PDA

View Full Version : Man v.s. Beer [SCHOKKEND]



freestyler
28-11-2007, 10:49
wist niet dat dit ook mocht..

http://nl.youtube.com/watch?v=6bC_0R6q_kA&eurl=http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=76946

paspoes
28-11-2007, 10:50
wist niet dat dit ook mocht..

http://nl.youtube.com/watch?v=6bC_0R6q_kA&eurl=http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=76946

nee dit mag niet op mf ;)

FOCUS
28-11-2007, 10:55
mag dit verplaatst worden naar de sectie diermishandeling eh, off topic:(

jopke
28-11-2007, 10:57
dat moet of net, of ingestudeerd zijn..

YoMarK
28-11-2007, 11:05
Wat een raar filmpje.
Op een gegeven moment lijkt de man de beer te slaan, en vervolgens word het baasje kwaad en slaat vervolgens de vechter tegen z'n appel?

Overigens stem ik voor "zonder muilkorf", of beter nog helemaal niet(pure dierenmishandeling).

A-team
28-11-2007, 11:06
Jammer dat de beer geen klauwen meer had!

ashi76
28-11-2007, 11:54
Dit slaat echt helemaal nergens op ! :twak:

el bastardo
28-11-2007, 12:20
mag dit verplaatst worden naar de sectie diermishandeling eh, off topic:(
2x vreselijk.

Ronald
28-11-2007, 12:27
Valt toch nog wel mee toch? Een hoop gedoe maar uiteindelijk is het een beetje stoeien. Zo stoeien veel mensen toch ook met hun hond (alleen dan niet in de ring)? Nou heb ik niet het hele filmpje gezien maar er snel doorheen gespoeld, maar voor zover ik kon zien ging het niet verder dan een beetje stoeien.

el bastardo
28-11-2007, 12:33
Ik vind dierentuinen al vreselijk. Laat staan een gedresseerde beer die na dit filmpje een pak slaag krijgt met een knuppel omdat ie niet goed zn best deed om de ingestudeerde kunstjes uit te voeren. Pure dierenmishandeling!

Iggy
28-11-2007, 12:34
Ik heb ook niks schokkends gezien.

FOCUS
28-11-2007, 12:58
omdat de beer zn nagels uitgetrokken zijn, hij continu mishandeld en verwaarloosd wordt.:boos:
Denk je dat een gezonde, mentaal normaal fucntionerende beer ook maar twee seconden zou doen over het uiteenrijten van die achterlijke pleurislijer?

LOCO
28-11-2007, 13:09
Ehm, als dat filmpje is afgelopen staan er onderin 5 filmpjes, de middelste daarvan zijn olieworstelende braziliaanse schonen (cassino-show), vind ik dan toch een heel stuk leuker om naar te kijken ;)

FOCUS
28-11-2007, 13:29
LOCO krijgt reps van mij, toch nog een goed gevoel overgehouden aan dit topic

http://www.youtube.com/watch?v=GrMdhdBed5o&feature=related

Ronald
28-11-2007, 13:41
omdat de beer zn nagels uitgetrokken zijn, hij continu mishandeld en verwaarloosd wordt.:boos:
Dat is een aanname. Dat zie ik niet in het filmpje. Dat die beer geen klauwen heeft lijkt me een terechte aanname overigens, maar daaruit volgt niet automatisch dat ie ook mishandeld en verwaarloosd wordt. Er zijn massa's mensen die de oren en staart van hun hond afknippen, maar die verder heel liefdevol met hun hond omgaan.


Denk je dat een gezonde, mentaal normaal fucntionerende beer ook maar twee seconden zou doen over het uiteenrijten van die achterlijke pleurislijer?
Het is een dier in gevangenschap en waarschijnlijk "tam". Die dieren gaan anders met mensen om dan wilde beren. In dit filmpje zie ik zelf niet zoveel verschil in hoe er met dit dier en met andere huisdieren wordt omgegaan.

Uiteraard kun je je afvragen of je sowieso dieren in gevangenschap zou moet houden, maar da's een hele andere discussie ;).

FOCUS
28-11-2007, 13:59
.

Uiteraard kun je je afvragen of je sowieso dieren in gevangenschap zou moet houden, maar da's een hele andere discussie ;).


goed punt,

tja, ik ga altijd uit van het ergste in dit soort gevallen, ik kan me gewoon moeilijk voorstellen dat die beer het naar zn zin heeft

Mike
28-11-2007, 15:41
Valt toch nog wel mee toch? Een hoop gedoe maar uiteindelijk is het een beetje stoeien. Zo stoeien veel mensen toch ook met hun hond (alleen dan niet in de ring)? Nou heb ik niet het hele filmpje gezien maar er snel doorheen gespoeld, maar voor zover ik kon zien ging het niet verder dan een beetje stoeien.

hoe denk je dat ze die beer zo rustig en gehoorzaam hebben gekregen?

jarenlang mishandelen, nagels en snijtanden verwijderen, op hete platen zetten zodat ze op 2 poten leren lopen enz enz

dit is gruwelijke dierenmishandeling en dus walgelijk. Sneu leven voorn zo'n machtig beest

wanneer ik dit in turkije en rusland zie (met die beren op straat) vind ik het altijd vreselijk voor die mooie beesten.

