever get the nerve to talk to someone. What would you do?

Tony
01-11-2007, 02:25
Kanker toch op man, het is VERKRACHTING, geen sex.

Jij bent echt zo focking dom, om te huilen of lachen, weet ik niet, misschien heeft die gozer een levenslang trauma, maarja is toch allemaal grappig ja toch...

Het wordt tijd dat ik jou eens samen met 30 Turken verkracht, is ook lachen.

Nee jij komt intelligent over met je kanker....

Ik wordt liever door jouw 30 turkenvriendjes anaal verkracht dan dat ik kanker krijg.

Spotten met verkrachting is erg... Spotten met kanker is erger.


Nuff said

Muay Thai Elite
01-11-2007, 02:32
Smike als je mij en 30 turken verkracht ben je 31 keer een homo..

smike
01-11-2007, 04:04
Dacide, ik spot niet met kanker, is gewoon een uitdrukking: opkankeren, net zoals kankeren over iets.
Grappig dat je wat zegt over mijn intelligentie als je zelf niet goed kan lezen.

Mickey
01-11-2007, 05:06
Kweenie hoor.. Maar ik denk dat je niet echt verkracht kunt worden door een vrouw als man. Ja, met een bezemsteel misschien.. Maar zodra je als man een erectie krijgt heb je dr zin an.. Lijkt me zo. Denk ik.. Toch?

Chico
01-11-2007, 05:26
denk toch dat het met een bezemsteel was ofzo...

smike
01-11-2007, 05:41
Bezemsteel, vuist, takken, whatevfer...
Feit is dat die gozer verkracht is, of het nou door een man of vreouw is doet niet ter zake.
Mannen en vrouwen zijn gelijk toch.

Biiyen
01-11-2007, 05:58
Je kan wel seks afdwingen door een kitten te halen uit het asiel en dan zeggen dat je het katje voor der gezicht nekt als ze je niet paalt.

Jochem
01-11-2007, 06:14
Je kan wel seks afdwingen door een kitten te halen uit het asiel en dan zeggen dat je het katje voor der gezicht nekt als ze je niet paalt.

das op zich wel slim, chantage staat minder voor als verkrachting toch. en either way, als ze nee zegt, kan je toch een poesje neuken.

Christophe
01-11-2007, 06:57
Ik heb echt een dubbel gevoel bij deze thread. Ik moet om de haverklap erg hard lachen met jullie, maar dan besef ik weer waar het hier om gaat. Maar dan lees ik weer één van die gekke posts ...

Misschien maar beter niet meer openen! :p

Muay Thai Elite
01-11-2007, 08:19
Het stomme is; ik snap Smike z'n standpuntoverviewopinion eigenlijk wel, maar toch... Verkracht worden door 4 chicks van 17... Hotdamn! ;)

Christophe
01-11-2007, 09:03
Hahahahahaha .... en wéér ....

Tony
01-11-2007, 09:06
Dacide, ik spot niet met kanker, is gewoon een uitdrukking: opkankeren, net zoals kankeren over iets.
Grappig dat je wat zegt over mijn intelligentie als je zelf niet goed kan lezen.

Grappig dat je niet beseft dat juist dat spottend kan zijn....
en ik kan prima lezen hoor. Had vroeger op de basisschool zelfs een keer een 8 gehad voor lezen (en daarbij een sticker gekregen)

Influcted
01-11-2007, 17:18
Het zou vervelend voor hem zijn als ze een dildo op een bezem hadden vastgebonden en hem daarme ''plezierden''...

MB667
01-11-2007, 17:58
ja yara, idd ;)

maar euh: tis door 4 vrouwen for god sake........van 17. kijk als het nu door mannen was geweest, dan was het verkrachting.......of toch voor hem niet, aangezien hij het het door 4 vrouwen wel als verkrachting ziet. hij zal wel gewoon een beetje poot zijn.

Christophe
01-11-2007, 18:12
ja yara, idd ;)

maar euh: tis door 4 vrouwen for god sake........van 17. kijk als het nu door mannen was geweest, dan was het verkrachting.......of toch voor hem niet, aangezien hij het het door 4 vrouwen wel als verkrachting ziet. hij zal wel gewoon een beetje poot zijn.

En wat als die meiden er ongeveer zó uitzagen

http://img316.imageshack.us/img316/9627/biggirls3ej.jpg

En die knul die verkracht is zo:

http://images.jupiterimages.com/common/detail/93/45/23104593.jpg

Dan lijkt het niet meer zo leuk hé?! ;)

MB667
01-11-2007, 18:22
hallo....het is in zweden gebeurd en in zweden heb je alleen lekkere wijven, de politie heeft een foto van de daders vrijgegeven

http://www.ulni.net/wp-content/uploads/2007/03/article.jpg

Fr3ddy
01-11-2007, 18:23
@ Christophe

Jouw bron verstrekt incorrecte informatie.

