PDA

View Full Version : PSP gekken?



Bagheera
14-01-2008, 19:08
Laatste update vanuit CFW land. Dark-alex en team M33 hebben vandaag 3.80 CFW gereleased. Vanmiddag effe geupdated, dus nu draait mijn psp op 3.80 M33.

Voor al die mensen die niet snappen waar het hier over gaat.. laat maar...
Google eens op PSP hacks. :)
Voor al die mensen die net als ik verlangend hebben uit gekeken naar deze versie , downloaden die hap... (effe goed de readme lezen, je hebt de originele sony 3.80 nodig).

downloadlink: http://www.dark-alex.org/

Site is zwaar overbelast.... (ik had net geluk om te kunnen downloaden)
groeten

carlito
14-01-2008, 23:37
Super.:thup:
Ik ga straks effe downloaden.

A-team
15-01-2008, 18:02
Stuur mij eens een pm met de exacte uitleg ik heb al een 4 gig stick maar ik wil ook geen brick. thanks!!!!!!

lopez86
15-01-2008, 19:08
Je mag er ook wel ff bij melden dat ie alleen voor de psp fat is :thown:

Bagheera
15-01-2008, 20:39
Je mag er ook wel ff bij melden dat ie alleen voor de psp fat is :thown:


Eerst lezen (RTFM) voor je wat roept :twak:
Deze versie (en andere) is geschikt voor iedere psp!. Ik heb de kennis en de tools om het te bewijzen. Sterker nog, mijn psp is een slim. En ik draai nu 3.80 M33-2.

Waar jij misschien op doelt is het niet kunnen displayen van CFW 1.50 pandora's menu op de slim maar dat is achterhaalt met despertar_cementerio3.

usage in een notedop :
Eerst pandora magic stick maken met pandora3xxr3 van hellcat (nog niet de nieuwe alfa gebruiken. )
Dan "despertar_cementerio3" van dark-alex runnen.
Dan een batterij maken met "os bat tool 0.5" van cory1492
En dan flashen naar 3.71M33-2
Dan updaten naar 3.71M33-4 (heb niet getest of deze stap echt nodig is maar ik had hem al geupdated.)
Dan updaten naar 3.80M33 (originele 3.80 sony ook benodigd)
Dan via netwerk update of met de hand naar 3.80 M33-2

Wel zijn er klachten dat sony de speed van umd/memstick lezen heeft
vastgezet in 3.80. dus spellen kunnen langzamer draaien ondanks het verhogen van je cpu speed met bv. vsh menu. Daar is nog veel verwarring over.