PDA

View Full Version : Hot for words



Christophe
06-12-2007, 13:21
Marina (Oost-Europees?) is een etymologe, en dit is haar blog:

HotForWords (http://www.hotforwords.com/)

http://img.youtube.com/vi/qO72SYKcTZ8/3.jpg


YouTube - Oneteen, twoteen (http://www.youtube.com/watch?v=YLJkswjoFps&eurl=http://www.hotforwords.com/)

chief108
06-12-2007, 14:11
ken niet veel etymologes
maar ben er redelijk zeker van dat dit 1 van de mooisten van dat soort is.....

Paganstars
06-12-2007, 14:37
wtf is een etymologe?? is da zo'n insectendoctor achtig iets??

Karel
06-12-2007, 14:41
weer wat geleerd, en hoe :thup:

ze zouden dit soort mensen in moeten zetten tegen het lerarentekort ofzo

Jochem
06-12-2007, 14:51
wtf is een etymologe?? is da zo'n insectendoctor achtig iets??

nope. een taalkundige, vandaar de sitenaam "hot for words" ;)

je bedoelt denk ik entomologist ofzoiets.

edit:
lol, ik check net wikipedia
Entomology: From Wikipedia, the free encyclopedia

Not to be confused with Etymology (http://en.wikipedia.org/wiki/Etymology), the study of the history of words.

Paganstars
06-12-2007, 15:02
ja had geen zin om te googlen of te wikien

el bastardo
06-12-2007, 15:30
BOEIEND! Is gewoon een lekker wijf. Dacht dat het daarom ging.

Christophe
06-12-2007, 16:32
Onder andere! ;)

Tsuki
07-12-2007, 10:20
christophe heeft echt vrouwen issues , hij post niet anders dan over dat ...................... ;-)

Paganstars
07-12-2007, 10:23
hahaha... kennelijk!

Christophe
07-12-2007, 10:24
christophe heeft echt vrouwen issues , hij post niet anders dan over dat ...................... ;-)

Ben ik de enige dan?!

Hey Tsuki, als jij liever posts over mannen hebt, kan ik je inderdaad niet helpen. Even goede vrienden?! ;)

Paganstars
07-12-2007, 10:27
Ben ik de enige dan?!

Hey Tsuki, als jij liever posts over mannen hebt, kan ik je inderdaad niet helpen. Even goede vrienden?! ;)

wat tsuki volgens mij bedoeld is dat jij gewoon een keer een goeie beurt moet hebben.... in amsterdam hebben ze daar de juiste oplossing voor :P

Tsuki
07-12-2007, 10:34
Pagan snapt hem .................. en nee christophe je mag niet guardjumpen bij mij ..............

Christophe
07-12-2007, 10:39
wat tsuki volgens mij bedoeld is dat jij gewoon een keer een goeie beurt moet hebben.... in amsterdam hebben ze daar de juiste oplossing voor :P

Jongens, maak jullie maar geen zorgen over mijn "goede beurten"! Tenzij jullie nog lekkere zussen hebben ... of een lekkere vriendin en een open relatie! :p

Christophe
07-12-2007, 10:40
Pagan snapt hem .................. en nee christophe je mag niet guardjumpen bij mij ..............

De keuze van het guardjumpen word genomen door de guardjumper, niet het slachtoffer! ;)

Tsuki
07-12-2007, 10:57
ik vind de woordkeuze "genomen" vrij eng in deze context ..........

Christophe
07-12-2007, 11:15
ik vind de woordkeuze "genomen" vrij eng in deze context ..........

Zo zie je maar, de ervaringen uit je verleden maken je de persoon die je nu bent, en richten je gedachten in een bepaalde richting. Ik heb er geen probleem mee de term "genomen" onmiddelijk te linken aan "de keuze" ... jij linkt het aan het "het slachtoffer".

Sterkte kerel ... en aarzel niet om hulp te vragen als je het niet alleen kan verwerken!





