PDA

View Full Version : Iron Man gezien



FOCUS
12-05-2008, 09:06
tja,
specials waren subliem, echt meesterlijk gewoon.
Jeff Bridges is de perfecte villain, die vent is GROOT mensen. No dude, but a bloke!
Downing hoeft alleen zichzelf te spelen, en dat doet ie dan ook perfect.
Leuke vrouwjes ook.
MAar,
wat een kutscript! over onwaarschijnlijk gesproken...

oke nu ga ik spoilen, niet dat het uitmaakt...

Ik bedoel dus niet dat er dingen gebeuren die niet kunnen in het echt, vliegen enzo, nee dat is allemaal waanzinnig goed gedaan...nee, ik heb het over het plot, Ateam momenten, traaaaage film.
Waarom geef je iemand opdracht om een hoogwaardige superraket te bouwen, in een GROT met gereedschap voor een ijzersmid in de middeleeuwen, terwijl ze die dingen toch al konden bestellen bij die knakker zn collega??? En laat je die persoon een compleet ijzeren pak maken, en mag die persoon ook rommelen aan een berg raketten en ander wapentuig? Ateam sloot je op bij dynamiet, maar dat waren de eighties.
En wat doet die andere wetenschapper in die grot?
En waarom introduceer je een geheime terroristengroep, genaamd Ten Rings, en doe je daar vervolgens niets mee?
En en en en...:(
Een geheime organisatie die de baas van een WAPENfabriek wil arresteren, laat een personal assistant die daar werkt voorop lopen, trekt ook geen wapens, maakt zich eigenlijk de hele film belachelijk en zegt dan op het einde dat ze SHIELD is. Shield, met Nick fury als leider, sinds kort Iron Man aan het roer?????


MAAR:
trailer Hulk2 gezien:ohyeah:
Duister!!!!!!!!

TheSkindo
12-05-2008, 10:11
Err ik neem aan dat je de comics nooit heb gelezen?

FOCUS
12-05-2008, 11:38
:eek:
Ik spaar momenteel alleen wat Xmen en Wolvey series,
maar ik heb marvel, Image, Dark Horse comics en nog een hele zooi gespaard..
Spiderman, Xmen, Hulk (PLanet Hulk=recente aanrader), Spawn, Grendel, Iron Fist, Secret Wars, Infinity Wars, Wildcats, Deathblow, Avengers, Punisher War Journal, nuff said!!!:cool2:
Daarom: Shield wordt echt klote gebracht. IMDB geeft de film een 8 geloof ik. 10 voor effect, een 3 voor het plot: 6.5 ....
;)kan trouwens Iron Man hypervelocity reeks aanraden.

Hitpoint
12-05-2008, 14:07
Heb hem gister gezien en had geen hoge verwachtingen. Je hebt ckr gelijk dat er over een aantal dingen wat beter nagedacht had mogen worden maar ik heb mijn daar niet aan kunnen storen. Voor een verfilming van een Marvel Comic strip vond ik hem best goed. Niet dat ik de comics heb gelezen maar die andere verfilmingen vond ik niet veel aan.

Vond het geen verspilling van mijn geld

FOCUS
12-05-2008, 16:36
ik heb er ook geen spijt van
maar deze film zit al minstens 5jr in de pijplijn.
Moest mn ongenoegen uiten

TheSkindo
12-05-2008, 17:29
Tja die grot enzo komen rechtstreeks uit de comics en ze hebben er voor gekozen om die zo trouw mogelijk na te leven (godzijdank herriner je Catwoman nog?). Ten Rings zal denk ik in deel 2 een grotere rol krijgen (The Mandarin is een van zijn aartsvijanden he)

Shield (toch vet dat je Nick te zien krijgt he) is gebruikt als overbrugging. In de nieuwe Hulk zit ook een cameo van Tony Stark omdat ze bezig zijn met een Avengers film, die gemaakt zal worden na de Captain America, Antman en Thor film, en het is dus de bedoeling om de daadwerkelijk acteurs te gebruiken...(YES!)

