PDA

View Full Version : Badr Hari opgepakt



Pages : [1] 2

Fight Master
04-05-2008, 19:59
Ik had dit van de week al gehoord en heb er meerdere berichten over gelezen. Nu zag ik bij de buren dit bericht
Badr Hari Badr Hari zit in de bak. er is wat met een schietinsident gebeurd.

The Bulldog
04-05-2008, 20:17
Dat zijn mindere verhalen.

waar of niet waar geen goede geluiden voor zowel Badr als de sport.

Hoop dat het bullshit is en hij lekker bezig is met zijn voorbereidingen.

bryan
04-05-2008, 20:52
hmmm vechtsport en misdaad... gelukkig waren we net van die stempel af... weet niet wat dat is met nederlandse vechter.... zou toch raar opkijken als couture , fedor of nog met zo een bericht naar buiten zou komen...

761217186
04-05-2008, 20:55
Ik heb hier ook wat over gelezen. Dit zijn de mindere berichten zeg! Maar wat er van de speculaties klopt weet ik niet.

appelsap
04-05-2008, 21:02
oud nieuws. Wel zonde als je zo'n carriere in het vooruitzicht hebt.

the boxer
04-05-2008, 21:18
Zijn jullie hier zeker van?? Want anders is deze berichtgeving niet goed voor de sport maar zeker niet voor Badr!!!

54321
04-05-2008, 23:45
heel jammer ja. maarja zolang we er het fijne niet van weten kan je geen oordeel vellen. maar blijft zeer spijtig als t waar is.

sabby
05-05-2008, 01:38
Ja, was een inval. Eerste twee van de arrestatieteam had ie K.O. getrapt...Zulke trappen kun je beter voor je wedstrijden bewaren.
:rolleyes:

Garcia
05-05-2008, 08:05
Ja, was een inval. Eerste twee van de arrestatieteam had ie K.O. getrapt...Zulke trappen kun je beter voor je wedstrijden bewaren.
:rolleyes:


Bron?

marcelt
05-05-2008, 08:08
Ja zou e.e.a. wel graag bevestigd zien. Maar ja de vorige keer met het geintje met Simon R. mochten we ook niet speculeren en het was allemaal waar.

De man van 14K
05-05-2008, 09:34
ach ja.. zou toch jammer zijn als het zo door gaat. Het is dan echt een waste of talent..

MMARuud
05-05-2008, 09:51
Ja, was een inval. Eerste twee van de arrestatieteam had ie K.O. getrapt...Zulke trappen kun je beter voor je wedstrijden bewaren.
:rolleyes:
:lol: natuurlijk:lol:

Fight Master
05-05-2008, 10:41
Het is helaas echt waar, neem aan dat zijn management met een verklaring komt. Gouden toekomst word op deze manier verprutst

micha
05-05-2008, 10:51
kan er iemand het hele verhaal plaatsen?

el bastardo
05-05-2008, 10:55
Eerst es zien wat hiervan waar is.

Richelieu
05-05-2008, 11:18
Het is helaas echt waar, neem aan dat zijn management met een verklaring komt. Gouden toekomst word op deze manier verprutst

Daar zit ik eigenlijk ook op te wachten. Zoals al eerder is aangegeven in deze topic was het hele verhaal rondom Simon R zelf destijds ook waar.

Op deze manier wordt er enorm gespeculeerd, wat de gang van zaken rond Badr alleen maar verergert omdat hij zodoende veel meer in het (negatieve) nieuws blijft.

Verwacht dus van een professionele organisatie zoals Showtime een verklaring aangezien Badr bij hun onder contract staat!!!

Garcia
05-05-2008, 11:42
Ik begin ook steeds meer geluiden te horen dat het toch echt waar zou zijn. Ik hoop dus op een officiele verklaring om dit uit de wereld te helpen of te bevestigen.

De man van 14K
05-05-2008, 12:42
deze discussie ontspoort...


serieus: laten we maar wachten tot er echt nieuws is voordat we ons verlagen naar het nivo van de andere FORA's en onze dag vullen met speculaties.

El Bambino
05-05-2008, 19:19
Badr kan je vergelijken met Mike Tyson. Erg veel woede in zich, uit zijn jeugd?Maar in ieder geval is de boosheid en de agressie de sleutel tot het succes van deze sportmannen. Maar de medaille kent een andere kant en dat is dus dat ze die woede buiten de ring niet de baas zijn.Hoop natuurlijk dat het niet waar is voor Badr!

Fasada
05-05-2008, 19:26
wat casamoh zegt is waar. Ik had toen in die tijd nog een mail gestuurd naar telegraaf met twee artikelen die in de krant stond.

artikel A) Nederlander Badr Hari slaat Duitser Leko KO.

artikel B) De marokaanse zwaargewicht Badr Hari is opgepakt.

Dit stond beide in dezelfde krant, ik kreeg geen reactie terug behalve dat zij het ook vreemd vonden. Het is dus eigenlijk triest..

Wat er nu aan de hand is weet ik niet en daar is nog niks officieels van bekend dus heb daar geen commentaar op maar het zou zonde zijn dat een jongen met zoveel potentie en één van de weinige die een goede boterham kan verdienen met zijn sport weer in aanraking is met politie...

micha
05-05-2008, 20:56
wat is er nou aan de hand? zit hij nou weer vast of is het gewoon weer dat oude verhaal dat wordt opgerakeld?

JeMalleMoer
05-05-2008, 23:52
wat een kuttopic

Yep. Slotje erop totdat er iets nuttigs valt te melden.

Richelieu
06-05-2008, 00:01
Yep. Slotje erop totdat er iets nuttigs valt te melden.

Wacht nog steeds op de verklaring van It's Showtime, dus niets slotje erop!

Je zal maar een ticket hebben gekocht naar Zweden! Daar vecht Badr tegen Bouzidi in een superfight, de 31ste in Stockholm (Rumble of the Kings)

Ben heel benieuwd of dit nog doorgaat!

manila
06-05-2008, 06:31
Badr is ok ,ik wou ook altijd stoer zijn op die leeftijd. En wat maakt het uit of i uit Marokko of uit zuid oost Groningen komt. Zolang hij niemand op blaast is het voor mij nog steeds mijn badhrtje.
Hij word straks van zelf volwassen,al zal dat niet makkelijk zijn als je op een sportschool traint waar van de slogan is: Noord is gestoord
Niemand is perfect,en dat geld zeker voor 90% van onze vechtsporters,
en 98% van de trainers. Maar waar hebben we het nu eigenlijk over,zolang er nog echte gekken als opa fritzl rond lopen.
Laten we het pas weer over badr hebben als hij zijn dochter 24 jaar in de kelder heeft opgesloten.
Nu gaan we het weer hebben over de dingen waar mixfight.nl voor bedoelt is.
Groetjes manila

Wheelie
06-05-2008, 10:16
Ik heb een hoop onzinnige posts uit deze topic verwijderd, laten we nou maar wachten op een officiele reactie en laten we ons inderdaad niet verlagen tot het nivo van de andere fora's

chief108
06-05-2008, 10:26
laten we nou maar wachten op een officiele reactie en laten we ons inderdaad niet verlagen tot het nivo van de andere fora's
:stupid:

reps

MJOKKIE
06-05-2008, 10:29
Een officiele reactie blijft kennelijk uit. Dan lijkt het me een goed idee dat de mixfight mods, die uitstekende contacten bij Showtime hebben, daar om een officiele reactie vragen. Wellicht kan 'I love knock-outs' het een en ander toelichten. Want dat er iets aan de hand is is voor ingewijden geen geheim meer.

Fight Master
06-05-2008, 10:42
De partij tegen Bouzidi gaat in ieder geval niet meer door als zijn arrest met 30 dagen verlengd is (ook weer bij de buren gelezen ;)) Zou dit gevolgen kunnen hebben voor zijn K-1 carriere ?

Virus
06-05-2008, 10:56
Nope... Straks denkt niemand hier meer aan...

FOCUS
06-05-2008, 11:15
WTF
je gaat toch niet censuur toepassen omdat JIJ het een onzinnige discussie vind?
belachelijk van mixfight:thown:

Openbaringen
06-05-2008, 11:16
Badr is ok ,ik wou ook altijd stoer zijn op die leeftijd. Zolang hij niemand op blaast is het voor mij nog steeds mijn badhrtje. Breng jij die jongen op die ideen? :eek: :mfblowup:

Effective
06-05-2008, 11:30
WTF
je gaat toch niet censuur toepassen omdat JIJ het een onzinnige discussie vind?
belachelijk van mixfight:thown:

Denk dat met onzinnige posts bedoeld wordt dat er opeens twee verhalen doorelkaar liepen.. die oude en wat zich nu voordoet.

ijsbier
06-05-2008, 12:10
Ik heb een hoop onzinnige posts uit deze topic verwijderd, laten we nou maar wachten op een officiele reactie en laten we ons inderdaad niet verlagen tot het nivo van de andere fora's

gaat lekker hier, beetje de boel lopen censureren, het is toch niet voor niets een forum.

...

FOCUS
06-05-2008, 12:22
nog een onzinnige opmerking: forum-fora
zou deze post meteen censureren!

bij nader inzien, ik ken mensen die -IMO- voornamelijk onzinnige opmerkingen maken.
Ik zal een lijstje opstellen, beter voor het forum

Wheelie
06-05-2008, 13:49
Denk dat met onzinnige posts bedoeld wordt dat er opeens twee verhalen doorelkaar liepen.. die oude en wat zich nu voordoet.

Dat dus !

Nu weer ontopic, verdere discussie over censuur kan via PM

Chico
06-05-2008, 14:00
Als je niets had gedaan was er commentaar geweest dat het te onoverzichtelijk was geworden en dat de mods er een zooitje van maken... het is ook nooit goed...

MJOKKIE
06-05-2008, 14:28
Balen voor die Zweden. Geen Badr dit jaar..!!

ijsbier
06-05-2008, 15:15
Dat dus !

Nu weer ontopic, verdere discussie over censuur kan via PM

ddr praktijken hier...

TOON
06-05-2008, 15:48
die post ging inmiddels toch nergens meer over, ja over iets wat twee jaar geleden hot was... terecht dat ze dat gedeelte eruit gehaald hebben, was totaal niet relevant...

ik wil overigens wel graag weten wat er van waar is of Badr nu opgepakt is en in voorarrest zit en vooral waarom...

laat die ouwe koeien toch rusten daar in die sloot...

