PDA

View Full Version : Finale van het Zesde Zintuig....kippevel!



Kim
18-04-2008, 08:05
Bericht van Yami op Do 17-04-2008 22:39
17 april, de finale!
Tessa is de winnares van het Zesde Zintuig geworden. Met een verschil van 31 punten op Nicoline.

Wat zagen we?

De metselmoord:

Tessa had het over dat de 'jonge, beschermende gast' die flink wat grapjes kon maken maar ook erg serieus kon zijn, het gevoel had vast te zitten in een positie waarin ie 'geplet' werd.
Hij zou volgens Tessa gevoeld hebben dat ie dood zou gaan. Tessa voelde dat er meer mensen gestorven waren en dacht dat Jeroen haar wilde beschermen door niet alle details prijs te geven.

Nicoline zegt over de metselmoord dat Jeroen zijn ouders twijfelen over of ze hem wel genoeg beschermd hebben en of ze hem wel genoeg liefde gegeven hebben. Hij vond van wel.
Jeroen zou erg verantwoordelijk zijn, hij had na moeten denken voor ie op pad ging met diegene die hij vertrouwde.
Volgens haar snapte Jeroen het motief tot de moord niet.

Daarna zagen we de plaats waar Melanie om het leven is gekomen.

Daarover wist Tessa veel te vertellen, maar naderhand bleek dat ze twee moordzaken door elkaar gooide. Ze voelde dat er nog een slachtoffer was en verbond de twee moorden door te noemen dat het dezelfde dader kon zijn.
Ze voelde dat de meisjes verkracht zijn, Melanie zou nog 5 dagen geleefd hebben alvorens ze vermoord werd en gedumpt in de bossen.
Ze had het over kneuzingen aan het schaambeen bij het slachtoffer en erectieproblemen bij de dader.

Nicoline wist meer te vertellen over de andere moord dan over Melanie. Ze vertelde over een meisje op een fiets, de dader droeg een muts die ie afzette, daarna zag ze een kalende man met plukken haar. Ook zij verbond de beiden moorden aan dezelfde dader.

Bij de laatste test die Beau een 'grapje' noemde, moesten Nicoline en Tessa de foto's van hun 14 medekandidaten plakken op deurtjes, waarachter dan díe kandidaat zou moeten staan. Voor iedere juiste kandidaat zouden ze 5 punten krijgen. Tessa scoorde er eentje goed, Nicoline had niemand goed aan de foto verbonden.

De uitslag was duidelijk. Tessa is de beste paragnost van Nederland!

Wat een spannende finale, een zinderende show en weer heel emotionele zaken.
De politie heeft banden opgevraagd omdat ze tijdens de uitzendingen toch aanwijzingen kregen van de paragnisten, die dieper uitgelicht moeten worden.

Bron: Het Zesde Zintuig Forum (http://interactief.rtl.nl/forum/Het%20Zesde%20Zintuig/?msg=1516093&rootmsg=1469819&rootpg=0)



Wie heeft gister de finale van het Zesde Zintuig gezien? Ik vond het zo eng hé! Ben zelf een gelover van het paranormale en Tessa was voor mij al gelijk in het begin het overtuigendst. Super vette show!

Kim
18-04-2008, 08:07
Heel de show is na te zien op Het Zesde Zintuig (http://www.rtl.nl/hetzesdezintuig)

anonymous001
18-04-2008, 08:46
Mijn mening: allemaal doorgestoken kaart...

Iwan
18-04-2008, 08:51
Retevet!

Garcia
18-04-2008, 09:34
Mijn mening: allemaal doorgestoken kaart...

x2

Wheelie
18-04-2008, 09:36
Ik heb het gezien en vond het apart, weet niet goed wat ik er van moet denken.

Bud S
18-04-2008, 10:42
enorme bullshit dat paragnostische gedoe

stiffler
18-04-2008, 10:45
Ik heb het gezien en vond het apart, weet niet goed wat ik er van moet denken.

X2 maar als er politiezaken mee opgelost kunnen worden..
Waarom niet

renamer
18-04-2008, 10:50
had patty brard maar neergelegt en had mij die komkommer maar doormidden laten hakken.....

CHOP....

Bud S
18-04-2008, 11:08
X2 maar als er politiezaken mee opgelost kunnen worden..
Waarom niet

als de politie al paragnosten nodig heeft om zaken op te lossen...

Kim
18-04-2008, 11:14
@Willem, ik denk het wel. Nicoline en Tessa hadden het beiden over een meisje dat ook gevonden was in dat bos, Nicole van Urk, en waarvan de zaak nog niet opgelost was. Beiden zeiden dat de dader deze twee meisjes met elkaar verbond....

Ook al geloven veel mensen er misschien niet in, ik denk toch dat als je iemand verloren hebt en je zou met Tessa kunnen praten, het je misschien wel helpt in je verwerkingsproces.

FOCUS
18-04-2008, 11:29
who needs mental patients when you have PR de VRIES

Bud S
18-04-2008, 11:53
@Willem, ik denk het wel. Nicoline en Tessa hadden het beiden over een meisje dat ook gevonden was in dat bos, Nicole van Urk, en waarvan de zaak nog niet opgelost was. Beiden zeiden dat de dader deze twee meisjes met elkaar verbond....

Ook al geloven veel mensen er misschien niet in, ik denk toch dat als je iemand verloren hebt en je zou met Tessa kunnen praten, het je misschien wel helpt in je verwerkingsproces.

ik zou me er niet echt beter door voelen als me verteld werd dat een dierbare zich "nogal geplet voelde" terwijl ie ingemetseld was.

FOCUS
18-04-2008, 12:08
niet om je topic om zeep te helpen Kim,
maar ik moest opeens denken aan dit spotje:
is echt een goeie

http://nl.youtube.com/watch?v=vDfhxJb3NAM

heb trouwens die eerste serie gezien,
zaten echt wel dingen tussen die overtuigend waren

chief108
18-04-2008, 12:14
ik zou me er niet echt beter door voelen als me verteld werd dat een dierbare zich "nogal geplet voelde" terwijl ie ingemetseld was.

:stupid:

Fr3ddy
18-04-2008, 16:03
X2 maar als er politiezaken mee opgelost kunnen worden..
Waarom niet

'Onze' politie heeft ballen nodig.. geen paragnosten

Onzin x2

Eelco
18-04-2008, 16:55
vond het eerlijk gezegd helemaal niks. Heb er niets mee, ben maar de RR opnieuw gaan lezen.


ps. vriendin namelijk keek wel.

anonymous001
18-04-2008, 16:57
'Onze' politie heeft ballen nodig.. geen paragnosten



http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlboulevard/2002/entertainment/juni/images/jiskefet_groot.jpg

Kim
18-04-2008, 22:07
@Willem, ja ok in dat geval heb je gelijk.

migyur
19-04-2008, 11:37
X2 maar als er politiezaken mee opgelost kunnen worden..
Waarom niet

Bij een aflevering van zembla over paragnosten kwam ook een politie officier te woord en hij gaf te kennen dat ze wel degelijk veel "tips" kregen van paragnosten maar dat die, tot nu toe, nergens toe geleid hebben. De "tips" waren te vaag en indirect..