PDA

View Full Version : Peter R. bekvecht in de wereld draait door



Bud S
11-02-2008, 22:49
wel lachen dit. de ene mediahoer doet bitchy tegen de andere.
als er geen "keiharde bewijzen" zijn danwel "keiharde afspraken"

http://www.dumpert.nl/mediabase/41621/2d3c00eb/peter_r._pwned_dwdd.html

Bud S
11-02-2008, 22:51
en ik wed dat ie er ook een keiharde lul van krijgt

Effective
11-02-2008, 22:59
Wat een coño!:whistling:

Jeru
11-02-2008, 23:11
Het wordt toch herhaald? Krijgt ie alsnog 2 minuten zendtijd ;)
Keiharde afspraken :D

ashi76
12-02-2008, 08:48
Heb het gisteren ook gezien, was zeker vermakelijke tv.. :thup:

ashi76
12-02-2008, 09:01
Peter R. de Vries ruziet in DWDD

HILVERSUM - Peter R. de Vries heeft in de uitzending van De Wereld Draait Door van maandagavond ruzie gemaakt met presentator Matthijs van Nieuwkerk. De misdaadjournalist vond dat het nieuwe boek, geschreven door zijn rechterhand Kees van der Spek, te weinig aandacht kreeg in het populaire Vara-programma.
http://www.ad.nl/multimedia/archive/00142/matthijsvannieuwker_142245h.jpg (http://javascript<b></b>:launchPopup('http://www.ad.nl/binnenland/article2044454.ece?service=fotoPopup','fotoPopup', 505,380,'yes','no','no','no');)
Van Nieuwkerk en De Vries kibbelen over het boek dat tijdens de uitzending niet aan de orde kwam. BEELD VARA

In dit boek, getiteld 'Achter de Schermen bij Peter R de Vries' wordt de werkwijze van het programma van De Vries uit de doeken gedaan en dat zou centraal staan in de uitzending van DWDD.

Het gesprek tussen Nieuwkerk en de Vries gaat echter snel over de zaak Natalee Holloway. Peter beantwoordt keurig alle vragen. Vervolgens start de aftiteling. ,,We zouden langer over het boek praten, daar zijn keiharde afspraken over gemaakt Dit vind ik niet correct", zegt De Vries.

De Vries krijgt nog een extra minuut tijd voor het boek, maar hij is niet tevreden met de handelwijze en keurt het af. ,,Ik heb het zwart op wit staan dat we het over het boek zuden hebben en jij houdt je er niet aan", aldus De Vries. Van Nieuwkerk: ,,Hoezo, heb ik iets ondertekend?" De Vries: ,,Jouw productieleider, ja."

Van Nieuwkerk kondigt vervolgens af met de mededeling dat dit niet iets is voor op televisie.

Bekijk hier het fragment op Dumpert.nl (http://www.dumpert.nl/mediabase/41621/2d3c00eb/peter_r._pwned_dwdd.html)

chief108
12-02-2008, 09:14
en ik wed dat ie er ook een keiharde lul van krijgt
hahaha...

x2

die vieze PRdV geilt wel op keiharde media aandacht :p

Robert
12-02-2008, 09:50
beetje jammer van Peter.

Dit word straks een keiharde zaak :P

The Bulldog
12-02-2008, 10:24
slachtoffer van zijn eigen succes.....

zo naar voor hem...

The Bulldog
12-02-2008, 10:25
:smash::rotflmao:


toch niet....

Muay Thai Elite
12-02-2008, 14:04
Je bent niet de enige.. Ik vind ook dat Peter gelijk heeft.. Die gluiperd van een Mathijs van Nieuwkerk wil alleen kijkcijfers scoren door Peter in zijn uitzending te 'lokken', onder de voorwaarde dat ze het over dat boek zouden hebben. Als je dit vervolgens ff snel afraffelt in een halve minuut, is dat naaiballerij.

Bud S
12-02-2008, 14:30
peter r. is een grotere slet dan nathalie holloway ooit was.
tuurlijk is het een naaistreek van mathijs van nieuwkerk, maar omdat peter r. zelf denkt dat ie inmiddels een goddelijke status heeft bereikt in medialand en dat ie overal maar keiharde voorwaarden en keiharde afspraken kan afdwingen, vind ik het hoogst vermakelijk dat dat kloterige kutboekje van 'm geen aandacht kreeg. jammer dat van nieuwkerk er niet echt keihard tegenin ging. wat wel weer een keihard bewijs is dat lulletje nieuwkerk ook nog opkijkt tegen die keiharde peter r.

Muay Thai Elite
12-02-2008, 14:51
Gelul.. Peter dwingt die afspraken af, omdat ie anders niet in dat lullige showtje komt. Hij heeft echt wel meer programma's waar hij heen kan, dus met voorwaarden stellen is niks mis.

En al met al ben ik nog van de ouwe stempel: Afspraak is afspraak. Als DWDD een contract met Peter heeft opgesteld, dient aan de eisen daarvan voldaan te worden, punt. Heeft niks te maken met dat Peter en/of Mathijs mediahoertjes zijn.

Fk
12-02-2008, 14:52
Ik zag het ook was zeker grappig :p

ashi76
12-02-2008, 15:02
Peter R = correct.

Bud S
12-02-2008, 15:21
En al met al ben ik nog van de ouwe stempel: Afspraak is afspraak. Als DWDD een contract met Peter heeft opgesteld, dient aan de eisen daarvan voldaan te worden, punt. Heeft niks te maken met dat Peter en/of Mathijs mediahoertjes zijn.

dat kan daar waar zijn, correct, rechtvaardig en meer van die shit...
toch vind ik het lachen dat die afspraak gewoon niet is nagekomen.
de beloftes die peter joran, via patrick, heeft gedaan is ie ook niet helemaal nagekomen. joran verwachtte minstens een complete wietplantage te krijgen. en wat krijgt ie ? een hoop gezeik.
dat was toch niet de afspraak ?

chickenwing
12-02-2008, 15:32
ja eh immers en daarentegen ...dit is typisch, peter word na wat succes meteen afgeschilderd als een op media aandachtsgeile kerel als ie begint over een afspraak die gemaakt is ..afspraak is afspraak ...hij zegt er meteen wat van en gaat niet na de uitzending lopen zeuren nee meteen in zn gezicht op camera wat menigeen nooit zou doen tegen de altijd ad remme matthijs ..
en weldra de beschuldigingen en oordelen staan meteen al klaar zoals altijd in dit overbevolkte op elkaars lip zittende in elkaars bizniz spittende nederland..

Muay Thai Elite
12-02-2008, 15:34
dat kan daar waar zijn, correct, rechtvaardig en meer van die shit...
toch vind ik het lachen dat die afspraak gewoon niet is nagekomen.
de beloftes die peter joran, via patrick, heeft gedaan is ie ook niet helemaal nagekomen. joran verwachtte minstens een complete wietplantage te krijgen. en wat krijgt ie ? een hoop gezeik.
dat was toch niet de afspraak ?

Pff niet zo ouwehoeren jongen....

chief108
12-02-2008, 15:37
LOL @ Willem :p

Solar
12-02-2008, 15:57
dat kan daar waar zijn, correct, rechtvaardig en meer van die shit...
toch vind ik het lachen dat die afspraak gewoon niet is nagekomen.
de beloftes die peter joran, via patrick, heeft gedaan is ie ook niet helemaal nagekomen. joran verwachtte minstens een complete wietplantage te krijgen. en wat krijgt ie ? een hoop gezeik.
dat was toch niet de afspraak ?

Geweldig :D:D:D

Jammer dat ik je geen reps meer kan geven.

Guillermo
12-02-2008, 16:32
Peter R voor president imo :D

harry
12-02-2008, 19:47
Deze woorden zijn helaas zo herkenbaar in zeikend Nederland. Iedereen die iets doet wat boven de middelmaat uitkomt, krijgt gelijk kritiek en gezeik.
Nederlanders zouden eens wat meer trots moeten hebben!

Zo, dit was ff algemeen.

