PDA

View Full Version : Ja man, waar praat Wilders eigenlijk over :S



Muay Thai Elite
16-01-2008, 14:09
Onder andere HIEROVER (http://www.dumpert.nl/mediabase/34443/5e7ee8b1/islam_beledigt_vrouwen.html) dus..........


Wel ff het hele filmpje kijken, voordat je begint te blaten graag.

anonymous001
16-01-2008, 14:12
Onder andere HIEROVER (http://www.dumpert.nl/mediabase/34443/5e7ee8b1/islam_beledigt_vrouwen.html) dus..........

Je verwart problemen met oplossingen.

Dat er problemen zijn die Wilders benoemt, betekent nog niet dat hij een oplossing heeft gegeven.

Veel Wilders-aanhangers zijn dat omdat ze het met hem 'eens' zijn, en verwijzen dan naar dit soort dingen. Maar politici zijn er niet om problemen te 'benoemen', maar om ze op te lossen.

Muay Thai Elite
16-01-2008, 14:15
Ten eerste: Benoemen is de eerste stap jongen... En je hebt niet het hele filmpje gekeken voordat je begon te blaten............

Ten tweede: Nee, het ontkennen van het feit dat er uberhaupt een probleem is, zijn er DAAR politici voor dan?

Italian*Berlusconi*
16-01-2008, 14:15
Je verwart problemen met oplossingen.

Dat er problemen zijn die Wilders benoemt, betekent nog niet dat hij een oplossing heeft gegeven.

Veel Wilders-aanhangers zijn dat omdat ze het met hem 'eens' zijn, en verwijzen dan naar dit soort dingen. Maar politici zijn er niet om problemen te 'benoemen', maar om ze op te lossen.

x2!

aliendwurf
16-01-2008, 14:16
Ik dacht dat MTE moe was van Wilders-topics? :thup:

Iwan
16-01-2008, 14:34
Je verwart problemen met oplossingen.

Dat er problemen zijn die Wilders benoemt, betekent nog niet dat hij een oplossing heeft gegeven.

Veel Wilders-aanhangers zijn dat omdat ze het met hem 'eens' zijn, en verwijzen dan naar dit soort dingen. Maar politici zijn er niet om problemen te 'benoemen', maar om ze op te lossen.

Helaas zijn steeds meer mensen in Nederland bang om bepaalde problemen te benoemen...

Muay Thai Elite
16-01-2008, 14:52
Ik dacht dat MTE moe was van Wilders-topics? :thup:

Ik wor moe van die anti-Wilders topics ;) Want dat de man een verdomd goed punt heeft moge nu toch verdomme wel duidelijk zijn........

chief108
16-01-2008, 15:00
het is een afschuwelijk filmpje
zoiets zou je in Nederland ook nooit moeten toestaan
en voor zover ik weet gebeurd dat ook niet

aan de andere kant is dit een filmpje van David Horowitz
niet echt een betrouwbaar persoon die al vele malen betrapt is op het verstrekken van misleidende informatie, verdraaien van feiten en het aanwakkeren van moslimhaat/ angst

ook maakt zo'n filmpje zo'n flapdrol als Wilders niet okee
en is het geen excuus voor z'n bekrompen ideeën

anonymous001
16-01-2008, 15:05
Helaas zijn steeds meer mensen in Nederland bang om bepaalde problemen te benoemen...

Ik vrees dat je daar -helaas- gelijk in hebt. De toestanden bv. rond Submission zijn heel erg. Maar de oplossing is dan niet de koran verbieden. Dit zijn hele ingewikkelde en gevoelige problemen en dat vraagt (wederom, helaas) om hele saaie, verstandige politiek, niet om wild om je heen slaan en schoppen, zoals Wilders doet. Hij kan echt niets doen voor de vrouwen in dat filmpje. Steun van hem aan verlichte krachten binnen de Islam (zoals in het filmpje gesuggereerd) heeft geen enkele zin.

