PDA

View Full Version : Film van Wilders over Koran baart kabinet zorgen



Chico
29-11-2007, 15:14
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article482153.ece/


Zorgen kabinet over islamfilm van Wilders
ANP
gepubliceerd op 28 november 2007 08:45 , bijgewerkt om 28 november 2007 17:38
DEN HAAG - Het kabinet maakt zich zorgen over de reacties op een provocerende film waar Geert Wilders aan werkt. De ministers van Justitie en Binnenlandse Zaken hebben de PVV-leider in een gesprek gewezen op de risico's van zijn filmplannen.
http://www.volkskrant.nl/multimedia/archive/00099/Wilders__99632h.jpg Wilders van de Partij voor de Vrijheid (PVV) (ANP)

Er zijn maatregelen genomen voor het geval er een heftige discussie volgt op de film in binnen- en buitenland. Minister Hirsch Ballin van Justitie benadrukte woensdag dat het Wilders vrij staat om zijn mening te uiten, maar dat mensen ook een verantwoordelijkheid hebben voor de samenleving in het geheel. ‘Bedenk wel wat de repercussies kunnen zijn’, zo heeft hij het Kamerlid voorgehouden.
Die repercussies kunnen allerlei vormen aannemen, aldus de minister. Hij wil de inhoud van de film afwachten. Maar als er iets van de heftigheid in zit waaraan wordt gedacht, kan dat ‘heftige reacties oproepen tegenover hemzelf en anderen’.

'Niet mijn probleem'
Geert Wilders zei er met zijn film niet op uit te zijn mensen te beledigen. Als dat wel gebeurt, is dat ‘jammer maar niet mijn probleem’. Hij zal met een korte maar ‘stevige’ film zijn eerder verkondigde standpunten over de Koran op een beeldende manier uitdragen. Hij wil daarmee laten zien dat het voor moslims heilige geschrift een ‘verschrikkelijk en fascistisch’ boek is dat mensen nog altijd inspireert tot ‘verschrikkelijke’ daden.
‘Ik hoop dat het de ogen van mensen opent dat de Koran à la Mein Kampf verboden moet worden’, zei Wilders. Hij gaat verder niet in op de inhoud van de film. Hij erkent dat de film, die nog in de maak is, tot ‘bepaalde’ reacties kan leiden in binnen- en buitenland. ‘Niet iedereen zal blij met de film zijn. Maar ik doe wat ik vind dat ik moet doen.’

Impact
Ministe Verhagen van Buitenlandse Zaken heeft met Wilders gesproken over de film. ‘Ik heb hem gewezen op de mogelijke risico's voor hemzelf, zijn omgeving en voor Nederlanders in het buitenland’, zei Verhagen woensdag. Volgens de minister heeft Wilders hem benaderd voor een gesprek over de film. Verhagen heeft Wilders gewezen op de impact die bepaalde uitspraken kunnen hebben op andere mensen en in andere landen. Dan gaat het vooral op Wilders’ pleidooi voor een verbod van de Koran.
Verhagen zei pal te staan voor de vrijheid van meningsuiting en in het buitenland duidelijk te hebben gemaakt dat de Nederlandse regering Wilders’ standpunt over de Koran absoluut niet deelt. De minister stelde dat het ontzeggen van de vrijheid van meningsuiting of godsdienst risico's met zich kan meebrengen. Op de aard van die risico's wilde Verhagen niet ingaan. ‘Maar het is overduidelijk dat bepaalde opvattingen kunnen leiden tot reacties.’
Volgens minister Hirsch Ballin moeten deelnemers aan het vrije debat respect tonen voor ieder geloof en voor datgene wat voor een ander heilig is. 'Als die grens wordt overschreden, zal het kabinet zich daartegen verzetten en duidelijk maken dat we respect aan elkaar zijn verschuldigd’, aldus de minister. ‘En alles wat gewelddadig is, wordt afgekeurd.’

Voorwaarden
Het is de bedoeling dat de film in januari op tv wordt uitgezonden. Naar verluidt zouden enkele publieke omroepen interesse hebben, maar wel voorwaarden stellen. Volgens een woordvoerder van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) is echter niets bekend over mogelijke interesse van publieke omroepen voor de koran-film. Wilders wil daar niets over kwijt. Wel noemt hij als mogelijkheid om de film te vertonen tijdens de zendtijd voor politieke partijen van de PVV of op internet.

Hoewel ik het niet eens ben met wilders vind ik het niet goed hoe het kabinet zich gedraagt.. je kunt iemand toch niet vertellen wat hij wel of niet kan maken?

Italian*Berlusconi*
29-11-2007, 15:32
tja... zie oa Professor Pruikmans speelt een vuil spel - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=76955)

mossad
29-11-2007, 15:33
Ik vind het op zich goed van het kabinet dat ze Wilders op zijn verantwoordelijkheid wijzen. Dit kan tenslotte weer een aanleiding zijn voor rellen en dat soort zaken. Het tekent Peroxide Pipo dat hij dat af doet als 'niet mijn probleem'. Het kabinet moet dit inderdaad niet verbieden maar ze zijn wel verantwoordelijk voor de veiligheid van de Nederlandse bevolking en ik vind het goed dat ze zich daarmee bezighouden.

Wilders Wattenstaaf begint in mijn ogen door te draaien en helaas gaan al zijn goede ideeën daarmee ook verloren.

Judas
29-11-2007, 16:56
Ben het vaak niet met die kerel eens, maar ik sta er echt van te kijken hoe
iedereen het vanzelfsprekend vindt dat je hiermee (net zoals met die cartoon onzin) rellen uitlokt. Is namelijk allesbehalve normaal...

Iwan
29-11-2007, 21:18
Ben het vaak niet met die kerel eens, maar ik sta er echt van te kijken hoe
iedereen het vanzelfsprekend vindt dat je hiermee (net zoals met die cartoon onzin) rellen uitlokt. Is namelijk allesbehalve normaal...

x2. Je slaat de spijker op z'n kop.

HUNTER
29-11-2007, 21:43
tsja.... en aan de andere kant mag hij dan ook zelf voor bewaking zorgen want mijn belastinggeld wordt zo wel erg lekker weggesmeten.

Het enige dat die wilders doet is mensen tegen elkaar opzetten. Net als die extreme Imam doet. lekker de extremen opzoeken, voor je het weet heb je 2x een miljoen ongeschoolde mafkezen achter je aanlopen die die wel ff een oorlog beginnen. Nee dan heb je je doel bereikt..... :?

ijsbier
29-11-2007, 21:57
x2. Je slaat de spijker op z'n kop.

Precies we wonen hier in Nederland, als iemand hier iets zegt is dat onze zaak. Zij mogen lekker bedenken of je een overspelige vrouw nou moet stenigen of ophangen.

ijsbier
29-11-2007, 21:59
tsja.... en aan de andere kant mag hij dan ook zelf voor bewaking zorgen want mijn belastinggeld wordt zo wel erg lekker weggesmeten.

Het enige dat die wilders doet is mensen tegen elkaar opzetten. Net als die extreme Imam doet. lekker de extremen opzoeken, voor je het weet heb je 2x een miljoen ongeschoolde mafkezen achter je aanlopen die die wel ff een oorlog beginnen. Nee dan heb je je doel bereikt..... :?

Daar heb je wel een punt, maar ik vind aan de andere kant dat het belachelijk is dat die beveiliging überhaupt nodig is. Laten we daar ons eerst maar over zorgen maken, dat is een veel belangrijker probleem

aliendwurf
29-11-2007, 22:54
Ik denk niet dat iedereen even blij is met nóg een Wilders-topic. :thup:

De dikke nudist
29-11-2007, 23:02
Don't start nothing, it won't be nothing.

Muay Thai Elite
29-11-2007, 23:11
tsja.... en aan de andere kant mag hij dan ook zelf voor bewaking zorgen want mijn belastinggeld wordt zo wel erg lekker weggesmeten

Ik denk dat jij amper de donut van de bewaker van de bodyguard van Geert Wilders subsidieert..

aliendwurf
29-11-2007, 23:14
Zelfs die donut is nog teveel.....

Iwan
30-11-2007, 08:25
Het is gewoon triest dat je in Nederland kan doen en laten wat je wilt maar oh wee als je iets over de Koran zegt.

Maar wel met z'n allen tegen de pedofiele priesters en de kerk aanschoppen he?

Maar de Koran? Niet doen want dan word je doodgeschoten...

Mickey
30-11-2007, 09:31
Ben het vaak niet met die kerel eens, maar ik sta er echt van te kijken hoe
iedereen het vanzelfsprekend vindt dat je hiermee (net zoals met die cartoon onzin) rellen uitlokt. Is namelijk allesbehalve normaal...

Ja echt he?

Ik heb het voorbeeld al vaker aangehaald..

Maar ik blijf er bij dat als je 2 groepen Utrecht in stuurt op koopavond
en de ene helft heeft onderstaande shirt aan en de andere helft heeft hetzelfde shirt, maar dan met Mohammed aan, beide groepen naar alle waarschijnlijkheid significant andere ervaringen zullen hebben.

http://www.kuleuven.be/thomas/images/secundair_onderwijs/in_de_kijker/51/reclame4.gif

:osu:

Iwan
30-11-2007, 09:55
Ja echt he?

Ik heb het voorbeeld al vaker aangehaald..

Maar ik blijf er bij dat als je 2 groepen Utrecht in stuurt op koopavond
en de ene helft heeft onderstaande shirt aan en de andere helft heeft hetzelfde shirt, maar dan met Mohammed aan, beide groepen naar alle waarschijnlijkheid significant andere ervaringen zullen hebben.

http://www.kuleuven.be/thomas/images/secundair_onderwijs/in_de_kijker/51/reclame4.gif

:osu:

Dat heb je weer eens prachtig verwoord lange hahaha!

Kan je helaas geen reps meer geven...

MB667
30-11-2007, 10:19
Maar met wie krijg je gezeik in Utrecht, met de probleem marokanen, niet met de doorsnee moslim of doorsnee marokaan. En die probleem marokanen dien je keihard aan te pakken.

aliendwurf
30-11-2007, 11:34
Iedereen die problemen veroorzaakt moet keihard aangepakt worden,daar kan toch ook geen discussie over zijn?

FOCUS
30-11-2007, 11:37
Hoewel ik het niet eens ben met wilders vind ik het niet goed hoe het kabinet zich gedraagt.. je kunt iemand toch niet vertellen wat hij wel of niet kan maken?

x2

smike
30-11-2007, 13:03
Iwan en Mickey zijn o zo correct.
Reps voor beide!

Wat ik niet snap is dat mensen zeiken over hun belastinggeld dat aan Wilders wordt verspild.
Als een stel van die debiele moslims gewoon eens iets met woorden probeerde op te lossen in plaats van geweld dan was die beviging helemaal niet nodig! Dus die mensen geef jij je belastinggeld aan uit, niet Wilders!

vrije meningsuiting is een groot goed in Nederland, maar o wee als Moslims misschien wel beledigd worden, dan gaan ze weer rellen.
Spreekt ook een bepaalde belediging uit naar moslims, alsof zij bij elke belediging gelijk diegene willen vermoorden.

Chico
30-11-2007, 14:22
vrije meningsuiting is een groot goed in Nederland, maar o wee als Moslims misschien wel beledigd worden, dan gaan ze weer rellen.
Spreekt ook een bepaalde belediging uit naar moslims, alsof zij bij elke belediging gelijk diegene willen vermoorden.
dit vind ik dus zo hypocriet.. vrijheid van meningsuiting is een groot goed zolang wilders spreekt over moslims/allochtonen.. maar zodra een moslim iets zegt over homo's is het land in rep en roer... en als kardinaal simonis hetzelfde zegt als de moslim is er ineens niets aan de hand..

vrijheid van meningsuiting houdt ook in dat je dingen kunt horen die je niet aanstaan... daar moeten zowel moslims als niet-moslims rekening mee houden..

paspoes
30-11-2007, 14:24
Chico=Correct.

aliendwurf
30-11-2007, 14:28
Klopt,en vijheid van meninguiting moet ook niet verward worden met het willens en wetens beledigen van bepaalde groepen.

paspoes
30-11-2007, 14:29
Klopt,en vijheid van meninguiting moet ook niet verward worden met het willens en wetens beledigen van bepaalde groepen.

klopt ook
@Alien zag net jou foto bij wilfred zijn avater man :D

aliendwurf
30-11-2007, 14:30
Who the fuck is Wilfred?