De man van 14K
06-05-2008, 15:50
Ik heb een hoop onzinnige posts uit deze topic verwijderd, laten we nou maar wachten op een officiele reactie en laten we ons inderdaad niet verlagen tot het nivo van de andere fora's

lekker ben je, nu heb je een post weggehaald waar ik reps voor had gekregen! daar gaan mijn reps! :lol:

Fight Master
17-05-2008, 19:10
badr blijft voorlopig nog wel even zitten jongens, ik denk dat de K-1 titel vacant word. normaal gesproken komt It's Showtime vaak met officiele reacties maar nu blijft het erg stil

rafi
17-05-2008, 19:18
volgens mij gaat hij ook nog lang zitten ook.(doodslag):whistling:

FOCUS
17-05-2008, 19:21
zo dan...
kan iemand dan vertellen wat de geruchten zijn?

Fight Master
17-05-2008, 19:33
volgens mij gaat hij ook nog lang zitten ook.(doodslag):whistling:

bullshit, ga het aub niet erger maken dan het al is.

Justinian
17-05-2008, 19:54
Omdat de geruchten (op zijn zachtst gezegd) hardnekkig zijn heb ik Sebastiën (ILOVEKO'S) gevraagd om een reactie. Hij wist echter van niks, maar zou het laten weten zodra hij iets kan melden.

micha
17-05-2008, 20:00
De partij tegen Bouzidi gaat in ieder geval niet meer door als zijn arrest met 30 dagen verlengd is (ook weer bij de buren gelezen ;)) Zou dit gevolgen kunnen hebben voor zijn K-1 carriere ?


het is met 90 dagen verlengd ( 30 doen ze niet meer)

rafi
17-05-2008, 20:05
hij zit zowie zo niet voor een kleine zaak. :whistling:

Guillermo
17-05-2008, 20:17
hij zit zowie zo niet voor een kleine zaak. :whistling:

Hoe weet jij dat dan? Explain...
Kom met keiharde facts a.u.b speculaties helpen geen ene moer.

bryan
17-05-2008, 20:23
een voor arrest verlening doen ze niet zomaar... ben nu wel benieuwd hooe het zit ?

rafi
17-05-2008, 20:24
het team van badr moet dat zelf doen. dat ga ik niet doen omdat het best wel een ingewikkelde zaak is. maar iedergeval ziet et er niet goed uit voor hem. zelfs de hells angels kwam tersprake

De dikke nudist
17-05-2008, 20:25
hij zit zowie zo niet voor een kleine zaak. :whistling:
Wat loop je nou interessant te doen?

Schlemiel.

F@dur
17-05-2008, 20:27
Als dit allemaal waar is is het echt wel spijtig verdomme!!!!Hij was juist echt wel top bezig he!!!!Damn!!!!!

chief108
17-05-2008, 20:35
hij zit zowie zo niet voor een kleine zaak. :whistling:


Wat loop je nou interessant te doen?

Schlemiel.

Alleen sowieso is juist. Dit woord, dat 'toch al, in elk geval' betekent, komt volgens Van Dale (2005) sinds de jaren vijftig in het Nederlands voor. Het is geleend uit het Duits. Het wordt gebruikt in zinnen als:
Ik houd niet van Koos Alberts, maar ik ben sowieso geen liefhebber van het Nederlandse lied.
Morgen ga ik niet fitnessen; ik heb sowieso geen tijd om meer dan twee keer per week te gaan.
Tv-programma's van vroeger lijken sowieso altijd beter.Sowieso wordt erg vaak fout gespeld. Op internet kom je onder andere tegen: 'so wie so', 'zowiezo', 'zo-wie-zo', 'sowiezo', 'zowieso', 'sowiso', 'zowizo', 'soieso', 'zoiezo' en 'zo en zo'.

F@dur
17-05-2008, 20:39
Alleen sowieso is juist. Dit woord, dat 'toch al, in elk geval' betekent, komt volgens Van Dale (2005) sinds de jaren vijftig in het Nederlands voor. Het is geleend uit het Duits. Het wordt gebruikt in zinnen als:
Ik houd niet van Koos Alberts, maar ik ben sowieso geen liefhebber van het Nederlandse lied.
Morgen ga ik niet fitnessen; ik heb sowieso geen tijd om meer dan twee keer per week te gaan.
Tv-programma's van vroeger lijken sowieso altijd beter.Sowieso wordt erg vaak fout gespeld. Op internet kom je onder andere tegen: 'so wie so', 'zowiezo', 'zo-wie-zo', 'sowiezo', 'zowieso', 'sowiso', 'zowizo', 'soieso', 'zoiezo' en 'zo en zo'.Thx man.... hebben we weer iets bijgeleerd.... .http://img509.imageshack.us/img509/3527/whistlinght5.gif (http://imageshack.us)
http://img509.imageshack.us/img509/3527/whistlinght5.3a64ade671.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=509&i=whistlinght5.gif)

chief108
17-05-2008, 20:43
en zo werd het toch weer een nuttige thread :p

micha
17-05-2008, 21:18
hij zit zowie zo niet voor een kleine zaak. :whistling:

als je het zo goed weet post het dan. geheimzinnig doen hebben we hier niks aan

FOCUS
17-05-2008, 22:22
wel doelloos, eerst laten merken dat je er meer van weet, en dan zeggen dat het niet aan jou is om te zeggen wat er aan de hand is.
Hou dan je smoel gewoon:rolleyes:.

Richelieu
17-05-2008, 22:27
wel doelloos, eerst laten merken dat je er meer van weet, en dan zeggen dat het niet aan jou is om te zeggen wat er aan de hand is.
Hou dan je smoel gewoon:rolleyes:.

Mee eens FOCUS!

YoMarK
17-05-2008, 23:58
Het gerucht wat ik eerder heb gelezen is dat Badr een brandbom bij z'n ex-vriendin heeft binnengegooit, en dus vast zit op verdenking van poging tot doodslag.

lopez86
18-05-2008, 00:54
het team van badr moet dat zelf doen. dat ga ik niet doen omdat het best wel een ingewikkelde zaak is. maar iedergeval ziet et er niet goed uit voor hem. zelfs de hells angels kwam tersprake


Wat loop je nou interessant te doen?

Schlemiel.

x2, tis hier geen kickbox.nl waar iedereen lekker wijs en geheimzinnig komt speculeren en doen met zijn "bronnetjes".
speculeren kunnen we allemaal, kom met facts oid of zeg niks.

sabby
18-05-2008, 01:06
Het gerucht wat ik eerder heb gelezen is dat Badr een brandbom bij z'n ex-vriendin heeft binnengegooit, en dus vast zit op verdenking van poging tot doodslag.

Ja, die had ik verspreid, maar is weggehaald door mixfight.nl :scratch: das wel weer jammer. Dacht dat we dit zouden laten rusten totdat er een officieel persbericht zou komen....alstie komt. :cool2:

ijsbier
18-05-2008, 06:22
Maar het was toch zo'n aardige respectvolle jongen, die nooit een vlieg kwaad deed.

micha
18-05-2008, 06:34
Iemand zijn sport prestaties staan natuurlijk helemaal los van wat er hem in zijn prive leven overkomt

Wheelie
18-05-2008, 09:30
Ja, die had ik verspreid, maar is weggehaald door mixfight.nl :scratch: das wel weer jammer. Dacht dat we dit zouden laten rusten totdat er een officieel persbericht zou komen....alstie komt. :cool2:
ik denk dat ik die per ongeluk verwijderd heb omdat die tussen andere verwijderde posts stond, mijn excuses :blush:
dat van die brandbom heb ik ook gehoord ;)

Jochem
18-05-2008, 09:56
Tja, we zien wel weer wat er allemaal van waar is. Ik hoop het voor Badr van niet. Is het wel zo... laat hem maar lekker lang in de bak blijven dan. Vrouwen proberen in de fik steken ben ik niet zon fan van.

Peter0711
18-05-2008, 11:09
Ik vindt het een beetje raar allemaal ! We zijn hier allemaal (top op een zekere hoogte) Fan van Badr Hari,en op het moment dat er een gerucht gaat,zijn we allemaal niet te beroerd om hier op mixfight de meeste geruchtmakende speculaties neer te zetten,zonder dat er ook maar 1 officieel bericht naar buiten is gekomen. Ik heb eigelijk meer zoiets van,gooi dit topic dicht,en we wachten gewoon op een officieel bericht,want we zitten hier nu al op pagina 3,en tot nu toe gaat het helemaal nergens over,iedereen speculeert,en valt elkaar ervoor aan dat ze uberhoudt speculeren!! Kortom,dit gaat nergens over !

Duss uit respect voor zijn carriere tot nu toe zou ik zeggen "Slotje"

MJOKKIE
18-05-2008, 11:14
Badr zit vast op verdenking van dubbele brandstichting, inbraak en mishandeling. Doodslag staat naar mijn weten niet officieel in de telastelegging. Wordt tijd voor showtime om eens met een reactie te komen!
Heeft volgens mij ook al in het Parool gestaan.

Zeg maar dag tegen je carriere als je daarvoor nat gaat:whistling:

Echt heel dom en heel jammer voor deliefhebber..:boos:

chief108
18-05-2008, 11:18
x2, tis hier geen kickbox.nl waar iedereen lekker wijs en geheimzinnig komt speculeren en doen met zijn "bronnetjes".
speculeren kunnen we allemaal, kom met facts oid of zeg niks.
:stupid:

El Bambino
18-05-2008, 11:19
Ik vindt het een beetje raar allemaal ! We zijn hier allemaal (top op een zekere hoogte) Fan van Badr Hari,en op het moment dat er een gerucht gaat,zijn we allemaal niet te beroerd om hier op mixfight de meeste geruchtmakende speculaties neer te zetten,zonder dat er ook maar 1 officieel bericht naar buiten is gekomen. Ik heb eigelijk meer zoiets van,gooi dit topic dicht,en we wachten gewoon op een officieel bericht,want we zitten hier nu al op pagina 3,en tot nu toe gaat het helemaal nergens over,iedereen speculeert,en valt elkaar ervoor aan dat ze uberhoudt speculeren!! Kortom,dit gaat nergens over !

Duss uit respect voor zijn carriere tot nu toe zou ik zeggen "Slotje"

Elk medaille kent 2 kanten.
Als bekende sportman of artiest is dit de andere kant van de medaillle en dat fans dingen speculeren over deze zaak is meer dan logish!
Hoge bomen vangen veel wind, dit si een forum, dit si een democratishe land dus dat mensen en fans hier hun speculaties opschrijven is niet meer dan normaal en logish!
Ik ben ook een fan van Badr en ga de telgraaf lezen of een ander nieuwsblad en je zult allemaal speculaties lezen over beroemde en bekende mensen. Dat is de andere kant van de medaille!

boldhead
18-05-2008, 11:25
Iemand zijn sport prestaties staan natuurlijk helemaal los van wat er hem in zijn prive leven overkomt

een brandbom bij een meisje naar binnen gooien "overkomt" je niet maar daar kies je zelf voor hoor...
(los of het waar is of niet natuurlijk)

Jeru
18-05-2008, 11:27
Ben ook niet zo van het speculeren en zou zeker jammer zijn voor de sport als dit allemaal waar is. Badr is een topper in de ring, maar heeft het er volgens mij daarbuiten moeilijk mee. Lees dit interview in het Parool en je weet het weer....