Arie
16-01-2008, 15:12
Dit beeldmateriaal heeft voornamelijk betrekking op wat zich afspeelt in een aantal landen anders dan Nederland. Dat maakt het mijns inziens in de voorkomende gevallen niet minder betreurenswaardig, maar voor wat betreft Nederland kan niet worden gesteld dat e.e.a. als zodanig aan de orde is. Behoudens het oog hebben voor toestanden in het buitenland is het tamelijk misplaatst door middel van de getoonde beelden de ideologie van Wilders, voor wat betreft het reilen en zeilen in 'onze natie', kracht bij te zetten. Bij wijze van voorbeeld, het is bizar om te wijzen op een of andere stam uit Afrika die er een primitieve levensstijl op na houdt en vervolgens beweren maar vooral te moeten stemmen op de SP, de VVD of wat dies meer zij, opdat zulks hier te lande geen doorgang zou vinden. Dit omdat er geen realistsich beeld wordt geschetst van wat hier te lande speelt en zou kunnen spelen, gelet op de tijdspanne waarin wij ons thans bevinden.

Uiteraard is het wenselijk om oog te hebben voor de achtergrond van personen die zich in Nederland vestigen. Alleen de betekenis daarvan wordt nauwelijks gekarakteriseerd in onderhavig verband.

Muay Thai Elite
16-01-2008, 15:21
Uiteraard is het wenselijk om oog te hebben voor de achtergrond van personen die zich in Nederland vestigen. Alleen de betekenis daarvan wordt nauwelijks gekarakteriseerd in onderhavig verband.

Daar ben ik het dus niet mee eens: eerwraak, besnijdenissen met waterpomptangen en vrouwenkleinering komt ook in Nederland voor, omdat ze het hierheen brengen. Traditionele gebruiken in de Islam m'n reet, hier in Nederland gaan we zo dus niet met elkaar om.

chief108
16-01-2008, 15:24
kijk eens aan:
daar kunnen we het dus helemaal met elkaar over eens zijn :p

anonymous001
16-01-2008, 15:31
kijk eens aan:
daar kunnen we het dus helemaal met elkaar over eens zijn :p

:D:D:D

MB667
16-01-2008, 15:35
Dat de meeste daar in het verre oosten niet tikken als het om vrouwenrechten gaat, dat is een waarheid, maar ze tikken daar in het oosten allemaal niet mbt vrouwen, niet alleen moslims, kijk maar wat er soms bijv. in india gebeurd als een vrouw de straat oploopt zonder toestemming van haar liefhebbende man, en hier heb je ook zat maffen zitten die hun vrouw (en soms kinderen) afschieten als de relatie niet meer is wat het is geweest

Chico
16-01-2008, 15:46
vrouwen besnijdenis is niet iets islamitisch.. het is iets dat in de cultuur van bepaalde delen van afrika zit... en dat hebben de mannen doorgevoerd naar de islam.. niemand daar die de koran erop na kan slaan aangezien de meeste mensen analfabeet zijn...

de moslims die ik ken zijn gigantisch tegen besnijdenis

trouwens in nederland is het ook nog niet zo goed geregeld qua vrouwenrechten en vrouwengelijkheid...

Arie
16-01-2008, 16:36
Daar ben ik het dus niet mee eens: eerwraak, besnijdenissen met waterpomptangen en vrouwenkleinering komt ook in Nederland voor, omdat ze het hierheen brengen. Traditionele gebruiken in de Islam m'n reet, hier in Nederland gaan we zo dus niet met elkaar om.

Het beeldmateriaal geeft duidelijk blijk van beelden uit andere landen. Daarbij is van belang dat de toestanden die jij veroordeelt (waar ik me overigens veelal mee kan vereenzelvigen) in die landen, anders dan in Nederland, in normatieve zin uitdrukking vinden als geoorloofd, terwijl in ons land diezelfde toestanden zijn verboden. Bepaalde handelingen die worden getoond betreffen in die landen algemeen gebruik, terwijl in ons land, hetzelfde gebruik strafbaar is gesteld en -voor zover daar al sprake van is- in geringe omvang wordt begaan. Het beeldmateriaal kenschetst derhalve, om in jouw woorden te spreken,een tot standaard verheven traditioneel gebruik, hetgeen hier te landen geenszins aan de orde is. Het is dan ook deze context waarbinnen mijn opmerking inhoudende “dat de betekenis van het beeldmateriaal nauwelijks wordt gekarakteriseerd in onderhavig verband”, moet worden geplaatst.

Dat we hier te lande niet zo met elkaar om behoren te gaan is evident en wordt dan ook krachtig veroordeeld, ook zonder Wilders, waarbij de kanttekening kan worden gemaakt dat het aanscherpen van beleid enigszins in zijn voordeel zou kunnen pleiten. Echter, nu Wilders daar gebruik van maakt door onder meer te stellen dat de Koran moet worden verboden en de grenzen moeten worden gesloten, wordt dat zo goed als teniet gedaan. Want Wilders stigmatiseert hiermee aan de hand van, in ieder geval religieuze kenmerken, een complete groepering, terwijl de excessen die hij steeds aanhaalt om dit te onderbouwen, slechts kunnen worden toegespitst op individuen.

Daarmee raakt hij personen die niet kunnen worden beticht van de toch al wederrechtelijke toestanden die Wilders aanhaalt ter verdediging van zijn bekrompen ideologie. Dit druist in tegen het fundament dat ten grondslag ligt aan onze beschaving.

Het fundament van onze beschaving, waar jij onmiskenbaar voorstander van bent. Desondanks ben je tegelijkertijd sympathisant van de stroming Wilders, waarmee je, zonder nadere uitleg, vooralsnog kan worden beticht van paradoxale beweegredenen.

PigDog
16-01-2008, 16:44
Ik ga effe blaten voordat ik het filmpje ga kijken, sterker nog: ik ga helemaal niet kijken. Waarom zou ik voor mijn dure internet-tikken naar een inhoudsloze flapdrol gaan zitten kijken als ik ook een dungeon-broeder ben?
Flikker toch op met je pro-Wilders topics, en je overdreven gevoel voor vreemdelingenangst.
Ze zouden jou met een waterpomptang moeten besnijden.
O ja: driekwart van de wereldbevolking is besneden, half Amerika bijvoorbeeld, en jij gaat er dom over lopen grienen.
Je hebt net zoveel inhoud in je voorhuid als Wilders in zijn hoofd. Het is allebei verschrompeld.
En nu kappen met die quasi-politieke topics van je, en gewoon weer gaan gallen zoals je vroeger deed.

:D

Arie
16-01-2008, 16:46
LMAO

chief108
16-01-2008, 16:47
:lol:

De man van 14K
16-01-2008, 16:50
Ik ga effe blaten voordat ik het filmpje ga kijken, sterker nog: ik ga helemaal niet kijken. Waarom zou ik voor mijn dure internet-tikken naar een inhoudsloze flapdrol gaan zitten kijken als ik ook een dungeon-broeder ben?
Flikker toch op met je pro-Wilders topics, en je overdreven gevoel voor vreemdelingenangst.
Ze zouden jou met een waterpomptang moeten besnijden.
O ja: driekwart van de wereldbevolking is besneden, half Amerika bijvoorbeeld, en jij gaat er dom over lopen grienen.
Je hebt net zoveel inhoud in je voorhuid als Wilders in zijn hoofd. Het is allebei verschrompeld.
En nu kappen met die quasi-politieke topics van je, en gewoon weer gaan gallen zoals je vroeger deed.

:D


HAHAAAAA X2
MTE is inderdaad niet meer zoals hij was..


pussy:lol:

Jochem
16-01-2008, 16:54
Wilders praat wel meer. Hij zegt alleen weinig, en oplossingen laat ie helemaal achterwege. Verder als protesteren als een stel probleemkinderen vlinders gaan vangen in het buitenland komt ie niet.

De dikke nudist
16-01-2008, 17:20
Woohooo!!! Een dag zonder Wilders-battle is een dag niet geleefd, YEAH!!!

Lekker relevant filmpje dit.
Als je het onderscheid niet kunt maken tussen de problematiek in Nederland en debielen in Verweggistan zou je geen stemrecht moeten hebben.

Muay Thai Elite
16-01-2008, 17:33
Hahaha, Varkenhond is correct, maar toch ben je een eikel :D

anonymous001
16-01-2008, 18:11
Woohooo!!! Een dag zonder Wilders-battle is een dag niet geleefd, YEAH!!!

Lekker relevant filmpje dit.
Als je het onderscheid niet kunt maken tussen de problematiek in Nederland en debielen in Verweggistan zou je geen stemrecht moeten hebben.

Het antwoord hierop zou natuurlijk kunnen zijn dat er iets wezenlijk vrouwonvriendelijks of seksistisch zit in 'de Islam'. Op zich zit daar wel wat in (denk ik), zoals voor alle grote religies, trouwens. Bijvoorbeeld het gescheiden bidden en specifieke gedragsregels voor mannen en vrouwen. Komt bij dat veel geestelijken ook hier in Nederland er toch wel aparte ideeen op na houden over kuisheid ed. Vind ik tenminste. Dan wordt het in een keer wel ons probleem.

Maar aan de andere kant, je merkt wel dat er van alles en nog wat bijgehaald wordt dat geen fuck met ons of de Islam te maken heeft. Zoals chief108 al zei, het komt niet echt betrouwbaar over, en de conclusies worden wel heel snel getrokken door Wilders en de zijnen.

De dikke nudist
16-01-2008, 18:22
Het antwoord hierop zou natuurlijk kunnen zijn dat er iets wezenlijk vrouwonvriendelijks of seksistisch zit in 'de Islam'. Op zich zit daar wel wat in (denk ik), zoals voor alle grote religies, trouwens. Bijvoorbeeld het gescheiden bidden en specifieke gedragsregels voor mannen en vrouwen. Komt bij dat veel geestelijken ook hier in Nederland er toch wel aparte ideeen op na houden over kuisheid ed. Vind ik tenminste. Dan wordt het in een keer wel ons probleem.

Als iemand wordt belemmerd in het doen van dingen die hij/zij volgens de wet zou mogen kan er aangifte worden gedaan.

Het normale strafrecht werkt best goed, ook zonder het opheffen van artikel 1 en discriminatie op grond van geloof.

anonymous001
16-01-2008, 18:28
Als iemand wordt belemmerd in het doen van dingen die hij/zij volgens de wet zou mogen kan er aangifte worden gedaan.

Het normale strafrecht werkt best goed, ook zonder het opheffen van artikel 1 en discriminatie op grond van geloof.

Ben ik het op zich mee eens, hoewel er natuurlijk ook sprake van onderdrukking kan zijn zonder dat het van aangifte komt. En ik vind wel dat daar ook iets voor moet gebeuren. Over die belachelijke maatregelen van Wilders had ik het eigenlijk al niet meer.

Muay Thai Elite
16-01-2008, 19:23
Check die pseudo-wijsneuzen hier ff.. Ga s gewoon trainen en niet mijn tijd verdoen met die fakkin lange posts.

Judas
16-01-2008, 19:53
Het antwoord hierop zou natuurlijk kunnen zijn dat er iets wezenlijk vrouwonvriendelijks of seksistisch zit in 'de Islam'. Op zich zit daar wel wat in (denk ik), zoals voor alle grote religies, trouwens. Bijvoorbeeld het gescheiden bidden en specifieke gedragsregels voor mannen en vrouwen. Komt bij dat veel geestelijken ook hier in Nederland er toch wel aparte ideeen op na houden over kuisheid ed. Vind ik tenminste. Dan wordt het in een keer wel ons probleem.

Is idd in elk geloof zo. Maar het gaat er om hoe de volgelingen er hedendaags mee omgaan. M'n meissie is nu al meerdere malen voor kankerhoer uitgescholden als ze er zomers bijliep in de zomer, bijna klappen moeten incasseren omdat ze niet op gefluit en geroep inging en zomaar betast. En het zijn er veel meer die erover klagen.
Vind het naar om te zeggen, maar het zijn steeds mensen van hetzelfde geloof.
Geeft natuurlijk vertekend beeld van de rest, maar wat dit betreft zijn er in dit geloof zeker meer rotte appels dan bij anderen.

Arie
16-01-2008, 19:56
@ muay thai elite, jij bent deze draad begonnen! probeer eens op een degelijke wijze argumenten te weerleggen, in plaats van te verstarren in weinig relevante opmerkingen.

Muay Thai Elite
16-01-2008, 20:02
Ik heb nog geen noemenswaardige argumenten gelezen Jan Lul.. Bovendien, ik ben deze draad indd begonnen, maar ik begon niet zo halfbakken allerlei onzin uit te kramen. Ik stelde alleen een feit (zie eerste post). Daarnaast voel ik me totaal niet geroepen enige argumenten aan jou te verspillen als jij dat van mij wenst, daar ik niet onder de indruk ben van je pseudo-intellectuele gebrabbel.

adam
16-01-2008, 20:02
Ik ga effe blaten voordat ik het filmpje ga kijken, sterker nog: ik ga helemaal niet kijken. Waarom zou ik voor mijn dure internet-tikken naar een inhoudsloze flapdrol gaan zitten kijken als ik ook een dungeon-broeder ben?
Flikker toch op met je pro-Wilders topics, en je overdreven gevoel voor vreemdelingenangst.
Ze zouden jou met een waterpomptang moeten besnijden.
O ja: driekwart van de wereldbevolking is besneden, half Amerika bijvoorbeeld, en jij gaat er dom over lopen grienen.
Je hebt net zoveel inhoud in je voorhuid als Wilders in zijn hoofd. Het is allebei verschrompeld.
En nu kappen met die quasi-politieke topics van je, en gewoon weer gaan gallen zoals je vroeger deed.

:D
ik geniet van je posten, vooral als het om die homo gaat, hoe heet is alweer? oh killer, ik bedoel wilders,
succes in afghanistan

Muay Thai Elite
16-01-2008, 20:06
Dat is trouwens wel 1 van de meest ongefundeerde blinde haatverspreidende meest ondoordachte post van Pigdog ooit, dus neuk m niet te hard in z'n reet nou, hij heeft doorgaans meer te melden dan dit.... Ben benieuwd wat je dán met m wil doen...... Oh the humanity.

Arie
16-01-2008, 20:16
Ik heb nog geen noemenswaardige argumenten gelezen Jan Lul.. Bovendien, ik ben deze draad indd begonnen, maar ik begon niet zo halfbakken allerlei onzin uit te kramen. Ik stelde alleen een feit (zie eerste post). Daarnaast voel ik me totaal niet geroepen enige argumenten aan jou te verspillen als jij dat van mij wenst, daar ik niet onder de indruk ben van je pseudo-intellectuele gebrabbel.

Nee, jij begint deze draad, maar bent niet in staat jouw zienswijze te onderbouwen, indien deze wordt bekritiseerd. Dat je vervolgens op de man gaat spelen en wat drogreden construeert getuigt in mijn ogen een zwaktebod.

De dikke nudist
16-01-2008, 20:19
Ik heb nog geen noemenswaardige argumenten gelezen Jan Lul.. Bovendien, ik ben deze draad indd begonnen, maar ik begon niet zo halfbakken allerlei onzin uit te kramen. Ik stelde alleen een feit (zie eerste post). Daarnaast voel ik me totaal niet geroepen enige argumenten aan jou te verspillen als jij dat van mij wenst, daar ik niet onder de indruk ben van je pseudo-intellectuele gebrabbel.
MTE = Guru?

chief108
16-01-2008, 20:33
http://www.foksuk.nl/content/formfield_files/formcartoon_4816_4e0d779136790c692dbabf2b729cefb51 e19440b.gif

De dikke nudist
16-01-2008, 20:35
LOL @ chief.
Geen reps though, je moet afkicken van die troep.

chief108
16-01-2008, 20:37
goed plan...

reps for you
no more for me..

