PDA

View Full Version : Terminator 4: Salvation



chief108
01-03-2008, 00:32
BBC NEWS | Entertainment | Terminator release date confirmed (http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/7266714.stm)

hmmm.... :wink:

ik dacht dat een Terminator zonder de Governator niet interessant zou kunnen zijn
maar met zo'n gast in de hoofdrol....

wie weet....
wie weet

De dikke nudist
01-03-2008, 01:11
Door de regiseur van Charlie's Angels?
Hell no.

Gevalletje van de rechten uitmelken vrees ik.
Heb je niet gezien hoe vreselijk die tv serie is?
Ze bezoedelen de legacy van James Cameron bigtime.

Jeroen
01-03-2008, 11:42
Maar Christian Bale schopt kont. En ik zat stiekem altijd al te azen op een terminator film die echt over de struggle van de rebellen tegen de machines ging. Alles wat er na Judgement Day gebeurt dus... Hoop dat ze er wat moois van maken. Het verhaal heeft HOOPJES potentie voor een strakke film.

chief108
01-03-2008, 12:10
heb er ook erg gemengde gevoelens bij idd

maar ja, wordt toch maar ff kijken dan
after all: the proof is in the pudding right?

Biiyen
01-03-2008, 12:27
Het wordt niets en wel om het simpele feit dat een legedarische mythe vorming in je hoofd, dat je al sinds je kindheid bij je draagt, kan worden overtroffen door de werkelijkheid.

Gezegd, Christian Bale is een coole gast!

Jeroen
01-03-2008, 12:35
Ook lang niet altijd... In het geval van LOTR ging dat voor een hoop mensen niet op.

De dikke nudist
01-03-2008, 12:42
Idd. LOTR uber alles.

De Terminator mythe is zo vet dat ik hem in ieder geval wel ga checken.
Downen is toch gratis. ;)

Stallion
02-03-2008, 01:25
Allen James Bond kan telkens een ander hoofd hebben vind ik. Ik denk dat dit niet meer wordt dan een dure dtv movie.

Karel
02-03-2008, 11:26
ik hoop ook dat ze het toch meer over na judgement day doen, daar zijn we nu wel aan toe na al die achtervolgingen...

dan kan arnold ook nog weer een rolletje krijgen ook want hij is daar natuurlijk ook, of niet omdat hij aan het eind van het laatste deel er niet meer is maar toch wel uit de toekomst kwam :confused:

wel benieuwd, met de huidige special effects kan hopelijk die oorlog tegen de machines een hoofdrol spelen.... wel gewaagd van de makers om de film uit te brengen op hetzelfde moment als Night at the museum II

o ja en graag geen vrouwelijke terminators, totaal overbodig

NTT-FX
02-03-2008, 23:47
Een terminator film zonder Arnie als terminator is bij voorbaad al gedoemt om te floppen...

FOCUS
03-03-2008, 02:02
Bale had van mij ook terminator mogen zijn:)
Als Arnie nog een keer Terminator speelt, verban ik hem officieel uit mijn persoonlijk lijstje met alltimefavourite actor.:twak:
Dr is maar een koele bejaarde en dat is Clint Eastwood:cool2:

nicolas the red
03-03-2008, 15:57
euh ben niet helemaal mee met de terminator details... speelt christian bale dan ook de terminator zelf?

Jeroen
03-03-2008, 21:15
Nee die speelt John Connor, de rebellenleider.