PDA

View Full Version : Lost



Dennuz
02-02-2008, 00:20
Net de nieuwe Lost gekeken (S4E1)..
Duurde even voor ik er weer inzat, maar ben wel weer benieuwd naar dit seizoen..

Hoop dat er ook weer nieuwe afleveringen van 4400 en Supernatural komen..

Wheelie
02-02-2008, 19:03
Ik ben ook begonnen aan season 4, hoop nu wat meer te weten te komen

Guillermo
02-02-2008, 20:12
Ik ben ook begonnen aan season 4, hoop nu wat meer te weten te komen

Man, ik kijk al vanaf seizoen 1, je wordt zo vreselijk lang aan het lijntje gehouden dat het niet leuk meer is. Im completely lost in lost :whistling:

Repo Man
02-02-2008, 23:59
Iedere keer download ik weer een nieuwe aflevering met goede hoop: "Nu zullen ze toch wel wat uitleggen en antwoorden geven op vragen".

Maar nee, ech nie. Alleen maar verse mysteries en nog meer maffe karakters met geheimen en verborgen agenda's. En zo gaat het nu al vier seizoenen lang. Ik ken mensen die lang geleden sufgebeukt afgehaakt zijn, maar ik ga stug door. Want ooit... Ooit zullen we weten hoe het allemaal zit.

Waarschijnlijk in de slotseconde van de laatste aflevering. Maar dan zit ik wel voor de tv. "Ik wist het! Ze zijn neergestort in Atlantis, en het is allemaal een droom van een buitenaards wezen."

Virus
03-02-2008, 00:51
Mensen die lang geleden afgehaakt zijn, hebben het simpelweg niet leuk / vet genoeg gevonden. Ik vind het een geweldige serie en kijk met liefde gewoon nog 2 / 3 seizoenen verder...

Solar
03-02-2008, 00:57
Ik vond/vind het nog steeds een erg goede serie!
Wanneer komt ie hier op TV?

YoMarK
03-02-2008, 05:59
Lost heeft een geweldig verhaal.
Knap hoe ze dit van te voren uitgedacht hebben.

Hoek
03-02-2008, 14:44
Het was weer even inkomen in het hele verhaal, maar ik ben nu weer helemaal hooked. Lost is de beste serie ooit!

Shytown
03-02-2008, 14:53
Op de DVD box van seizoen 3 zit de (verborgen) spoiler van hoe het alemaal in ekaar steekt...
Hopelijk is seizoen 4 beter dan 3, die vond ik toch erg tegenvaen in vergelijking met 1 & 2.
Maar de makers moeten uitkijken dat het inderdaad niet té langdradig gaat worden c.q. teveel uitgemolken..

Spoelie
03-02-2008, 17:29
jaaa ik ben ook 1 van de afhakers haha,, ik las dat er tot 10 seizoenen doorgegaan wordt,,, nou dan is voor mij de lol eraf :p... veel plezier nog voor de vaste kijkers :)