PDA

View Full Version : Man schopt en slaat jonge vrouw



Robbie
25-01-2008, 22:39
Man schopt en slaat jonge vrouw. Niemand die wat doet. Iemand Turkse vertaling??

www.dumpert.nl - Turkije 23 november 2007 (http://www.dumpert.nl/mediabase/32953/5f73c9a5/turkije_23_november_2007.html)

Tony
25-01-2008, 23:27
trieste kut turken.,... valt dit onder het kopje "het is nu eenmaal cultuur, dus het maakt geen ruk uit" ???

The_Rock
26-01-2008, 01:15
trieste kut turken.,... valt dit onder het kopje "het is nu eenmaal cultuur, dus het maakt geen ruk uit" ???

Just show some love man. Er wonen veel Turken in NL die jouw post niet kunnen warderen. Ik ben geen Turk maar ik vind het best vaginaal(zeg ik dan) om zoiets te lezen.

natasja
26-01-2008, 08:42
DIT IS TOCH NIET NORMAAL
LAFFE HOND.
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Tony
26-01-2008, 09:52
Just show some love man. Er wonen veel Turken in NL die jouw post niet kunnen warderen. Ik ben geen Turk maar ik vind het best vaginaal(zeg ik dan) om zoiets te lezen.

Nee hoor... ik het het niet over de gemiddelde turk in nederland.. Daar heb ik geen moeite mee als ze zich gewoon gedragen.

Met kut turken doel ik op dat groepje van plus minus 10 turken op dat filmpje.. Dat vind ik nu echt kut turken. En als dat NEderlanders waren geweest, dan waren het kut nederlanders.

Jeru
26-01-2008, 10:23
Vertaling zou wel handig zijn. Of ze wordt nu ontvoerd / uitgehuwelijkt etc. of het was gewoon een dronken overspelige lor die naar huis gebracht moet worden.

Hoe dan ook. Dat trappen en stoten gaat natuurlijk nergens over. Leg dan een verwurging an ;)

kickboxer1987
26-01-2008, 10:31
Met kut turken doel ik op dat groepje van plus minus 10 turken op dat filmpje.. Dat vind ik nu echt kut turken. En als dat NEderlanders waren geweest, dan waren het kut nederlanders.

en als het Nederlanders waren had het dan te maken met "het is nu eenmaal cultuur, dus het maakt geen ruk uit" ???


sorry maar je eerste post is 3x ruk


over het filmpje is wat extra informatie misschien wel handig, in ieder geval wel laf om een vrouw zo te slaan!

el bastardo
26-01-2008, 12:09
Maakt me geen kont uit wie of wat het is. Al is het die alien van Chief... Die vent moet een ongenadig pak slaag krijg! En die omstanders ook, omdat ze er niks, of te weinig tegen doen!

Muay Thai Elite
26-01-2008, 12:18
over het filmpje is wat extra informatie misschien wel handig

Ik zie genoeg.

En nee, als het kutnederlanders waren op dat filmpje zou niemand roepen dat het 'cultuur' was, omdat iedereen weet dat het in de moslimcultuur gedoogd wordt dat vrouwen worden geslagen. Abre los oyos!

Tony
26-01-2008, 14:09
en als het Nederlanders waren had het dan te maken met "het is nu eenmaal cultuur, dus het maakt geen ruk uit" ???
sorry maar je eerste post is 3x ruk


Nopes... niet mee eens... Zie Muay Thai Elite's post voor mijn motivatie achter mijn eerste post...

rafi
26-01-2008, 14:26
Ik zie genoeg.

En nee, als het kutnederlanders waren op dat filmpje zou niemand roepen dat het 'cultuur' was, omdat iedereen weet dat het in de moslimcultuur gedoogd wordt dat vrouwen worden geslagen. Abre los oyos! herinner je de film laats die op dumpert te zie was van de nederlandse man die 70 x op zijn vriendin aan het steken was ga ik toch ook niet zeggen hoort bij de nererlandse cultuur. wat een eikels

Tony
26-01-2008, 14:30
Dat hoort ook niet bij de nederlandse cultuur.. daarom zeggen we ook niet "dat is cultuur".

Wat we daar zagen was een doorgeflipte kerel met een mes in zijn hand. En er was ook geen vriendengroep van die man bij die hem gewoon zijn gang liet gaan.

appels en peren dus.

Muay Thai Elite
26-01-2008, 14:54
Dat hoort ook niet bij de nederlandse cultuur.. daarom zeggen we ook niet "dat is cultuur".

Wat we daar zagen was een doorgeflipte kerel met een mes in zijn hand. En er was ook geen vriendengroep van die man bij die hem gewoon zijn gang liet gaan.

appels en peren dus.

Amen!

barclay
26-01-2008, 15:03
Welk normaal denkend mens doet nou zo iets.

Dus het zal haar eigen schuld wel zijn :ehhh:

Nee hoor, waarschijnlijk wordt ze gewoon ontvoerd en vermoord. Gebeurd daar wel meer.

Tony
26-01-2008, 15:35
Nee hoor, waarschijnlijk wordt ze gewoon ontvoerd en vermoord. Gebeurd daar wel meer.

Ah ok, gelukkig... Ik was al bang dat het iets ernstigs was :lol: