PDA

View Full Version : Krasjes camera display



joost
15-11-2007, 21:27
GODVERDOMMME!!!!... LEEN ik in goed vertrouwen mijn Canon Ixus 70 uit aan mn vriendin.. die een stagedag een dag naar het bos ging met de basisschoolklas.. krijg ik dat ding terug.. zitten er hele lichte krasjes op het scherm :twak:

Hierdoor flink boos om geworden.. en bewijst maar weer dat vrouwen en techniek niet samen gaan bij 9 van de 10 gevallen!!!!! :boos:

nu is mijn vraag.. is hier een speciaal spul voor wat ik er misschien overheen kan doen zodat de krasjes opgevuld raken met iets??

let me know.. alvast bedankt!!

Jochem
15-11-2007, 23:39
ja, het heet "relaxed zijn" en is te vinden in goede relaties.

Khanom Thom
15-11-2007, 23:47
Tip! Geef haar de volgende keer zo'n ééntje mee...

http://www.sz-wholesale.com/uploadFiles/060302163324s.jpg

:thup:

Tony
15-11-2007, 23:57
polijsten met tandpasta... (klein beetje tandpasta op display, zakdoekje erbij en wrijven maar.. kleine circeltjes)

Ronald
16-11-2007, 07:33
polijsten met tandpasta... (klein beetje tandpasta op display, zakdoekje erbij en wrijven maar.. kleine circeltjes)
Yep, nooit zelf geprobeerd maar dat is wat ik ook ken.

Richelieu
16-11-2007, 08:16
polijsten met tandpasta... (klein beetje tandpasta op display, zakdoekje erbij en wrijven maar.. kleine circeltjes)

Dit is inderdaad een middel!! Je kan ook Commandat cleaner4 gebruiken, ook een schuurmiddel. Je maakt ivm rondjes, achtjes. Als je het echt goed wil hebben kun je misschien nog in de technische groothandel vragen naar Kompressor Grinding Paste. Dit is te verkrijgen is verschillende fijnheden. Ik heb het zelf moeten gebruiken om klepjes van kompressoren te schuren.

Effe tussen twee haakjes...IXUS70....:thup:

paspoes
16-11-2007, 09:33
Tip! Geef haar de volgende keer zo'n ééntje mee...

http://www.sz-wholesale.com/uploadFiles/060302163324s.jpg

:thup:

:lol: nou ik wil haar wel straffen voor je :whistling: "je weet toch"

Christophe
16-11-2007, 09:48
ja, het heet "relaxed zijn" en is te vinden in goede relaties.

Jochem vertelt er eventjes niet bij dat hij alles van z'n vriendin leent (en nooit andersom), en zelf alles beschadigd terug geeft! ;)

Jochem
16-11-2007, 10:01
Jochem vertelt er eventjes niet bij dat hij alles van z'n vriendin leent (en nooit andersom), en zelf alles beschadigd terug geeft! ;)

en niet alleen van mijn vriendin, ook van mijn vrienden. En geloof me, tegen de tijd dat ik ermee klaar ben is een beetje tandpasta niet meer genoeg om de boel te fixen.

En toch gaat nooit iemand zeiken als het niet meer 100% is. Maar ja, ik heb dan ook relaxte vrienden en relaxte vriendin.











:D;)

joost
16-11-2007, 10:16
Tandpasta ja? oke.. dan ga ik dat vanmiddag proberen!!! Ik word altijd boos als iemand iets leent en beschadigd terug brengt.. vooral met dvd`s cd`s ofzo!! kijk ik op de onderkant.. dikke krassen en vingervlekken.. :boos:

maargoed.. tandpasta ga ik dan ff proberen!! bedankt!! :thup:

Richelieu
16-11-2007, 10:20
Tandpasta ja? oke.. dan ga ik dat vanmiddag proberen!!! Ik word altijd boos als iemand iets leent en beschadigd terug brengt.. vooral met dvd`s cd`s ofzo!! kijk ik op de onderkant.. dikke krassen en vingervlekken.. :boos:

maargoed.. tandpasta ga ik dan ff proberen!! bedankt!! :thup:

Je kan het ook positief bekijken...je weet iig aan wie je de volgende keer dus geen spullen moet uitlenen...

maar zoiets puurs, en van uitstekende kwaliteit moet je niet aan je vriendin uitlenen...;)

http://www.roadmogul.com.au/images/alproduct/CIXUS70B_lg.H269.jpg

joost
16-11-2007, 10:24
ja ik weet het.. wou eerst mijn ouwe fuji f30 meegeven maar die had ik inmiddels verkocht!!!

maar goed.. mijn cam blijft nu voor altijd in mn eigen handen! :D

Dennuz
16-11-2007, 10:39
ja ik weet het.. wou eerst mijn ouwe fuji f30 meegeven maar die had ik inmiddels verkocht!!!

maar goed.. mijn cam blijft nu voor altijd in mn eigen handen! :D

Je moet een trio met haar beste vriendin erbij eisen als emotionele schadevergoeding :whistling:.. En dan mag jij foto's maken van hun 2 om te testen of je camera het nog wel goed doet..

Misschien overbodig om te vermelden, maar die foto's moeten uiteraard in de dungeon..

paspoes
16-11-2007, 10:40
Je moet een trio met haar beste vriendin erbij eisen als emotionele schadevergoeding :whistling:.. En dan mag jij foto's maken van hun 2 om te testen of je camera het nog wel goed doet..

