PDA

View Full Version : WTF Serie's



Wheelie
14-11-2007, 20:41
Let op!:
Zoals jullie misschien wel gehoord hebben is er momenteel een staking gaande in Amerika. De scriptschrijvers van alle series en films hebben het werk neergelegd. Dus worden er geen scripts meer geschreven, waardoor de productie van de meeste series komende maand ten einde loopt en er dus GEEN nieuwe afleveringen komen. Voor informatie over de staking, bekijk dit;

http://www.youtube.com/watch?v=oJ55Ir2jCxk

Wat heeft dit nu voor effect? Ik zal het even beschrijven voor de series die in het assortiment zitten. Ik ga wel even uit van wat er nu bekend is en dat komt al dicht in de buurt van worst case scenario.

24 Season 7: Voor onbepaalde tijd uitgesteld. Komt waarschijnlijk pas in september 2008 of pas in januari 2009.
Jericho Season 2: De productie is helemaal klaar, alles is opgenomen. Serie wordt gewoon in januari 2008 uitgezonden.
Heroes Season 2: Krijgt een verkort seizoen. Ipv 22 afleveringen worden het er 11.
Prison Break: Krijgt hoogstwaarschijnlijk ook een verkort seizoen. Er zijn wel 22 afleveringen gepland, maar ze hebben maar scripts tot aflevering 12. De rest wordt uitgezonden in januari 2008.
Supernatural Season 3: Krijgt een verkort seizoen. 17 ipv 22.

Chico
14-11-2007, 20:45
hmm gelukkig zijn dat niet de series die ik volg...

maar vind wel goed dat wat ze doen.. als het klopt wat er op tv gezegd wordt tenminste

Ralph
14-11-2007, 20:49
Ik baal wel van Heroes, Prison Break en 24..... Maar ja, als het na die stakingen maar weer wel goed komt.

De dikke nudist
14-11-2007, 20:59
LOL, ze schrijven toch vooral meuk.

Dennuz
14-11-2007, 21:10
Laat ik nou net al die series volgens :(