:p

Paganstars
07-12-2007, 16:53
Jongens, maak jullie maar geen zorgen over mijn "goede beurten"! Tenzij jullie nog lekkere zussen hebben ... of een lekkere vriendin en een open relatie! :p

leuke vriendin; Check
lekkere zusjes; Check
Een of andere gayass guardjumpende belg die geen punny in belgië kan krijgen; Priceless

Christophe
07-12-2007, 20:40
leuke vriendin; Check
lekkere zusjes; Check
Een of andere gayass guardjumpende belg die geen punny in belgië kan krijgen; Priceless

Hahahahahahahahahahahahaha ... joke all you want, zo lang die lekkere vriendin en zusjes maar langskomen! Als je stil bent, mag jij filmen. Dan hebben we ook nog wat leuks voor de Dungeon! :p

Paganstars
09-12-2007, 14:28
Hahahahahahahahahahahahaha ... joke all you want, zo lang die lekkere vriendin en zusjes maar langskomen! Als je stil bent, mag jij filmen. Dan hebben we ook nog wat leuks voor de Dungeon! :p


haha me zusjes mag je hebben... eentje is alleen pot maar wel de leukste van het stel! Me vriendin word ff een ander verhaal!

Christophe
09-12-2007, 19:50
haha me zusjes mag je hebben... eentje is alleen pot maar wel de leukste van het stel!

Goed ... PM me maar om iets concreets af te spreken!


Me vriendin word ff een ander verhaal!
Rustig maar kerel, ontspan je, en wen gewoon even aan het idee. Dan zal je zien dat het allemaal niet zo erg is als het lijkt! En PM me dan om iets concreets af te spreken! :p

nicolas the red
10-12-2007, 14:32
Rustig maar kerel, ontspan je, en wen gewoon even aan het idee.
christophe heeft zin in een triootje blijkbaar

Christophe
10-12-2007, 15:08
christophe heeft zin in een triootje blijkbaar

Wederom ... de ervaringen uit je verleden maken je de persoon die je nu bent en zorgen dat je dingen interpreteert zoals je ze interpreteert. Ik wil niet weten welke homosexueel-getinte ervaringen je hebt, die volgenden op de woorden "ontspan je" Nicolas, maar weet dat ik je sterkte wens om het te verwerken!






:p

el bastardo
10-12-2007, 16:44
Wederom ... de ervaringen uit je verleden maken je de persoon die je nu bent en zorgen dat je dingen interpreteert zoals je ze interpreteert. Ik wil niet weten welke homosexueel-getinte ervaringen je hebt, die volgenden op de woorden "ontspan je" Nicolas, maar weet dat ik je sterkte wens om het te verwerken!






:p
Die woorden zijn het afgelopen weekend in de bus weer meer dan eens gevallen...

Paganstars
23-12-2007, 21:34
god dit topic heeft ook wel een vreemde wending genomen!!

Christophe
24-12-2007, 10:12
En ik was het al bijna vergeten, ware het niet dat jij het nodig vond om het even boven te halen. Wat er me dus aan doet denken: hoe zit dat met die zussen en die vriendin van jou?!

Paganstars
17-01-2008, 11:30
ttt...
erm ja ze wonen in zuid afrika dus leef je uit!! kan aan me tante wel het adres vragen voor je! kosten zijn voor eigen rekening!

nicolas the red
17-01-2008, 13:05
god dit topic heeft ook wel een vreemde wending genomen!!
wat wil je, van zodra christophe ergens post gaat het meteen over guardjumpen of neuken






... of allebei

Christophe
17-01-2008, 14:39
ttt...
erm ja ze wonen in zuid afrika dus leef je uit!! kan aan me tante wel het adres vragen voor je! kosten zijn voor eigen rekening!

Is je tante je vriendin, en woont ze samen met je zussen in Zuid-Afrika?! :eek:

Vreemde familie, maar ik veroordeel niemand tot ik ze heb gezien, heb je geen foto's?!

Christophe
17-01-2008, 14:41
wat wil je, van zodra christophe ergens post gaat het meteen over guardjumpen of neuken






... of allebei

Voor iemand die geen controle heeft over zijn sluitspier (hoeveel homo-sex moet je daar voor gehad hebben?) heb je wel een grote mond amigo!

Highline
17-01-2008, 14:58
Is je tante je vriendin, en woont ze samen met je zussen in Zuid-Afrika?! :eek:

Vreemde familie, maar ik veroordeel niemand tot ik ze heb gezien, heb je geen foto's?!

dit zijn zijn zusjes

http://dcguy.files.wordpress.com/2007/04/uglyrutgers.jpg

Christophe
17-01-2008, 14:58
Laat dan maar! ;)

Paganstars
17-01-2008, 16:45
erm zijn boer meiden.... erg raar.... wel lust voor het oog....