Misschien overbodig om te vermelden, maar die foto's moeten uiteraard in de dungeon..


:lol::lol::thup:wil ook mijn wegwerp camera meenemen :whistling:

joost
16-11-2007, 10:41
Je moet een trio met haar beste vriendin erbij eisen als emotionele schadevergoeding :whistling:.. En dan mag jij foto's maken van hun 2 om te testen of je camera het nog wel goed doet..

Misschien overbodig om te vermelden, maar die foto's moeten uiteraard in de dungeon..


hahaha :D met je zusje dennis?

Dennuz
16-11-2007, 10:44
hahaha :D met je zusje dennis?

Haha, bel haar maar.. Ik weet dat je vriendin wel wil ;)

A-team
16-11-2007, 13:40
Daar heb je pasta voor die kun je in elke Gsm zaak krijgen en als je daar dan toch bent koop meteen een screen protector( dunne plakfolie), dan kan er nooit niks meer gebeuren. Trouwens mijn vriendin nam mijn ixus 65 mee naar een beachparty.
De lens komt er niet meer uit door al het zand :twak:

Dan ben je pas bedankt! :crying:

Richelieu
16-11-2007, 13:42
Wat hebben die wijven toch met de IXUS..al twee geweldig mooi exemplaren met 3" schermpje naar de klote..:(

Tony
16-11-2007, 14:48
TIP: Maak je iPod Nano weer krasvrij (http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/868)

Displex Template (http://www.polijstservice.nl/Displex.htm)

displex - verwijdert krassen van kunststof display raampjes. (http://www.accu-totaal.nl/Nokia-7380-Accu/704/591/Displex.html)


Ik verkies displex boven tandpasta... Tandpasta werkt zeker.. maar als je de kans hebt.. koop dan displex.

joost
16-11-2007, 15:09
Wat hebben die wijven toch met de IXUS..al twee geweldig mooi exemplaren met 3" schermpje naar de klote..:(

het heeft geen waarde voor hun... maar o weee als er een potje cosmetica omflikkert of iets dergelijks.. dan zijn de rapen gaar...
''de spreekwoordelijke rapen dan'' ;)

Khanom Thom
16-11-2007, 15:11
Daar heb je pasta voor die kun je in elke Gsm zaak krijgen en als je daar dan toch bent koop meteen een screen protector( dunne plakfolie), dan kan er nooit niks meer gebeuren. Trouwens mijn vriendin nam mijn ixus 65 mee naar een beachparty.
De lens komt er niet meer uit door al het zand :twak:

Dan ben je pas bedankt! :crying:

Ik heb een Samsung Digimax S800 en nam hem eind oktober mee naar Engeland, 2 jongens van mij moesten daar vechten. Ik gaf mijn camera aan een engelsman (die wij daar hadden leren kennen) met de vraag of hij foto's kon maken als mijn jongens in de ring stonden.
Na het gala liep ik naar de engelsman toe en vroeg hem of de foto's gelukt waren...
Was die engelsman stomdronken en vertelde mij doodleuk dat de camera het niet deed, ik keek naar mijn camera en de hele lens stond scheef... hij heeft hem volgens mij gewoon laten flikkeren met z'n dronken kop!! GRRRRRR!!!!!
Ik kon hem wel aanvliegen, maar ja... daar sta je dan in Engeland! En bewijs maar dat hij de camera heeft laten vallen...

Dus.... vertrouw nooit een dronken engelsman ;) dan ben je pas bedankt!

Richelieu
16-11-2007, 15:17
Dus.... vertrouw nooit een dronken engelsman ;) dan ben je pas bedankt!

Dat had ik je daarvoor al wel kunnen vertellen. I love Engeland...:D..ging er graag heen!!

joost
16-11-2007, 15:19
dan ben je er beroerd van idd!! :D

heb het zojuist geprobeerd met tandpasta.. maar krasjes gaan niet weg hoor!

moet je het even laten intrekken ofzo? en maakt het uit met welke tandpasta? heb het namelijk met goldgate en sensodine geprobeerd

Tony
16-11-2007, 15:45
Ik heb destijds een keer whitener tandpasta gebruikt (meer polijstende werking) om de krassen van mijn gsm te halen. Het ging na een tijdje redelijk. MAar later heb ik eens echte pasta gekocht bij de gamma. En daar ging het toen een stuk beter mee.

Nee de tandpasta hoeft niet in te trekken.

Khanom Thom
16-11-2007, 16:16
Dat had ik je daarvoor al wel kunnen vertellen. I love Engeland...:D..ging er graag heen!!

Volgende keer ga je mee met ons als reporter... hoef ik geen camera mee te nemen om uit lenen aan dronken engelsmannen! ;)

Nog gezellig ook!

NTT-FX
16-11-2007, 21:57
De eerder genoemde displex is een aanrader , werkt niet alleen op mobieltjes maar ook andere displays krijg je er weer goed mee ( mits de krasjes niet té diep zijn uiteraard ;) )

Ronald
16-11-2007, 22:03
het heeft geen waarde voor hun... maar o weee als er een potje cosmetica omflikkert of iets dergelijks.. dan zijn de rapen gaar...
''de spreekwoordelijke rapen dan'' ;)
Yep, dan zijn de poppen aan het dansen. Ja, geen echte poppen dan hé.

Ook Hans Teeuwen fan :D