Sport, zaterdag 8 december 2007

De nieuweling Badr Hari Hij is de 'bad boy' van de K1 en hij vindt het leuk. De Amsterdammer Badr Hari (23) zegt wat hij denkt, en vaak denkt hij lelijke dingen van zijn tegenstanders. "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko."
'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

"Hoeveel vrienden heb ik nou helemaal? Toen ik twee maanden moest zitten vanwege mijn betrokkenheid bij een burenruzie is bijna niemand van al die gasten me komen opzoeken. En in de stad vinden ze het allemaal zo leuk om met me om te gaan. Ja, dag! Ik heb ook niet echt heel goede vrienden. Ik heb mijn vrouwtje, mijn training en mijn partijen. Ik vind het lekker zo."

"Mensen vinden me arrogant, maar dat ben ik niet. Ik zeg gewoon wat ik denk, recht voor z'n raap. Soms vinden ze dat niet leuk om te horen, maar ik zeg het niet om ze te kwetsen, ik zeg het omdat het mijn echte gevoel is. Zo is het gewoon."

"Ik vind andere vechters vaak saai. De eerste ronde in Japan vecht ik tegen Remy Bonjasky. Die loopt zo in de pas dat ik denk: kom op man, je bent bijna nep. Ik zorg er met mijn grote bek voor dat mensen naar die partijen komen kijken. En daar profiteren ook mijn tegenstanders weer van. Het is ook beetje marketing."

"Kijk, omdat ik met mijn bijna twee meter lange lijf zo lekker zelfverzekerd zit te wezen bij die persconferenties in Japan, verdien ik ook het meeste geld van al die gasten. Ik heb de beste contracten en de grootste sponsors. En ik maak het in de ring ook vaak waar, natuurlijk."
"Of ik miljonair ben? Ha, doe een gok! Ik kan alles kopen wat mijn hartje begeert en mijn hartje begeert veel, weet je. Ik heb het goed. Ik lach mijn ballen uit mijn broek. Ik ben bijna 23 jaar en de BMW 5-serie die daar staat, is van mij."

"Ik heb wel een fout gemaakt toen ik was betrokken bij die vechtpartij waar ik voor heb gezeten. Dat zal ook niet meer gebeuren. Ik kan gewoon te veel verliezen door nog zo'n misstap, snap je? Een partij missen, betekent groot geld missen. Dat wil ik niet."

"Ik heb ooit op het atheneum gezeten, maar ik wilde altijd al vechter worden. Ik wist zeker dat ik thuishoorde in de K1. Nu ik er ben, voelt het niet heel speciaal. Het voelt eigenlijk heel natuurlijk. Alsof het altijd al zo heeft moeten zijn. Ik ben jarig op de wedstrijddag in Japan. Ik grapte vroeger altijd dat ik op mijn verjaardag kampioen zou worden. Nu kan het gebeuren."

boldhead
18-05-2008, 11:31
Tja, we zien wel weer wat er allemaal van waar is. Ik hoop het voor Badr van niet. Is het wel zo... laat hem maar lekker lang in de bak blijven dan. Vrouwen proberen in de fik steken ben ik niet zon fan van.
hoop ook dat het niet waar is maar als het wel zo is snap ik ook waarom het management niets durft te melden hierover. Dan is het gelijk over en sluiten met hun talentvolste vechter.

micha
18-05-2008, 11:34
een brandbom bij een meisje naar binnen gooien "overkomt" je niet maar daar kies je zelf voor hoor...
(los of het waar is of niet natuurlijk)

dat zeg je nou wel maar je kent het verhaal toch niet

i

jan sensei kyokushin
18-05-2008, 11:52
http://img411.imageshack.us/img411/6475/nr0231ty7.jpg (http://imageshack.us)
http://img411.imageshack.us/img411/6475/nr0231ty7.7ebe910625.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=411&i=nr0231ty7.jpg)

dreamone
18-05-2008, 12:12
Aaah joh, dubbel brandstichting? inbraak? mishandeling? Hij is zo vrij.. Paar jaar en voorwaardelijk :) Komt goed, nu heeft hij ook geen afleiding, kendie lekker oefenen..

Illest
18-05-2008, 12:43
Aaah joh, dubbel brandstichting? inbraak? mishandeling? Hij is zo vrij.. Paar jaar en voorwaardelijk :) Komt goed, nu heeft hij ook geen afleiding, kendie lekker oefenen..

:cool2:

Ik heb ook gehoord dat dat meisje iets met de hells angels te maken heeft en dat ie daarom eigenlijk nog een veel groter probleem heeft.

Ja sorry! Nu we toch zeggen wat we weten, gooi ik het er ook maar uit..

(heb het van horen zeggen he, heb verder geen bronnen. dit voordat ik de spreekwoordelijke emmer met stront over me heen krijg)

micha
18-05-2008, 13:59
Biker babe met K1 kickbokser ...... zou best kunnen

gustafacci
18-05-2008, 14:14
Badr Hari is een super goede vechter. Daar kan over gediscuseerd worden. Vind het alleen wel jammer dat men nu zo diep over zijn prive leven gaan. Nog even en MF lijkt op RTL Boulevard.

Guillermo
18-05-2008, 14:34
Badr Hari is een super goede vechter. Daar kan over gediscuseerd worden. Vind het alleen wel jammer dat men nu zo diep over zijn prive leven gaan. Nog even en MF lijkt op RTL Boulevard.

Dat is de tradeoff van populair zijn heh. Alles heeft zijn minpunten, dus ook celebrity zijn. Zoals iemand eerder poste, hoge bomen vangen veel wind. Je moet gewoon bij de les blijven, want als je bijvoorbeeld als beroemde je patatje verkeerd eet op straat staat het hoog en droog in het nieuws.:thown:

De man van 14K
18-05-2008, 15:05
Een brandbom bij iemand naar binnen slingeren is natuurlijk wat anders dan een patatje verkeerd eten...
Dat er over gepraat wordt is 1 ding, maar dan moet het wel op feiten gebaseerd zijn en tot dusver is er nog helemaal niemand die met feiten naar voren komt.

ijsbier
18-05-2008, 15:13
De nieuweling Badr Hari Hij is de 'bad boy' van de K1 en hij vindt het leuk. De Amsterdammer Badr Hari (23) zegt wat hij denkt, en vaak denkt hij lelijke dingen van zijn tegenstanders. "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko."
'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

leuk om te weten, ik hoorde hier allemaal smoesjes dat het moest van de k-1.

maargoed als dit allemaal waar is, zou ik als ik hem was hopen op een lange gevangenisstraf, want voor je het weet krijgt ie nog een paar betonnenvoetjes ofzo.

boldhead
18-05-2008, 15:50
dat zeg je nou wel maar je kent het verhaal toch niet

Ik ken het verhaal inderdaad niet maar zonder dat ik het verhaal ken durf ik te stellen dat dit je niet "overkomt".
Een regenbui overkomt je of een trein missen of iets dergelijks waar je zelf niets aan kan doen.
Bijvoorbeeld door een rood licht rijden doe je zelf.. een meisje zwanger maken doe je zelf.. iemand een paar knallen geven doe je zelf en ja ook een brandbom maken, aansteken en bij iemand speciaal naar binnen gooien DOE JE ZELF.
Maar nogmaals, ik hoop dat het niet waar is, en dat hij snel weer te bewonderen is in de ring.

ashi76
18-05-2008, 17:05
Bij deze verzoek ik eenieder van deze topic geen flame-topic te maken.

Onzinnige post worden wederom verwijderd.

gustafacci
18-05-2008, 17:11
Dat is de tradeoff van populair zijn heh. Alles heeft zijn minpunten, dus ook celebrity zijn. Zoals iemand eerder poste, hoge bomen vangen veel wind. Je moet gewoon bij de les blijven, want als je bijvoorbeeld als beroemde je patatje verkeerd eet op straat staat het hoog en droog in het nieuws.:thown:

Dus je vind dat het vechtsport wereld op die van RTL Boulevard moet lijken?

Wat is next, omdat hij bekent is gaat iemand bij hem in de tuin met een foto camera wachten?

Celebs die willen opvallen zodat zei meer platen etc verkopen. De commotie om Badr Hari schaart hem alleen maar en is slecht voor de sport. Hoe zou jij het vinden als er zo over jou gepraat zou worden door mensen die je niet eens ken.

Dit is een vechtsport forum en hou het lekker over zijn vechtstyle of zijn komende tegenstanders of zijn gevochten wedstrijden.
Als je zograag over bekende Nederlanders wil roddelen kan je beter naar een forum gaan die daarvoor is bedoeld.

Evilman
18-05-2008, 17:21
Dus je vind dat het vechtsport wereld op die van RTL Boulevard moet lijken?

Wat is next, omdat hij bekent is gaat iemand bij hem in de tuin met een foto camera wachten?

Celebs die willen opvallen zodat zei meer platen etc verkopen. De commotie om Badr Hari schaart hem alleen maar en is slecht voor de sport. Hoe zou jij het vinden als er zo over jou gepraat zou worden door mensen die je niet eens ken.

Dit is een vechtsport forum en hou het lekker over zijn vechtstyle of zijn komende tegenstanders of zijn gevochten wedstrijden.
Als je zograag over bekende Nederlanders wil roddelen kan je beter naar een forum gaan die daarvoor is bedoeld.

je zit ernaast. vechtsportforum gaat over vechtsport, dus ook over het imago ervan en de ambassadeurs. De minster van volksgezondheid die zelf stevig doorpaft neemt niemand serieus. Als mensen van vechtsporters horen door dit soort artikelen in de krant, krijg je ook een klotenaam.

Iemand die op zon hoog niveau sport moet daarover nadenken en zich als een prof athleet gedragen vind ik. Natuurlijk blijft iedereen een mens, maar van wat ik lees over brandbom e.d. is natuurlijk voor iedereen een idiote manouvre. of je nou bekend bent of niet.

Guillermo
18-05-2008, 17:36
Dus je vind dat het vechtsport wereld op die van RTL Boulevard moet lijken?

Wat is next, omdat hij bekent is gaat iemand bij hem in de tuin met een foto camera wachten?

Celebs die willen opvallen zodat zei meer platen etc verkopen. De commotie om Badr Hari schaart hem alleen maar en is slecht voor de sport. Hoe zou jij het vinden als er zo over jou gepraat zou worden door mensen die je niet eens ken.

Dit is een vechtsport forum en hou het lekker over zijn vechtstyle of zijn komende tegenstanders of zijn gevochten wedstrijden.
Als je zograag over bekende Nederlanders wil roddelen kan je beter naar een forum gaan die daarvoor is bedoeld.

Man stop met posten want je post alleen maar troep en je kan niet eens lezen.