Juist

paspoes
12-02-2008, 22:36
Zo te lezen ben ik hier de enige, maar als er van tevoren afspraken over zijn gemaakt, vind ik dat De Vries gewoon gelijk heeft. Je maakt niet voor niets afspraken. Bovendien is het niet eens zijn eigen boek, dus vind ik het wel sympathiek dat ie voor Van der Spek opkomt. Tuurlijk zal ie er een aanzienlijk aandeel hebben, maar toch. Afspraken maak je niet voor niks.

Slechte zaak van de productie van DWDD dat ze (ogenschijnlijk) Van Nieuwkerk niet hebben ingelicht.


Je bent niet de enige.. Ik vind ook dat Peter gelijk heeft.. Die gluiperd van een Mathijs van Nieuwkerk wil alleen kijkcijfers scoren door Peter in zijn uitzending te 'lokken', onder de voorwaarde dat ze het over dat boek zouden hebben. Als je dit vervolgens ff snel afraffelt in een halve minuut, is dat naaiballerij.


Gelul.. Peter dwingt die afspraken af, omdat ie anders niet in dat lullige showtje komt. Hij heeft echt wel meer programma's waar hij heen kan, dus met voorwaarden stellen is niks mis.

En al met al ben ik nog van de ouwe stempel: Afspraak is afspraak. Als DWDD een contract met Peter heeft opgesteld, dient aan de eisen daarvan voldaan te worden, punt. Heeft niks te maken met dat Peter en/of Mathijs mediahoertjes zijn.


Peter R voor president imo :D

x2:thup:

chief108
13-02-2008, 08:13
all aboard the Peter R de V bandwagon??? :wink:

Muay Thai Elite
13-02-2008, 10:01
ALL HAIL PETER!

chief108
13-02-2008, 10:10
als jullie hem nou zo in 2003 gesteund hadden zat hij nu mooi in Den Haag

nu maakt hij nog steeds van de gehypte sensatie tv....

levert wel weer leuke grapjes op
dat dan weer wel :p

Bud S
13-02-2008, 10:16
ALL HAIL PETER!


het liefst zou je HEIL Peter! schrijven, maar je kon je nog net inhouden ;)

Muay Thai Elite
13-02-2008, 12:01
Damn hoe weet jij dat :D

Bud S
13-02-2008, 15:13
Als ik op hem had kunnen stemmen, had ik dat wel gedaan.

maar toen was je 13 ?

chief108
13-02-2008, 15:21
precies...

en bij voldoende steun zou hij meedoen met de verkiezingen...

maar dat kreeg hij dus niet :rolleyes:

chief108
13-02-2008, 15:37
je hebt het dus niet eens gezien/ meegekregen indertijd begrijp ik hieruit??? :rolleyes:

was ook een circus hoor...

niet zo spannend als die dooie chick
maar toch....

Muay Thai Elite
13-02-2008, 15:39
Nee hij had een hoge eis voor deelname aan zijn partij gesteld. De prognose was ook bijzonder hoog dacht ik, maar Peter vond t toch te laag.. Waarschijnlijk wilde hij ook gewoon een soort van statement maken.. Hij heerscht zo hard.

chief108
13-02-2008, 15:41
eerst dit:
PETER RICHT POLITIEKE PARTIJ PRDV OP (http://www.peterrdevries.nl/tekst/extrapolitiek.htm)

nu.nl/algemeen | Peter R. de Vries wil politieke partij oprichten (http://www.nu.nl/news.jsp?n=250236&c=11)

(let op coole foto trouwens.. :p )

en alles eindigde met:

