PDA

View Full Version : Vuurwerk te duur in NL



dtgerald
11-12-2007, 14:28
Je slaat achterover van de prijzen hier.Voor een beetje redelijke pot moet je 50 euro aftikken.Dan vinden ze het gek dat de mensen naar Belgie gaan.

el bastardo
11-12-2007, 14:33
Ben altijd blij dat anderen het afsteken, dan kost het mij geen geld en geen arm.

paspoes
11-12-2007, 14:35
ik ga straks de grens over ;)

phranq
11-12-2007, 14:39
Gaf er vroegah kapitalen aan uit, nu maal ik er niet meer om.. echt zonde van m'n geld... koop alleen af en toe een lawinepijl.. die zijn wel leuk..

Tip: Lawinepijle moet je ondersteboven opslaan..... Ik dacht een lawinepijl te bewaren voor in de zomer, dan schrikken de mensen er het meeste van.. meesterlijk plan dacht ik, alleen had ik dat ding niet rechtop op moeten slaan maar ondersteboven.. al het kruit was naar beneden gezakt en de pijl kwam na het afsteken niet hoger dan m'n slaapkamerraam, gaf een beste knal kan ik je zeggen, was blij dat m'n ramen er nog in zaten...

dimitri
11-12-2007, 14:40
Je slaat achterover van de prijzen hier.Voor een beetje redelijke pot moet je 50 euro aftikken.Dan vinden ze het gek dat de mensen naar Belgie gaan.

50 € voor pot lijkt me wat te veel van het goede, kan in Antwerpen zekers voor <12 €/gr.

jcsport
11-12-2007, 18:24
Tip: Lawinepijle moet je ondersteboven opslaan..... Ik dacht een lawinepijl te bewaren voor in de zomer, dan schrikken de mensen er het meeste van.. meesterlijk plan dacht ik, alleen had ik dat ding niet rechtop op moeten slaan maar ondersteboven.. al het kruit was naar beneden gezakt en de pijl kwam na het afsteken niet hoger dan m'n slaapkamerraam, gaf een beste knal kan ik je zeggen, was blij dat m'n ramen er nog in zaten...


Goeie tip thanx ;)

Judas
11-12-2007, 18:51
Was laatst in Belgie en vond het daar ook erg duur geworden. Maar alsnog stuk goedkoper dan hier.
Heeft iemand nog een tip waar het ''echte'' spul te halen is met KvK?

dtgerald
12-12-2007, 16:56
Was laatst in Belgie en vond het daar ook erg duur geworden. Maar alsnog stuk goedkoper dan hier.
Heeft iemand nog een tip waar het ''echte'' spul te halen is met KvK?

Alpeco Fireworks
(http://www.alpeco.be/)

Wheelie
12-12-2007, 17:15
50 euro voor een "chinese rol" , is ook wel eens goedkoper geweest ;)

Mike
12-12-2007, 18:12
ik heb nog granaten in de aanbieding