Chico
30-11-2007, 14:31
Klopt,en vijheid van meninguiting moet ook niet verward worden met het willens en wetens beledigen van bepaalde groepen.
helemaal mee eens

paspoes
30-11-2007, 14:31
Ho the fuck is Wilfred?


#60 (http://www.mixfight.nl/forum/showpost.php?p=475699&postcount=60) http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/reputation.gif (http://www.mixfight.nl/forum/reputation.php?p=475699) http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/report.gif (http://www.mixfight.nl/forum/report.php?p=475699)
http://www.mixfight.nl/forum/images/statusicon/post_old.gif 30-11-2007, 05:53
http://www.mixfight.nl/forum/image.php?u=10208&dateline=1196421213 (http://www.mixfight.nl/forum/member.php?u=10208)Wilfred (http://www.mixfight.nl/forum/member.php?u=10208) http://www.mixfight.nl/forum/images/statusicon/user_offline.gif
White belt
Reporter

aliendwurf
30-11-2007, 14:35
Whahaha,prachtig toch?

Is die fotogenieke rotharses van mij toch nog ergens goed voor...

Judas
30-11-2007, 15:07
Klopt,en vijheid van meninguiting moet ook niet verward worden met het willens en wetens beledigen van bepaalde groepen.

Ja maar waar trek je de grens? Bepaalde groepen blijken toch wat langere tenen te hebben dan anderen.

Mickey
30-11-2007, 15:17
dit vind ik dus zo hypocriet.. vrijheid van meningsuiting is een groot goed zolang wilders spreekt over moslims/allochtonen.. maar zodra een moslim iets zegt over homo's is het land in rep en roer... en als kardinaal simonis hetzelfde zegt als de moslim is er ineens niets aan de hand..

vrijheid van meningsuiting houdt ook in dat je dingen kunt horen die je niet aanstaan... daar moeten zowel moslims als niet-moslims rekening mee houden..

Je haalt het uit de context en laten een paar relevante feitjes weg.
1. Simonis is een individu niet een complete bevolkingsgroep;
2. Moslims hebben herhaaldelijk gays gebashed op basis van hun religeuze overtuiging
3. Moslimleiders roepen openlijk op om homos te vermoorden. (face first van een dak duwen)

Daarnaast gaat het erom in deze discussie dat je niets over moslims & hun cultuur kunt zeggen of een aantal wordt bijzonder aggresief.
Christus wordt regelmatig gebashed en over het algmeen genomen wordt daar een stuk minder overspannen op gereageerd. Zie ook Tshirt voorbeeld.

Vrijheid van meningsuiting werkt 2 kanten op.
Als je kunt incaseren mag je ook uitdelen. Maar als je alleen maar wil uitdelen, tja.. das dus hypocriet.

Het gaat dus niet zozeer om Moslims, alswel om het principe.

harry
30-11-2007, 15:56
Daarnaast gaat het erom in deze discussie dat je niets over moslims & hun cultuur kunt zeggen of een aantal wordt bijzonder aggresief.
Christus wordt regelmatig gebashed en over het algmeen genomen wordt daar een stuk minder overspannen op gereageerd. Zie ook Tshirt voorbeeld.

Vrijheid van meningsuiting werkt 2 kanten op.
Als je kunt incaseren mag je ook uitdelen. Maar als je alleen maar wil uitdelen, tja.. das dus hypocriet.

Het gaat dus niet zozeer om Moslims, alswel om het principe.

Damn dit heb je mooi gezegd

De dikke nudist
30-11-2007, 17:45
Je haalt het uit de context en laten een paar relevante feitjes weg.
1. Simonis is een individu niet een complete bevolkingsgroep;
Een debiele imam is een individu, niet een hele bevolkingsgroep
2. Moslims hebben herhaaldelijk gays gebashed op basis van hun religeuze overtuiging
Het woord Moslims is hier te algemeen, "debiele imams" is hier meer op z'n plaats
3. Moslimleiders roepen openlijk op om homos te vermoorden. (face first van een dak duwen)
Mischien val ik in herhaling, maar debiele imams spreken niet voor alle Moslims. Net zo min als Jesse Jackson "the emperor of black people" is.

Daarnaast gaat het erom in deze discussie dat je niets over moslims & hun cultuur kunt zeggen of een aantal wordt bijzonder aggresief.
Christus wordt regelmatig gebashed en over het algmeen genomen wordt daar een stuk minder overspannen op gereageerd. Zie ook Tshirt voorbeeld.
Dat is de zaak van de niet beledigde Christenen dat ze niet beledigd zijn. Dat is geen basis om van anderen acceptatie van beledigingen te eisen.
Net zo min als je een willekeurige Christen aanspreekt over bomaanslagen op abortusklinieken zo spreek je ook geen "Moslims" aan wanneer een debiele imam aan het gaybashen slaat.
De meeste gelovigen zijn tegen homosexualiteit, en dus zullen gelovigen negen van de tien keer zeggen dat ze er tegen zijn als ze wordt gevraagd naar hun mening over dit onderwerp.
Maar wordt er een enquete gehouden als ex(?)-kardinaal Simonis aan het gaybashen slaat? Nee, vreemd genoeg niet.
Want kennelijk wordt de gemiddelde "Moslim" wel ter verantwoording geroepen als een debiele Moslim een omstreden standpunt inneemt. Hoewel indien zo een geval zich voordoet bij andersgelovigen dit wordt afgedaan als een exces.
Hoe komt dit vraag je? (waarschijnlijk vraag je het niet want het dringt door tot de pijnlijke waarheid van de kromme "Geert "Moslims zijn gevaarlijk" Wilders" logica, maar ik geef je toch het antwoord) Dit komt door wantrouwen jegens mensen die "anders" zijn.
Nuffsaid.

Vrijheid van meningsuiting werkt 2 kanten op.
Als je kunt incaseren mag je ook uitdelen. Maar als je alleen maar wil uitdelen, tja.. das dus hypocriet.
x2

Het gaat dus niet zozeer om Moslims, alswel om het principe.

Menigte: We want more, we want more!!!
Ik: Schei toch uit, ik moet er van blozen.
Menigte: We want more, we want more!!!
Ik: (Op iets fermere toon) Mischien een andere keer.
Menigte: Jawel grote wijze.
Ik: Braaf.

Chico
30-11-2007, 21:41
011 was me voor...

maar over christendom gesproken... ik denk als je 30/40 jaar terug gaat dat de pastoors en priesters net zo praten over geloof en zonde als sommige imams nu

PigDog
30-11-2007, 21:42
Damn, slijm slijm, dit heb je mooi gezegd... lik slobber.

Vrijheid van meningsuiting is een groot goed. Als je er alleen maar mensen mee wil beledigen is het een waardeloos regeltje in de grondwet.
Als ik ooit ergens in zou geloven, zou ik het liefst boedist worden. Die hebben respect voor al het leven.
De rest krakeelt over peanuts. Het moslimgeloof verschilt niet zo gek veel van de bijbel. Er is verschil van opvatting, niet van God.

Ik kijk liever naar de individu. En dan moet ik helaas bekennen dat ik Wilders en verwanten net zo eng vind als reli-moslims. Er is een verschil van opvatting, niet van haat.

Word.........

FOCUS
30-11-2007, 22:22
Hey Pig Dog,

laten ze je nou vanuit Verweggisthan gewoon op mixfight posten?:thup:
heel blijven he!

aliendwurf
01-12-2007, 11:57
Ja maar waar trek je de grens? Bepaalde groepen blijken toch wat langere tenen te hebben dan anderen.


Ja,dat is idd een goeie.

Ik denk dat iedereen met een heel klein beetje gezond verstand echt wel weet wanneer hij iemand beledigd of niet.

Een beetje inlevingsvermogen kan daarbij ook nog wel eens helpen.

Biiyen
01-12-2007, 12:55
Ja maar waar trek je de grens?

Mijn vrijheid stopt daar waar die van een ander begint, en visa versa.

En daar trek ik ook meteen de grens.

Judas
01-12-2007, 14:43
Ja,dat is idd een goeie.

Ik denk dat iedereen met een heel klein beetje gezond verstand echt wel weet wanneer hij iemand beledigd of niet.

Een beetje inlevingsvermogen kan daarbij ook nog wel eens helpen.

Ja precies! Tuurlijk weten de meeste mensen dat je iemand beledigt als je bijv. z'n God uitscheldt of iets dergelijks. Maar geldt dat ook voor iemand die een teddybeer Mohammed noemt en hierom moet vrezen om haar nek?
Dat bedoel ik met waar leg je de grens. Iedereen met een heel klein beetje gezond verstand;) ziet dit niet als een belediging, maar anderen met veel lagere tolerantie weer wel.
Probeer het me het een beetje in te leven, maar helaas!

aliendwurf
01-12-2007, 16:33
Ook daar heb je wel gelijk in,dat van die teddybeer gaat natuurlijk nergens over....maar ik houd me dan toch liever bezig met wat er binnen onze landsgrenzen gebeurd.....de rest is toch een beetje ver van mijn bed en daar kunnen wij toch niks aan veranderen,hoe verwerpelijk het ook is.

Slome
05-01-2008, 10:28
Wilders gaat oorlog voeren via YouTube zolang hij geen omroep heeft gevonden die zijn film wil uitzenden....
zie hier (http://www.geenstijl.nl/archives/images/wildersyoutube.jpg) het artikeltje!

Vrijheid van meningsuiting? En dan zijn de PUBLIEKE omroepen te bang om zo'n film uit te zenden? Het zou juist getuigen van integriteit indien de PUBLIEKE omroepen zouden besluiten deze film wel uit te zenden.
Ik ben niet per se voor Wilders, maar vrijheid van meningsuiting is een groot goed in dit land en moet behouden blijven. En de film van Van Gogh is toch ook uitgezonden als ik me niet vergis??

Ben benieuwd....

Wheelie
05-01-2008, 10:39
Jammer dat GURU er niet meer is op dit forum

blazin.arr0w::::
05-01-2008, 10:44
Vrijheid van meningsuiting? ..

Vrijheids van meningsuiting is toch ook je mening geven dat je iets NIET wenst uittezenden ;)

Slome
05-01-2008, 10:47
duidelijk,,,

Maar euhh, volgens mij is er ook zoiets van uitzendtijd voor politieke partijen... toch.. miss kan de pvv het daar wel uitzenden.... ik ben echt nieuwschierig geworden... ;)

@Wheelie: wat had Guru hier over te melden dan

ashi76
05-01-2008, 11:32
Beetje off-topic, maar een nieuwe topic leek me iets te veel van het goede.. ;)

Bedreigers Wilders treden op met subsidie

DELFT - De Delftse rapgroep Scheme 015 heeft twee bedreigende filmpjes gemaakt die zijn gericht aan PVV-politicus Geert Wilders. De haatclips circuleren al maanden op de videowebsite YouTube onder de naam DefectSysteem (Geert Wilders).
http://www.ad.nl/multimedia/archive/00105/wildersepa_105089h.jpg (http://javascript%3Cb%3E%3C/b%3E:launchPopup%28%27http://www.ad.nl/denhaag/delft/article1941997.ece?service=fotoPopup%27,%27fotoPop up%27,505,380,%27yes%27,%27no%27,%27no%27,%27no%27 %29;)
Geert Wilders. FOTO EPA

Hoewel de video’s al ruim een halfjaar bekend zijn bij de gemeente Delft mocht de rapgroep afgelopen zomer toch optreden op twee gesubsidieerde festivals in de stad.

In de clips wordt een grafsteen met de tekst ‘RIP Wilders’ getoond en is Wilders’ hoofd met daarop een schietschijf te zien. De rap eindigt met het geluid van een pistoolschot, kort nadat de naam van Wilders wordt genoemd.

De politicus voelt zich door de clips bedreigd en heeft er enkele maanden geleden al aangifte van gedaan. De gemeente vindt het ‘op dit moment’ niet zorgelijk dat Delftse jongeren deze boodschap verspreiden. „De politie weet ervan en de wijkagent heeft regelmatig contact met deze jongeren,’’ aldus een woordvoerster.

Ze geeft toe dat de gemeente al vóór het optreden van de rapgroep op het Delftse festival SkateJam op de hoogte was van de haatdragende clips. Dit festival, dat elk jaar plaatsvindt in september, wordt met gemeenschapsgeld bekostigd via onder meer de gemeente Delft, Fonds 1818 en het Prins Bernhard Cultuurfonds.

De gemeente liet het optreden toe, maar verzocht de rapgroep wel om de haatdragende nummers achterwege te laten, zo laat de woordvoerster weten.

De gemeente is er nog niet uit of de rapgroep dit jaar weer welkom is op de gesubsidieerde festivals.