Peter R. de Vries niet in de politiek


16-12-2005 23:09 | Redactie politiek
HILVERSUM - Peter R. de Vries zet een punt achter zijn politieke activiteiten. De misdaadverslaggever kreeg gisteren van het NIPO te horen dat 31 procent van de bevolking zijn Partij voor Rechtvaardigheid, Daadkracht en Vooruitgang (PRDV) een aanwinst zou vinden voor het politieke landschap.
De Vries zelf had van tevoren die lat op 41 procent gelegd. Nu hij dat bij lange na niet gehaald heeft, gooit hij het bijltje erbij neer.
„Een man een man, een woord een woord”, aldus De Vries. „Er zijn al genoeg politici die niet te vertrouwen zijn.”
Hij zal daarom niet mee doen aan de Tweede Kamerverkiezingen van 2007, ook al zou hij volgens sommige onderzoekers zeker negen zetels kunnen binnenhalen.
De Vries en zijn partijvoorzitter Klaas Wilting voerden vrijdag een aantal argumenten aan waarom het uiteindelijk toch niet gelukt is de 41 procent te halen.
Een daarvan, zo zei De Vries, is „dat ik misschien wel een lastige lijsttrekker ben geweest, die niet voor alles in was. Dat levert beperkingen op. Ik ben niet bereid geweest alles voor de pers te doen.”
De misdaadverslaggever ging de achterliggende tijd bijvoorbeeld niet in op een verzoek van het weekblad Privé tot een interview. „Ik kies principieel niet voor roddelbladen.”
De Vries heeft zich verder gestoord aan het feit dat van zijn 55-puntenplan niet meer dan zeven onderwerpen het nieuws hebben gehaald, waardoor zijn politieke ambities onvoldoende voor het voetlicht kwamen.
Daarnaast waren, volgens Wilting, de gevestigde partijen niet erg behulpzaam. Met uitzondering van GroenLinks wilde niemand met De Vries in debat.
De Vries richtte samen met oud-politievoorlichter Klaas Wilting en Jan Nagel, oprichter van Leefbaar Hilversum, in april de PRDV op. Van begin af aan maakte de misdaadverslaggever duidelijk dat hij geen politieke rol in de marge ambieerde. Hij wilde minstens twaalf zetels, anders had hij niets in de politiek te zoeken.
Mede door een imagoprobleem brak zijn partij echter niet goed door. Dan weer werd hij afgeschilderd als links en dan weer als rechts.
De Vries zegt „niet verbitterd” te zijn en zich voorlopig weer op zijn werk te gaan concentreren.
PvdA-leider Wouter Bos zei gisteren het jammer te vinden dat De Vries niet doorzet. „Het is een beschaafde en fatsoenlijke vent.” Een grote verrassing is het niet voor Bos. „Ik had het gevoel dat hij er niet voor de volle 100 procent voor ging. Misschien is De Vries voor Nederland als misdaadjournalist van groter belang dan als ongelukkig politicus in Den Haag.”

chief108
13-02-2008, 15:42
denk dat hij momenteel misschien wel beter zou scoren...

barclay
13-02-2008, 16:56
Pff niet zo ouwehoeren jongen....


Niet op reageren MTE. Daar krijgt Willem alleen maar een harde lul van.

Bud S
13-02-2008, 18:42
Niet op reageren MTE. Daar krijgt Willem alleen maar een harde lul van.

x10 :D

chief108
13-02-2008, 20:49
Vroeg me alleen af wat er precies bedoeld werd met genoeg steun, maar dat was dus puur gebaseerd op peilingen. Ik dacht dat ie wellicht bepaalde personen achter zich wilde hebben (om geen LPF-praktijken te krijgen) alvorens ie mee zou doen aan de verkiezingen.
neuh...
hij liep de hele tijd opinie onderzoeken te houden en had een streefdatum en een streefgetal anders zou hij niet meedoen....
haalde dat dus niet en deed niet mee

that's bout it...

De dikke nudist
13-02-2008, 21:08
neuh...
hij liep de hele tijd opinie onderzoeken te houden en had een streefdatum en een streefgetal anders zou hij niet meedoen....
haalde dat dus niet en deed niet mee

Want afspraken zijn afspraken immers.

chief108
15-02-2008, 07:25
en het ging er niet eens om of mensen op hem zouden stemmen, maar of mensen &#252;berhaupt er het nut van inzagen dat hij de politiek in zou gaan

nou...
niet echt dus... :p

Bud S
15-02-2008, 11:09
keiharde afspraken en politiek gaan nu eenmaal niet samen

chief108
15-02-2008, 12:40
een zelfingenomen grote bek schijnt wel erg goed te werken in de opiniepeilingen van tegenwoordig :rolleyes:

en zolang je niet zelf in de regering zit hoef je ook geen keiharde afspraken te maken en na te komen....