PDA

View Full Version : Dawson's Creek meets UFC....



chief108
19-02-2008, 11:33
YouTube - Never Back Down - Movie Trailer (http://www.youtube.com/watch?v=_JIiXPBm_bE)

:lol:

this is gonna suck sooooooo hard......

Mickey
19-02-2008, 11:39
Oh.. my.. Lord..
Echt ook. Seriously.
Ik weet eigenlijk niet zo zeker of ik het wel cool vind dat MMA mainstream gaat.

chief108
19-02-2008, 11:51
strax zit de hele gym vol met metro mannetjes die denken dat het tof is....

mark my words...

Wheelie
19-02-2008, 11:54
Lijkt me een top film ;)

chief108
19-02-2008, 12:04
ga hem lekker samen met die docu van Overeem draaien op de mixfight bijeenkomst dan :p

MilfhunterMMA
19-02-2008, 12:36
strax zit de hele gym vol met metro mannetjes die denken dat het tof is....

mark my words...

nou en lekker aanpakken met sparren :D

Ralph
19-02-2008, 13:08
Ik ben wel echt benieuwd wie dat laatste gevecht gaat winnen en er met het meisje vandoor gaat........ :(

jopke
19-02-2008, 13:31
repost.. maar ach.. beetje promotie voor de sport..

karate kid remake..

Mickey
19-02-2008, 14:22
Ik ben wel echt benieuwd wie dat laatste gevecht gaat winnen en er met het meisje vandoor gaat........ :(

LOL!!! Dat is dus EXACT wat ik dacht!

chief108
19-02-2008, 14:55
best case scenario = a modern karate kid

worst case..... :eek:

Mickey
19-02-2008, 15:34
Its gonna suck monkey balls.

Kan me nog herinneren dat ten tijde van Kill Bill ik op vechtsporten.nl een forum topic zag over de hoeveelheid aanwas van wannabe zwaardvechters.. Vonden de echte fans van kendo e.d. toendertijd ook irritant.

Nou is Kill Bill wel een ander kaliber film, maar toch..
Daarnaast heeft het simpelweg een te voorspelbaar plot.
Seriously. Ik denk dat Ralph het al goed samenvatte.

Guillermo
19-02-2008, 15:38
Het is wel positief naar mma toe. Wees blij dat ze een film maken met redelijk bekende acteurs dan zo een B-flim met een of andere mafketel die weer eens "revenge" probeert te halen op een of ander maffia boss die zijn moeder tot aan zijn hond heeft vermoord en zijn oma heeft verkracht. Dit is weer wat anders :thup:

Muay Thai Elite
19-02-2008, 15:44
Vet, een film gebasseerd op mijn leven :D

chief108
19-02-2008, 15:48
The Official Site of Never Back Down (http://www.neverbackdownthemovie.com/)

Set against the action-packed world of Mixed Martial Arts, NEVER BACK DOWN is the story of Jake Tyler, a tough kid who leads with his fists, and, often, with his heart. Jake Tyler, played by Sean Faris (Yours, Mine and Ours), is the new kid in town with a troubled past. He has recently moved to Orlando, Florida with his family who has relocated to support his younger brother's shot at a professional tennis career. Jake was a star athlete on the football team at home, but in this new city he is an outsider with a reputation for being a quick tempered brawler. Making an attempt to fit in, and at the invitation of a flirtatious classmate, Baja, played by Amber Heard (Hidden Palms, Alpha Dog), Jake goes to a party where he is unwittingly pulled into a fight with a bully named Ryan McCarthy, played by Cam Gigandet (The O.C., Who's Your Caddy?). While he is defeated and humiliated in the fight, a classmate introduces himself to Jake and tells him about the sport known as Mixed Martial Arts (MMA). He sees a star in Jake and asks that he meet with his mentor, Jean Roqua, played by Djimon Hounsou (Blood Diamond, In America). It is immediately apparent to Jake that MMA is not street fighting, but rather an art form he wants to master. Roqua will take Jake under his wing, but it is up to Jake to find the patience, discipline, willingness and reason within him to succeed. For Jake, there is much more at stake than mere victory. His decision will not just settle a score; it will define who he is.


Ik ben wel echt benieuwd wie dat laatste gevecht gaat winnen en er met het meisje vandoor gaat........ :(
vBetje maken??? :deal:

chief108
19-02-2008, 15:53
we maken ook een Nederlandse rip-off van dit verhaal...

het gaat over ene Jan die z'n linkerbal verloren heeft in een keihard gevecht
dan leert hij de edele budosport Kyokushin Kai Karate kennen, traint jarenlang om de beste te worden en vooral ook om het beste uit zichzelf te halen, raakt verstrikt in een web van intriges en passie om uiteindelijk het ultieme gevecht te leveren...
tegen zichzelf en de spellingscontrole....
de film heet NEVER SURRENDER NEVER

:osu:

stiffler
19-02-2008, 16:03
we maken ook een Nederlandse rip-off van dit verhaal...

het gaat over ene Jan die z'n linkerbal verloren heeft in een keihard gevecht
dan leert hij de edele budosport Kyokushin Kai Karate kennen, traint jarenlang om de beste te worden en vooral ook om het beste uit zichzelf te halen, raakt verstrikt in een web van intriges en passie om uiteindelijk het ultieme gevecht te leveren...
tegen zichzelf en de spellingscontrole....
de film heet NEVER SURRENDER NEVER

:osu:



:w00t: LMAO !!!

Mickey
19-02-2008, 16:15
we maken ook een Nederlandse rip-off van dit verhaal...

het gaat over ene Jan die z'n linkerbal verloren heeft in een keihard gevecht
dan leert hij de edele budosport Kyokushin Kai Karate kennen, traint jarenlang om de beste te worden en vooral ook om het beste uit zichzelf te halen, raakt verstrikt in een web van intriges en passie om uiteindelijk het ultieme gevecht te leveren...
tegen zichzelf en de spellingscontrole....
de film heet NEVER SURRENDER NEVER

:osu:

OMG.. Ik kom niet meer bij man.

Muay Thai Elite
19-02-2008, 16:32
De eindbattle is natuurlijk tegen de Crazy 88 Gramma-cops...

Bud S
19-02-2008, 16:32
we maken ook een Nederlandse rip-off van dit verhaal...

het gaat over ene Jan die z'n linkerbal verloren heeft in een keihard gevecht
dan leert hij de edele budosport Kyokushin Kai Karate kennen, traint jarenlang om de beste te worden en vooral ook om het beste uit zichzelf te halen, raakt verstrikt in een web van intriges en passie om uiteindelijk het ultieme gevecht te leveren...
tegen zichzelf en de spellingscontrole....
de film heet NEVER SURRENDER NEVER

:osu:

In de top 10 van meest grappige posts van 2008 :thup:

Bud S
19-02-2008, 16:36
we maken ook een Nederlandse rip-off van dit verhaal...

het gaat over ene Jan die z'n linkerbal verloren heeft in een keihard gevecht
dan leert hij de edele budosport Kyokushin Kai Karate kennen, traint jarenlang om de beste te worden en vooral ook om het beste uit zichzelf te halen, raakt verstrikt in een web van intriges en passie om uiteindelijk het ultieme gevecht te leveren...
tegen zichzelf en de spellingscontrole....
de film heet NEVER SURRENDER NEVER

:osu:

one man, one ball, one mission...

Ralph
19-02-2008, 16:42
we maken ook een Nederlandse rip-off van dit verhaal...

het gaat over ene Jan die z'n linkerbal verloren heeft in een keihard gevecht
dan leert hij de edele budosport Kyokushin Kai Karate kennen, traint jarenlang om de beste te worden en vooral ook om het beste uit zichzelf te halen, raakt verstrikt in een web van intriges en passie om uiteindelijk het ultieme gevecht te leveren...
tegen zichzelf en de spellingscontrole....
de film heet NEVER SURRENDER NEVER

:osu:

LOL