Biiyen
05-01-2008, 14:07
2008 is het jaar dat Wilders wordt omgelegd, dat kan niet anders. Als dat filmpje op You Tube komt dan bereid je maar voor op een storm. Ze worden al gek van een tekening! Laat staan als er drek een film op you tube komt uit Nederland waar het hoofdpersonage een varken is en mohammed heet.

Ik voorspel weken tot maanden ellende tegen Nederlanders wereldwijd.

Muay Thai Elite
05-01-2008, 14:26
Ik voorspel highkicks en ellebogen tegen de vele snorren die hun bek niet kunnen houden..

Sjaak
05-01-2008, 14:27
Damn, slijm slijm, dit heb je mooi gezegd... lik slobber.

Vrijheid van meningsuiting is een groot goed. Als je er alleen maar mensen mee wil beledigen is het een waardeloos regeltje in de grondwet.


Ben ik het mee eens PigDog, je moet iedereen in zijn waarde laten en laten geloven in wat voor hem belangrijk is. Zie het nut er ook niet van in om bepaalde groepen te beledigen alleen om te kwetsen.

Maar waar ik wel grote problemen mee heb is dat bepaalde groepen zo overspannen reageren over uitspraken en ik kan dat goed uitleggen door het volgende voorbeeld :

Laat iemand op de Dam roepen Jezus is een homo en kijk wat er gebeurd, waarschijnlijk loop die een dag lang zichzelf belachelijk te maken in Amsterdam

Doe vervolgens hetzelfde ergens in het Midden Oosten of Noord Afrika en roep Allah is een ....
Ben benieuwd of je langer als 2 minuten dat kan roepen en ik vrees toch dat je het er niet levend zal afbrengen.

En dat is het grote verschil en daarom hebben we nu ook zulke grote problemen tussen groeperingen !!!!

Uitdelen en kunnen incasseren dat is de oplossing !!!!

Italian*Berlusconi*
05-01-2008, 15:21
Ben ik het mee eens PigDog, je moet iedereen in zijn waarde laten en laten geloven in wat voor hem belangrijk is. Zie het nut er ook niet van in om bepaalde groepen te beledigen alleen om te kwetsen.

Maar waar ik wel grote problemen mee heb is dat bepaalde groepen zo overspannen reageren over uitspraken en ik kan dat goed uitleggen door het volgende voorbeeld :

Laat iemand op de Dam roepen Jezus is een homo en kijk wat er gebeurd, waarschijnlijk loop die een dag lang zichzelf belachelijk te maken in Amsterdam

Doe vervolgens hetzelfde ergens in het Midden Oosten of Noord Afrika en roep Allah is een ....
Ben benieuwd of je langer als 2 minuten dat kan roepen en ik vrees toch dat je het er niet levend zal afbrengen.

En dat is het grote verschil en daarom hebben we nu ook zulke grote problemen tussen groeperingen !!!!

Uitdelen en kunnen incasseren dat is de oplossing !!!!

jaaa komt italian ook weer met het voobeeld dat al 10000000 x gebruikt is...
Ga jij is op de wallen / ouwezijds voorburg wal roepen dat de hells angels de grootste mongolen op de wereld zijn etc en schelden.... hou je het ook geen 5 minuten uit.
Als iemand bij mij in de straat gaat roepen dat alle italianen mongolen zijn, houd die het ook geen 5 minuten vol kan ik je beloven.
Als je bij een groep punkers gaat lopen roepen dat het mongolen zijn etc hou je het ook geen 5 minuten vol.

Wat heeft het voor nut voor iemand om te gaan roepen op de dam dat Allah / jezus / boedha een homo is, waarom moet dit gezegd kunnen worden door men terwijl men weet dat het beledigend kan zijn voor mensen? dat gaat er bij mij niet in, en heeft verder niks met vrijheid van meninsg uitting te maken. Als ik in je gezicht roep dat ik vind dat jouw moeder een k*nkerh**r is ga jij daar ook niet lachend mee om, terwijl dat misschien toch mijn mening kan zijn (algemeen voorbeeld).
Niet echt slim dat voorbeeld wat je aanhaalt Sjaak, zie mijn 'counter', hoop wel dat je je al weer beter voelt na je ziekenhuis gebeuren.

Maar nogmaals, waarom moet het 'normaal' zijn om mensen te beledigen? vrijheid van meninsg uitting heeft daar helemaal niks meer mee te maken, gewoon puur een macht spelletje.

Sjaak
05-01-2008, 17:19
jaaa komt italian ook weer met het voobeeld dat al 10000000 x gebruikt is...
Ga jij is op de wallen / ouwezijds voorburg wal roepen dat de hells angels de grootste mongolen op de wereld zijn etc en schelden.... hou je het ook geen 5 minuten uit.
Als iemand bij mij in de straat gaat roepen dat alle italianen mongolen zijn, houd die het ook geen 5 minuten vol kan ik je beloven.
Als je bij een groep punkers gaat lopen roepen dat het mongolen zijn etc hou je het ook geen 5 minuten vol.

Wat heeft het voor nut voor iemand om te gaan roepen op de dam dat Allah / jezus / boedha een homo is, waarom moet dit gezegd kunnen worden door men terwijl men weet dat het beledigend kan zijn voor mensen? dat gaat er bij mij niet in, en heeft verder niks met vrijheid van meninsg uitting te maken. Als ik in je gezicht roep dat ik vind dat jouw moeder een k*nkerh**r is ga jij daar ook niet lachend mee om, terwijl dat misschien toch mijn mening kan zijn (algemeen voorbeeld).
Niet echt slim dat voorbeeld wat je aanhaalt Sjaak, zie mijn 'counter', hoop wel dat je je al weer beter voelt na je ziekenhuis gebeuren.

Maar nogmaals, waarom moet het 'normaal' zijn om mensen te beledigen? vrijheid van meninsg uitting heeft daar helemaal niks meer mee te maken, gewoon puur een macht spelletje.

Het is ook niet normaal in mijn ogen en als je mensen direkt beledigd kan je wachten tot je een flinke pof voor je harsens krijgt. Het is toch logisch dat je bv je moeder, vrouw of vriendin niet laat uitschelden voor Kankerhoer, dan laat je even duidelijk merken dat je daar niet van en gediend met bijpassend kontakt. Ik schreef toch al laat iedereen in zijn waarde.

Ik wil ga niet zeggen dat Italianen mongolen zijn hoewel het wel vreemde lui zijn hoor :D

Nee mijn voorbeeld laat precies zien waarom de ene groep gelovigen het kwetsend vind maar niks handtastelijks doet en waarom de andere groep gelovigen je waarschijnlijk van het leven beroofd en zeker in het Midden Oosten want het ligt daar een heel stuk gevoeliger dan hier in Holland.

Tuurlijk mag je niemand zwaar beledigen maar het kan nooit en vrijbrief zijn om iemand om te brengen of zwaar te mishandelen.

En btw het gaat stukker beter met me, ben weer om de dag aan het rennen en dagelijks aan het trainen en lesgeven, dus alles komt weer goed hoor.

PigDog
05-01-2008, 21:35
Het is ook niet normaal in mijn ogen en als je mensen direkt beledigd kan je wachten tot je een flinke pof voor je harsens krijgt. Het is toch logisch dat je bv je moeder, vrouw of vriendin niet laat uitschelden voor Kankerhoer, dan laat je even duidelijk merken dat je daar niet van en gediend met bijpassend kontakt. Ik schreef toch al laat iedereen in zijn waarde.

Ik wil ga niet zeggen dat Italianen mongolen zijn hoewel het wel vreemde lui zijn hoor :D

Nee mijn voorbeeld laat precies zien waarom de ene groep gelovigen het kwetsend vind maar niks handtastelijks doet en waarom de andere groep gelovigen je waarschijnlijk van het leven beroofd en zeker in het Midden Oosten want het ligt daar een heel stuk gevoeliger dan hier in Holland.

Tuurlijk mag je niemand zwaar beledigen maar het kan nooit en vrijbrief zijn om iemand om te brengen of zwaar te mishandelen.

En btw het gaat stukker beter met me, ben weer om de dag aan het rennen en dagelijks aan het trainen en lesgeven, dus alles komt weer goed hoor.

Ik vind dat je heel makkelijk over sommige zaken heenstapt, Sjaak. Met alle respect, als er geen moslims waren in Nederland, kun je nog steeds niet zeggen wat je wil hier. En ergens diep in je bast weet jij dat ook.

En stel dat moslims het net zo erg vinden dat jij hun geloof beledigd, dan jij het erg zou vinden als zij jouw moeder voor ************ uit zouden schelden? Dat kan toch? Wat voor nut heeft het trouwens om iemands zijn geloof te beledigen? Ik geloof nergens in, en ik beledig nooit iemand (tenminste zijn overtuiging, dan)

En ik denk dat ik in het midden oosten (ik ben er nu toevallig) gerust op straat kan roepen dat Allah een homo is. Ze verstaan me toch niet :D

Alleen door zelf iedereen in zijn waarde te laten kun je terugverdienen dat jij ook in je waarde gelaten word. Maar verwacht niet dat dit proces morgen gebeurd is. Dat gaat net zolang duren tot er weer een andere zondebok gevonden is in Nederland. Ik gok op de Polen.

PigDog
05-01-2008, 21:38
Beetje off-topic, maar een nieuwe topic leek me iets te veel van het goede.. ;)

Bedreigers Wilders treden op met subsidie

DELFT - De Delftse rapgroep Scheme 015 heeft twee bedreigende filmpjes gemaakt die zijn gericht aan PVV-politicus Geert Wilders. De haatclips circuleren al maanden op de videowebsite YouTube onder de naam DefectSysteem (Geert Wilders).
http://www.ad.nl/multimedia/archive/00105/wildersepa_105089h.jpg (http://javascript%3Cb%3E%3C/b%3E:launchPopup%28%27http://www.ad.nl/denhaag/delft/article1941997.ece?service=fotoPopup%27,%27fotoPop up%27,505,380,%27yes%27,%27no%27,%27no%27,%27no%27 %29;)
Geert Wilders. FOTO EPA

Hoewel de video’s al ruim een halfjaar bekend zijn bij de gemeente Delft mocht de rapgroep afgelopen zomer toch optreden op twee gesubsidieerde festivals in de stad.

In de clips wordt een grafsteen met de tekst ‘RIP Wilders’ getoond en is Wilders’ hoofd met daarop een schietschijf te zien. De rap eindigt met het geluid van een pistoolschot, kort nadat de naam van Wilders wordt genoemd.

De politicus voelt zich door de clips bedreigd en heeft er enkele maanden geleden al aangifte van gedaan. De gemeente vindt het ‘op dit moment’ niet zorgelijk dat Delftse jongeren deze boodschap verspreiden. „De politie weet ervan en de wijkagent heeft regelmatig contact met deze jongeren,’’ aldus een woordvoerster.

Ze geeft toe dat de gemeente al vóór het optreden van de rapgroep op het Delftse festival SkateJam op de hoogte was van de haatdragende clips. Dit festival, dat elk jaar plaatsvindt in september, wordt met gemeenschapsgeld bekostigd via onder meer de gemeente Delft, Fonds 1818 en het Prins Bernhard Cultuurfonds.

De gemeente liet het optreden toe, maar verzocht de rapgroep wel om de haatdragende nummers achterwege te laten, zo laat de woordvoerster weten.

De gemeente is er nog niet uit of de rapgroep dit jaar weer welkom is op de gesubsidieerde festivals.

Mag ik hieruit opmaken dat Scheme 015 geen vrijheid van meningsuiting mag hebben, maar Wilders zelf wel?

Bud S
05-01-2008, 22:57
ik zou zeggen uitzenden die anti-film van wilders en dan meteen een pro-film van moslims zelf er achteraan.
misschien gaan we het dan allemaal wat genuanceerder bekijken.

Muay Thai Elite
06-01-2008, 02:05
Mag ik hieruit opmaken dat Scheme 015 geen vrijheid van meningsuiting mag hebben, maar Wilders zelf wel?

Tering Italian...... Waarom zou je dreigementen, kwetsende opmerkingen, politieke standpunten én vrijheid van meningsuiting ALLEMAAL door elkaar halen?

smike
06-01-2008, 13:59
Het is heel simpel:

De publieke omroep MOET Wilders zijn film uitzenden, veel mensen willen hem zien, en hij geeft zijn beeld op de Islam, niks mis mee.
Bovendien moeten we laten zien dat we niet wijken voor bedreiging en geweld.
Het is van de gekke dat Wilders 24 uur per dag beveiligd moet worden, de Islam maakt alles kapot.
We moeten als samenleving nu een statement maken.

