PDA

View Full Version : Allochtonen vs Racisten (natuurlijk +2 vs 2)



Christophe
08-05-2008, 20:33
Ik kwam dit filmpje tegen in het Youtube-menu na het zien van het "Braveheart in NL" filmpje

Stoer hoor :thown:

En behoorlijk stom, als je weet dat ze hetgene wat ze "bestrijden" net voeden door zulke acties

YouTube - Allochtonen vs Racisten (http://www.youtube.com/watch?v=_1l-a3I2ig0&eurl=http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=81678)

Eric468
08-05-2008, 20:40
Lekker stoer, met een groep tegen 2.


Kunnen dat soort lui niet voor de trein, in plaats van erin?

De dikke nudist
08-05-2008, 21:03
Re-to-the-pizost. Noo-to-the-oober.

Richelieu
08-05-2008, 21:07
Repost ouwe Belg..;)

Blijft natuurlijk lekker tof om met zo'n groepje iemand in elkaar te beuken. Zou dat zelfde groepje nog babbels hebben als ik ze op een bepaalde plek in een Zuidelijke staat in Amerika zet...;)

Christophe
09-05-2008, 00:09
Sorry amigos, ik heb de laatste weken niet echt alle topics kunnen checken! :blush:

ijsbier
09-05-2008, 05:22
Tering al die spelfouten ook, en dit zal dan nog geschreven zijn door de slimste van de groep. Ik vraag me eigenliijk af waar dat tuig überhaupt goed voor is, ze kunnen geen nederlands, maar eigenlijk ook geen marokkaans(of waar ze ook vandaan komen) en sowieso geen engels. Ze zullen hun school waarschijnlijk niet hebben afgemaakt, ze zullen ook wel niet werken.

Oh nee wacht, ze verrijken onze cultuur met hun door de overheid gesubsidieërde rapgroep. Mijn god wat zouden we wel niet missen zonder dit tuig. Kijk maar hoe saai het wel niet is in Zwitserland daar wordt bijna nooit iemand doodgeschopt, neergestoken, neergeschoten of uit zijn/haar huis verjaagd. Je zou het maar moeten missen zeg.

Chico
09-05-2008, 07:17
wat stelletje randdebielen...

phranq
09-05-2008, 16:28
Voor mij krijg je reps voor de repost... hoest in Mexico, net zo warm als hier??

Christophe
09-05-2008, 16:48
Voor mij krijg je reps voor de repost... hoest in Mexico, net zo warm als hier??

Pffffffffffffffff... toen ik hier pas aankwam zaten zelfs de Mexicanen bij momenten echt te puffen met temperaturen rond de 40 graden ... maar nu valt het erg goed mee. Tenzij rond etenstijd, want ze doen hier letterlijk overal chili in. ;)

Paganstars
09-05-2008, 16:59
watje :P.... beetje jalapenos makes you grow hair on ur balls!

Christophe
09-05-2008, 20:49
watje :P.... beetje jalapenos makes you grow hair on ur balls!

Jalapeņos eten ze hier om af te koelen na het eten van de echte chili's. :lol:

Nee echt, als het over pikant gaat zijn die Mexicanen echt loco. Ik was vorige week op een feestje waar ze een soort broodje met varkensvlees gaven dat ze eerst onderdompelen in een soort tomatensaus en daarna nog eens onderdompelen in een erg pikante chilisaus. Voor mij hadden ze er een heel klein beetje van die chilisaus opgedaan, en ik moest na elke hap m'n neus snuiten ... en m'n lippen waren een half uur nadat ik het broodje op had nog aan 't branden.

Die Mexicaanse macho's stonden in een hoek van de keuken samen hun broodjes op te eten, en zij dompelen die van hun alleen in de chilisaus en dan tellen ze de seconden dat hij onderblijft om elkaar de loef af te steken. Ik heb ze zien dansen, wenen, paars worden, zweten voor kapot ... en daarna zeggen dat het niks was, dat de rest homo's zijn en dat het volgende broodje gerust nog wat langer in de pikante saus mag blijven! :lol:

Mexicans sure love their chili!

Biiyen
09-05-2008, 21:14
Dat eten ze ook vlak voor ze de grens van de USA over rennen.... Na een seconde of 30 schiet de turbo aan, steekvlam uit de aars en agenten zien ze zelfs niet eens meer op de radars.

Christophe
09-05-2008, 21:55
Dat eten ze ook vlak voor ze de grens van de USA over rennen.... Na een seconde of 30 schiet de turbo aan, steekvlam uit de aars en agenten zien ze zelfs niet eens meer op de radars.