Het gaat er niet om wat ik vind, het is nou eenmaal zo. Deze mannen zijn gewoon celebs. Dat heb ik niet bepaald, zo is het. Rob Kaaman, Hoost, Aerts, Schilt, allemaal halfgoden in Japan en bekend wereldwijd. Je verdiend geld door iets te doen dat veel mensen niet kunnen doen, en dat doe je internationaal dus vroeg of laat krijg je aandacht. Of het negeatief is of positief heb jij zelf in de hand door jezelf goed te presenteren.

ashi76/----------

Deze laatste opmerking is niet echt nodig Guillermo.

-------------/ ashi76

Biiyen
18-05-2008, 18:00
De nieuweling Badr Hari Hij is de 'bad boy' van de K1 en hij vindt het leuk. De Amsterdammer Badr Hari (23) zegt wat hij denkt, en vaak denkt hij lelijke dingen van zijn tegenstanders. "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko."
'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

Dat komt van twee kanten he! Als jij in een interview van te voren aangeeft dat je 6x de K1 gaat winnen en dat je tegenstander niet eens je voeten mag kussen. Daarna opkomt in de Arena alsof je de koning bent met een opkomst van een kwartier. Als je dan giga KO gaat dan moet je niet raar opkijken als het publiek, dat niet achterlijk is, daarop gepast reageerd.

Zoals we in NL zeggen, hoogmoed komt voor de val.

prinsieboy
18-05-2008, 19:41
dus nog helemaal niemand kan iets bevestigen? van it's showtime of van mike's gym? dat is toch wel een beetje raar..... hopelijk zijn het maar loze geruchten!

FOCUS
18-05-2008, 19:49
zowel argument van privacy als argument van celeb zijn ten dele waar.
Natuurlijk willen we als vechtsportliefhebber weten waarom BH vast zit, al is het maar om BH op zn waarde te kunnen schatten.
Ik wil geen fan zijn van iemand die datgene wat ik rechtvaardig acht minacht.
Bad Boy is een attitude, marketing, dat maakt nog geen crimineel van iemand.
Ik hoop dat ie niets ernstigs gedaan heeft.
Zou zonde zijn, tis een topvechter

micha
18-05-2008, 20:29
mijn post is verwijderd?

TOON
18-05-2008, 20:36
dat zo'n officiele reactie uit blijft versterkt bij mij juist het gevoel dat er echt wat mis is... en dat zou heel erg jammer zijn... vond juist dat Badr de laatste tijd errug goed bezig was...

ashi76
18-05-2008, 20:53
mijn post is verwijderd?

Kan best kloppen, zie mijn post hierboven.

appelsap
18-05-2008, 21:07
Klopt dat ik nu 4 paginas lees over oud nieuws?
Er zijn een paar personen die duidelijk hebben aangegeven wat er precies aan de hand is en dat zijn wel betrouwbare bronnen geloof ik.
Verder worden er wat geruchten verspreid, waarvan enkele hier vast de achtergrond wel weten, maar vinden dat dit misschien niet de juiste plek is om anderen wijzer te maken dan ze al zijn.
Wat willen we verder precies bereiken met deze thread?

lopez86
18-05-2008, 21:23
niks.

daarom kan die beter op slot todat er écht bericht komt.

Illest
18-05-2008, 22:01
Klopt dat ik nu 4 paginas lees over oud nieuws?
Er zijn een paar personen die duidelijk hebben aangegeven wat er precies aan de hand is en dat zijn wel betrouwbare bronnen geloof ik.
Verder worden er wat geruchten verspreid, waarvan enkele hier vast de achtergrond wel weten, maar vinden dat dit misschien niet de juiste plek is om anderen wijzer te maken dan ze al zijn.
Wat willen we verder precies bereiken met deze thread?

Iedereen is gewoon benieuwd wat er aan de hand is. Ik wil geen oordeel fellen over hem of wat dan ook, das niet aan mij, Hari was gewoon heel goed bezig en als dit soort hardnekkige geruchten blijven aanhouden, willen de fans (ik iig wel) het fijne ervan weten. Ik heb als supporter vaak genoeg een kaartje gekocht omdat HIJ in de line-up stond, dus dat recht heb ik wel een beetje.
Toen Remy's moeder is heengegaan werd er ook aandacht aan besteed en dat had ook niets met kickboksen te maken, dat was ook een prive-gelegenheid. Natuurlijk is dat iets anders, maar fans en media houden zich nou eenmaal bezig met een topvechter.

Als je dat niet leuk vindt, moet je maar geen bekende K1-vechter worden, simpel. De mensen hebben het niet alleen over je als het goed gaat, maar ook als het slecht gaat. En als je een grote mond hebt al helemaal.


Peaaacccee

De man van 14K
18-05-2008, 22:43
Klopt dat ik nu 4 paginas lees over oud nieuws?
Er zijn een paar personen die duidelijk hebben aangegeven wat er precies aan de hand is en dat zijn wel betrouwbare bronnen geloof ik.
?

Wat is waar en wat niet? Zeg jij het maar. Van alle verhalen kan ik niet zeggen wie hier de waarheid spreekt en wie het ter plekke verzint. Tenzij er een persbericht naar buiten komt of iemand namens Hari - ISTime - Mikes Gym mag spreken.

appelsap
18-05-2008, 22:50
Wat is waar en wat niet? Zeg jij het maar. Van alle verhalen kan ik niet zeggen wie hier de waarheid spreekt en wie het ter plekke verzint. Tenzij er een persbericht naar buiten komt of iemand namens Hari - ISTime - Mikes Gym mag spreken.


Het zijn privekwesties, dus ik denk niet dat Mike's Gym/ST de aangewezen personen zijn om iets te melden.
Mijn vraag is, waar willen we heen met deze thread?
Niemand die meer weet gaat dat hier vertellen en de rest speculeert met het kleine beetje dat door de mensen die meer weten is verteld. Beetje vicieuze cirkel.

MJOKKIE
18-05-2008, 23:13
Het zijn privekwesties, dus ik denk niet dat Mike's Gym/ST de aangewezen personen zijn om iets te melden.
Mijn vraag is, waar willen we heen met deze thread?
Niemand die meer weet gaat dat hier vertellen en de rest speculeert met het kleine beetje dat door de mensen die meer weten is verteld. Beetje vicieuze cirkel.

Dat ben ik niet met je eens. Badr Hari is een bekende vechter. Kennelijk, en ik vertrouw mijn eigen bronnen, wordt hij van feiten verdacht die zich moeilijk verenigen met het wetboek van strafvordering. Zijn voorarrest is er door verlengd. Daardoor kan hij binnenkort die pot in zweden bijvoorbeeld al niet vechten. Dat gaat ons als fans aan en een management moet dan opheldering geven voordat verhalen een eigen leven gaan lijden. De informatie is bij hun uiteraard bekend. Als ze henzelf en Badr een plezier willen doen dan komen ze met een verklaring en zijn iedereen een stapje voor.

PigDog
18-05-2008, 23:40
Het zijn privekwesties, dus ik denk niet dat Mike's Gym/ST de aangewezen personen zijn om iets te melden.
Mijn vraag is, waar willen we heen met deze thread?
Niemand die meer weet gaat dat hier vertellen en de rest speculeert met het kleine beetje dat door de mensen die meer weten is verteld. Beetje vicieuze cirkel.

Sorry Appeljuice, maar ik ben het ook niet met je eens. Ik denk dat de meeste mensen hier gewoon benieuwd zijn naar de ware toedracht, en de meeste niet eens in negatieve zin, maar gewoon bezorgdheid. Dus gaan we daarheen met deze thread. Iemand proberen in de fik te steken is gewoon zwaar strafbaar hier in Nederland, dus als je dat doet kom je in de media, of je nu beroemd ben of niet. Of je nu vechter bent of voetballer. Dus zijn het geen privékwesties, maar zwaar crimineel gedrag. Dus als iemand wat met zekerheid zou kunnen zeggen hier, ben ik zeer benieuwd. Het liefst hoor ik dat alles bullshit is en dat hij gewoon doorgaat met waar hij mee bezig was, namelijk: verdomd goed vechten.
Maar een klein stemmetje in mij zegt toch wel dat deze roddels niet uit de lucht zijn gegrepen.....

appelsap
19-05-2008, 01:01
Jullie hebben een punt, maar ik vraag me af wat er verder nog te zeggen valt.
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid...meer dan 99%, kunnen we vaststellen dat hij vast zit voor (poging tot) brandstichting en mishandeling. Hij zit er al een maand volgens mij, dus het is niet echt nieuws meer.
De andere roddels ga je hier toch niet bevestigd of ontkent krijgen.
Dus what's the point, totdat er een verklaring van een betrokkene is???

PigDog
19-05-2008, 01:22
Thanx, dude

Dynamite Drew
19-05-2008, 06:36
i dont speak dutch so not 100% sure if this the right thread or not to post this

there are rumours going around that Badr Hari was arrested in holland but other details are varied from attempted murder to a home invasion

can anyone tell me what the story is ?

cheers
drew

FOCUS
19-05-2008, 09:23
story thus far -history of this thread-:
we (me included) are a bunch of bitches that like to jabber away and basically just enjoy repeating the same shit over and over, untill the words lose every meaning because it is just an unending litany of non-information but we just cant apprehend that there is no other information than the rubbish we keep telling each other and we give each other the same reaction wich invokes a whole lot of other reactons that are none the less still the same reaction only with a slight twist so we can marvel at those words again and the shit starts all over untill somebody finally asks those liberating words that have the same effect as pressing alt-cntrl-delete a couple of times, namely; does anybody really know what happened,and you know we are like these bitches that don't know what the fuck is happening I just presses three buttons at the same time and now the shit is repeating itself, because we are just
a bunch of bitches that like to jabber away and basically just enjoy repeating the same shit over and over, untill the words lose every meaning because it is just an unending litany of non-information but we just cant apprehend that there is no other information than the rubbish we keep telling each other and we give each other the same reaction wich invokes a whole lot of other reactons that are none the less still the same reaction only with a slight twist so we can marvel at those words again and the shit starts all over untill somebody finally asks those liberating words that have the same effect as pressing alt-cntrl-delete a couple of times, namely; does anybody really know what happened, and you know what we are like these bitches that don't know what the fuck is happening we just go whooh, I just pressed three buttons at the same time and now the shit is repeating itself, because we are just a bunch of bitches

chief108
19-05-2008, 09:24
nothing official yet

keep you eye on this thread tho

Joris
19-05-2008, 11:08
story thus far -history of this thread-:
we (me included) are a bunch of bitches that like to jabber away and basically just enjoy repeating the same shit over and over, untill the words lose every meaning because it is just an unending litany of non-information but we just cant apprehend that there is no other information than the rubbish we keep telling each other and we give each other the same reaction wich invokes a whole lot of other reactons that are none the less still the same reaction only with a slight twist so we can marvel at those words again and the shit starts all over untill somebody finally asks those liberating words that have the same effect as pressing alt-cntrl-delete a couple of times, namely; does anybody really know what happened,and you know we are like these bitches that don't know what the fuck is happening I just presses three buttons at the same time and now the shit is repeating itself, because we are just
a bunch of bitches that like to jabber away and basically just enjoy repeating the same shit over and over, untill the words lose every meaning because it is just an unending litany of non-information but we just cant apprehend that there is no other information than the rubbish we keep telling each other and we give each other the same reaction wich invokes a whole lot of other reactons that are none the less still the same reaction only with a slight twist so we can marvel at those words again and the shit starts all over untill somebody finally asks those liberating words that have the same effect as pressing alt-cntrl-delete a couple of times, namely; does anybody really know what happened, and you know what we are like these bitches that don't know what the fuck is happening we just go whooh, I just pressed three buttons at the same time and now the shit is repeating itself, because we are just a bunch of bitches


