PDA

View Full Version : Dit kaarsje is voor iedereen die hem nodigt heeft en voor hen die wij moeten missen



jan sensei kyokushin
22-12-2007, 15:41
http://i34.photobucket.com/albums/d126/jaybonejbne/m_1f5600464115261dc4d2919f8d1a6f10.gif


osu

Tony
22-12-2007, 18:38
Mooi gebaar Jan...
Bij deze wens ik je dan ook hele fijne kerstdagen en een sportief en gezond 2008 :)

De man van 14K
22-12-2007, 20:02
doe mij er maar een stuk of 10, mijn CV heeft net de geest gegeven.. (brrrrr )

Bij deze, iedereen een mooi, succesvol en sportief 2008!!

A-team
22-12-2007, 21:08
Bedankt! Ik heb net mijn trouwe bulldog in moeten laten slapen naar 10 jaar. Kut man!
Jullie ook allemaal de beste wensen!

De man van 14K
22-12-2007, 23:30
Bedankt! Ik heb net mijn trouwe bulldog in moeten laten slapen naar 10 jaar. Kut man!
Jullie ook allemaal de beste wensen!

gecondoleerd, je verliest uiteindelijk gewoon een familielid..

A-team
23-12-2007, 11:43
Thanks, dat kun je stellen zo.

Boem Boem
23-12-2007, 12:06
Mooi gebaar Jan.

Uiteraard wens ik jullie allemaal goede dagen en vooral een sportief 2008!!

osu

Chris

smike
23-12-2007, 14:27
De opa van een van mijn beste bvrienden is eergisteren omgekomen bij een verkeersongeval :(
Dit kaarsje is dan voor hem!
Mooi gebaar!

OSU

jan sensei kyokushin
23-12-2007, 14:50
Osu mijn buurjongen is 16 jaar werkte voor zakgeld bij een supermarkt ,en was om 20:00 uur vrij komt thuis donderdag avond ligt zijn moeder daar op de grond 112 gebeld maar het mocht niet meer baten ze was net 50jaar geworden . Daarom de Kaars voor iedereen die hem nodigt heeft en voor degenen die niet meer onder ons zijn .
Respect.


Rust Zacht Krista




jan

jan sensei kyokushin
23-12-2007, 15:57
Beste forum zuster,s en broeder,s

Wij zijn op de wereld gekomen om die ook weer te verlaten, de tijd die daar tussen ligt moeten wij allen zo goed mogelijk in vullen , geen mens weet wanneer zijn tijd daar is ,de een gaat vroeg jong de ander gaat laat wordt oud gelukig is dat niet tekoop anders zouden alle rijken het eeuwige leven hebben oud worden en alle armen vroeg sterven , beste forum zusters en broeders geniet van het leven heb respect voor elkaar laat ieder mens in zijn eiggen normen en waarden .


Toon hermans schreef

" Van het concert des leven,s krijgt niemand en program ''

jan

aliendwurf
23-12-2007, 16:07
Jan is goed bezig. ;)

A-team
23-12-2007, 17:44
Beste forum zuster,s en broeder,s

Wij zijn op de wereld gekomen om die ook weer te verlaten, de tijd die daar tussen ligt moeten wij allen zo goed mogelijk in vullen , geen mens weet wanneer zijn tijd daar is ,de een gaat vroeg jong de ander gaat laat wordt oud gelukig is dat niet tekoop anders zouden alle rijken het eeuwige leven hebben oud worden en alle armen vroeg sterven , beste forum zusters en broeders geniet van het leven heb respect voor elkaar laat ieder mens in zijn eiggen normen en waarden .


Toon hermans schreef

" Van het concert des leven,s krijgt niemand en program ''

jan


Ik krijg een brok in mijn keel.

x2 Jan

Bagheera
23-12-2007, 18:32
Bedankt!!, ik heb er al een paar weggebracht (graf) waar ik veel van hield....
Dus ik waardeer je topic....

Groeten.

Paganstars
23-12-2007, 21:00
Osu

jan sensei kyokushin
25-12-2007, 07:19
Osu forum zusters en broeders kan je zien hoe het leven is onvoorspelbaar met ups en donws , daar ontkomt geen mens aan ,je kan geen hoogtepunten hebben als je geen dieptepunten hebt gekent ,mijn schoonmoeder wordt morgen 90jaar woont nog op zich zelf alleen dus feest , de andere dag op crematie van de buurvrouw zo steekt het leven in elkaar elke dag is anders is er een geniet er van .je kan er niet te lang bij stil staan wel in herringering houden in je hart en gedachten want het leven gaat verder voor iedereen .




Forum zusters en broeders pretige kerstdagen en een goed uiteinde 2007
en een vredevol &liefdevol en gezond sportief 2008 toegewenst .

jan

jan sensei kyokushin
25-12-2007, 09:04
Osu forum zusters en broeders kan je zien hoe het leven is onvoorspelbaar met ups en donws , daar ontkomt geen mens aan ,je kan geen hoogtepunten hebben als je geen dieptepunten hebt gekent ,mijn schoonmoeder wordt morgen 90jaar woont nog op zich zelf alleen dus feest , de andere dag op crematie van de buurvrouw zo steekt het leven in elkaar elke dag is anders is er een geniet er van .je kan er niet te lang bij stil staan wel in herrinnering houden in je hart en gedachten want het leven gaat verder voor iedereen .




Forum zusters en broeders pretige kerstdagen en een goed uiteinde 2007
en een vredevol &liefdevol en gezond sportief 2008 toegewenst .

jan groetjes

PigDog
25-12-2007, 10:17
Bedankt vanuit Afghanistan, Jan. Ik ben nog wel niet dood, maar waardeer het kaarsje erg omdat ik toch ver van alle familie en vrienden ben, en hier het leven gewoon door gaat, kerstmis of niet.
Voor alle MF leden: een gelukkig kerstmis...