PDA

View Full Version : pijn aan de ballen



MB667
15-11-2007, 12:12
als iemand je er onder schopt, hoelang duurt dan ongeveer voor dat het weg is?

Jochem
15-11-2007, 12:26
als ie eronder schopt voel je het niet hoor.

Chico
15-11-2007, 12:28
hoe lang heb je er al last van?

Iwan
15-11-2007, 12:43
Ligt eraan of je een toque droeg toen het gebeurde.
Zo niet dan moet het met een uurtje toch wel gezakt zijn. Tenzij de bijballen verkrampen dan moet je toch wel op een paar dagen rekenen. (kneuzing testikel ovularis)

Veel ijs en het zaakje hooghouden.

Heb je ook pijn aan je toom?

dimitri
15-11-2007, 14:46
Klinkt niet goed, man.

Denk dat de dokter maar één oplossing zal kennen...

http://contentdm.library.unr.edu/cgi-bin/showfile.exe?CISOROOT=/hom&CISOPTR=70

jan sensei kyokushin
15-11-2007, 15:08
Osu kijk daar mee uit het koste mij een bijbal inde jaren 80 het was de volgende dag ontstoken en werd zo dik als een kokosnoot na en kingkeri in mijn kruis met sparren dwars door de tok heen ,5 dagen later ben ik geopereerd bijbal er af dus in de gaten houden Mb667 :(

osu

Jochem
15-11-2007, 18:33
Osu kijk daar mee uit het koste mij een bijbal inde jaren 80 het was de volgende dag ontstoken en werd zo dik als een kokosnoot na en kingkeri in mijn kruis met sparren dwars door de tok heen ,5 dagen later ben ik geopereerd bijbal er af dus in de gaten houden Mb667 :(

osu

Bikkel!

Bikkel - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Bikkel)

de 4e uitleg ;)

MB667
16-11-2007, 09:22
Ok, thnx voor de reacties.
dat moet dus eigenlijk na een week al weg zijn..... shit.kep het rond de 2 mndn, ben pas dinsdag naar de dokter geweest, want ik bleef er last van houden, de dokter wist ook niet hoelang het ging duren. kep onstekingremmers/pijnstillers gekregen, maar de ballen zijn niet ontstoken volgens mij, want ik heb (helaas ;)) geen kokosnoten zoals sensei jan. maar de dokter doet dus ook maar gewoon wat volgens mij, anyways, als het na de kuur niet weg was, moest ik naar de uroloog

Fr3ddy
16-11-2007, 10:10
Hahaha :thumbs:

"You must spread some reputation before giving it to Jochem again"

Jochem
16-11-2007, 11:04
Ok, thnx voor de reacties.
dat moet dus eigenlijk na een week al weg zijn..... shit.kep het rond de 2 mndn, ben pas dinsdag naar de dokter geweest, want ik bleef er last van houden, de dokter wist ook niet hoelang het ging duren. kep onstekingremmers/pijnstillers gekregen, maar de ballen zijn niet ontstoken volgens mij, want ik heb (helaas ;)) geen kokosnoten zoals sensei jan. maar de dokter doet dus ook maar gewoon wat volgens mij, anyways, als het na de kuur niet weg was, moest ik naar de uroloog

:eek:

je hebt 2... MAANDEN last van je noten, en dan pas ga je naar de dokter? Ik dacht dat ik laat ging, maar dit gaat mij te ver. Als mijn ballen een middagje pijn zouden doen zit ik volgens mij al zachtjes huilend als een 4-jarig meisje bij de dokter.

knilles
16-11-2007, 11:57
Je kunt je vriendin er natuurlijk ook aan laten sabbelen.....

De man van 14K
16-11-2007, 14:27
Ik heb dat ook wel eens maar dan door te veel sex..
Maar serieus hé na 2 maanden nu pas naar de dokter? pff
Man van alles wat ik heb, ben ik het meest zuinig op mijn balls!
Hebben ze al de cocosnoot proporties bereikt van Sensei Jan zijn ballen?

MB667
16-11-2007, 16:08
:eek:

je hebt 2... MAANDEN last van je noten, en dan pas ga je naar de dokter? Ik dacht dat ik laat ging, maar dit gaat mij te ver. Als mijn ballen een middagje pijn zouden doen zit ik volgens mij al zachtjes huilend als een 4-jarig meisje bij de dokter.

tis dat het geen superpijn doet, maar een constante zeurende 'beklemmend' gevoel, telkens alsof je een te strakke broek aan hebt, soms gaat het gepaard met buikpijn.maar ja volgende week vrijdag naar de uroloog als het aan blijft houden

Evilman
16-11-2007, 19:33
Je kunt je vriendin er natuurlijk ook aan laten sabbelen.....

wuhahaha :thup:
zachtjes sabbelen met veel spuug ;)

thrillseekah
16-11-2007, 22:50
wuhahaha :thup:
zachtjes sabbelen met veel spuug ;)

met water in dr mond werkt ook goed:)

Chico
16-11-2007, 23:30
2 maanden... dude...

hoop voor je dat het over gaat zonder operaties ofzo

De man van 14K
19-11-2007, 10:33
Osu kijk daar mee uit het koste mij een bijbal inde jaren 80 het was de volgende dag ontstoken en werd zo dik als een kokosnoot na en kingkeri in mijn kruis met sparren dwars door de tok heen ,5 dagen later ben ik geopereerd bijbal er af dus in de gaten houden Mb667 :(

osu

Is een kingkeri trouwens japans voor een "hoogwaards met standbeen gemaakte trap tussen benen"?
In dat geval was hij goed uitgevoerd...