Mike
28-11-2007, 15:43
Er zijn massa's mensen die de oren en staart van hun hond afknippen, maar die verder heel liefdevol met hun hond omgaan.


Het is een dier in gevangenschap en waarschijnlijk "tam". Die dieren gaan anders met mensen om dan wilde beren. In dit filmpje zie ik zelf niet zoveel verschil in hoe er met dit dier en met andere huisdieren wordt omgegaan.

Uiteraard kun je je afvragen of je sowieso dieren in gevangenschap zou moet houden, maar da's een hele andere discussie ;).

een beer krijg je niet "tam" met liefde en verzorging , het zit in zo'n beest om te domineren, in de natuur is hij de baas in zn element. Ze hebben dat beest gemarteld en geramd tot hij rustig was en vol angst gehoorzaamde, dat staat buiten kijf!

MB667
28-11-2007, 15:44
deze is mooier, zo zie je maar dat de mens niet veel voorstelt tegen dieren zonder kogels.
k moet nog steeds denken aan dat wasberen filmpje, krijg er nog steeds een vieze nasmaak door.

YouTube - Man Vs. Deer (Part 1) (http://www.youtube.com/watch?v=IPHaRyIkZ4I)

YouTube - Deer vs man (http://www.youtube.com/watch?v=nLtlHTAhUdY&feature=related)

Mike
28-11-2007, 15:48
hahahaha lekker hoor, das best kut een hoef op je achterhoofd lijkt me

el bastardo
28-11-2007, 17:21
een beer krijg je niet "tam" met liefde en verzorging , het zit in zo'n beest om te domineren, in de natuur is hij de baas in zn element. Ze hebben dat beest gemarteld en geramd tot hij rustig was en vol angst gehoorzaamde, dat staat buiten kijf!
2x, jij snapt t.

Ronald
28-11-2007, 20:26
een beer krijg je niet "tam" met liefde en verzorging , het zit in zo'n beest om te domineren, in de natuur is hij de baas in zn element. Ze hebben dat beest gemarteld en geramd tot hij rustig was en vol angst gehoorzaamde, dat staat buiten kijf!
Ik heb geen verstand van beren. Als het feitelijk zo is dat een beer niet anders tam te krijgen is dan met geweld, dan is dat uiteraard een andere zaak. Maar is een beer die in gevangenschap geboren wordt ook niet tam te krijgen? Geldt toch ook voor een aantal andere wilde dieren (bijv. jachtluipaard).

Muay Thai Elite
28-11-2007, 22:15
Precies.. Misschien is t wel een teddybeer..

Mike
05-12-2007, 18:16
Ik heb geen verstand van beren. Als het feitelijk zo is dat een beer niet anders tam te krijgen is dan met geweld, dan is dat uiteraard een andere zaak. Maar is een beer die in gevangenschap geboren wordt ook niet tam te krijgen? Geldt toch ook voor een aantal andere wilde dieren (bijv. jachtluipaard).

Bij beren die in gevangenschap zijn geboren zal het vast "gemakkelijker" gaan. Maar ik denk dat je het instinct van zo'n beest nog steeds zal moeten onderdrukken,Ik betwijfel of dat bij beren lukt zonder geweld en ander dieronteerende zaken. Het instinct van zo'n beer zit dieper dan bij bijvoorbeeld honden die al eeuwen gewend zijn met mensen te leven, dat zit dan ook in de genen geworteld. De beer staat at the top of de foodchain in zn natuurlijke leefomgeving, dat zie je dan ook terug in zn genen, instinct en gedrag , ook als ze in gevangenschap geboren worden denk ik. Tis en blijft een predator, ook al kunnen de meeste beren leven op een diet van bessen en planten

Maar ja , denk dat we het allemaal wel eens zijn dat die mooie beesten niet in de dierentuin of t circus thuishoren, laat staan in een boksring!

Iwan
05-12-2007, 19:40
hahahaha lekker hoor, das best kut een hoef op je achterhoofd lijkt me

Tenzij het de hoef van Kate is natuurlijk...

Denk daar maar eens over na!

Mike
12-12-2007, 18:15
Tenzij het de hoef van Kate is natuurlijk...

Denk daar maar eens over na!

ik heb er nu een week over nagedacht maar who de hell is Kate? :D

wellicht verwar je mij met een andere Mike?