Ik ben het met Sjaak eens wat betreft het voorbeeld dat hij geeft, als jij op tv zegt: mijn mening is dat de Islam een achterlijk geloof is dan mag je dat zeggen, maar of je dan nog lang leeft... als je dat doet over het Christendom zal er vrij weinig gebeuren.

Zend die film maar uit, ik bene r reuze benieuwd naar!

Muay Thai Elite
06-01-2008, 15:37
Die film wordt denk ik gewoon een gevalletje "de waarheid is hard" voor veel mensen..

Italian*Berlusconi*
06-01-2008, 16:04
Het is heel simpel:

De publieke omroep MOET Wilders zijn film uitzenden, veel mensen willen hem zien, en hij geeft zijn beeld op de Islam, niks mis mee.
Bovendien moeten we laten zien dat we niet wijken voor bedreiging en geweld.
Het is van de gekke dat Wilders 24 uur per dag beveiligd moet worden, de Islam maakt alles kapot.
We moeten als samenleving nu een statement maken.

Ik ben het met Sjaak eens wat betreft het voorbeeld dat hij geeft, als jij op tv zegt: mijn mening is dat de Islam een achterlijk geloof is dan mag je dat zeggen, maar of je dan nog lang leeft... als je dat doet over het Christendom zal er vrij weinig gebeuren.

Zend die film maar uit, ik bene r reuze benieuwd naar!

waarom ga je niet in op mijn 'voorbeelden'???

PigDog
06-01-2008, 20:37
Die film wordt denk ik gewoon een gevalletje "de waarheid is hard" voor veel mensen..

Jouw waarheid is niet de mijne......



Waarom zou je dreigementen, kwetsende opmerkingen, politieke standpunten én vrijheid van meningsuiting ALLEMAAL door elkaar halen?


Omdat die vaak onder één noemer vallen: dhr Wilders.

En @ Italian: natuurlijk gaat niemand in op jouw voorbeelden. Dat zegt al genoeg. :whistling:

Muay Thai Elite
06-01-2008, 20:38
Haha Varkenhond door de bocht.

Maar ff een reactie: allicht is jouw waarheid niet de mijne, maar een waarheid zal t zeker zijn. Punt.

PigDog
06-01-2008, 20:58
"Twee halve waarheden maken een hele leugen."
"De waarheid kun je niet lenen, maar wel ontvangen. "
"Alleen zij herkennen de waarheid, die de waarheid willen erkennen. "
"De waarheid van gisteren is de onzekerheid van vandaag en de illusie van morgen"

Muay Thai Elite
06-01-2008, 21:00
Ehhh... ja.. De naakte waarheid..


Edit: Mafkees :D

Guillermo
06-01-2008, 21:16
"Twee halve waarheden maken een hele leugen."
"De waarheid kun je niet lenen, maar wel ontvangen. "
"Alleen zij herkennen de waarheid, die de waarheid willen erkennen. "
"De waarheid van gisteren is de onzekerheid van vandaag en de illusie van morgen"

Damn Pigdog .. dat is diep.. heel diep..:pimp:

PigDog
06-01-2008, 21:25
Tja jongens, ik sta open voor reps..... :D

De dikke nudist
06-01-2008, 21:30
PigDog roeleert zwaar.
Helemaal uit flippin' Afghanistan de goede zaak verdedigen op MF :thup:.

smike
06-01-2008, 21:43
jaaa komt italian ook weer met het voobeeld dat al 10000000 x gebruikt is...
Ga jij is op de wallen / ouwezijds voorburg wal roepen dat de hells angels de grootste mongolen op de wereld zijn etc en schelden.... hou je het ook geen 5 minuten uit.
Als iemand bij mij in de straat gaat roepen dat alle italianen mongolen zijn, houd die het ook geen 5 minuten vol kan ik je beloven.
Als je bij een groep punkers gaat lopen roepen dat het mongolen zijn etc hou je het ook geen 5 minuten vol.

Wat heeft het voor nut voor iemand om te gaan roepen op de dam dat Allah / jezus / boedha een homo is, waarom moet dit gezegd kunnen worden door men terwijl men weet dat het beledigend kan zijn voor mensen? dat gaat er bij mij niet in, en heeft verder niks met vrijheid van meninsg uitting te maken. Als ik in je gezicht roep dat ik vind dat jouw moeder een k*nkerh**r is ga jij daar ook niet lachend mee om, terwijl dat misschien toch mijn mening kan zijn (algemeen voorbeeld).
Niet echt slim dat voorbeeld wat je aanhaalt Sjaak, zie mijn 'counter', hoop wel dat je je al weer beter voelt na je ziekenhuis gebeuren.

Maar nogmaals, waarom moet het 'normaal' zijn om mensen te beledigen? vrijheid van meninsg uitting heeft daar helemaal niks meer mee te maken, gewoon puur een macht spelletje.


Omdat je het zo graag wilt dan.

Beledigen is nergens voor nodig zeg jij... als ik hier in een topic aangeef dat ik mij beledigd voel door bepaalde plaatjes, dan ben ik een zeurpiet en moet ik opzouten met mijn gezeik.

Sjaak geeft een voorbeeld wat jij helaas niet goed interpreteerd, hij bedoelt te zeggen dat Moslims zich veel sneller aangvallen voelen dan Christenen en ook veel sneller met geweld iets afhandelen. (bij gebrek aan verbaliteit waarschijnlijk).

Het punt is heel simpel: Wilders wil een kant van de islam laten zien die we allemaal kennen, gebaseerd op feiten uit de Koran, niks mis mee.
Hij heeft niet het doel om te beledigen, dat Moslims daardoor beledigt kunnen worden is jammer, maar onvermijdelijk.
Bovendien hebben ze erg lange tenen en leven wij in een samenleving waarin veel is toegestaan. (wie lacht er hier niet om Hans Teeuwen bijvoorbeeld)

Wilders heeft het recht om die film te maken, ik ben er zelfs blij mee en met mij vele anderen.
In plaats van hem te bekritiseren kan je jezelf beter afvragen hoe we de geweldadigheden in naam van de Islam een halt toe kunnen roepen.

De dikke nudist
06-01-2008, 22:21
In ieder geval niet door ook de relaxte Moslims die geen gewelddadigheden prediken en/of goedkeuren te beledigen.

Muay Thai Elite
06-01-2008, 22:25
relaxte Moslims......... WAAR, WAAR ???? Kut, heb ik ze net allebei gemist...

Italian*Berlusconi*
06-01-2008, 23:21
Het probleem zit hem hier naar mijn idee... wat Wilders en figuren zoals jij doen is de extremistische kant over 1 lijn trekken met de 'gematigde' moslims om het maar zo te noemen die wel goed 'ingeburgerd' zijn, werken en hier wonen etc. Wat jullie doen is het steeds in de zeik nemen van alle Moslims, wat jullie ook vaak verwarren met allochtonen maar dat is een andere discussie, hun geloof afkraken en de grond in stampen, dit terwijl zij gewoon leven zoals wij leven in het westen en niks met de extremistische kant te maken hebben. Tuurlijk is die groep dan beledigd als een mongool als Wilders en aanhang (mijn mening) met zo'n film komt, continu dezelfde uitspraken roept, continu met vinger blijft wijzen naar de moslims alsof alle problemen in NL door die groep veroorzaakt worden, en gewoon blijft beledigen.

Snap je mijn punt een beetje?

Nog ontwijk je mijn voorbeelden en ga je daar niet op in, maar goed zoals eerder vermeld werd zegt dat wel genoeg over de denkwijze van sommige hier.

Muay Thai Elite
06-01-2008, 23:33
dit terwijl zij gewoon leven zoals wij leven in het westen en niks met de extremistische kant te maken hebben.

2 x bullshit in 1 zin. Dat eerste is zowieso niet correct, want ze leven wel degelijk anders dan wij in t westen (moet ik hier serieus nog over uitwijden? *zucht* ) Het tweede genoemde is ook onzin, want als je overal om je heen extremistische ideeen gespuit hoort, heb je wel degelijk iets met die kant te maken.

Biiyen
06-01-2008, 23:46
Wat jullie doen is het steeds in de zeik nemen van alle Moslims.

Misschien heb je iets gemist maar dat is wat Nederlanders doen.... dat is onze cultuur! Wij maken iedereen en alles belachelijk, lachen om onze eigen dom gelul, trekken in polonaise door je straat terwijl we liedjes zingen van Andre Hazes.

DAT IES ONSE KOELTOER!!!

wij willen beledigen
wij willen zeiken
wij willen zeuren
wij zoeken altijd het uiterste
wij zullen altijd vragen "waarom"
en we zullen hier nooit mee stoppen

De dag dat een Nederlander stopt met beledigen, zieken, zeuren, grapjes maakt die over het randje zijn en vraagt waarom dat nu allemaal nodig was, is de dag dat hij sterft.

Italian*Berlusconi*
06-01-2008, 23:50
2 x bullshit in 1 zin. Dat eerste is zowieso niet correct, want ze leven wel degelijk anders dan wij in t westen (moet ik hier serieus nog over uitwijden? *zucht* ) Het tweede genoemde is ook onzin, want als je overal om je heen extremistische ideeen gespuit hoort, heb je wel degelijk iets met die kant te maken.

zegt meer iets over je eigen kortzichtigheid.... sneu eigenlijk..

Italian*Berlusconi*
06-01-2008, 23:51
Misschien heb je iets gemist maar dat is wat Nederlanders doen.... dat is onze cultuur! Wij maken iedereen en alles belachelijk, lachen om onze eigen dom gelul, trekken in polonaise door je straat terwijl we liedjes zingen van Andre Hazes.

DAT IES ONSE KOELTOER!!!

wij willen beledigen
wij willen zeiken
wij willen zeuren
wij zoeken altijd het uiterste
wij zullen altijd vragen "waarom"
en we zullen hier nooit mee stoppen

De dag dat een Nederlander stopt met beledigen, zieken, zeuren, grapjes maakt die over het randje zijn en vraagt waarom dat nu allemaal nodig was, is de dag dat hij sterft.

Je hebt belachelijk maken en.... tja laat maar..heeft toch geen zin maar wel leuk om te lezen hoe sommige er over denken, bijna net zo gevaarlijk als de extremisten. ;)

Muay Thai Elite
06-01-2008, 23:59
Ja he..... BIJNA dan..........

Iwan
07-01-2008, 08:45
Misschien heb je iets gemist maar dat is wat Nederlanders doen.... dat is onze cultuur! Wij maken iedereen en alles belachelijk, lachen om onze eigen dom gelul, trekken in polonaise door je straat terwijl we liedjes zingen van Andre Hazes.

DAT IES ONSE KOELTOER!!!

wij willen beledigen
wij willen zeiken
wij willen zeuren
wij zoeken altijd het uiterste
wij zullen altijd vragen "waarom"
en we zullen hier nooit mee stoppen

De dag dat een Nederlander stopt met beledigen, zieken, zeuren, grapjes maakt die over het randje zijn en vraagt waarom dat nu allemaal nodig was, is de dag dat hij sterft.

Amen, da's wel heel mooi verwoord!

Kim
07-01-2008, 11:48
Ben het vaak niet met die kerel eens, maar ik sta er echt van te kijken hoe
iedereen het vanzelfsprekend vindt dat je hiermee (net zoals met die cartoon onzin) rellen uitlokt. Is namelijk allesbehalve normaal...

Iedereen weet wat er gaat gebeuren als die film uitgezonden wordt en dat is juist dé reden om het te doen. Met z'n allen lekker ons mond houden lijkt me niet de oplossing.

Kim
07-01-2008, 11:50
tsja.... en aan de andere kant mag hij dan ook zelf voor bewaking zorgen want mijn belastinggeld wordt zo wel erg lekker weggesmeten.

Het enige dat die wilders doet is mensen tegen elkaar opzetten. Net als die extreme Imam doet. lekker de extremen opzoeken, voor je het weet heb je 2x een miljoen ongeschoolde mafkezen achter je aanlopen die die wel ff een oorlog beginnen. Nee dan heb je je doel bereikt..... :?

Wilders zet mensen niet tegen elkaar op, je omschrijft zelf duidelijk dat er een probleem is, je mond houden lost niks op hoor.