Google: Swedish girls --> swedish girls - Google Afbeeldingen Zoekmachine (http://images.google.nl/images?svnum=10&um=1&hl=nl&q=swedish+girls)





ff offtopic: eind van de maand zit ik met mijn reet in Zweden ;)

MB667
01-11-2007, 18:27
boe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

Christophe
01-11-2007, 20:05
@ Christophe

Jouw bron verstrekt incorrecte informatie.

Google: Swedish girls --> swedish girls - Google Afbeeldingen Zoekmachine (http://images.google.nl/images?svnum=10&um=1&hl=nl&q=swedish+girls)





ff offtopic: eind van de maand zit ik met mijn reet in Zweden ;)

Of hier: brazilian girls - Google Afbeeldingen Zoekmachine (http://images.google.nl/images?svnum=10&um=1&hl=nl&q=brazilian+girls)

Biiyen
01-11-2007, 20:18
ja yara, idd ;)

maar euh: tis door 4 vrouwen for god sake........van 17. kijk als het nu door mannen was geweest, dan was het verkrachting.......of toch voor hem niet, aangezien hij het het door 4 vrouwen wel als verkrachting ziet. hij zal wel gewoon een beetje poot zijn.

Precies man, die agenten hebben zich helemaal suf gelachen. Die zijn naderhand op zoek gegaan naar die 4 meiden in de hoop ook te mogen bonken.

Influcted
01-11-2007, 20:51
Haha als dat de daders waren zou ik meteen naar Zweden emigreren

Influcted
01-11-2007, 20:57
http://www.jacatu.de/wbb2/t7850-swedish-versus-british-nightclubs.html leuke link hierbij

De man van 14K
01-11-2007, 21:04
Dus technisch gezien kan er alleen sprake zijn van aanranding of hij moet toch geil geworden zijn en een stijve gekregen hebben.

Hoe dan ook kan ik me niet voorstellen een aanklacht in te dienen als er 4 chicks voor mijn deur staan en mij dwingen sex te hebben met ze. heheh
WHOEEHOEEE BITCHES

MB667
01-11-2007, 21:27
die link van influcted, daar was 4 jr geleden een slideshow van, dat was van 1 nachtclub in zweden, kweet niet meer hoe die club heet. helaas.

Bud S
02-11-2007, 02:59
toen ik 17 was droomde ik van dit soort dingen
of het nou mooie wijven waren of lelijke
die dildo in me reet nam ik dan maar op de koop toe.
verkracht worden door 4 wijven is geven en nemen

Bud S
02-11-2007, 03:13
Tja, een vrouw die verkracht wordt, wordt ook regelmatig "vochtig" en het komt erg vaak voor dat ze ook klaarkomen of je nu wilt of niet!


waaruit we weer kunnen concluderen dat het zg. "voorspel" een zwaar overdreven gehyped fenomeen is en derhalve eigenlijk niet nodig

leerzaam dit

Bud S
02-11-2007, 15:50
eigenlijk zou ik teleurgesteld zijn als ik geen dildo in me reet kreeg

chief108
02-11-2007, 17:42
Willem really needs to get some....

Fr3ddy
02-11-2007, 17:44
Hahaha lol @ willem! :hugegrin:

nicolas the red
02-11-2007, 19:39
http://www.jacatu.de/wbb2/t7850-swedish-versus-british-nightclubs.html leuke link hierbij

fucking hell! zijn bh's verboden in zweden of zo?

Muay Thai Elite
02-11-2007, 21:09
fucking hell! zijn bh's verboden in zweden of zo?

Nog zeiken ook....

PigDog
02-11-2007, 23:50
waaruit we weer kunnen concluderen dat het zg. "voorspel" een zwaar overdreven gehyped fenomeen is en derhalve eigenlijk niet nodig

leerzaam dit

Mijn voorspel is "broek uit".

:pimp:

Christophe
03-11-2007, 03:28
waaruit we weer kunnen concluderen dat het zg. "voorspel" een zwaar overdreven gehyped fenomeen is en derhalve eigenlijk niet nodig

leerzaam dit

Hahahahahahahaha ... gek! :lol:

Christophe
03-11-2007, 03:29
die link van influcted, daar was 4 jr geleden een slideshow van, dat was van 1 nachtclub in zweden, kweet niet meer hoe die club heet. helaas.

Kunnen we niet eens met een delegatie van Mixfight naar Zweden trekken om onze eigen slideshow samen te stellen?! I'm game! :thup: