PDA

View Full Version : Breektest



Fr3ddy
24-01-2008, 23:36
Karate Dude Busts HandVideo (http://break.com/index/karate-dude-busts-hand.html)

Dennuz
24-01-2008, 23:38
Tja, breektesten als je dronken bent kan ook niet goed gaan..

Tony
24-01-2008, 23:47
ow fok hey.. hoe ver kan je er naast zitten... hahaha

jan sensei kyokushin
25-01-2008, 07:22
Osu even uitleg forumbroeders en zusters ten eerste staat hij er helemaal verkeerd voor ,hij hoort er achter te staan niet van opzij ,je krijgt zo geen goede balans met je geest en lichaam om je spirit en power te plaatsen om te breken forum broeder en zusters sorry dat ik het zeg een dombo die zich zelf te kijk zet als sukkel. Ten tweede je doet je Obi (band) de uiteinden niet naar achteren, dit is geen karateka maar sukkel die wil dacht even zomaar ongetraint te breken hij weet niet eens hoe hij staan moet , dat blijkt wel uit het filmpie kijk maar hoe hij zijn arm plaatst en vuist scheef zo kan je nooit breken never .



sportgroeten

Tony
25-01-2008, 09:36
Zo... na Jan's post weten we het zeker...

de karateka was http://soes.punt.nl/upload/ongeschikt.gif

NTT-FX
25-01-2008, 21:46
Is het wel een karateka ? Ik meen Koreaanse tekens op dat doek op de achtergrond te zien nl..
Hij draagt een dobok dus ik denk dat het een tkd'er is.
Desalniettemin is die actie met die band al om te gillen en de slag... tja... :rolleyes:

stiffler
25-01-2008, 22:40
Osu even uitleg forumbroeders en zusters ten eerste staat hij er helemaal verkeerd voor ,hij hoort er achter te staan niet van opzij ,je krijgt zo geen goede balans met je geest en lichaam om je spirit en power te plaatsen om te breken forum broeder en zusters sorry dat ik het zeg een dombo die zich zelf te kijk zet als sukkel. Ten tweede je doet je Obi (band) de uiteinden niet naar achteren, dit is geen karateka maar sukkel die wil dacht even zomaar ongetraint te breken hij weet niet eens hoe hij staan moet , dat blijkt wel uit het filmpie kijk maar hoe hij zijn arm plaatst en vuist scheef zo kan je nooit breken never .



sportgroeten

misschien zijn hand :thup:

jan sensei kyokushin
27-01-2008, 17:20
misschien zijn hand :thup: klopt zijn hand als hij wel raak slaagt ,goed gezien stiffler ;)
duurt ook veel te lang hij heeft geen zelfvertrouwen wel angst om te breken ,breken is er achter staan en 1 of 2keer kracht zetten en dan er door .
osu

Guillermo
27-01-2008, 18:29
Ok ik loop al een tijdje ronde met deze vraag: waarom zie ik altijd dat ze houtjes tussen de stenen zetten om een spatie te creeren? maakt het brickbreaking makkelijker ofzo?

jan sensei kyokushin
27-01-2008, 18:45
Ok ik loop al een tijdje ronde met deze vraag: waarom zie ik altijd dat ze houtjes tussen de stenen zetten om een spatie te creeren? maakt het brickbreaking makkelijker ofzo? Juist Guillermo om een spatie te creeren en het glijd niet weg het heeft balans om dan meerdere hoeveel heden te breken stenen dakpannan duoblokken ijsblokken enz

sportgroeten

osu

Highline
27-01-2008, 19:30
en dan nu de vraag der vragen...wat heb je in godsnaam eraan om wat blokken/hout/ ijs of iets dergelijks te breken?

De dikke nudist
27-01-2008, 20:01
Osu even uitleg forumbroeders en zusters ten eerste staat hij er helemaal verkeerd voor ,hij hoort er achter te staan niet van opzij ,je krijgt zo geen goede balans met je geest en lichaam om je spirit en power te plaatsen om te breken forum broeder en zusters sorry dat ik het zeg een dombo die zich zelf te kijk zet als sukkel. Ten tweede je doet je Obi (band) de uiteinden niet naar achteren, dit is geen karateka maar sukkel die wil dacht even zomaar ongetraint te breken hij weet niet eens hoe hij staan moet , dat blijkt wel uit het filmpie kijk maar hoe hij zijn arm plaatst en vuist scheef zo kan je nooit breken never .



sportgroeten
En behalve dat... slaat ie gewoon mis.:cool2:

Sportgroeten.

Jeru
27-01-2008, 20:31
en dan nu de vraag der vragen...wat heb je in godsnaam eraan om wat blokken/hout/ ijs of iets dergelijks te breken?

Hout is wel makkelijk om de open haard mee te vullen.

Paganstars
31-01-2008, 20:33
is tkd of tae kyon... maar damn... das echt niet goed!

BBC
31-01-2008, 21:08
en dan nu de vraag der vragen...wat heb je in godsnaam eraan om wat blokken/hout/ ijs of iets dergelijks te breken?

Als je ooit overvallen wordt door een bende houten plankjes of ijsblokken of (gvd wat haat ik die bastards) dakpannen piep je wel anders.