Bud S
07-01-2008, 12:25
volgens mij zijn er in nederland inmiddels meer extreme anti-moslims dan extremistische moslims

harry
07-01-2008, 12:46
volgens mij zijn er in nederland inmiddels meer extreme anti-moslims dan extremistische moslims

Laten we het hopen,

voor die eerste groep hoeft niemand bang te zijn voor die 2e iedereen (zelfs moslims :wacko:)

Muay Thai Elite
07-01-2008, 14:09
Haha score! Harry is correct.

Bud S
07-01-2008, 14:19
ik ben meer voor extreem gematigd ;)

PigDog
08-01-2008, 20:19
Laten we het hopen,

voor die eerste groep hoeft niemand bang te zijn voor die 2e iedereen (zelfs moslims :wacko:)

Vul bij de eerste groep "NSDAP" in, en bij de tweede groep "Joden" en je bent 60 jaar terug in de tijd.......

PigDog
08-01-2008, 20:31
Laten we even wel wezen: Ik vind het al zonde van de belastingcenten dat er zo'n clown in de tweede kamer zit, die ook nog een redelijke beveiligingsbegroting heeft, en nou ook nog tijd heeft om laffe films te maken, in plaats van keihard zwoegen op zijn eerste serieuze motie, die hij tot op heden nog niet heeft ingediend.
Ik vind het echt allemaal errug jammer.

Het zal wel geen Jezus Christ Superstar worden, die film van hem. Maar hou in je achterhoofd dat je van een bijbelse film ook een horrormovie zou kunnen maken. Het slaat allemaal nergens op. Al Gore kan zelfs van het milieu een griezelfilm maken, maar we staan toch allemaal te klagen bij de pomp.
Laat Wilders lekker full-time filmmaker worden, het scheelt Nederland bakken vol geld, en het kan nooit slechter worden dan als Theo van Gogh politicus zou zijn geworden.

Big deal allemaal.

Ik ga wel naar "2 girls, 1 cone" kijken als ik schijtfilms wil zien.

harry
08-01-2008, 20:33
Vul bij de eerste groep "NSDAP" in, en bij de tweede groep "Joden" en je bent 60 jaar terug in de tijd.......

Er ongaat mij iets,

waarom joden invullen op de plaats waar mensen staan die zich o.a. willen opblazen, etc ...?

harry
08-01-2008, 20:39
Laten we even wel wezen: Ik vind het al zonde van de belastingcenten dat er zo'n clown in de tweede kamer zit, die ook nog een redelijke beveiligingsbegroting heeft, en nou ook nog tijd heeft om laffe films te maken, in plaats van keihard zwoegen op zijn eerste serieuze motie, die hij tot op heden nog niet heeft ingediend.
Ik vind het echt allemaal errug jammer.

Het zal wel geen Jezus Christ Superstar worden, die film van hem. Maar hou in je achterhoofd dat je van een bijbelse film ook een horrormovie zou kunnen maken. Het slaat allemaal nergens op. Al Gore kan zelfs van het milieu een griezelfilm maken, maar we staan toch allemaal te klagen bij de pomp.
Laat Wilders lekker full-time filmmaker worden, het scheelt Nederland bakken vol geld, en het kan nooit slechter worden dan als Theo van Gogh politicus zou zijn geworden.

Big deal allemaal.

Ik ga wel naar "2 girls, 1 cone" kijken als ik schijtfilms wil zien.


Is die bijbelse film niet een jaartje of 2 terug gemaakt met o.a. Mell Gibson?
Mm kan me niet herineren dat er toen doden zijn gevallen.

Ook ik ben geen Wilders aanhanger btw, ben het alleen met sommige uitspraken niet oneens.
En wat er al niet verder weggegooid wordt van ons belasting geld aan projecten blabla... dat hebben we al in 10 topics gehad geloof ik ;)

Maar Pigdog welke politicus is dan wel de juiste waar ik op moet gaan stemmen als het zover is?

PigDog
08-01-2008, 20:48
waarom joden invullen op de plaats waar mensen staan die zich o.a. willen opblazen, etc ...?


Nou Harry, dat zal ik je eens uitleggen:
60 jaar geleden was er eens een handig volksmennertje. Die richtte een partijtje op die eigenlijk als hoofddoel had om een bevolkingsgroep zo zwart te maken, dat ieder niet weldenkend mens er een hekel aan kreeg. Nu waren er in dat land toevallig heel veel niet-weldenkende mensen. Dus zijn partijtje werd een partij en het aantal weldenkende mensen durfden eigenlijk niet meer te laten zien dat ze wel konden denken, anders vond de menigte hun net zo verdacht al de zwartgemaakte bevolkingsgroep.
Die bevolkingsgroep werd verweten een reeks misdaden achter hun naam te hebben staan, die de oorspronkelijke bewoners noooit zouden doen. Die steelden nooit geld, en steelden ook geen kinderen, nee: het was allemaal de schuld van de zwarte schapen. En die moesten dus verdwijnen. En het verdwijnen werd langzaam aan "ausradieren". En de bevolking zat daarna eerst in de ontkenningsfase ( Ich hab es nicht gewust) en daarna schaamden ze zich voor 30 jaar lang dat ze zo dom hadden kunnen zijn om naar een Charlie Chaplin-imitatie met brillcream hadden geluisterd.

Na dit verduidelijkingsgesprekje, zeg me alsjeblieft eens Harry: Hoeveel extreme moslims ken jij eigenlijk? Wanneer heeft iemand zich voor het laatst in Nederland opgeblazen? (etc. zoals jij dat zegt)
Heb je wel een met een extreme moslim van gedachten gewisseld?
Heb je hier uberhaupt wel eens nare persoonlijke ervaringen mee gehad?

Of ben jij het slachtoffer van de gedachtengang van een klein akelig volksmennertje?

PigDog
08-01-2008, 20:52
Is die bijbelse film niet een jaartje of 2 terug gemaakt met o.a. Mell Gibson?
Mm kan me niet herineren dat er toen doden zijn gevallen.



Dat is alleen als je gelooft dat de hoofdrolspeler na 3 dagen weer uit zijn graf opstond en naar de hemel ging.

Ik vond hem toch aardig doodgaan.......:thup:



Maar anyway: die film bedoel ik niet eens.
Ik zit meer te denken in de Spaanse inquisitie-hoek. Uit naam van God mensen martelen. En jij maar Iran veroordelen. Kijk in de geschiedenisboekjes...

harry
08-01-2008, 21:03
Nou Harry, dat zal ik je eens uitleggen:
60 jaar geleden was er eens een handig volksmennertje. Die richtte een partijtje op die eigenlijk als hoofddoel had om een bevolkingsgroep zo zwart te maken, dat ieder niet weldenkend mens er een hekel aan kreeg. Nu waren er in dat land toevallig heel veel niet-weldenkende mensen. Dus zijn partijtje werd een partij en het aantal weldenkende mensen durfden eigenlijk niet meer te laten zien dat ze wel konden denken, anders vond de menigte hun net zo verdacht al de zwartgemaakte bevolkingsgroep.
Die bevolkingsgroep werd verweten een reeks misdaden achter hun naam te hebben staan, die de oorspronkelijke bewoners noooit zouden doen. Die steelden nooit geld, en steelden ook geen kinderen, nee: het was allemaal de schuld van de zwarte schapen. En die moesten dus verdwijnen. En het verdwijnen werd langzaam aan "ausradieren". En de bevolking zat daarna eerst in de ontkenningsfase ( Ich hab es nicht gewust) en daarna schaamden ze zich voor 30 jaar lang dat ze zo dom hadden kunnen zijn om naar een Charlie Chaplin-imitatie met brillcream hadden geluisterd.

Na dit verduidelijkingsgesprekje, zeg me alsjeblieft eens Harry: Hoeveel extreme moslims ken jij eigenlijk? Wanneer heeft iemand zich voor het laatst in Nederland opgeblazen? (etc. zoals jij dat zegt)
Heb je wel een met een extreme moslim van gedachten gewisseld?
Heb je hier uberhaupt wel eens nare persoonlijke ervaringen mee gehad?

Of ben jij het slachtoffer van de gedachtengang van een klein akelig volksmennertje?

Mm verhaal 1 is prachtig maar volgens mij verveel jij je, heeft geen ruk met elkaar te maken in mijn ogen, maar dat zal ik wel verkeerd zien.

Mm neem nou vorige week , da's redelijk recent, oudejaarsnacht Rotterdam, eeh die gasten die opgepakt zijn mm zie ik ook verkeerd zeker?

Maar eeh mijn vraag, op welke politicus moet ik stemmen als het zover is dan?

harry
08-01-2008, 21:06
Sorry dat mijn antwoorden zo kort zijn, maar deze dicussie is al zo vaak gevoerd, en we komen er ws weer niet aan uit;)

PigDog
08-01-2008, 21:13
Mm verhaal 1 is prachtig maar volgens mij verveel jij je, heeft geen ruk met elkaar te maken in mijn ogen, maar dat zal ik wel verkeerd zien.

Mm neem nou vorige week , da's redelijk recent, oudejaarsnacht Rotterdam, eeh die gasten die opgepakt zijn mm zie ik ook verkeerd zeker?

Maar eeh mijn vraag, op welke politicus moet ik stemmen als het zover is dan?

Dank je, ik verveel me inderdaad. Ik vecht hier tegen de hardcore- extreme moslims, mensen die zich echt proberen op te blazen etc, en er is hier niet zoveel behalve heel traag internet via de sateliet en schreeuwend duur. Ik zal je maar antwoord geven op jouw vraag, en verlang niet eens dat jij mijn vragen beantwoord.

Mijn advies: stem op iemand die in oplossingen denkt en niet in blinde haat. Laat je leiden door je verstand en niet door je emoties. En als je er niet uitkomt: lees de kleine lettertjes van mijn onderschrift.

Zo, terzake: Hoeveel slachtoffers waren er ook alweer gevallen oudejaarsnacht? ehh...?? Ja, je hebt er echt last van, die gasten die zich dagelijks proberen op te blazen, tss tss..... Ze moeten allemaal teruggestuurd worden naar hun eigen(?) land.

Muay Thai Elite
08-01-2008, 21:15
En het gaat ineens over de spaanse inquisitie??? Varkenhond, terug in je nest ;)

PigDog
08-01-2008, 21:18
En het gaat ineens over de spaanse inquisitie??? Varkenhond, terug in je nest ;)

Hoezo, de koran is ouder dan de spaanse inquisitie, en dan is het wel leuk om er films over te maken?

Biiyen
08-01-2008, 21:20
Zo, terzake: Hoeveel slachtoffers waren er ook alweer gevallen oudejaarsnacht? ehh...?? Ja, je hebt er echt last van, die gasten die zich dagelijks proberen op te blazen, tss tss..... Ze moeten allemaal teruggestuurd worden naar hun eigen(?) land.

Omdat hun plan niet is gelukt wil natuurlijk niet zeggen dat het daarom niet bestaat. Als het was gelukt waren er dus wel degelijk mensen gedood en das imo best wel scary poep.

Mike
08-01-2008, 21:20
Dank je, ik verveel me inderdaad. Ik vecht hier tegen de hardcore- extreme moslims, mensen die zich echt proberen op te blazen etc, en er is hier niet zoveel behalve heel traag internet via de sateliet en schreeuwend duur. Ik zal je maar antwoord geven op jouw vraag, en verlang niet eens dat jij mijn vragen beantwoord.

Mijn advies: stem op iemand die in oplossingen denkt en niet in blinde haat. Laat je leiden door je verstand en niet door je emoties. En als je er niet uitkomt: lees de kleine lettertjes van mijn onderschrift.

Zo, terzake: Hoeveel slachtoffers waren er ook alweer gevallen oudejaarsnacht? ehh...?? Ja, je hebt er echt last van, die gasten die zich dagelijks proberen op te blazen, tss tss..... Ze moeten allemaal teruggestuurd worden naar hun eigen(?) land.


ja man

je hebt gelijk , dat madrid en london gebeuren werd ook zo zwaar opgeblazen(onbedoelde woordgrap). En van gogh vroeg erom. Er zijn helemaal geen terroristen in europa........................

Muay Thai Elite
08-01-2008, 21:25
Hoezo, de koran is ouder dan de spaanse inquisitie, en dan is het wel leuk om er films over te maken?

Pigdog wat ben je toch een kutje... Vind t altijd zo raar dat jij net doet alsof er geen problemen in de Nederlandse maatschappij zijn die puur het gevolg zijn van de kloof tussen de Nederlandse / westerse cultuur en de Islam / moslimcultuur. De Spaanse inquisitie heeft er gewoon ff geen shit mee te maken, excuse my french.

