PDA

View Full Version : Vanavond Peter R. de Vries...



Justinian
11-11-2007, 16:18
HET SKELET IN DE DORPSSTRAAT
Aanstaande zondag presenteren we een onthullende reportage over een oude moord die pas vorig jaar aan het licht kwam: ‘Het skelet in de Dorpsstraat’. Op 21 juli 2006 vinden nietsvermoedende bewoners van een dijkwoning in Lage Zwaluwe de beenderen van een mens onder hun betegelde keldervloer. Ze onderwerpen die zomer hun huis in de Dorpsstraat aan een grondige verbouwing.

De recherche en het NFI achterhalen de identiteit van het skelet dat er vijftien jaar eerder al blijkt te zijn begraven. Het gaat om de Turk Yalcin Colkusu (http://www.peterrdevries.nl/wieweetwat/yalcincolkusu-tot.htm) uit het naburige Waalwijk. Colkusu, vader van twee jonge kinderen, blijkt in 1991 te zijn vermoord, maar zijn familie heeft dat nooit geweten. De 31-jarige man stond al die tijd alleen maar als vermist te boek. Peter verrichtte de afgelopen maanden een eigen onderzoek naar het weerzinwekkende misdrijf. Volgens Justitie is de inmiddels 69-jarige Hurrem S., die begin jaren negentig een shoarmazaak exploiteerde in het betreffende pand, de moordenaar. Maar volgens deze hoofdverdachte zit één van zijn toenmalige personeelsleden, de beruchte Mehmet A., achter de gewelddadige gebeurtenissen.

Op 13 november begint in Den Bosch het hoger beroep tegen Hurrem S., die eerder door de rechtbank in Breda werd vrijgesproken van betrokkenheid bij het misdrijf in 1991. In de uitzending van zondag ziet u onder andere een interview van Peter met deze vermeende moordenaar.

Trailer: http://www.peterrdevries.nl/video/promo11-11-07.wmv

Richelieu
11-11-2007, 22:54
Goede uitzending !!!!

"ikke van niets weten"....

In een normale broodjeszaak rouleren geen koffers met een half miljoen gulden....:D

Biiyen
12-11-2007, 08:31
Ik begrijp de Nederlandse rechters niet... wat moet je als OM dan in godsnaam aanleveren om iemand achter slot en grendel te krijgen? Volgens mij willen ze gewoon willens en wetens dat het een grote kutzooi is.

Er zijn 2 getuigen die zeggen dat hij een afspraak had met die man
Er is een lijk met schotwonden
Het lijk is gevonden in zijn kelder
Zijn auto ed stonden destijds bijna voor zijn deur
Die kerel bedreigd iedereen te pas en te onpas met de dood
Die kerel heeft allerlei banden met onderwereld

Ik begrijp het niet.... in 99% van alle landen ter wereld hadden ze die gozer in de bak gesmeten. In Nederland? "Geen concreet bewijs, gaat heen en vermeigvuldigd u"

knilles
12-11-2007, 09:55
Goede uitzending !!!!

"ikke van niets weten"....

In een normale broodjeszaak rouleren geen koffers met een half miljoen gulden....:D

En nog niet gewoon Nederlands kunnen spreken, hoe lang woont die vent hier nu??

Eerst zegt die: Hij (het hulpje) paste vaak op het koffertje en daarna paste ik er soms op, later zegt die kerel: Heb het koffertje 1x snel gezien in mijn zaak

Dit zaakje stinkt aan alle kanten.

DK
12-11-2007, 16:06
Peter vroeg hoe het kon dat de buurt schoten had gehoord op de bewuste avond. het antwoord was. Kanne nie, mens fantasie.

Hoe kan het dat je ook met een andere moordzaak in verband werd gebracht. Ikke mensen helpe en ikke pech hebbe.

Richelieu
12-11-2007, 16:27
Peter vroeg hoe het kon dat de buurt schoten had gehoord op de bewuste avond. het antwoord was. Kanne nie, mens fantasie.

Hoe kan het dat je ook met een andere moordzaak in verband werd gebracht. Ikke mensen helpe en ikke pech hebbe.

x2..Enkele mensen in de buurt verklaarden dat ze op de bewust nacht schoten hebben gehoord en meneer doet het allemaal maar af onder de noemer....kanne nie..mensen liegen allemaal...allemaal fantasie...:twak:

Ik zweer dat op God.....euh...hoe moet ik dat doen...zweren...zo toch...:wacko:

Dannyboy
13-11-2007, 15:40
Laat ik daar nu geboren en getogen zijn.....

Destijds stonk hij al, z'n voedsel ook, en z'n zaakjes nog erger. Even voor de scherpzinnigen alhier, er staat daadwerkelijk een "s" achter.

Opsluiten of retourneren a.u.b.

Buurtbewoners moeten overigens niet zeiken, wel met zatte ballen shoarma halen en daarna anoniem klagen.....

Alsof LZ zelf zo'n lekker fris dorpje is.

Maar simpelweg niet te tolereren wat hier gebeurt is.