FOCUS
12-05-2008, 22:22
jij bent ook gewoon een ordinaire comicaddict he Skindo:lol:.
Wel koel op zich, op dit moment is Iron Man hoofd van Shield.
Ant Man verfilmen, WAAROM???
kan alleen bedenken dat ze zich met FX kunnen uitleven.
Avengers is volop vet.
Captain America is -imo- een zwaar verouderde supersoldaat.
Alleen nog van genoten in een Frank Miller Daredevilspecial, Born again.
KingPin komt achter identiteit van DD en vernietigt stukje bij beetje alles waar Matt Murdock van houdt.
'Because in more ways than one, the man without hope is the man without fear... '
Met Nuke als tegenhanger van Cap AM:thup:
Give me a red pill!!!

Guillermo
13-05-2008, 00:26
Ik moet hem nog zien, ik hoor dat ie inderdaad vet is en niet teveel verkracht als andere films.
By the way, een film van THor? :eek: THor rules!!!:thup::thup:

Chico
13-05-2008, 07:44
Captain America is -imo- een zwaar verouderde supersoldaat.
ik denk dat de populairiteit van captain america met de afgelopen civil war en zijn overlijden gigantisch is gestegen in de vs... dus niet zo gek dat ze daar een film van maken..

Mike
13-05-2008, 08:08
de afgelopen civil war?

Chico
13-05-2008, 08:35
http://en.wikipedia.org/wiki/Civil_War_%28comic_book%29

FOCUS
13-05-2008, 09:25
the Freaks come out:p.


idd een film over Thor, kicke! ...de mogelijkheden.
Loki, Asgard.. mijn fantasie slaat al op hol...:thup:

Guillermo
13-05-2008, 13:51
the Freaks come out:p.


idd een film over Thor, kicke! ...de mogelijkheden.
Loki, Asgard.. mijn fantasie slaat al op hol...:thup:

Alleen die hamer al ouwe, die hamerrrr!! Ik kreeg een paar jaar geleden zo een speelgoed ding, kick ass! Het is dat ik geen Thor outfit had want anders..:whistling:

TheSkindo
13-05-2008, 23:58
jij bent ook gewoon een ordinaire comicaddict he Skindo:lol:.
Wel koel op zich, op dit moment is Iron Man hoofd van Shield.
Ant Man verfilmen, WAAROM???
kan alleen bedenken dat ze zich met FX kunnen uitleven.
Avengers is volop vet.
Captain America is -imo- een zwaar verouderde supersoldaat.
Alleen nog van genoten in een Frank Miller Daredevilspecial, Born again.
KingPin komt achter identiteit van DD en vernietigt stukje bij beetje alles waar Matt Murdock van houdt.
'Because in more ways than one, the man without hope is the man without fear... '
Met Nuke als tegenhanger van Cap AM:thup:
Give me a red pill!!!

Guilty as charged...! tegenwoordig lees ik niet veel meer, vind ze te duur en veel van de oudere charme word niet meer gehaald....Cap kan best leuk worden de kloof tussen de denkwijze in zijn tijd en deze is gigantisch en kan voor leuke situaties zorgen...en drama natuurlijk. Born again was idd bruut en ik vind het jammer dat er geen DD 2 komt (ben ik nu echt de enige die m goed vond?)

FOCUS
14-05-2008, 08:10
ja, je bent de enige LOL

nee hij was wel ok, maar waarom in godsnaam BenStiller? Heb hem wel liggen op DVD. Denk dat ie ook slechte recensies kreeg omdat hij werd vergeleken met Spiderman, die was iets eerder uit.
Elektra maakte trouwens een hoop goed..

Chico
14-05-2008, 08:22
er komen toch ook nog solo films van wolverine en magneto?