PigDog
08-01-2008, 21:28
In Zeeland ligt een dorp Turkije, en in Limburg bestaat America. maar Londen en Madrid zijn geen dorpen in Nederland die ik ken....

We hadden het toch over Nederland en extreme moslims? Zelfs in Engeland en Spanje zijn er geen partijen die worden geleid door Bassie.

PigDog
08-01-2008, 21:29
Pigdog wat ben je toch een kutje... Vind t altijd zo raar dat jij net doet alsof er geen problemen in de Nederlandse maatschappij zijn die puur het gevolg zijn van de kloof tussen de Nederlandse / westerse cultuur en de Islam / moslimcultuur. De Spaanse inquisitie heeft er gewoon ff geen shit mee te maken, excuse my french.

Nee, aarsje.... maar de koran ook niet.
De kloof word gemaakt door diegene waarvan jij de drollen pijpt.

Bud S
08-01-2008, 21:42
De laatste keer dat in Nederland bommen ontploften is meer dan 60 jaar geleden. Door toedoen van christenen geloof ik...

harry
08-01-2008, 21:51
Zo, terzake: Hoeveel slachtoffers waren er ook alweer gevallen oudejaarsnacht? ehh...?? Ja, je hebt er echt last van, die gasten die zich dagelijks proberen op te blazen, tss tss..... Ze moeten allemaal teruggestuurd worden naar hun eigen(?) land.

Haha helemaal niet Pigdog helemaal niks terugsturen.
Maar dit gesprek gaat de verkeerde kant op, ik ben helemaal niet Wilders denkend, wat ik al zei, ben het op zijn tijd niet met hem oneens.

Alleen er gaan hier in nederland wel een aantal dingen drastisch verkeerd en dan kies ik toch niet voor de 'niet" aanpak van o.a. minister Vogelaar, dat mens is knettergek.

harry
08-01-2008, 21:52
De laatste keer dat in Nederland bommen ontploften is meer dan 60 jaar geleden. Door toedoen van christenen geloof ik...

En die op de A13 vandaag dan? ;)

FOCUS
08-01-2008, 22:00
hier bloeit iets heel moois ....

Mike
08-01-2008, 22:07
feit 1 er zijn terroristen in europa actief , tis nu al denkbaar dat ze in NL aanslagen plegen mochten ze dat noodzakelijk achten. Wie dat ontkent is een naieve domme lul.......... Zie london, madrid van gogh etc etc

feit 2 Door wilders komen er meer terroristen bij.

feit 3 Door wilders wordt ons land internationaal op de kaart gezet als anti islam en dus als target voor extremisten

conclusie , oprotten met die debiel van een wilders.......... tis lose lose situatie voor heel Nederland

Mike
08-01-2008, 22:40
case closed, sluit de topic maar en kick die wilders t land uit en maak daar dan maar een film van

:D

Muay Thai Elite
09-01-2008, 00:16
Schop al die moslims het land uit en kijk hoe prachtig Nederland dan wordt...... Beetje makkelijk praten he.. Case closed.

De dikke nudist
09-01-2008, 00:16
Luister...

Iedereen zoekt een strijd, de een moedigt zijn favoriete voetbalteam aan, een andere maakt woest carriëre, weer een ander begint aan vechtsport.

Soms proberen we ons te onderscheiden door onze idealen uit te dragen, de een mischien iets harder dan de ander.

Mijn persoonlijke mening is dat je je idealen voor je moet houden tenzij het relevant is.
En dat is maar goed ook.
Ik zweer het je, je wil mijn ideën niet eens kennen, it'll freak you out.

Maar anderen gaan verder, mischien gaan ze protesteren. Mischien slopen ze een stadsplein tijdens een G8-top. Mischien blazen ze zichzelf op om hun woorden kracht bij te zetten.
Of hij begint een politieke partij en probeert op slinkse wijze de mensen die iets minder moeite willen doen voor hun idealen dan hij en maar al te graag een laffe hapklare makkelijke oplossing zoeken die toch net genoeg slachtoffers maakt dat het toch nog op een strijd lijkt achter zich te krijgen (idd. een lange zin)

Aan zulke volgers van deze valse profeten: If you really gave a fuck you'd have done what your prophet does a long time ago.

Dit is Nederland mensen, er is geen strijd nodig.
De media laten je geloven dat er een strijd is. Dat je elke keer als je de deur uit gaat grote kans loopt te worden overvallen, verkracht en opgelicht tegelijk.
Ze adverteren de strijd tegen eenzaamheid met reclames voor datingbureaus. Ze adverteren de strijd tegen onaantrekkelijkheid met reclames voor cosmetica (dames, jullie zijn (meestal) mooi, laat je niks wijsmaken door die oplichters). Ze adverteren de strijd tegen je anonimiteit met reclames voor talentenjachten. Za adverteren de strijd tegen overgewicht met reclames voor wondermiddeltjes. Ze adverteren de strijd tegen de onzekerheid die jongeren voelen en die een natuurlijke fase is in de ontwikkeling tot volwassenheid met lifestylebladen die weer adverteren met producten die die onzekerheid zeggen te kunnen wegnemen.

Je wordt zo volgepropt met de suggestie van strijd dat je niet meer weet waartegen of waarvoor je moet strijden.
Met zoveel strijd die niet persé gestreden hoeft te worden is het lastig om te onderscheiden welke het voeren wèl waard is.

We zijn nou eenmaal mannetjes, haantjes, baasjes. We willen ons onderscheiden van de rest van de genepool.
We bewonderen een man die twee achterwaartse salto's kan maken met een motorfiets (Pastrana4PREZ!!! WHOOO!!!), hoewel dit een zeer nutteloze vaardigheid is en niks bijdraagt aan de wereld.

Ik zeg: kijk in je eigen leven naar welke dingen daar moeten worden gedaan.
Analyseer je situatie, denk niet: hey, dat appelleert naar mijn gevoel dus ik volg het, ik voer die strijd. Denk aan de gevolgen indien je je strijd wint. Is je probleem dan opgelost? Zijn de afzonderlijke issues die samen je oorspronkelijke motivatie voor actie vormden dan verdwenen? Wegen de risico's op tegen de winst?

Vooral als je al een enorme voorsprong in het leven hebt door in Nederland geboren te zijn of te wonen met zijn hoge levensstandaard valt er veel te verliezen en weinig te winnen.

Dit brengt me naar de kern van het verhaal: Wilders hoeft deze film niet te maken omdat er weinig beter kan in Nederland en datgene dat wel kan worden verbeterd wordt niet opgelost door het soort politiek dat Wilders voert.
En om dezelfde redenen zijn geloofs-extremisten debielen.

Al deze wijsheid.
En dan te bedenken dat ik pas 21 ben.

Muay Thai Elite
09-01-2008, 00:32
eehhh... okeeeej.... ff naar de Dungeon.

Bud S
09-01-2008, 08:12
Al deze wijsheid.
En dan te bedenken dat ik pas 21 ben.

kun je ook nog een beetje knokken ?

FOCUS
09-01-2008, 10:38
011
denk je eraan om op tijd je medicatie in te nemen:brow:

Muay Thai Elite
09-01-2008, 11:24
Al deze geilheid, en dan te bedenken dat ik al bijna een kwart eeuw jong ben..

anonymous001
09-01-2008, 13:05
Hoezo, de koran is ouder dan de spaanse inquisitie, en dan is het wel leuk om er films over te maken?

No one expects the Spanish Inquisition!!!

MB667
09-01-2008, 13:11
Dat er hier nog over dit onderwerp geschreven wordt op mixfight. iedereen kent nu elkaar mening wel hierover. Wordt een beetje slaapverwekkend en dat is dodelijk op mijn werk. Niet lezen dan maar.

PigDog
09-01-2008, 20:06
Dat er hier nog over dit onderwerp geschreven wordt op mixfight. iedereen kent nu elkaar mening wel hierover. Wordt een beetje slaapverwekkend en dat is dodelijk op mijn werk. Niet lezen dan maar.

Ben je buschauffeur, dan?

:sleep1:

Muay Thai Elite
09-01-2008, 22:49
Menno is fluffer in Limburgse homo-erotische films, slapen is dodelijk...

MB667
10-01-2008, 08:13
Nee ik ben ambtenaar, en wij doen al vrij weinig. wtf is een fluffer , jij weet blijkbaar wat een fluffer is in een homo film, moi gay elite, aan je naam te zien en dat je uberhaubt dat woordje kent. Kom je uit de kast, String Emile? Voldoet je moeder je niet meer aan je wensen? Ga je weer een stap verder?

Bud S
10-01-2008, 09:10
. Kom je uit de kast, String Emile? Voldoet je moeder je niet meer aan je wensen? Ga je weer een stap verder?

topic verplaatsen naar de pit ?

anonymous001
10-01-2008, 09:18
topic verplaatsen naar de pit ?

Wilders & seks. Altijd een mooie combinatie...

chief108
10-01-2008, 09:20
topic verplaatsen naar de pit ?
gaat wel die kant op op deze manier....

PigDog
10-01-2008, 10:09
Nee ik ben ambtenaar


Huh?, dan is slapen toch een eerste levensbehoefte?
Ik dacht dat als een ambtenaar knipoogde, hij dan één oog open deed.

Nu begrijp ik dat je kan internetten op het werk! (en dat het dan gauw slaapverwekkend is.)

:lol:

MB667
10-01-2008, 12:55
dan is slapen toch een eerste levensbehoefte

Ik wil me liever niet in een coma slapen, nog meer slapen betekent een vooreeuwige coma voor mij.

In het weekend internet ik vrij weinig, daar heb ik mijn werk voor ;)

wat maken ze van een ambtenaar zijn zweet?

Slaapmiddel. Juist ;)

chief108
10-01-2008, 13:06
In het weekend internet ik vrij weinig, daar heb ik mijn werk voor ;)
:whistling:

Sjaak
16-01-2008, 12:52
Lees net de gratis dagkrant DAG die kopt met : Wildersfilm nu al een rel !!

Niemand weet precies hoe de anti koran film van PVV kamerlid Wilders er uit zal zien. Maar iedereen verwacht dat Nederland na 25 januari grote problemen krijgt met de moslimwereld. De ambassades staan op scherp en men vreest voor de veiligheid van Nederlanders in het Midden Oosten.

Wat hierboven nu staat laat precies zien waarom zoveel Nederlanders moeite hebben met moslim extremisten die een film (want meer is het niet) aangrijpen voor geweld of nog ergere dingen tegen "andere" mensen.

Echt onbegrijpelijk vind ik het hoor want het zal me lekker wat bommen welke film ze maken over welke godsdienst dan ook of over welk geloof.

Geloof in wat je wilt en val andere er niet mee lastig en probeer alles te evalueren want alles is betrekkelijk dus was stelt een film nou voor ?????????

Biiyen
16-01-2008, 18:00
Lees net de gratis dagkrant DAG die kopt met : Wildersfilm nu al een rel !!

Niemand weet precies hoe de anti koran film van PVV kamerlid Wilders er uit zal zien. Maar iedereen verwacht dat Nederland na 25 januari grote problemen krijgt met de moslimwereld. De ambassades staan op scherp en men vreest voor de veiligheid van Nederlanders in het Midden Oosten.

Wat hierboven nu staat laat precies zien waarom zoveel Nederlanders moeite hebben met moslim extremisten die een film (want meer is het niet) aangrijpen voor geweld of nog ergere dingen tegen "andere" mensen.

Echt onbegrijpelijk vind ik het hoor want het zal me lekker wat bommen welke film ze maken over welke godsdienst dan ook of over welk geloof.

Geloof in wat je wilt en val andere er niet mee lastig en probeer alles te evalueren want alles is betrekkelijk dus was stelt een film nou voor ?????????

Dat wordt lachen, ik hoop dat die film inslaat als een bom.... :lol:

anonymous001
16-01-2008, 18:04
Dat wordt lachen, ik hoop dat die film inslaat als een bom.... :lol:

Ik ga deze post proberen te onthouden. Zou nog wel eens hele mooie ironie op kunnen leveren over, zeg, een weekje of vier.;)

Muay Thai Elite
16-01-2008, 19:25
Dat is dan weer een minder grappige opmerking, want als dat gebeurt, is t zowieso burgeroorlog, en zijn er veel onschuldigen het slachtoffer van wederom 1 of andere boze moslim. (ja ik zeg 1, want ik ga natuurlijk niet alle boze moslims over een kam scheren he.....)

Bud S
16-01-2008, 23:43
... en zijn er veel onschuldigen het slachtoffer van wederom 1 of andere boze moslim. (ja ik zeg 1, want ik ga natuurlijk niet alle boze moslims over een kam scheren he.....)