:p

LMAO

Dat grapje ga ik hier toch niet doorvertellen ... zijn ze (niet geheel onterecht) vrij gevoelig aan!

chief108
10-05-2008, 00:31
Jalapeņos eten ze hier om af te koelen na het eten van de echte chili's. :lol:

Nee echt, als het over pikant gaat zijn die Mexicanen echt loco. Ik was vorige week op een feestje waar ze een soort broodje met varkensvlees gaven dat ze eerst onderdompelen in een soort tomatensaus en daarna nog eens onderdompelen in een erg pikante chilisaus. Voor mij hadden ze er een heel klein beetje van die chilisaus opgedaan, en ik moest na elke hap m'n neus snuiten ... en m'n lippen waren een half uur nadat ik het broodje op had nog aan 't branden.

Die Mexicaanse macho's stonden in een hoek van de keuken samen hun broodjes op te eten, en zij dompelen die van hun alleen in de chilisaus en dan tellen ze de seconden dat hij onderblijft om elkaar de loef af te steken. Ik heb ze zien dansen, wenen, paars worden, zweten voor kapot ... en daarna zeggen dat het niks was, dat de rest homo's zijn en dat het volgende broodje gerust nog wat langer in de pikante saus mag blijven! :lol:

Mexicans sure love their chili!
wat een land...
lucky bastard...

the boxer
11-05-2008, 10:36
:morepics:

nicolas the red
13-05-2008, 15:23
jalapenos zijn idd maar niks... habaneros daarentegen! ay caramba!

Chico
14-05-2008, 07:52
Jalapeņos eten ze hier om af te koelen na het eten van de echte chili's. :lol:

Nee echt, als het over pikant gaat zijn die Mexicanen echt loco. Ik was vorige week op een feestje waar ze een soort broodje met varkensvlees gaven dat ze eerst onderdompelen in een soort tomatensaus en daarna nog eens onderdompelen in een erg pikante chilisaus. Voor mij hadden ze er een heel klein beetje van die chilisaus opgedaan, en ik moest na elke hap m'n neus snuiten ... en m'n lippen waren een half uur nadat ik het broodje op had nog aan 't branden.

Die Mexicaanse macho's stonden in een hoek van de keuken samen hun broodjes op te eten, en zij dompelen die van hun alleen in de chilisaus en dan tellen ze de seconden dat hij onderblijft om elkaar de loef af te steken. Ik heb ze zien dansen, wenen, paars worden, zweten voor kapot ... en daarna zeggen dat het niks was, dat de rest homo's zijn en dat het volgende broodje gerust nog wat langer in de pikante saus mag blijven! :lol:

Mexicans sure love their chili!
hahaha jij vermaakt je wel dus :D..

dimitri
14-05-2008, 15:45
:p

LMAO

Dat grapje ga ik hier toch niet doorvertellen ... zijn ze (niet geheel onterecht) vrij gevoelig aan!

Moeten ze maar aan hun kant van de grens blijven toch

Christophe
14-05-2008, 17:45
Moeten ze maar aan hun kant van de grens blijven toch

Zoals bij alles in het leven is het ook hier niet zo simpel. Zodra ik het hele verhaal wat beter vat, zal ik het zeker eens neerpennen maar ik kan je alvast vertellen dat wij in Europa alleen de Amerikaanse "gekleurde" versie van het verhaal kennen. En je weet hoe de Amerikanen omspringen met de waarheid. En met andere culturen. So ...

Christophe
14-05-2008, 17:46
hahaha jij vermaakt je wel dus :D..

Zeker weten amigo, al moet ik wel toegeven dat ik (vooral) m'n vrienden en BJJ enorm mis!

dimitri
15-05-2008, 07:29
Zoals bij alles in het leven is het ook hier niet zo simpel. Zodra ik het hele verhaal wat beter vat, zal ik het zeker eens neerpennen maar ik kan je alvast vertellen dat wij in Europa alleen de Amerikaanse "gekleurde" versie van het verhaal kennen. En je weet hoe de Amerikanen omspringen met de waarheid. En met andere culturen. So ...

Er zit achter alles een reden. Feit is dat veel mexicanen illegaal de grens proberen over te steken. Maar misschien zit dat dan wel in hun cultuur of zo.

Zou ik ook doen als ik arm was en aan de overkant van een imaginaire lijn veel meer kon verdienen en mijn familie eten kon geven.