PDA

View Full Version : Bloemkooloren en injectienaalden



Solar
27-12-2007, 16:47
Al jaren loop ik rond met en stel lelijke bloemkooloren, die ik in het verleden verwaarloosd heb.
Vorige week stond mijn rechteroor weer eens op ontploffen en een trainingsmaatje kwam met een injectienaald aanzetten.
Het leegzuigen was een fluitje van een cent en met het advies om bij de apotheek een aantal naalden te gaan halen, spoedde ik mij meteen naar mijn apotheek in Eindhoven.
Een 55 jarige medewerkster trok haar neus echter op toen ik om injectienaalden vroeg en bonjourde me als de eerste de beste junk naar buiten.
Gelukkig deden mijn blauwe ogen het wel bij een doctersassistente die in hetzelfde pand zat en 'tegen de regels in' gaf ze me zo'n spuitje mee.

Hoe kan het nou dat de ene apotheek wél en de andere niet hieraan meewerkt?
Iemand tips?
Het lijkt me wel handig om een stuk of 10 van die dingen bij de hand te hebben.

chief108
27-12-2007, 18:43
volgens mij moet je gewoon bij een apotheek dat kunnen halen hoor...

je hebt gewoon een stomme kut getroffen denk ik

of misschien toch maar eerst onder de douche en iets nettere kleren aan als je schone spuiten gaat scoren??

Jochem
27-12-2007, 19:01
Volgende keer als je in Oss bent, daar kan je ze vlak bij Remco gewoon bij de apotheek halen.

Solar
27-12-2007, 20:36
Volgende keer als je in Oss bent, daar kan je ze vlak bij Remco gewoon bij de apotheek halen.

Ja, maar dat is altijd 's avonds.

Ik zal het morgen nog eens bij een andere proberen en anders kom ik wel een uurtje eerder naar Oss.

Dennuz
28-12-2007, 10:39
Mijn ma werkt in de thuiszorg, die neemt altijd een hele zooi van die dingen mee van het werk.. Is wel ideaal. Bij de apotheek doen ze soms wel eens moeilijk..

Toen ik voor de 3e keer bij de dokter kwam om er een spuit in te zetten heeft ze me er ook een paar meegegeven.

Solar
28-12-2007, 18:10
Net bij de apotheek geweest; netjes geschoren en met mijn Philips badge nog om mijn nek in de rij gaan staan.
De vrouw die me hielp keek me weer erg bedenkelijk aan en besteedde mijn verzoek aan de échte apotheker uit. Deze man wilde wel weten waar het precies voor was (je gaat toch geen injectie's zetten?), maar gaf me na mijn uitleg toch vijf spuitjes mee.
Ik kreeg er zelfs een speciaal afvalbakje bij waarin gebruikte spuiten verzameld dienen te worden.