Prachtige post :thup:

dreamone
19-05-2008, 11:47
story thus far -history of this thread-:
we (me included) are a bunch of bitches that like to jabber away and basically just enjoy repeating the same shit over and over, untill the words lose every meaning because it is just an unending litany of non-information but we just cant apprehend that there is no other information than the rubbish we keep telling each other and we give each other the same reaction wich invokes a whole lot of other reactons that are none the less still the same reaction only with a slight twist so we can marvel at those words again and the shit starts all over untill somebody finally asks those liberating words that have the same effect as pressing alt-cntrl-delete a couple of times, namely; does anybody really know what happened,and you know we are like these bitches that don't know what the fuck is happening I just presses three buttons at the same time and now the shit is repeating itself, because we are just
a bunch of bitches that like to jabber away and basically just enjoy repeating the same shit over and over, untill the words lose every meaning because it is just an unending litany of non-information but we just cant apprehend that there is no other information than the rubbish we keep telling each other and we give each other the same reaction wich invokes a whole lot of other reactons that are none the less still the same reaction only with a slight twist so we can marvel at those words again and the shit starts all over untill somebody finally asks those liberating words that have the same effect as pressing alt-cntrl-delete a couple of times, namely; does anybody really know what happened, and you know what we are like these bitches that don't know what the fuck is happening we just go whooh, I just pressed three buttons at the same time and now the shit is repeating itself, because we are just a bunch of bitches

Exactly.. Bullshit like this, above, can give a twist to some other bullshit, that starts more bullshit.. and you end up with a lot more bullshit..

MJOKKIE
19-05-2008, 12:11
He Drew,

'Bullshit starts because management of Hari, doesn't say a word since their top-dog is jailed for setting a house on fire, burglary and molest, and every man and his dog knows it.

ijsbier
19-05-2008, 12:50
Hi Drew, unlike me there are some people here who are trying to protect badr by keeping things quiet.

The fact is that Badr got arrested about two weeks ago, and no official statement has been given out yet.. well you do the math...

the rumours are that he has been arrested for arson, burglary and attempted murder(trying to set his ex on fire). there are other rumours that say the girl was involved with the Hells Angels, that would mean he is proper fucked.

I dont care. I think he is a disrespectfull, unsportive and thuggish asshole. I think Peter Graham did a great job once by almost kicking his head off after being a total retarded mofo.

jan sensei kyokushin
19-05-2008, 13:08
Osu chief ik mag er nu wel een bij hebben die het even vertaalt :)het gaat over op internationaal !!!

mixfight gaat de hele wereldt over :D

mooi toch

ja man ja

osuuuuuuuuuuuu

ijsbier
19-05-2008, 13:22
Bij deze verzoek ik eenieder van deze topic geen flame-topic te maken.

Onzinnige post worden wederom verwijderd.

ben jij een wout ofzo?

ashi76
19-05-2008, 13:34
ben jij een wout ofzo?

LMAO... nee, maar je bent wel warm.. ;)

ahum... on-topic graag.

Kameleon
19-05-2008, 13:37
Het zal wel niet lang meer duren tot de media het gaat oppakken... Als het waar is staat de vechtsport er weer mooi (?) op.

Muay Thai Elite
19-05-2008, 15:29
Niet de vechtsport.. Marokkanen. Tsja, life's a bitch.

De man van 14K
19-05-2008, 16:19
Een criminele Marokkaanse kickboxer, is dat niet een paradox ;)

Muay Thai Elite
19-05-2008, 16:20
Twilight zone!

Guillermo
19-05-2008, 17:15
Een criminele Marokkaanse kickboxer, is dat niet een paradox ;)

Nee, dat wordt een nieuwe standaard :thup:

micha
19-05-2008, 17:25
Hi Drew, unlike me there are some people here who are trying to protect badr by keeping things quiet.

The fact is that Badr got arrested about two weeks ago, and no official statement has been given out yet.. well you do the math...

the rumours are that he has been arrested for arson, burglary and attempted murder(trying to set his ex on fire). there are other rumours that say the girl was involved with the Hells Angels, that would mean he is proper fucked.

I dont care. I think he is a disrespectfull, unsportive and thuggish asshole. I think Peter Graham did a great job once by almost kicking his head off after being a total retarded mofo.




jij bent echt een rare gozer. wereldvreemd past goed bij jou

ijsbier
19-05-2008, 17:31
nou als iemand die vindt dat iets als je ex in de fik proberen te steken je overkomt, mij werdeldvreemd vindt, dan weet ik dat het in ieder geval nog enigsinds goed met mij gesteld is.

Bedankt voor deze ego-boost.

FOCUS
19-05-2008, 17:40
eerlijk of openhartig past beter

Bud S
19-05-2008, 18:01
Een criminele Marokkaanse kickboxer, is dat niet een paradox ;)

een pleonasme...

3. Pleonasme
Bij een pleonasme wordt een betekenis die het hoofdwoord (kickboxer) al in zich heeft versterkt door een overbodig bijvoeglijk naamwoord.

m.a.w. kickboxer alleen was genoeg geweest. Iedereen weet dan al dat het dan een criminele Marokkaanse kickboxer betreft.

Muay Thai Elite
19-05-2008, 18:03
Nee je bedoelt Marokkaanse kickboxer.. Dan weet iedereen al dat t om een criminele Marokkaanse kickboxer gaat. Touché.

Bud S
19-05-2008, 18:09
Nee je bedoelt Marokkaanse kickboxer.. Dan weet iedereen al dat t om een criminele Marokkaanse kickboxer gaat. Touché.


ben jij geen marokkaan dan ???

laat ik dat nou altijd gedacht hebben :D

chief108
19-05-2008, 18:12
dames...

laten we het wel ff netjes on topic houden ja?

ashi heeft zijn gretige vingertje vast allang op de close thread knop
en hij is niet bang om dat te gebruiken

Bud S
19-05-2008, 18:18
ok sorry
ik denk dat badr onschuldig is

Biiyen
19-05-2008, 18:39
ok sorry
ik denk dat badr onschuldig is

Hij is op een geheime missie met de cliniclowns...

FOCUS
19-05-2008, 18:57
ok sorry
ik denk dat badr onschuldig is

maw, Badr is geen kickbokser???

micha
19-05-2008, 19:04
misschien werd hij wel gedwongen weet jij veel Ijsbier.

The Bulldog
19-05-2008, 19:04
Een criminele Marokkaanse kickboxer, is dat niet een paradox ;)

pleonasme????:D

http://nl.wikipedia.org/wiki/Pleonasme ( voor research)

The Bulldog
19-05-2008, 19:08
grapje mensen hè....

niet ontploffen...


ben ook benieuwd wat er nu klopt of niet..
JAmmer dat er geen officiele reactie over is geweest nog...

en tuurlijk heeft een vechter zijn privacy , maar ik denk dat de verhalen die nu onstaan ook niet goed zijn voor hem....

Biiyen
19-05-2008, 19:25
grapje mensen hè....

niet ontploffen...


Ik heb speciaal voor de plofkippen een disclaimertje gemaakt... dat postdelete-gedrag kost me reps damnit...:D

Bud S
19-05-2008, 20:47
maw, Badr is geen kickbokser???

scherp :thup:

De man van 14K
19-05-2008, 21:14
ik hoop voor Badr dat zijn verdediging betere argumenten heeft om op terug te vallen...

redjuh
20-05-2008, 10:35
ik hoop alleen maar dat hij zijn opkomsten zo houdt als nu, en niet een kwartier door de zaal banjert. voor de rest, my name is buck and i dont give a fuck

FOCUS
20-05-2008, 12:28
suggesties voor opkomstmuziek:


Shaggy: It wasn't me
Prdigy:Firestarter
SOAD:Psycho groupie cocaine..
NWA; a 100 miles and running

chief108
20-05-2008, 12:33
:w00t:

Jochem
20-05-2008, 13:39
lol @ focus, kon je helaas geen reps geven.

PigDog
20-05-2008, 14:04
suggesties voor opkomstmuziek:


NWA; a 100 miles and running

Mocht Badr nou onterecht in voorarrest zitten en morgen vrijkomen, is dit ook een leuk nummer voor jou!!


:D

Dynamite Drew
20-05-2008, 14:05
thanks for the info guys

much appreciated

please post again when more info is known

a few of us here in australia are following with interest

cheers
drew

PigDog
20-05-2008, 14:10
In september I'm coming to Queensland, so I could give you live coverage...
:D

jan sensei kyokushin
20-05-2008, 14:24
Osu dus zolang mag hij niks horen niks zien niks zeggen Dynamite drew

Pigdog ;)

http://img411.imageshack.us/img411/6475/nr0231ty7.jpg (http://imageshack.us/)

Guillermo
20-05-2008, 15:14
suggesties voor opkomstmuziek:


Shaggy: It wasn't me
Prdigy:Firestarter
SOAD:Psycho groupie cocaine..
NWA; a 100 miles and running

Ik kan je nog geen reps geven maar dit is pure win! :thup::thup:

boldhead
20-05-2008, 17:08
suggesties voor opkomstmuziek:


Shaggy: It wasn't me
Prdigy:Firestarter
SOAD:Psycho groupie cocaine..
NWA; a 100 miles and running

Bloodhound gang: The roof is on fire.
Bruce Springsteen: Hey little girl is your daddy gone,did he go and leaf you
all alone, I have a bad desire. oh oh oh I,m on fire
Johnny Cash: Ring off fire
The Doors: Light my fire
Jimmy Hendrikx: Fire

maar op nr 1 Sleep now in the fire van.... Rage against the machine
(aanrader)

Bud S
20-05-2008, 22:37
there are other rumours that say the girl was involved with the Hells Angels, that would mean he is proper fucked.


mwoah... valt wel mee toch ?
veredeld brommerclubje van hardwerkende gezagsgetrouwe huisvaders, dat netjes en volstrekt legaal opereert. althans zo presenteerde de leider zich bij pauw en witteman. iig absoluut geen geweldadige enge criminelen heeft ook justitie onlangs ontdekt.
dus badr hoeft als dit verhaal op waarheid berust echt nergens bang voor te zijn.
het zijn echt een stelletje gezellige goedzakken die hells angels
:whistling:

Ralph
20-05-2008, 22:40
Hoe zei Hans Teeuwen het ook alweer? "Een stel bonkige leernichten dat elkaar aftrekt in een blokhut"? :D

Bud S
20-05-2008, 22:43
Hoe zei Hans Teeuwen het ook alweer? "Een stel bonkige leernichten die elkaar aftrekken in een blokhut"? :D

Voor de duidelijkheid HANS TEEUWEN zei dat

NIET Ralph en willem

The Bulldog
20-05-2008, 23:03
Voor de duidelijkheid HANS TEEUWEN zei dat

NIET Ralph en willem


HAHAHAHAHA

Bobson
20-05-2008, 23:06
Maak je geen zorgen. Ze lezen niet mee. Spelen met elkaar of met hun brommers, en doen niet aan internet. :rolleyes:

ijsbier
21-05-2008, 03:51
die hans teeuwen heeft wel lef..