Muay Thai Elite
16-01-2008, 21:48
MTE = Guru?

Je kunt te ver gaan n00b...

Muay Thai Elite
16-01-2008, 21:50
Nee, jij begint deze draad, maar bent niet in staat jouw zienswijze te onderbouwen, indien deze wordt bekritiseerd. Dat je vervolgens op de man gaat spelen en wat drogreden construeert getuigt in mijn ogen een zwaktebod.

Dat jij in je 223e post zo tegen de enige echte Mixfightrat praat getuigt in mijn ogen van poep op je voorhoofd.

Arie
16-01-2008, 22:04
Dat jij in je 223e post zo tegen de enige echte Mixfightrat praat getuigt in mijn ogen van poep op je voorhoofd.


Als het aantal berichten in jouw geval een vrijbrief impliceert voor simplisme dan nog liever pseudo-intellectueel.

De dikke nudist
16-01-2008, 22:04
http://baddaker-studios.net/asshat/postcount.jpg

rafi
16-01-2008, 22:07
he mte. ik respecteer je meningen maar waarom konstant dat gescheld. ben je vroeger vaak gepest door alachtonen ofzo.

jopke
16-01-2008, 22:34
MTE = xenofoob...

Muay Thai Elite
16-01-2008, 22:36
Als het aantal berichten in jouw geval een vrijbrief impliceert voor simplisme dan nog liever pseudo-intellectueel.

Als het aantal berichten in jouw geval een vrijbrief impliceert voor simplisme
Ja.

dan nog liever pseudo-intellectueel
Nee.

Muay Thai Elite
16-01-2008, 22:36
MTE = xenofoob...

En homofoob, dus blijft uit m'n buurt..

jopke
17-01-2008, 09:15
fock jou.....

anonymous001
17-01-2008, 10:34
Is idd in elk geloof zo. Maar het gaat er om hoe de volgelingen er hedendaags mee omgaan. M'n meissie is nu al meerdere malen voor kankerhoer uitgescholden als ze er zomers bijliep in de zomer, bijna klappen moeten incasseren omdat ze niet op gefluit en geroep inging en zomaar betast. En het zijn er veel meer die erover klagen.
Vind het naar om te zeggen, maar het zijn steeds mensen van hetzelfde geloof.
Geeft natuurlijk vertekend beeld van de rest, maar wat dit betreft zijn er in dit geloof zeker meer rotte appels dan bij anderen.

Helemaal mee eens. En damn, wat zou ik er van balen als ik 's zomers niet meer van het uitzicht zou kunnen genieten, omdat het anders niet meer veilig is voor de meisjes... :(

aliendwurf
17-01-2008, 11:02
Ik ga effe blaten voordat ik het filmpje ga kijken, sterker nog: ik ga helemaal niet kijken. Waarom zou ik voor mijn dure internet-tikken naar een inhoudsloze flapdrol gaan zitten kijken als ik ook een dungeon-broeder ben?
Flikker toch op met je pro-Wilders topics, en je overdreven gevoel voor vreemdelingenangst.
Ze zouden jou met een waterpomptang moeten besnijden.
O ja: driekwart van de wereldbevolking is besneden, half Amerika bijvoorbeeld, en jij gaat er dom over lopen grienen.
Je hebt net zoveel inhoud in je voorhuid als Wilders in zijn hoofd. Het is allebei verschrompeld.
En nu kappen met die quasi-politieke topics van je, en gewoon weer gaan gallen zoals je vroeger deed.