:lol::lol::lol::lol::lol:

omschrijf: boos, moslim, onschuldigen

PigDog
17-01-2008, 17:49
Niemand weet precies hoe de anti koran film van PVV kamerlid Wilders er uit zal zien. Maar iedereen verwacht dat Nederland na 25 januari grote problemen krijgt met de moslimwereld. De ambassades staan op scherp en men vreest voor de veiligheid van Nederlanders in het Midden Oosten.



Ben het niet met je eens, Sjaak. Het is redelijk zorgelijk dat een politicus een anti-koran film gaat maken en verspreiden. Ga nou niet lopen zeuren over hoe de moslims reageren, want ik kan me de commotie in de christelijke wereld nog herinneren over the last temptation of christ.
Ik vind dat iemand met een publieke functie, die door de hele wereld word bekeken, door minder briljante uitspraken eerder gedaan, moet zorgen voor stabilisatie in ons land en niet voor extra gevaar en verdeeldheid.
Vooral omdat de beweegredenen een puur egoistische is. Om zieltjes te winnen voor zijn partij.

Hij heeft al gezegd dat de koran op de brandstapel moest, dat er stukken uitgescheurd moeten worden, dat moslims middeleeuws zijn, enz. enz.
Hij heeft genoeg gedaan om een fatwa over zich uitgeroepen te krijgen. Nu dit weer.
Laat ze die lul gewoon opsluiten in een gesticht.
Hij krijgt straks bloed aan zijn handen met zijn hersenloze acties.

chief108
17-01-2008, 18:42
Nederlands Debat Instituut | Debatten, Trainingen, Onderwijs | Het succes van Wilders (http://www.debatinstituut.nl/Nieuws/Algemeen-nieuws/Het-succes-van-Wilders.html)


Camus beschouwt Wilders op dit moment als ‘de meest rechtsextremistische politicus van Europa’. Met zijn uitspraken over moslims en de islam gaat Wilders volgens de Fransman een stuk verder dan Filip Dewinter van het Vlaams Belang in België, de rechts-populistische Blocher in Zwitserland, het seperatistische Lega Norte in Italië maar ook de Franse Jean-Marie Le Pen van het Front National

PigDog
17-01-2008, 18:51
Goed stuk Chief!

Reps!

oh nee.......

Sjaak
17-01-2008, 23:15
Ben het niet met je eens, Sjaak. Het is redelijk zorgelijk dat een politicus een anti-koran film gaat maken en verspreiden. Ga nou niet lopen zeuren over hoe de moslims reageren, want ik kan me de commotie in de christelijke wereld nog herinneren over the last temptation of christ.


En moesten er toen ook ambasades beveiligd worden en werd er toen gevreesd voor Moslim levens in het Westen ???

Kom op jongens het is maar een film ............ waarom moeten daar straks mensen voor gedood worden ?

En over de inhoud van de film wil ik nog geen eens een waardeoordeel geven want ik vind het ook niet nodig om iemands geloof te beschimpen of belachelijk te maken want zoals ik al eerder zei, laat iedereen in zijn waarde en daar in laten geloven waarin hij wil.

Mijn punt hier PigDog is dat niets ............. en zeker geen film ............een vrijbrief kan zijn voor aanslagen tegen Nederlanders !!! En die Fatwa's zijn pas echt middeleeuws !!!

En we leven in 2008 en niet meer in de Middeleeuwen !!!

Muay Thai Elite
18-01-2008, 01:12
Ach, als Geert Wilders er niet was, was er wel iemand anders of waren er wel andere dingen waar moslims zich boos om maakten.. Doe nou niet net alsof het hele moslimgeweld in Nederland stopt als Geert Wilders niet zo zou praten... Moslims lopen altijd te zeiken en dingen op te blazen, fuck hun..

PigDog
18-01-2008, 12:50
Mijn punt hier PigDog is dat niets ............. en zeker geen film ............een vrijbrief kan zijn voor aanslagen tegen Nederlanders !!! En die Fatwa's zijn pas echt middeleeuws !!!

En we leven in 2008 en niet meer in de Middeleeuwen !!!


Helaas ga jij ervan uit dat Nederland een soort blauwdruk is, hoe de rest van de wereld eruit zou moeten zien.
Ik kan je uit die droom helpen, Sjaak, wij zijn een klein en liberaal scheitlandje die globaal geen ene klote voorstelt, en sterker nog, door onze eigen bondgenoten uit wordt gekotst vanwege die liberaalheid op een aantal topics, waaronder drugs en kinderporno.

De rest van de wereld (die 3 miljard anderen, dus) hechten wel degelijk waarde aan hun geloof en storen zich ernstig aan het beschimpen daarvan.

Wake up, dude.
Zo ben je Nederlander, en zo word je wakker en ben je wereldburger.

Ga nou niet hopen dat de wereld zich aanpast aan een handjevol Wilders-fans.

Muay Thai Elite
18-01-2008, 12:58
Wij hebben het niet over de wereld man.. We hebben het over Nederland, en die "scheit"moslims daarin. En de rest van de wereld naast Nederland is niet 3 miljard, de wereld bevat meer dan 6 miljard mensen..

En als we globaal geen reet voorstellen, waarom zijn er dan toch blijkbaar miljarden die zich aan ons storen, oh alwijze Varkenhond? Je lult maar een beetje globalistisch populistisch, repsverslaafde!!

anonymous001
18-01-2008, 13:01
Helaas ga jij ervan uit dat Nederland een soort blauwdruk is, hoe de rest van de wereld eruit zou moeten zien.
Ik kan je uit die droom helpen, Sjaak, wij zijn een klein en liberaal scheitlandje die globaal geen ene klote voorstelt, en sterker nog, door onze eigen bondgenoten uit wordt gekotst vanwege die liberaalheid op een aantal topics, waaronder drugs en kinderporno.

De rest van de wereld (die 3 miljard anderen, dus) hechten wel degelijk waarde aan hun geloof en storen zich ernstig aan het beschimpen daarvan.

Wake up, dude.
Zo ben je Nederlander, en zo word je wakker en ben je wereldburger.

Ga nou niet hopen dat de wereld zich aanpast aan een handjevol Wilders-fans.

Dan ben ik toch liever Nederlander.

Muay Thai Elite
18-01-2008, 13:02
Dan ben ik toch liever Nederlander.

x2

Iwan
18-01-2008, 13:13
x2

x3

PigDog
18-01-2008, 13:17
Wij hebben het niet over de wereld man.. We hebben het over Nederland, en die "scheit"moslims daarin. En de rest van de wereld naast Nederland is niet 3 miljard, de wereld bevat meer dan 6 miljard mensen..

En als we globaal geen reet voorstellen, waarom zijn er dan toch blijkbaar miljarden die zich aan ons storen, oh alwijze Varkenhond? Je lult maar een beetje globalistisch populistisch, repsverslaafde!!


"Het christendom vormt met 2,1 miljard mensen de grootste godsdienstige gemeenschap ter wereld. Ongeveer 32 procent van de 6,5 miljard wereldburgers behoort tot een kerk. De islam heeft volgens het centrum 1,3 miljard aanhangers, het hindoeïsme 870 miljoen, het boeddhisme 379 miljoen en het jodendom 15 miljoen.

bron: IKON"

Dusss,
Ik bedoelde natuurlijk de gelovigen onder de wereldbevolking en de oorlogen tussenbeide die daarover gevoerd zijn/ worden.

Sorry dat ik meer reps krijg dan jij, maar daar help je zelf aan mee :D

Blijkbaar heb je het toch niet goed door wie hier populistisch lult, gezien je devotie voor die asblonde sukkel.

PigDog
18-01-2008, 13:19
x2

PigDog
18-01-2008, 13:19
x2

x3

Italian*Berlusconi*
18-01-2008, 13:43
x3

x die 2000000

Muay Thai Elite
18-01-2008, 14:23
Haha verval maar in zwak arrogant gelul, het zal me wat.. Ook NOG STEEDS grappig trouwens, die haar-grapjes over Wilders... Vind t wel jammer dat jij niet in de regering zit Pigdog, jij bent zo wijs! Als iedereen (zoals hier op t forum GELUKKIG al gebeurt) naar jou zou luisteren, zouden er nooit meer problemen zijn, met moslims niet, met niets of niemand!


Edit: Want als iedereen naar jou zou luisteren zou iedereen zijn kop in het zand steken en doen alsof er ECHT heelemaal niets aan de hand is, er totaaaal geen problemen zijn met moslims en hun 'traditionele gebruiken' in Nederland... Wat zou dat fijn zijn zeg. Reps!

Biiyen
18-01-2008, 14:29
Helaas ga jij ervan uit dat Nederland een soort blauwdruk is, hoe de rest van de wereld eruit zou moeten zien.
Ik kan je uit die droom helpen, Sjaak, wij zijn een klein en liberaal scheitlandje die globaal geen ene klote voorstelt, en sterker nog, door onze eigen bondgenoten uit wordt gekotst vanwege die liberaalheid op een aantal topics, waaronder drugs en kinderporno.

De rest van de wereld (die 3 miljard anderen, dus) hechten wel degelijk waarde aan hun geloof en storen zich ernstig aan het beschimpen daarvan

Wake up, dude.
Zo ben je Nederlander, en zo word je wakker en ben je wereldburger.

Ga nou niet hopen dat de wereld zich aanpast aan een handjevol Wilders-fans.

En de wereldburgers hoeven zich niet aan te passen aan NL, als ze zich maar aanpassen als ze zich permanent in NL vestigen. Das nogal een verschil.

Italian*Berlusconi*
18-01-2008, 15:02
Haha verval maar in zwak arrogant gelul, het zal me wat.. Ook NOG STEEDS grappig trouwens, die haar-grapjes over Wilders... Vind t wel jammer dat jij niet in de regering zit Pigdog, jij bent zo wijs! Als iedereen (zoals hier op t forum GELUKKIG al gebeurt) naar jou zou luisteren, zouden er nooit meer problemen zijn, met moslims niet, met niets of niemand!


Edit: Want als iedereen naar jou zou luisteren zou iedereen zijn kop in het zand steken en doen alsof er ECHT heelemaal niets aan de hand is, er totaaaal geen problemen zijn met moslims en hun 'traditionele gebruiken' in Nederland... Wat zou dat fijn zijn zeg. Reps!

hahahahaha...

Chico
18-01-2008, 15:19
op de man spelen geeft wel aardig aan dat je door je argumenten heen bent...

aliendwurf
18-01-2008, 18:04
http://nl.youtube.com/watch?v=0l2VGiq0McY&feature=related

chief108
18-01-2008, 18:09
http://www.foksuk.nl/content/formfield_files/formcartoon_4822_044c8881bf22a86bb87aef937b2639ee8 605f4f4.gif

Muay Thai Elite
18-01-2008, 18:09
CARNAVAL!!!! Heb er weer zin in!!!! :D:D:D

Wheelie
18-01-2008, 18:43
Zullen we GURU unbannen, hij wil hier vast nog wel iets over kwijt ;)

aliendwurf
18-01-2008, 18:48
NEEEEEEE!!!!!!!!

Wheelie
18-01-2008, 18:50
NEEEEEEE!!!!!!!!

:D

PigDog
18-01-2008, 19:07
Haha verval maar in zwak arrogant gelul, het zal me wat.. Ook NOG STEEDS grappig trouwens, die haar-grapjes over Wilders... Vind t wel jammer dat jij niet in de regering zit Pigdog, jij bent zo wijs! Als iedereen (zoals hier op t forum GELUKKIG al gebeurt) naar jou zou luisteren, zouden er nooit meer problemen zijn, met moslims niet, met niets of niemand!


Edit: Want als iedereen naar jou zou luisteren zou iedereen zijn kop in het zand steken en doen alsof er ECHT heelemaal niets aan de hand is, er totaaaal geen problemen zijn met moslims en hun 'traditionele gebruiken' in Nederland... Wat zou dat fijn zijn zeg. Reps!

:crying:

Jankerd!

Ten eerste zit jij achter je PC'tje, nadat je uitgerukt ben in de dungeon, een beetje bang te wezen voor een moslim, terwijl ik (die zo wijs ben) hier probeer te dealen met wat echte hardcore moslims en hun traditionele gebruiken.
Ten tweede heb ik gewoon de simpele stelregel dat als iemand bedreigend is voor mij en mijn geliefden (daar hoor jij ook bij) ik gewoon zijn kin op zijn rug stomp, moslim of christen, of boedhist.
En ten derde is er nog het feit dat als er een bomaanslag in Nederland is, dat ik die ook nog ga ruimen.
Dus ik begrijp niet waar je zo bang voor ben, call Piggie en het komt goed.
En nu stoppen met huilen, jochie...