FOCUS
21-05-2008, 10:05
maar het valt echt wel mee met de Hells Angels,
reken maar na
het zijn geen marokkanen en ze doen niet aan kickboksen
ergo:...:)

Garcia
21-05-2008, 11:07
En ik wacht nogsteeds op een officiele verklaring van Badr's management.

De man van 14K
21-05-2008, 11:46
ik ben inmiddels al weer met wat anders begonnen..

new_world_order
21-05-2008, 11:56
Ik wil het vuurtje niet opstoken, maar dit nieuws sloeg bij mij in als een brandbom.

voor mij is een reactie van het management niet nodig, ik ben niet zo benieuwd, vind het lullig voor de betrokkenen en voor de fans, maar daar blijft het wel een beetje bij.

Illest
21-05-2008, 13:10
Ik wil het vuurtje niet opstoken, maar dit nieuws sloeg bij mij in als een brandbom.

voor mij is een reactie van het management niet nodig, ik ben niet zo benieuwd, vind het lullig voor de betrokkenen en voor de fans, maar daar blijft het wel een beetje bij.

Nou, ik zit toch wel met een paar brandende vragen..

De man van 14K
21-05-2008, 13:13
:D
Nou, ik zit toch wel met een paar brandende vragen..

deze was té voorspelbaar

Dynamite Drew
21-05-2008, 13:52
Osu dus zolang mag hij niks horen niks zien niks zeggen Dynamite drew

Pigdog ;)



my apologies but i dont speak/read dutch so i dont know what ya said

anonymous001
21-05-2008, 14:10
my apologies but i dont speak/read dutch so i dont know what ya said

That's allright. We didn't get it either.;)

chief108
21-05-2008, 14:22
jan sensei kyokushin =
http://www.geocities.com/torontodreaming/film/photos/riddler.jpg

Mike
21-05-2008, 17:15
lol @ riddler! reps chief

YoMarK
21-05-2008, 20:18
Nou, ik zit toch wel met een paar brandende vragen..
Het nieuws verpreid zich anders als een lopend vuurtje, maar ik word er nog niet echt warm van. :twak:
Niet netjes badr afbranden. :crying:

Illest
21-05-2008, 22:53
Het nieuws verpreid zich anders als een lopend vuurtje, maar ik word er nog niet echt warm van. :twak:
Niet netjes badr afbranden. :crying:

Nee idd...

Het :rolleyes: wordt hem binnenkort toch al aan de schenen gelegd....

maar goed, ik wil geen olie op het :rolleyes: gooien...

Ik kap ermee...

Muay Thai Elite
21-05-2008, 23:52
Nee idd...

Het :rolleyes: wordt hem binnenkort toch al aan de schenen gelegd....

maar goed, ik wil geen olie op het :rolleyes: gooien...

Ik kap ermee...

Ga je nou roet in het eten gooien? Wie z'n vriendin verbrandt moet op de blaren zitten he..

Illest
22-05-2008, 00:22
Ga je nou roet in het eten gooien? Wie z'n vriendin verbrandt moet op de blaren zitten he..

Ja das waar, maar wordt het hele verhaal niet een beetje opgeblazen?:whistling:

54321
22-05-2008, 07:29
Ja das waar, maar wordt het hele verhaal niet een beetje opgeblazen?:whistling:

grappig ventje ben je zeg. pannekoek..

chief108
22-05-2008, 07:50
ik zei nog zo: geen bommetje!!!

anonymous001
22-05-2008, 09:52
grappig ventje ben je zeg. pannekoek..

Beetje heetgebakerd type? Relax, deze discussie staat nu een beetje op een laag pitje, maar als we meer weten kan je vlammende betogen verwachten...

MJOKKIE
22-05-2008, 10:55
He Boys, hebben jullie de advertentiekosten omhoog gegooid?! 20.000 views, niet gek.
Of is het allemaal opzetje.. Hethoudt de gemoederen in elk geval flink bezig. Ooit eerder zoveel aandacht geweest voor een topic?

chief108
22-05-2008, 11:00
staat op nr.4 in MMA forum momenteel...
Mixed Martial Arts - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/forumdisplay.php?f=29&daysprune=-1&order=desc&sort=views)

in offtopic is hoogste 66,571 views....
OffTopic - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/forumdisplay.php?f=31&daysprune=-1&order=desc&sort=views)

Bud S
22-05-2008, 11:16
staat op nr.4 in MMA forum momenteel...
Mixed Martial Arts - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/forumdisplay.php?f=29&daysprune=-1&order=desc&sort=views)

in offtopic is hoogste 66,571 views....
OffTopic - www.MixFight.nl (http://www.MixFight.nl)


2 girls one cup ?

wat een ziek forum is dit eigenlijk

wel geil...

p dordt
22-05-2008, 12:08
Dit onderwerp gaat als een lopend vuurtje.

new_world_order
22-05-2008, 13:07
^^^

http://i52.photobucket.com/albums/g15/cocomuffincookie/YouFail-1.jpg

Dynamite Drew
23-05-2008, 12:16
any new news regarding the situation with hari ?

FOCUS
23-05-2008, 12:33
I heard his girlfriend was very hot

anonymous001
23-05-2008, 13:10
any new news regarding the situation with hari ?

Since nobody contradicts the accusations, I believe he is in serious trouble.

Has anybody even seen Badr the past few weeks?

FOCUS
23-05-2008, 14:18
yeah, I saw him working out
jogging, boy he is in shape,
ran like the wind
a couple of metres behind him
a big group of bodyguards followed
he ran so fast
that they had to keep up by riding their Harley

celebs heh???

MJOKKIE
23-05-2008, 16:21
Focus=Forum-comedian, wow that guy is incredibly funny:thup:

Bud S
23-05-2008, 17:00
Focus=Forum-comedian, wow that guy is incredibly funny:thup:

hahaha :D

FOCUS
23-05-2008, 21:50
:wink:hmm, sarcasm he??
ok apologies, but this topic was already wasted
and honestly,
I was being sarcastic as well
pushing it still no one noticed

well,
No pun intended
its like this

obviously B.Hari is suspect of a serious crime, there is no need denying
They dont put you in custody for over a month because you ignored a traffic light
so of course there were rumours, some of them were posted in this thread
and there were some vague allusions which no one could confirm nor deny

some members stated that we should not judge B Hari untill we know all the facts.
and of course they are right

but then all of a sudden there was talk of closing the thread
which would be plain bullshit
because we should be free to discuss this VERY IMPORTANT MATTER

a public figure, in this case a professional fighter whom thousands if not millions of people look up to in admiration,
including me
A sportsman that serves as a rolemodel for a great number of western and eastern children,

That man is now likely to be charged with attempt to murder

So I think that it is plain propaganda to even suggest we should lock this topic up.
It should be on top op the page
talk of the town

There are members that know what is going on
either spill it or shut up
but dont try to stop the discussion
freedom of speech


So very serious I can be yes,
The Force in him, strong it is
But if it Dark Side he chooses
Jedi he can be not
Think not light of this matter
Choose my side I must
Fear I do not have
For fear leads to anger
Anger leads to hate
hate leads to suffering

Bud S
23-05-2008, 23:14
:wink:hmm, sarcasm he??
ok apologies, but this topic was already wasted
and honestly,
I was being sarcastic as well
pushing it still no one noticed

well,
No pun intended
its like this

obviously B.Hari is suspect of a serious crime, there is no need denying
They dont put you in custody for over a month because you ignored a traffic light
so of course there were rumours, some of them were posted in this thread
and there were some vague allusions which no one could confirm nor deny

some members stated that we should not judge B Hari untill we know all the facts.
and of course they are right

but then all of a sudden there was talk of closing the thread
which would be plain bullshit
because we should be free to discuss this VERY IMPORTANT MATTER

a public figure, in this case a professional fighter whom thousands if not millions of people look up to in admiration,
including me
A sportsman that serves as a rolemodel for a great number of western and eastern children,

That man is now likely to be charged with attempt to murder

So I think that it is plain propaganda to even suggest we should lock this topic up.
It should be on top op the page
talk of the town

There are members that know what is going on
either spill it or shut up
but dont try to stop the discussion
freedom of speech


So very serious I can be yes,
The Force in him, strong it is
But if it Dark Side he chooses
Jedi he can be not
Think not light of this matter
Choose my side I must
Fear I do not have
For fear leads to anger
Anger leads to hate
hate leads to suffering


nou je hebt het voor elkaar hoor, eindelijk...

Engels: 10

Dynamite Drew
26-05-2008, 09:15
any more news yet ?

De man van 14K
26-05-2008, 10:57
nou je hebt het voor elkaar hoor, eindelijk...

Engels: 10


desondanks: FAIL!

gieloe
26-05-2008, 12:09
de roddeltantes zijn nog vollop bezig zie ik....

Muay Thai Elite
26-05-2008, 12:28
Sja maar t is nu een beetje een fail-thread aan t worden..

