PDA

View Full Version : gesprongen bloedvaten in mijn oog!!



jopke
02-03-2008, 16:26
hoi,
tijdens training werd bij mij een sakaku aan gezet, en zo eigenwijs ik ben klop ik gewoon niet af...
nu zijn er volgens mij een paar bloedvaten in mijn oog gesprongen, want mn halve ook is rood(wat normaal wit is)
nu is mijn vraag: is dit eigenlijk schadelijk??

m.v.g. jopke

anonymous001
02-03-2008, 17:09
hoi,
tijdens training werd bij mij een sakaku aan gezet, en zo eigenwijs ik ben klop ik gewoon niet af...
nu zijn er volgens mij een paar bloedvaten in mijn oog gesprongen, want mn halve ook is rood(wat normaal wit is)
nu is mijn vraag: is dit eigenlijk schadelijk??

m.v.g. jopke

Nee, volgens mij niet. Sommige mensen hebben het van nature heel vaak. En dat lijkt niet zoveel uit te maken. Ik zou er pas iets mee gaan doen als het niet vanzelf over gaat/ erger wordt/ vaker voorkomt.

barclay
02-03-2008, 17:36
ik heb het ook wel eens gehad bij hard persen bij het poepen.

osu!

Briant
02-03-2008, 18:12
Ik zag et bij een ander die ik bij een wedstrijd met Sankaku tot overgave gedwongen had. Ik dacht datie moest huilen :P Maar het is niet echt schadelijk nee, trekt wel weer weg.

Muay Thai Elite
02-03-2008, 18:41
Shit alsof dit een verschijnsel is wat uitermate vreemd is.... Kun je voortaan 2, 3 dagen wachten met posten? Dan is t waarschijnlijk al over..

jopke
02-03-2008, 19:03
Shit alsof dit een verschijnsel is wat uitermate vreemd is.... Kun je voortaan 2, 3 dagen wachten met posten? Dan is t waarschijnlijk al over..

gaan we zeiken?
ik post een normale vraag, daar kun je ook normaal antwoorde op geven...
kan je het niet, post je maar niets..

Bagheera
02-03-2008, 19:15
gaan we zeiken?
ik post een normale vraag, daar kun je ook normaal antwoorde op geven...
kan je het niet, post je maar niets..

normaal antwoord... lol

Volgens mij kan het geen kwaad! Tenzij het iedere week gebeurd....
Ik had eens het genoegen om een hele harde kopstoot te maken daarbij
kwam ik links boven het oog uit... Een enorme bult en een hoop bloed (rood)
in het oogwit.
Zag toen echt vreemd (gruwelijk) uit.... De dokter (uiteraard bezocht) heeft er niets mee gedaan en zei toen dat het geen kwaad kon, het zou uit
zichzelf weer wegtrekken. Wat het toen ook deed...

Ik weet niet of de medici dit tegenwoordig tegenspreken of niet.... Het "ongevalletje" was namelijk enige jaren geleden..

succes ermee...

jopke
02-03-2008, 19:47
ik heb t nu dagen, en maak me geen zorgen verder, ik vroeg me gewoon af of het schadelijk kan zijn!

reps voor jullie goede reacties!

Muay Thai Elite
02-03-2008, 20:21
gaan we zeiken?
ik post een normale vraag, daar kun je ook normaal antwoorde op geven...
kan je het niet, post je maar niets..

www.ikheblastvanbloeddoorlopenogenenikbenbangdatik aidsheb.nl

jopke
02-03-2008, 20:23
www.ikheblastvanbloeddoorlopenogenenikbenbangdatik aidsheb.nl (http://www.ikheblastvanbloeddoorlopenogenenikbenbangdatik aidsheb.nl)


fok jou

FOCUS
02-03-2008, 21:29
Heb ooit een antenne van een radio in mn oog gehad (don't ask), eerst was het een lokale rode vlek. Naarmate de week vorderde werd mn hele oog rood. Bloedrood, freaky gezicht... Ook lichtelijk paniekerig naar de huisarts, die keek er nog geen seconde naar, zei dat het weg zou trekken. Deed het ook.

Moraal: als je nog bij je ouders woont en stoned thuis komt, zeg dat je door een onbekende werd gewurgd, of flans een verhaal in elkaar met een antenne en je oog in de hoofdrol;)

Weet alleen niet of het gezond is als het herhaaldelijk gebeurd..

Jeru
02-03-2008, 22:03
Nee man. Heb het ook gehad. Niets aan de hand. Heb er nog wel een leuke foto van :D

F@dur
02-03-2008, 22:16
Helemaal geen reden tot paniek.Heb het ook paar keer gehad.Gaat gewoon vanzelf weg.

barclay
02-03-2008, 22:57
www.ikheblastvanbloeddoorlopenogenenikbenbangdatik aidsheb.nl (http://www.ikheblastvanbloeddoorlopenogenenikbenbangdatik aidsheb.nl)


Reps !!!!!!

Spike_tm
03-03-2008, 14:16
Ik heb een soort ontsteking iets aan m'n ogen waar niet veel aan te doen is.
Daardoor heb ik regelmatig gesprongen bloedvaten in m'n ogen. Het is irritant maar trekt gewoon weg. Niet zo boeiend. Alleen irritant als je veel werk met PC moet doen, dan gaat het heel erg branden omdat je de hele tijd naar zo'n scherm zit te staren.

wrestler_nl
03-03-2008, 14:20
ik heb het ook wel eens gehad bij hard persen bij het poepen.

osu!


hahahaha:hugegrin::hugegrin::hugegrin::hugegrin:

Tony
03-03-2008, 14:39
www.ikheblastvanbloeddoorlopenogenenikbenbangdatik aidsheb.nl

lol... repperdepep...

Maarre, wie van die twee ben jij nu op dat filmpje in je sig?
Ik dacht eerst die achterste... maar als je goed kijkt zie je dat die voorste misschien nog wel veel gayer is.

Muay Thai Elite
03-03-2008, 15:22
Weet alleen dat 1 ervan Mayhem Miller is ;)

Ronald
03-03-2008, 16:33
Nee man. Heb het ook gehad. Niets aan de hand. Heb er nog wel een leuke foto van :D
Laat zien dan :D

Ik heb zelf eens een trap (teen) in mijn oog gehad. Mijn oogwit was toen ook compleet rood. Ik ben toen nog wel even naar de dokter geweest om te kijken of er niets beschadigd was (behalve de bloedvaten dan), maar bij mij had het dan ook een andere oorzaak dan bij jou.
Het meest last hadden mijn collega's er nog van omdat het er nogal eng uitzag :lol:

Jeru
03-03-2008, 22:00
Laat zien dan :D


Haha die had ik kunnen verwachten :twak:
reps ook goed? :whistling:

Tony
03-03-2008, 22:15
Nopes... ZIEN, niet reps :D