:crying:

aliendwurf
18-01-2008, 19:12
Ten tweede heb ik gewoon de simpele stelregel dat als iemand bedreigend is voor mij en mijn geliefden (daar hoor jij ook bij) ik gewoon zijn kin op zijn rug stomp


hèhè, nou komen we tenminste ergens. :thup:

PigDog
18-01-2008, 19:21
Wat nou? Ga nou niet net doen alsof ik een moslim-lover ben!
Ik beoordeel gewoon de individu, en niet zijn geloof.
Als we dat allemaal zouden doen, zou het goed komen. Maar sommigen zitten liever anoniem te klagen achter hun pc.
Zeker vanuit de sport ken ik zat marokkanen die ik heel hoog heb, en er zijn klootzakken. En zo is het precies met nederlanders. Nu ken ik meer nederlanders dan marokkanen dus ken ik meer klootzakken aan de hollandsche kant. Dat dan weer wel.
Maar recht is recht en krom is krom.
Maar ja, ik ben dan ook wijs....

Muay Thai Elite
18-01-2008, 23:48
Wie de eerste steen gooit Piggy........ Kom nou... En wie zei dat ik bang was voor moslims? Ik heb er begin dit jaar nog 1 geneukt :D (Ze beweerde dat ze maagd was, maar die schimmelinfectie deed me anders geloven.......)

Zo wijs ben je dus niet, en loop niet stoer te doen over je baan... Iedereen hier in NL heeft dagelijks met moslims te maken, dus wij hebben er ook een mening over... Of moeten we allemaal bommetjes in Afghanistan ontmantelen willen we wat meer over moslims en de Spaanse inquisitie kunnen vertellen?

En vergis je ff niet Piggy, ik heb het grootste respect voor je hoor, maar net zoveel als voor mijn vuilnisman die morgen in de regen z'n ding doet, politici die durven uit te komen voor hun mening en docenten op het Vmbo. Snapte? En nou polonaise godverdomme!

PigDog
20-01-2008, 10:15
Wie de eerste steen gooit Piggy........ Kom nou... En wie zei dat ik bang was voor moslims? Ik heb er begin dit jaar nog 1 geneukt :D

Als je moslims neukt ben je een heaumeau!
Als het dan toch moet, dan maar een moslima....



Zo wijs ben je dus niet, en loop niet stoer te doen over je baan... Iedereen hier in NL heeft dagelijks met moslims te maken, dus wij hebben er ook een mening over... Of moeten we allemaal bommetjes in Afghanistan ontmantelen willen we wat meer over moslims en de Spaanse inquisitie kunnen vertellen?


Doe maar niet, dan gaan er ongelukken gebeuren...
Maar een feit is wel dat als je wat verder ben geweest als Blanes, dat je ziet hoe de rest van de wereld eruit ziet, en je voor alle luxe om je heen (eten, warmte, behuizing, stroom enz.), die jij als normaal beschouwd, heel dankbaar gaat worden...



En vergis je ff niet Piggy, ik heb het grootste respect voor je hoor, maar net zoveel als voor mijn vuilnisman die morgen in de regen z'n ding doet, politici die durven uit te komen voor hun mening en docenten op het Vmbo. Snapte? En nou polonaise godverdomme!

Alleen de politici die durven te zeggen wat jij graag hoort kunnen net als ik soms in doodsnood zitten, de rest van alle beroepen die je opnoemt gaan gewoon naar hun werk, en voor sommigen (meestal luie kwezels) verdienen die respect om het feit dat ze werken.....
Dat is een verschil, vriend.

:D

Muay Thai Elite
20-01-2008, 12:51
Je bent echt een kei in het ontkrachten van perfect Nederlandse zinnen. Het jammere is alleen dat je alle logica totaal buiten beschouwing laat daarbij... Jammer. (Bijv: "ZE beweerde" betekent dat het om een "ZE" gaat, namelijk een ZE is een vrouw... Ze of zij is vrouwelijk, Hij is mannelijk, best simpel allemaal..)

Zo noemde ik als beroepen een aantal VOORBEELDEN op, ik had het niet over specifieke mensen... Ben je echt zo dom, of wil je weer reps?

En dat je over behuizing en water en licht begint slaat ook als een tang op een varken... Kortom, de logica is ver te zoeken, maar goed, dat jij langs me heen praat ben ik gewend. Zo doe je in je post hierboven net alsof je theorieen die ik stel aan het ontkrachten bent (door het zin voor zin reageren, zeg maar). Doch, als je 2x leest (of gewoon in 1 keer: goed leest) zie je dat ik helemaal niets stel. Het is puur een beschouwing, en daar kun je weinig aan ontkrachten. Is weer dat pseudo-intellect waar sommige Mixfighters wel vaker last van hebben.

Muay Thai Elite
20-01-2008, 13:00
Verder vind ik je wel een schatje hoor ;)

MB667
20-01-2008, 13:04
Wilders moet ook maar eens een film gaan maken over het dorpsgeloof in NL. ga eens naar een café in een dorp waar je nooit bent geweest, en ga daar eens gekke bekken trekken tegen de locals. Geheid dat er klappen vallen, en dat je je er niet veilig voelt. net zoals in al die verketterde moslimsteden van NL ;)

Biiyen
20-01-2008, 13:17
Wilders moet ook maar eens een film gaan maken over het dorpsgeloof in NL. ga eens naar een café in een dorp waar je nooit bent geweest, en ga daar eens gekke bekken trekken tegen de locals. Geheid dat er klappen vallen, en dat je je er niet veilig voelt. net zoals in al die verketterde moslimsteden van NL ;)

Ja hallo zeg.... Ik denk dat je overal ter wereld een klap op je muil krijgt als je als onbekende een kroeg binnenstapt en gekken bekken trekt....

(Behalve als je meer dan 90 kilo weegt en er indrukwekkend uitziet, dan kun je er mee weg komen):D

Ralph
20-01-2008, 15:09
Ik heb Wilders altijd een beetje het volgende idee:

http://i2.tinypic.com/6t1zpch.gif

chief108
20-01-2008, 15:18
:stupid:

smike
20-01-2008, 18:11
Ik vind het goed dat Wilders zijn film maakt.

Laten we hopen dat de Moslims zich hebben ontwikkelt en zich rustig houden, gebeurt er hetzelfde als met de cartoons, dan weten we dat Wilders gelijk heeft.

PigDog
20-01-2008, 20:28
Je bent echt een kei in het ontkrachten van perfect Nederlandse zinnen. Het jammere is alleen dat je alle logica totaal buiten beschouwing laat daarbij... Jammer. (Bijv: "ZE beweerde" betekent dat het om een "ZE" gaat, namelijk een ZE is een vrouw... Ze of zij is vrouwelijk, Hij is mannelijk, best simpel allemaal..)

Ik laat niks buiten beschouwing, ik quote je zelfs nog. Wat kan ik eraan doen dat jij zulke stupide dingen schrijft?


Zo noemde ik als beroepen een aantal VOORBEELDEN op, ik had het niet over specifieke mensen... Ben je echt zo dom, of wil je weer reps?


Weer heb ik je gequote en er stond nergens bv, bijvoorbeeld, of beivoorbeelt bij. Ja, doe maar reps, Jochem!:wacko:



En dat je over behuizing en water en licht begint slaat ook als een tang op een varken... Kortom, de logica is ver te zoeken, maar goed, dat jij langs me heen praat ben ik gewend. Zo doe je in je post hierboven net alsof je theorieen die ik stel aan het ontkrachten bent (door het zin voor zin reageren, zeg maar). Doch, als je 2x leest (of gewoon in 1 keer: goed leest) zie je dat ik helemaal niets stel. Het is puur een beschouwing, en daar kun je weinig aan ontkrachten. Is weer dat pseudo-intellect waar sommige Mixfighters wel vaker last van hebben.


Ik ken die zieke beschouwingen van jou, en hoef daar niks aan te ontkrachten. dat doe je lekker zelf.
En als je mijn beschouwingen niet kan volgen, meld het, dan leg ik het nog eens uit in Jip en Janneke taal.

En verder komt het wel goed met jou. Je bent nog jong en homofiel, dus wie weet krijg je een eigen praatprogramma, als je zo door gaat :lol:

aliendwurf
20-01-2008, 21:08
The never ending story continues.....


.........after the commercial break.

Muay Thai Elite
20-01-2008, 22:23
En daar gaat ie weer.... Jij hebt vast vroeger niet veel "nee" te horen gekregen van je moeder he? Altijd het laatste woord... Doet ie net alsof hij het 'zware leven' kent...... Wat een facade.... Ow ja, quote je maar rot... En stik er in ;)

Biiyen
20-01-2008, 22:56
Was sich neckt dass liebt sich...

Pigdog and Muay Thai Elite were sitting in a tree
















































































K.I.S.S.I.N.G.........

Muay Thai Elite
20-01-2008, 23:17
http://www.limpingk9productions.com/images/pigdog.jpg

Muay Thai Elite
20-01-2008, 23:18
http://theconsumergoods.net/db2/00122/theconsumergoods.net/_download/IMG_94731.jpg

Muay Thai Elite
20-01-2008, 23:19
http://www.pigdog.org.uk/pigdog_4.gif

Muay Thai Elite
20-01-2008, 23:20
http://www.howlinmoonbakery.com/Merchant2/graphics/00000001/pig_costume1.jpg

Bud S
21-01-2008, 00:14
:D:D:D maffe gast ben je mte !

ben het wel helemaal oneens met je standpunten, maar grappig ben je wel

en pigdog ook top dat je maar blijft reageren !:thup:

MB667
21-01-2008, 09:15
Ik heb Wilders altijd een beetje het volgende idee:

http://i2.tinypic.com/6t1zpch.gif

Idd ja, om de 2 maanden, iedere keer als iedereen hem een beetje aan het vergeten is, komt ie met iets aan wat 14 procent van NL wilt horen, maar wat ie toch niet kan waarmaken, zodat er wel weer een tijd over hem gepraat wordt.

PigDog
21-01-2008, 16:31
Ben ik er net achter dat je heaumeau bent, ga je plaatjes in mijn poessie-album plakken!


Hahahahaha, je bent echt top!
Ik kan je geen reps meer geven, maar je krijgt ze wanneer ik genoeg gespread hebt....

MB667
22-01-2008, 10:40
Uitgegeven: 22 januari 2008 00:45
Laatst gewijzigd: 22 januari 2008 01:17

AMSTERDAM - Iran heeft laten weten dat er consequenties zullen volgen mocht de film van Geert Wilders daadwerkelijk uitgezonden worden. Alaeddin Boroujerdi, voorzitter van de raad voor buitenlandse aangelegenheden, laat dit weten aan de Amerikaanse zender Fox news.

De politicus belooft dat er wijdverspreid protest plaats zal vinden en er door zijn land nog maar eens goed gekeken moet worden naar de band.

Belediging van de Koran zal zwaar worden opgenomen en gerichte haat opleveren tegen een land die toestaat dat deze boodschap verspreid kan worden, aldus Boroujerdi.

De film van Wilders is na Nederland nu dus ook in het buitenland onderwerp van discussie. Een datum waarop de politicus zijn werk zal tonen is vooralsnog onbekend.

Balkenende

Premier Jan Peter Balkenende heeft al laten weten de tentoonspreiding van de film niet te kunnen verbieden.
ide landen mocht de film van Wilders getoond worden
------------------------
Dat de extreem fundamentale mensen daar qua geloof en handelen nog in de middeleeuwen zitten, weten we allemaal. Moeten we hun daar mee confronteren? Laat ze het daar maar lekker allemaal zelf regelen. Waarom moeten we ons daar mee bemoeien? Door dat filmpje van hem, die helemaal geen waarde heeft mbt tot verbetering tussen culturen in NL, ontstaat er alleen nog meer verdeeldheid in NL. Ook zal dit filmpje er toe kunnen leiden dat er acties in NL a la london en MAdrid plaats gaan vinden. Vrijheid van meningsuiting, ok, maar we weten toch al allemaal hoe Geert er over denkt. Zijn mening weten we al. Hij maakt NL niet veiliger door deze film. Geert bedankt met Nl dadelijk door die film veiliger te maken. yeah wright. Gooi maar lekker nog meer olie op het vuur. Dat vuurtje is in NL redelijk uitgeblust, maar die zal dadelijk wel flink aanwakkeren, in NL en buiten NL.