Slome
02-06-2008, 01:39
Hoorde wat via via (geen bron): dat t mis wel helemaal over zou zijn met de carriere van Badr... :blush:... dit zou zwaar klote zijn... En ook het verhaal/en of t weer een oud verhaal is dat er weer is bijgehaald weet ik ook niet, maar iets over dat hij ze zus of zusje beschermde...? weet iemand hier meer van...

tot dan: docu (http://www.megaupload.com/nl/?d=C0R34VXK)

http://www.megaupload.com/nl/?d=C0R34VXK

Fonz
02-06-2008, 14:19
Hoorde wat via via (geen bron): dat t mis wel helemaal over zou zijn met de carriere van Badr... :blush:... dit zou zwaar klote zijn... En ook het verhaal/en of t weer een oud verhaal is dat er weer is bijgehaald weet ik ook niet, maar iets over dat hij ze zus of zusje beschermde...? weet iemand hier meer van...

tot dan: docu (http://www.megaupload.com/nl/?d=C0R34VXK)

http://www.megaupload.com/nl/?d=C0R34VXK



Niemand weet er nog het fijne van. Daarom worden er de meest vreemde verhalen in de wereld gestrooid. Kan zijn management nou niet eens duidelijkheid geven over wat er aan de hand is. Op z'n minst wel netjes. Hij is per slot onze K-1 kampioen van de toekomst!!

dontmindme
02-06-2008, 14:25
per slot?
hij zit op slot ja

FOCUS
02-06-2008, 16:29
het feit dat zn management niets loslaat
spreekt boekdelen

anonymous001
02-06-2008, 16:39
het feit dat zn management niets loslaat
spreekt boekdelen

Ja, dat is dus zo, maar des te meer reden om wel iets naar buiten te brengen...

Ook al is het: "Bemoei je met je eigen zaken, klotefans"

Guillermo
02-06-2008, 17:23
per slot?
hij zit op slot ja


LOL! reps:thup::D

blackadder
02-06-2008, 17:26
Ja, dat is dus zo, maar des te meer reden om wel iets naar buiten te brengen...

Ook al is het: "Bemoei je met je eigen zaken, klotefans"
Dan moet men niet raar opkijken als mensen aan het speculeren slaan.

FOCUS
02-06-2008, 18:44
Dan moet men niet raar opkijken als mensen aan het speculeren slaan.


thank you Darling

Muay Thai Elite
02-06-2008, 20:08
Wel jammer dat ie t allemaal weer zo verneukt.. In de ring was hij echt aan t groeien.

spacebox
03-06-2008, 00:45
maar iets over dat hij ze zus of zusje beschermde...? weet iemand hier meer van...


nou ik hoop dat je gelijk hebt, dan begrijp ik het wel

spacebox
03-06-2008, 01:51
IK Hoop dat je snel vrij komt Badr CHAMP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!

spacebox
03-06-2008, 02:44
ohJA FF vergeten kennen we andre nog Het Is Koud Zonder Jou

youtube.com/watch?v=0SdNR2T8jX8


....Soms hebben we die ff nodig speciaal voor Badr Hari

ArjanV
03-06-2008, 09:42
jongens jongens toch
toevallig ken ik het verhaal, en de H.A hebben er niks mee te maken..
Badr hari is vreemd gegaan, en toen zijn vriendin hetzelfde deed, ging ie over de rooie, of hij zelf de brand heeft aangericht is niet zeker, kan ook dat ie iemand heeft gestuurd dat te doen, hoe dan ook its sick.
en de problemen waren met turken.
waarschijnlijk is ze met een turk vreemd gegaan en dreigingen heen en weer.
hij zit inderdaad vast en niet om zijn eigen veiligheid.
maar omdat ie hoogstwaarschijnlijk word berecht. heel stom natuurlijk want daar gaat zijn carriere, ze willen het op poging tot doodslag/moord gooien. maar in hoeverre weet ik niet. dus die verhaaltjes over hells angels en abracadabra is niet waar. hoe ik dit allemaal weet? mijn neefje is ondervraagd over bepaalde situaties omtrent badr. dus jongens zo is het ongeveer gegaan. gegroet USH


Dit las ik op Body Resource Forum - Het bodybuilding en fitness forum ! (http://www.bodyresource.nl)

chief108
03-06-2008, 09:49
thnx....

hoelang staat er op zoiets?
een jaar of 2 waarvan je uiteindelijk een paar maand moet uitzitten?

ArjanV
03-06-2008, 09:52
Weet ik niet precies...of de dame in kwestie (serieus) gewond is geraakt zal ook wel meespelen in een veroordeling...

FOCUS
03-06-2008, 09:57
stomstom

had ie haar maar gestenigd,
dan was er niets aan de hand geweest

chief108
03-06-2008, 10:06
staat altijd goed in je biografie als je eenmaal kampioen bent geworden...

hoe je weer opklom uit het dal etc. etc...

el bastardo
03-06-2008, 10:11
Manhoef heeft toch ook vastgezeten. Heeft hem alleen maar goedgedaan naar eigen zeggen. Heeft m de ogen geopend...

chief108
03-06-2008, 10:16
dat zeg ik...
hij zal de eerste niet zijn
en de laatste ook niet :wink:

willy123
03-06-2008, 10:17
#maar omdat ie hoogstwaarschijnlijk word berecht. heel stom natuurlijk want daar gaat zijn carriere, ze willen het op poging tot doodslag/moord gooien.
#Manhoef heeft toch ook vastgezeten. Heeft hem alleen maar goedgedaan naar eigen zeggen. Heeft m de ogen geopend...

Mocht Hari werkelijk veroordeeld worden voor bovenstaande zaken, dan ziet zijn strafblad er zo slecht uit, dat hij absoluut geen visum meer zal krijgen om in Japan te mogen vechten. Zou zonde zijn...

anonymous001
03-06-2008, 10:18
#maar omdat ie hoogstwaarschijnlijk word berecht. heel stom natuurlijk want daar gaat zijn carriere, ze willen het op poging tot doodslag/moord gooien.
#Manhoef heeft toch ook vastgezeten. Heeft hem alleen maar goedgedaan naar eigen zeggen. Heeft m de ogen geopend...

Mocht Hari werkelijk veroordeeld worden voor bovenstaande zaken, dan ziet zijn strafblad er zo slecht uit, dat hij absoluut geen visum meer zal krijgen om in Japan te mogen vechten. Zou zonde zijn...

Je hebt toch helemaal geen visum nodig voor Japan?

MJOKKIE
03-06-2008, 10:19
Ja dat zei Badr ook over zijn korte tijd in de bak, dat het hem aan het denken had gezet... Zie het december 2007-jan 2008 nr. van Royal Rumble, special over de K-1 finale.

willy123
03-06-2008, 10:20
Voor elk gevecht moet een visum worden opgehaald bij de Japanse ambassade! Ik ken iemand die er werkt, en voor elk toernooi komen alle K-1 sterren langs.

willy123
03-06-2008, 10:21
Toeristen hebben geen visum nodig, maar vechten in Japan wordt als arbeid gezien, en daarvoor is wel degelijk een visum vereist.

anonymous001
03-06-2008, 10:22
thnx....

hoelang staat er op zoiets?
een jaar of 2 waarvan je uiteindelijk een paar maand moet uitzitten?

Zal er idd heel erg van af hangen, het maakt nog al een verschil of je voor poging tot doodslag wordt veroordeeld of voor vernieling, als je begrijpt wat ik bedoel. Denk dat het nog wel eens tegen zou kunnen vallen -voor Badr, dan.

anonymous001
03-06-2008, 10:23
Toeristen hebben geen visum nodig, maar vechten in Japan wordt als arbeid gezien, en daarvoor is wel degelijk een visum vereist.

Aha. Weet ik dat ook weer. En voor zoiets zou hij geweigerd worden?

willy123
03-06-2008, 10:26
Mocht hij poging tot doodslag/moord op zijn strafblad krijgen te staan dan krijgt hij nooit meer een visum. Ook niet met steun van de k-1 organisatie.

Garcia
03-06-2008, 11:07
Mocht hij poging tot doodslag/moord op zijn strafblad krijgen te staan dan krijgt hij nooit meer een visum. Ook niet met steun van de k-1 organisatie.


Japan is daar zeker streng in idd

shakie
03-06-2008, 11:34
Mocht hij poging tot doodslag/moord op zijn strafblad krijgen te staan dan krijgt hij nooit meer een visum. Ook niet met steun van de k-1 organisatie.

Is maar goed ook,want zulke bekende vechters hebben we niet nodig.
We hebben al zo'n goede naam:whistling:

Bobson
03-06-2008, 11:53
Het verhaal komt wel een keer naar voren. Gelukkig hebben we rechters die zich in hun uitspraak zullen baseren op onderzoek i.p.v. verhalen. Mocht Badr dit dan allemaal op zijn geweten hebben, dan heeft hij zijn carriere verkloot. En meer. En mogen ze hem van mij opsluiten. Mocht het meevallen, dan zien we hem wel weer in de ring. Dat mag ook van mij. Liever zelfs, want dat is nooit een saaie pot.

Lennie
03-06-2008, 11:54
ik had gehoord dat mike tyson ook niet in de k1 kon gaan vechten omdat hij japan niet binnen kwam ivm zn strafblad. dus badr kan zn carriere op zn buik schrijven als die word veroordeeld

mama
03-06-2008, 13:07
Hij vecht gewoon aan het einde van de maand in Japan........

Muay Thai Elite
03-06-2008, 13:10
We zullen zien....................

123trisweat
03-06-2008, 14:27
laat me de eerste (en waarschijnlijk enige) zijn die zegt:
"Ik walg hiervan" van het geen B. "wel of niet gedaan heeft".

Mijn voorbarige conclusies:
- Meneer B. H heeft onevenredig geweld gebruik
- Niet geleerd van eerder gemaakte fouten
- Lees veel verhalen die hem vrijpleiten en alleen kijken naar zijn vechtcarriere

Muay Thai Elite
03-06-2008, 14:33
Nerd..

Tony
03-06-2008, 14:48
Zo, ik kom ook weer een keertje kijken in dit topic.. Heb geen zin om al die pagina's met speculaties terug te lezen..

Maar wat is de status op dit moment? Is het verhaal waar dat ie opgepakt is? En waarom is dit dan? Of is nog alles onduidelijk?

anonymous001
03-06-2008, 14:50
Zo, ik kom ook weer een keertje kijken in dit topic.. Heb geen zin om al die pagina's met speculaties terug te lezen..

Maar wat is de status op dit moment? Is het verhaal waar dat ie opgepakt is? En waarom is dit dan? Of is nog alles onduidelijk?

Neuhh...

We zijn ongeveer op hetzelfde punt als waar we negen pagina's geleden waren.

Met dit verschil: dat we negen pagina's verder zijn.

Tony
03-06-2008, 15:15
Is inmiddels wel al bevestigd dat ie uberhaubt opgepakt is?

anonymous001
03-06-2008, 15:23
Is inmiddels wel al bevestigd dat ie uberhaubt opgepakt is?

Officieel niet, maar stilzwijgend is er dus wel ingestemd...

Garcia
03-06-2008, 15:24
Is inmiddels wel al bevestigd dat ie uberhaubt opgepakt is?


Tot nu toe geen bevestiging gezien. Wel veel geruchten gehoord en gelezen.

