PDA

View Full Version : Doodrijder eist schadevergoeding van nabestaanden



Tony
25-01-2008, 23:17
Doodrijder eist schadevergoeding van nabestaanden

Uitgegeven: 25 januari 2008 15:08
Laatst gewijzigd: 25 januari 2008 15:10

MADRID - De familie van een doodgereden Spaanse fietser dreigt aangeslagen te worden voor de schade die zoonlief bij de botsing heeft achtergelaten.

De automobilist wil 20.000 euro om de reparatie aan zijn Audi A8 en om de huur van vervangend vervoer te betalen, meldde de Spaanse krant El Paìs vrijdag.

Volgens zakenman Tomas Delgado heeft de zeventienjarige Enaitz Iriondo voor 14.000 euro aan schade veroorzaakt aan de A8. Voor het huren van een andere auto was Delgado nog eens 6000 euro kwijt.

Fietshelm

De familie van de jongen heeft van de verzekeringsmaatschappij van Delgado 33.000 euro uitgekeerd gekregen. De zakenman zou veel te hard gereden hebben toen hij Iriondo schepte, maar wordt niet vervolgd. De jongeman droeg geen reflecterende kleding en/of fietshelm.

"Ik ben ook een slachtoffer in dit alles. Je kunt het probleem van de jongen niet oplossen, maar wel dat van mij", liet Delgado zich ontvallen tegen El Paìs.

$un$hine
25-01-2008, 23:21
Wat een lef

Tony
25-01-2008, 23:25
Ja dit gaat wel heeel ver he.... die boer zou je toch het liefst willen opknopen aan de hoogste boom die je tegenkomt.

$un$hine
25-01-2008, 23:32
Boom kan......Ik zou zijn auto totall schoppen en dan een schadevergoeding eisen omdat ik me heb bezeerd aan zijn eigendom!

Tony
25-01-2008, 23:40
ach, hij heeft een dikke Audi A8... denk niet dat ie zich zo druk moet maken om geld zaken... toch?

$un$hine
25-01-2008, 23:46
toch!! Maar blijkbaar is geld hem meer waard dan een mensenleven (iig de familie hun rust gunnen), die lui moet je dan ook pakken waar het pijn doet.
Ben heel benieuwd of de verzekering zoiets uitbetaald.

Biiyen
25-01-2008, 23:57
Die vent heeft echt lang zijn eigen schreeuw niet meer gehoord, wat een lul ben je dan zeg.

Karel
26-01-2008, 19:15
Je kunt het probleem van de jongen niet oplossen, maar wel dat van mij", liet Delgado zich ontvallen tegen El Paìs.

:eek: is toch niet te geloven

Nickuraba
26-01-2008, 19:29
maar dan vraag je je wel af..wat als jij je hele leven hard werkt voro je droomauto, en 1 of andere gast kijk totaal niet uit zijn doppen en eindigd door zijn eigen stomme schuld onder jou auto en je hebt flinke schade?
dan zou k het vergoed willen zien eignelijk...maargoed deze situatie is wel ff anders

Fr3ddy
27-01-2008, 10:32
keihard

kickboxer1987
27-01-2008, 11:05
maar dan vraag je je wel af..wat als jij je hele leven hard werkt voro je droomauto, en 1 of andere gast kijk totaal niet uit zijn doppen en eindigd door zijn eigen stomme schuld onder jou auto en je hebt flinke schade?
dan zou k het vergoed willen zien eignelijk...maargoed deze situatie is wel ff anders

precies dat is de andere kant, als jij gewoon volgens de regels rijdt vindt ik het geheel terecht.

maar als jij te snel gaat en vervolgens mij mensen die net hun zoon hebben verloren om gaat zeuren om geld. " ik ben een slachtoffer" maak je geen goede beurt haha

A-team
27-01-2008, 12:26
Als een persoon zo respectloos over mijn broer deed en tegenover mijn familie, dan verzeker ik je dat hij nooit meer in zijn A8 kan rijden!