PDA

View Full Version : tjilp??? tjilptjilp!!!



chief108
28-02-2008, 19:50
Jongen kan alleen maar tjilpen - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland] (http://www.telegraaf.nl/buitenland/3425711/_Jongen_kan_alleen_maar_tjilpen__.html?p=7,2)

:eek:

Muay Thai Elite
28-02-2008, 20:02
Yeah right.. Broodje aap anyone?

KO TKO
28-02-2008, 20:32
Yeah right.. Broodje aap anyone?

Ik geloof het wel er zijn genoeg wrede mensen op aarde.

En er zijn ook verhalen van vroeger dat kinderen die met wolven zijn opgevoed, zich zoals wolven gedragen.

Guillermo
28-02-2008, 20:51
Ik geloof het wel er zijn genoeg wrede mensen op aarde.

En er zijn ook verhalen van vroeger dat kinderen die met wolven zijn opgevoed, zich zoals wolven gedragen.

Ik ben met mijn opa opgegroeid en hij was pimp :whistling:

Muay Thai Elite
28-02-2008, 20:53
Ik geloof het wel er zijn genoeg wrede mensen op aarde.

En er zijn ook verhalen van vroeger dat kinderen die met wolven zijn opgevoed, zich zoals wolven gedragen.

En kregen ze toen ook scherpe tanden en een staart?

thrillseekah
28-02-2008, 21:01
En kregen ze toen ook scherpe tanden en een staart?

als het zo werkte zou ik met paarden opgegroeid moeten zijn...

maar ff serieus, er zijn inderdaad wel meer verhalen van kinderen die met honden of katten zijn opgegroeid. En meestal ook in landen zoals rusland of in de balkan

Muay Thai Elite
28-02-2008, 21:18
Dat is ook niet hetgeen ik betwijfel.. Wel dat ie alleen zou tjilpen. Wij hebben daar als mens gewoon onze tong, stembanden en lippen voor nodig, dus dan zou hij ook gewoon kunnen praten. AAP DUS !

KO TKO
28-02-2008, 21:50
Dat is ook niet hetgeen ik betwijfel.. Wel dat ie alleen zou tjilpen. Wij hebben daar als mens gewoon onze tong, stembanden en lippen voor nodig, dus dan zou hij ook gewoon kunnen praten. AAP DUS !

Misschien omdat hij met vogels is opgegroeid gebruikt hij zijn stembanden, tong en lippen voor tjilpen, inplaats van praten.

Hij is het niet gewend om te praten, maar kan het vast nog wel leren.

Muay Thai Elite
28-02-2008, 23:06
Volgens mij is ie gewoon homo, en probeert ie t te verbergen door te doen alsof hij een vogel is.. Om incognito te blijven, of, wat ze in Hollywood ook wel method-acting noemen, verbleef hij zoveel mogelijk in het gezelschap van vogels. Ik zeg HOAX, hij wil gewoon geld voor een eigen talkshow, die vuile kapitalist!

chief108
29-02-2008, 08:41
vid or it didn't happen...