FOCUS
03-06-2008, 15:38
ik heb hem in ieder geval niet gezien
dus dan neem ik aan dat ie vast zit
dus dan zal hij wel wat gedaan hebben
vast iets met zn meissie enzo
huiselijk geweld of een brandbom
zal wel met turken zijn dan

logisch toch
wat nou speculatie

Tony
03-06-2008, 16:00
Dus Badr heeft een meissie op een brandbom gegooid in een turks huis? Ofzo?

chief108
03-06-2008, 16:05
nee.... een hells angel had Badr in een turks stoombad opgesloten waarna z'n vriendin zich zo opwond dat ze spontaan begon te branden....

or so I heard... :whistling:

anonymous001
03-06-2008, 16:12
God... Wat flauw... Die jongen heeft serieuze problemen en iedereen loopt hier maar een beetje elkaar te overtreffen in meligheid. :thown:

Ik zou zeggen, wacht eerst eens af wat er aan de hand is, en vel dan pas je oordeel!

Als ie wint, is iedereen fan, als het effe wat minder gaat, valt iedereen hem af. Erg onsportief, IMO.

edit: trouwens, als er al iets is gebeurd is, dan waren het de Hells Angels die de brandbom in de vriendin gooiden, en daarop heeft Badr dan Turken door hun raam gegooid. Duh. Maar ja, dat weten we dus niet.

mama
03-06-2008, 16:18
volgens mij weet niemand hier op mf wat er aan de hand is.
Maar hij is vrij en vecht in japan.
meer weet ik niet en hoef ik verder ook niet te weten want dat intresseert me geen reet.

chief108
03-06-2008, 16:20
volgens mij weet niemand hier op mf wat er aan de hand is.
Maar hij is vrij en vecht in japan.
meer weet ik niet en hoef ik verder ook niet te weten want dat intresseert me geen reet.
kijk...
daar hebben we tenminste wat aan....

great post, thnx...

Richelieu
03-06-2008, 16:20
volgens mij weet niemand hier op mf wat er aan de hand is.
Maar hij is vrij en vecht in japan.
meer weet ik niet en hoef ik verder ook niet te weten want dat intresseert me geen reet.

Nee, maar er zijn wel veel mensen (gezien het aantal views) die heel graag willen weten wat er aan de hand is!

Marco
03-06-2008, 16:29
Nee, maar er zijn wel veel mensen (gezien het aantal views) die heel graag willen weten wat er aan de hand is!

x2

chief108
03-06-2008, 16:36
Nee, maar er zijn wel veel mensen (gezien het aantal views) die heel graag willen weten wat er aan de hand is!
dude...
dat loopt serieus uit de klauwen idd...

en dit is ook niet bepaald een "F5 thread" ofzo...

maar opzich vind ik Mama's post wel het beste van de hele thread:
hij is vrij en vecht gewoon in Japan

al het andere is maar geroddel, gespeculeer etc.

mama
03-06-2008, 16:43
thanks Chief
de rest moet maar lid worden van de story, prive, weekend en glossy
of misschien staat er iets in de nieuwe revu of vraag het aan PeterR de Vries. Die weet het misschien

Justinian
03-06-2008, 16:50
God... Wat flauw... Die jongen heeft serieuze problemen en iedereen loopt hier maar een beetje elkaar te overtreffen in meligheid. :thown:

Ik zou zeggen, wacht eerst eens af wat er aan de hand is, en vel dan pas je oordeel!

Als ie wint, is iedereen fan, als het effe wat minder gaat, valt iedereen hem af. Erg onsportief, IMO.

edit: trouwens, als er al iets is gebeurd is, dan waren het de Hells Angels die de brandbom in de vriendin gooiden, en daarop heeft Badr dan Turken door hun raam gegooid. Duh. Maar ja, dat weten we dus niet.
Je spreekt jezelf eigenlijk (onbedoeld) een beetje tegen: Je stelt vast dat hij serieuze problemen heeft, maar roept anderen op af te wachten en dan pas een oordeel te vormen ;)

Christophe
03-06-2008, 16:51
Je moet maar durven, de vriendin van zo'n vechter "helpen" vreemdgaan"! :eek:

Tony
03-06-2008, 17:26
God... Wat flauw... Die jongen heeft serieuze problemen en iedereen loopt hier maar een beetje elkaar te overtreffen in meligheid. :thown:

Ik zou zeggen, wacht eerst eens af wat er aan de hand is, en vel dan pas je oordeel!

Als ie wint, is iedereen fan, als het effe wat minder gaat, valt iedereen hem af. Erg onsportief, IMO.

edit: trouwens, als er al iets is gebeurd is, dan waren het de Hells Angels die de brandbom in de vriendin gooiden, en daarop heeft Badr dan Turken door hun raam gegooid. Duh. Maar ja, dat weten we dus niet.

Het zal me werkelijk geen reet schelen of ie een echte crimineel is zoals in alle speculaties of niet.. Ik ben geen Badr fan... Ik weet echter wel zijn partijen te waarderen.. Want kickboksen, daar is ie gewoon goed in... En daarnaast weet ie het altijd lekker te brengen.

Dusja... i dont care... Ik lees hierboven dat ie gewoon vrij is en in japan gaat knokken.

Mooi toch..

WAR BADR!

anonymous001
03-06-2008, 17:42
Je spreekt jezelf eigenlijk (onbedoeld) een beetje tegen: Je stelt vast dat hij serieuze problemen heeft, maar roept anderen op af te wachten en dan pas een oordeel te vormen ;)

Nee, man, sorry. Werd zelf een beetje melig van deze thread...:sleep1:

Vandaar.

Trouwens, dat hij vrij is, zegt wel veel, maar nog niet alles. Ook niet of de hele toestand alsnog gevolgen voor zijn carriere kan hebben.

We wachten af.

Arie
03-06-2008, 17:49
Als je een persoon geheel fragmentarisch gaat observeren dan valt er altijd wel iets positiefs te ontwaren. Maar om dat dan maar als zodanig te waarderen, zonder rekenschap te geven aan het geheel? Criminelen die moeten zitten behoren niet in de maatschappij en dus ook niet in de ring. Daar ben je het toch wel mee eens? Ik dacht dat het bedenkelijke sentiment m.b.t. vechtsporten en criminaliteit liever zou moeten worden ontkracht dan bevorderd.

dontmindme
03-06-2008, 19:35
wat mij opvalt is dat bij bekende mensen vaker en gemakkelijker dingen door de vingers worden gezien, neem als voorbeeld m jackson of r kelly.
waarom?

Quato
03-06-2008, 20:37
WTF?! Had deze tread nog niet gelezen, gezien ik er vanuit ging dat er weer zo'n bullshit verhaal in zou staan... Maar gezien de aantal viewers toch maar gedaan. Waar slaat dit geneuzel op? Niemand iets beters te doen?

dontmindme
03-06-2008, 20:39
WTF?! Had deze tread nog niet gelezen, gezien ik er vanuit ging dat er weer zo'n bullshit verhaal in zou staan... Maar gezien de aantal viewers toch maar gedaan. Waar slaat dit geneuzel op? Niemand iets beters te doen?

waarschijnlijk niet aan de reakties te zien
wat is jou excuus?

anonymous001
03-06-2008, 20:46
waarschijnlijk niet aan de reakties te zien
wat is jou excuus?


Haha...

:lol:

Dat geeft ie toch net...

MJOKKIE
03-06-2008, 23:01
Niemand iets beters te doen.. Dude, het grootste talent van K-1 heeft -wederom- net 6 weken vast gezeten. Dat hij vrij is is mooi, maar zegt niet alles. Hoop dat het zo blijft en met sisser afloopt. Merkwaardig dat sommigen forumbroeders, telkens in dit soort gevallen, er nooit wat vanaf willen weten.

en showtime maar doen of hun neus bloed.

Garcia
04-06-2008, 07:55
Wanneer is die partij in Japan?

Dan weten we pas meer en hoeven we ons niet druk te maken op het forum ;)

M.Hersisia
04-06-2008, 08:17
Niemand iets beters te doen.. Dude, het grootste talent van K-1 heeft -wederom- net 6 weken vast gezeten. Dat hij vrij is is mooi, maar zegt niet alles. Hoop dat het zo blijft en met sisser afloopt. Merkwaardig dat sommigen forumbroeders, telkens in dit soort gevallen, er nooit wat vanaf willen weten.

en showtime maar doen of hun neus bloed.


Ik erger me een beetje aan iedereen die doet alsof het ze niet interesseert en hier een beetje de lieverdjes aan het spelen zijn!!!
Ondertussen reageren jullie wel allemaal...;-)
Iedereen is nieuwsgierig en logisch toch!!!


Sportieve groetjes
Maritzarda

FOCUS
04-06-2008, 08:21
Ik erger me een beetje aan iedereen die doet alsof het ze niet interesseert en hier een beetje de lieverdjes aan het spelen zijn!!!
Ondertussen reageren jullie wel allemaal...;-)
Iedereen is nieuwsgierig en logisch toch!!!


Sportieve groetjes
Maritzarda


al duurt het 90 pagina's :pimp:

De man van 14K
04-06-2008, 09:16
Los van de discussie of Badr wel of niet iets gedaan heeft: Alex Emilianenko krijgt toch ook een visum om de vechten daar, evenals Manhoef en die hebben beide genoeg op hun kerfstok en zo zullen er vast nog wel meer vechers zijn met een dubieus verleden.

Marco
04-06-2008, 09:22
Ben alleen benieuwd of Jan Plas nu nog de pads training voor Badr heeft gedaan in de bak.:whistling:

De man van 14K
04-06-2008, 09:26
Bijlmer gym?

micha
04-06-2008, 09:52
hij is weer vrij dus? dan zal het wel loslopen

PigDog
04-06-2008, 11:08
hij is weer vrij dus? dan zal het wel loslopen

Micha, lees nou eens na wat je eigenlijk zegt.......

@ Mama: alhoewel je zegt dat je alleen wil weten dat hij vrij is en dat hij vecht in Japan, ben jij wel de enige hier in de topic die met die info komt, en wel heel stellig ook. Dus weet jij er meer van, terwijl je zegt dat je niet meer wil weten. Als je weet dat hij vrij is en vecht in Japan, dan vraag ik me af hoe jij dat weet, en waarom je dan met ons niet wil delen wat je werkelijk weet, al wil je niks meer weten dan je al weet. Ik wil namelijk wel meer weten, zonder direct alle details te willen weten. Wat hij met de vriendin van een brandende turkse Hells Angel doet, kan me eigenlijk niet zoveel schelen, maar wel wat de aanklacht is, en wat voor consequenties het heeft voor zijn vecht carriere. We zijn per slot van rekening geen Privé of Story, maar wel een vechtforum, die bestaat uit mensen die wat meer achtergrondinformatie willen hebben dan de gebruikelijke SBS kijker.
Bij de vorige Badr clash heeft Simon Rutz nog een verklaring gegeven, meen ik me te herinneren. Dat hij dat nu niet doet, boezemt me de angst in, dat het allemaal wel eens waar zou kunnen zijn.....