:D


Whahaha, :thup:

adam
17-01-2008, 15:50
he mte. ik respecteer je meningen maar waarom konstant dat gescheld. ben je vroeger vaak gepest door alachtonen ofzo.
wat verwacht je anders van aanhangers van die ene wilders. allemaal LAAG sociale leven, en taalgebruik? dat hebben we ook geemrkt.
MTE is inderdaad GURU, opdonderen met die gast

Italian*Berlusconi*
17-01-2008, 16:09
wat verwacht je anders van aanhangers van die ene wilders. allemaal LAAG sociale leven, en taalgebruik? dat hebben we ook geemrkt.
MTE is inderdaad GURU, opdonderen met die gast

en hij is homo foob.. is ie stiekem moslim zonder dat die dat weet??

adam
17-01-2008, 16:20
en hij is homo foob.. is ie stiekem moslim zonder dat die dat weet??

ik weet niet wie hij is, maar ik weet wel wat hij is;) misschien moet hij ook een keer met een allochtoon de ring in.

anonymous001
17-01-2008, 16:24
Ik herinnerde me in een keer een andere topic:

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=78222

"No, everyone is born Christian. Only later in life do people choose to stray from Jesus and worship satan instead. Atheists have the greatest "cover" of all, they insist they believe in no god yet most polls done and the latest research indicates that they are actually a different sect of Muslims."

Vul voor 'satan' 'wilders' in en voor 'atheists' 'wilders-aanhanger' en je bent er...

Gulo gulo
17-01-2008, 16:28
Wanneer zijn de volgende parlementsverkiezingen eigenlijk weer?

Muay Thai Elite
17-01-2008, 17:13
ik weet niet wie hij is, maar ik weet wel wat hij is;) misschien moet hij ook een keer met een allochtoon de ring in.

Grappig dat je dat zegt ouwe.... Je spreekt uit ervaring neem ik aan? Als je als fatsoenlijke blanke thaibokst sta je automatisch in de ring met een allochtoon.

Cave
17-01-2008, 17:30
Is idd in elk geloof zo. Maar het gaat er om hoe de volgelingen er hedendaags mee omgaan. M'n meissie is nu al meerdere malen voor kankerhoer uitgescholden als ze er zomers bijliep in de zomer, bijna klappen moeten incasseren omdat ze niet op gefluit en geroep inging en zomaar betast. En het zijn er veel meer die erover klagen.
Vind het naar om te zeggen, maar het zijn steeds mensen van hetzelfde geloof.
Geeft natuurlijk vertekend beeld van de rest, maar wat dit betreft zijn er in dit geloof zeker meer rotte appels dan bij anderen.

Aan bovenstaande, niet aan de tekst maar aan het voorval uiteraard, erger ik me ook altijd kapot. Het komt echter niet voort uit een geloof maar uit de opvoeding. Zelf heb ik dit soort situaties al meegemaakt met moslims en nie-moslims, blanken en niet-blanken, rijken en niet-rijken en hoger opgeleiden en laag/niet opgeleiden. Het heeft gewoon te maken met het voorbeeld dat jongens krijgen van hun vaderfiguur. En nee, dat betekent niet dat als je als vader maar het goede voorbeeld geeft je zoon(s) zich later goed zullen gedragen. Het heeft ook te maken met iemands karakter, iets waar vaak maar moeilijk iets aan te veranderen valt.

PigDog
17-01-2008, 17:32
Grappig dat je dat zegt ouwe.... Je spreekt uit ervaring neem ik aan? Als je als fatsoenlijke blanke thaibokst sta je automatisch in de ring met een allochtoon.


Je zegt het verkeerd.
Als je als blanke fatsoenlijk thaibokst, dan sta je met een allochtoon in de ring.

Dat komt omdat je allochtone vriendjes vroeger buiten speelden, terwijl jij achter je nieuwe playstation 1 zat......

Denk dat het ook een probleem in NL is. Schop je kind de straat op, dan wordt hij tenminste weerbaar, en niet zo'n zeikerd.

Gelukkig gaat deze topic allang niet meer over Wilders.

