PDA

View Full Version : KUT BELGEN



Chico
27-11-2007, 10:05
nou ja.. technisch gezien Walen...

Ik probeer nu al weken mijn leerlingen in te schrijven voor de Open Waalse Kampioenschappen Fighting en Duo games voor de -20..

nu willen ze een medische attest hebben.. ik geen flauw idee hebben.. medische verklaring dus..

mijn leerlingen naar de huisartsen... die willen geen medische verklaring geven zonder te weten wat ze moeten onderzoeken.. ze namen contact op met de nederlandse bond en die komt aan met doping controles... niet helemaal de bedoeling volgens mij... het is meer iets van kunnen ze fysiek gezien meedoen..

dus ik aan de walen vragen wat the fuck ze onderzocht willen hebben... krijg ik als antwoord dat ze een geldig medisch attest willen hebben...

dus ik terug mailen.. dat snap ik maar wat wil je onderzocht hebben... zij weer dat ze een medisch attest willen hebben

DAT SNAPT IK GODVERDOMME WEL!!!!!!!!!!!!!!!!! :boos:

Het punt is dus dat je in nederland voor judo en jiujitsu geen medische verklaring nodig hebt om mee te doen... maar op één of andere manier snappen die walen dat niet :twak:



Is uw club lid van FIJJ? Uw leden moeten in vergunningsorde met de Nederlandse bond van Ju-Jitsu zijn.
Als uw club en leden in orde met de bond zijn, heeft elk lid van uw club dus een vergunning die van het jaarlijkse geneeskundige bezoek betaald getuigt.

Het uittreksel van de regeling van onze concurrentie:
Verplichting om te beschikken over een geldige vergunning van de AFJJ en VJJF en een geldig medisch attest te hebben.

Dit soort antwoorden krijg ik dus.. nou weet ik uit ervaring dat de vlamen cool zijn.. maar begin toch het idee te krijgen dat de walen echt achterlijk zijn...

moest ff wat frustraties kwijt :blush:

FOCUS
27-11-2007, 10:32
misschien een verklaring van sportarts (die voeren sportkeuringen uit, je hebt er verschillende... http://www.sma-rotterdam.nl/sportkeuring.php
deze is in rotjeknor, maar ze zitten door het hele land.
vaak vergoed door verzekering..

Iwan
27-11-2007, 10:54
Hahaha, ik weet wel wat ze bedoelen. Ik vocht indertijd veel onder de valg van de BKBO, en kwam soms ook uit voor Belgie in het buitenland. En ik moest dus inderdaad iedere keer een bewijs van een sportkeuring door een sportarts meenemen.
Om ahw te bewijzen dat je fysiek gezien in staat bent om jou sport te bedrijven. Heeft met de verzekering in Belgie te maken.
Succes ermee!

HUNTER
27-11-2007, 11:29
Niet alleen de Walen maar ook de Fransen vragen er om.....

Ik ga volgende maand meedoen aan het Grapplers of the Year gebeuren in Parijs, en ook die organisatie vroeg om een 'certificat medical'.

Gewoon ff naar een SMA gaan inderdaad. Kost een paar centen, maar ik kreeg 2/3 terug van mn verzekering.

Chico
27-11-2007, 12:30
ok bedankt mannen... hier heb ik wat aan... ik ga vanmiddag ff contact opzoeken met de sportarts bij ons in het gebouw :D

maar als die walen nou eens gewoon een sportkeuring zeggen.. pff

Ralph
27-11-2007, 12:36
...bij ons in het gebouw :D


Instant classic!!! :thup:

Solar
27-11-2007, 12:44
Ik denk dat ze gewoon een geldige medische attest willen hebben! :D




Ik heb al een aantal MMA partijen in België gedraaid, maar nog nooit een medische keuring hoeven overleggen.
Wel wordt er altijd een medische keuring gedaan bij de weging.

Chico
27-11-2007, 12:59
Instant classic!!! :thup:
wat? groot gebouw... onafhankelijk van elkaar enzo... :whistling:

Ronald
27-11-2007, 14:19
ze namen contact op met de nederlandse bond en die komt aan met doping controles... niet helemaal de bedoeling volgens mij...

Ik wist wel dat jij bang was voor de dopingcontrole Chico :D

chief108
27-11-2007, 14:50
LOL...

busted!!

Christophe
27-11-2007, 21:15
Oef ... ik dacht al, toen ik die titel las, "wat krijgen we nou"?! Maar inderdaad, de Walen zijn een beetje wazig. Ze bedoelen dus - zoals hierboven gezegd - gewoon een sportkeuring dat je leerlingen fysiek in staat zijn de sport te beoefenen en aan zulke competities deel te nemen. Verzekeringstechnische shizzle!

paspoes
27-11-2007, 21:20
Oef ... ik dacht al, toen ik die titel las, "wat krijgen we nou"?!

dat dacht ik ook chico zoekt ruzie met jou ;):lol:

Christophe
27-11-2007, 21:22
dat dacht ik ook chico zoekt ruzie met jou ;):lol:

Kan ik me niet inbeelden, vandaar m'n verwarring! ;)

TheSkindo
27-11-2007, 21:44
Voordat jullie gaan knokken wel ff een medisch attest overleggen he!

dimitri
28-11-2007, 09:23
In vlaanderen heb je ook zo'n attest nodig. Normaalgezien heeft de federatie een standaard document hiervoor dat de arts moet invullen/ondertekenen.

Chico
28-11-2007, 13:52
Kan ik me niet inbeelden, vandaar m'n verwarring! ;)
vandaar ook dit stukje :D


nou weet ik uit ervaring dat de vlamen cool zijn

maar alles is geregeld... afspraak met sportarts gemaakt..

ik zal jullie zondag wel laten weten wat de uitslagen zijn :D

bedankt voor de hulp :thup:

Chico
02-12-2007, 22:47
Mijn pupil is eerste geworden :D...

FOCUS
02-12-2007, 22:50
van harte!

Tony
03-12-2007, 08:13
jea congratz :)