De dikke nudist
17-01-2008, 17:41
En hij is weer scherp.

chief108
17-01-2008, 18:19
een bommenexpert die op scherp staat is nooit grappig...

aliendwurf
17-01-2008, 18:24
een bommenexpert die op scherp staat is nooit grappig...


lol :thup:

De dikke nudist
17-01-2008, 18:29
Lohlzurrr

PigDog
17-01-2008, 18:34
een bommenexpert die op scherp staat is nooit grappig...

Hahaha, LOL, Chief.

Wat is er trouwens met je reputation gebeurd?
Is die invalide geraakt?

(disabled reputation)

chief108
17-01-2008, 18:44
mensen konden niet goed tegen mijn succes :whistling:

maar wees niet getreurd
je kunt nog immer reps geven aan en ontvangen van me hoor...

Biiyen
17-01-2008, 18:46
wat verwacht je anders van aanhangers van die ene wilders. allemaal LAAG sociale leven, en taalgebruik? dat hebben we ook geemrkt.
MTE is inderdaad GURU, opdonderen met die gast(.)

Dan moet jij Wilders stemmen kerel. Jou taalgebruik is dramatisch.

Zinnen beginnen met hoofdletter.
Namen van personen beginnen met hoofdletter.
Zinnen eindigen met een punt.
Dan benadruk je iets met "LAAG", zet een komma, maar waarvoor? <- Snappie?

Conclusie: U stemt Wilders

chief108
17-01-2008, 18:48
Jou taalgebruik is dramatisch.
:rolleyes:

Biiyen
17-01-2008, 18:50
:rolleyes:

Ik beweerde ook nooit een taal GURU te zijn en andere mensen vanwege hun taalgebruik in de sociale onderklasse te duwen.

PigDog
17-01-2008, 18:56
Ik beweerde ook nooit een taal GURU te zijn en andere mensen vanwege hun taalgebruik in de sociale onderklasse te duwen.

Guru = laag en dient dus niet benadrukt te zijn......


:whistling:

chief108
17-01-2008, 19:14
maar hij is wel 1 van weinigen hier met een eigen emoticon (smilie is niet het goede woord hier...)

:guru:

Ome Jan heeft trouwens zijn eigen :osu: en :neversurrender: natuurlijk

De dikke nudist
17-01-2008, 19:18
Guru = geband?
Waarom?
Guru en Iceman#1(a.k.a. Mr. Beenspreider) zijn gewoon bazen van de bovenste plank..

chief108
17-01-2008, 19:21
nope, niet gebanned

hij mag alleen niet meer in de off topic posten
:whistling:

adam
19-01-2008, 02:56
Als het om taalgebruik gaat, ben ik je allang voorbij....
Zeg jij maar niks a.u.b
Wilders is en blijft een KLOOTZAK en MTE is en blijft de GURU

Dan moet jij Wilders stemmen kerel. Jou taalgebruik is dramatisch.

Zinnen beginnen met hoofdletter.
Namen van personen beginnen met hoofdletter.
Zinnen eindigen met een punt.
Dan benadruk je iets met "LAAG", zet een komma, maar waarvoor? <- Snappie?

Conclusie: U stemt Wilders

anoniem gg
19-01-2008, 09:58
karl marx: Geloof is het opium van het volk

Topjournalist van gg forum: Als er biljoenen mensen geloven in Islam, Christendom, Khatoliek en andere geloven en een geloof zou "echt" het ware geloof zijn, dan zouden er dus nog steeds biljoenen mensen in een luchtkasteel geloven!

Muay Thai Elite
19-01-2008, 19:27
Als het om taalgebruik gaat, ben ik je allang voorbij....
Zeg jij maar niks a.u.b
Wilders is en blijft een KLOOTZAK en MTE is en blijft de GURU

Doedoe baba pipi kaka? Ahhhh isse zieluggg :(

Judas
19-01-2008, 19:34
Aan bovenstaande, niet aan de tekst maar aan het voorval uiteraard, erger ik me ook altijd kapot. Het komt echter niet voort uit een geloof maar uit de opvoeding.

Ligt zeker aan de opvoeding... Alleen wordt die opvoeding toch vaak echt sterk beinvloed door opvattingen uit het geloof.