FOCUS
14-05-2008, 08:31
wolvey op zeker, door regisseur die ook X3 en Batman maakte.
MAgneto zou wel vet zijn.
OVer Batman gesproken, Dark Knight komt binnenkort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TheSkindo
14-05-2008, 08:39
Je bedoelt Ben Affleck? Ik vond m eigenlijk wel een goeie Mat Murdock....
Wolverine klink vooralsnog ok hoewel er een shitload aan cameo's inzit. In Magneto zal geen Ian Mckellen zitten want het gaat meer over de jeugd van Magneto...
En er komt ook een nieuwe Punisher, Watchmen is bijna af, The Spirit komt eraan, Hellboy 2, Transformers 2, Dragonball, GI Joe (jaja), Wanted (met Angelina Jolie, Akira en Sin City 2.....ahhh wat kan het leven soms toch mooi zijn....;)

Paganstars
14-05-2008, 08:43
the Freaks come out:p.


idd een film over Thor, kicke! ...de mogelijkheden.
Loki, Asgard.. mijn fantasie slaat al op hol...:thup:

Dude wtf ben jij voor gaylord beetje avengers lopen bashen... mag ik je eraan herinneren dat thor ook 1 van de orginele avengers is??!!

FOCUS
14-05-2008, 09:36
Dude wtf ben jij voor gaylord beetje avengers lopen bashen... mag ik je eraan herinneren dat thor ook 1 van de orginele avengers is??!!

Dude WTF ben jij voor analfabeet: ik bash geen Avengers...
tip: cursus begrijpend lezen voor beginners:twak:
ik bash Antman, maar een miereneuker als jij moet daar tegenkunnen;)

Chico
14-05-2008, 09:54
wolvey op zeker, door regisseur die ook X3 en Batman maakte.
MAgneto zou wel vet zijn.
OVer Batman gesproken, Dark Knight komt binnenkort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik zit eigenlijk te wachten op een nightwing film... vind nightwing veel cooler dan batman :blush:

FOCUS
14-05-2008, 10:05
schaam je!
voor straf en heropvoeding verplicht Batman;year one en The Dark Knight Returns lezen

TheSkindo
14-05-2008, 10:25
Ik bid nog steeds voor een Dark Knight Returns film....

Chico
14-05-2008, 10:26
year one moet ik idd nog lezen... (heb bijna alles van batman gedownload en het is nogal wat)...

maar de dark knight returns is toch van frank miller en is eigenlijk toch niet canon?

FOCUS
14-05-2008, 10:37
Ik bid nog steeds voor een Dark Knight Returns film....


echt he!:cool2:


@Chico, yep Frank Miller in full effect!!!!!

Guillermo
14-05-2008, 11:41
Maaree.. waarom zo weinig over Gambit? Ik vond hem een van de stoerste X-men. Die gozer had toch ook zijn eigen comic?
Ik zit met smart te wachten op Transformers 2 en Hellboy 2. Hellboy was verassend goed zeg !:thup:

TheSkindo
14-05-2008, 11:56
Gambit heeft een gastrol in de Wolverine film....Ik denk als hij het publiek aanspreekt....wie weet?

TheSkindo
15-05-2008, 17:04
YouTube - The Incredible Hulk - Trailer #3 (http://www.youtube.com/watch?v=WOivEZGFpEY&eurl=http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=7201)

De nieuwe Hulk Trailer....

FOCUS
15-05-2008, 17:25
ik heb in de bios een andere teaser gezien, die was ook bruut joh.
Ook koel, Edward Nerdton!!!!

TheSkindo
15-05-2008, 18:04
Ow en Mike hier kan je Civil War downloaden:

Complete, Chronological Marvel Civil War | civil war | isoHunt - the BitTorrent and P2P search engine (http://isohunt.com/torrent_details/38556217/civil+war?tab=summary)

FOCUS
15-05-2008, 18:13
kicke!
je hebt al reps van me, maar harstikke bedankt man!!

TheSkindo
15-05-2008, 19:44
Ok man graag gedaan! :)

Mephisto
16-05-2008, 10:08
Captain America is -imo- een zwaar verouderde supersoldaat.

Don't fuck with Randy....

kon het niet laten... ik zou liever Deathblow verfilmt zien als Cap. Amerika btw...

edit: ik weet het, is geen Marvel whatever....

TheSkindo
16-05-2008, 20:10
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Civil War een verschrikkelijke serie vind. Veel van de helden herken ik niet terug en de beslissingen die ze nemen staan loodrecht op de dingen die ze in het verleden hebben gedaan, alsof het andere mensen zijn. Daarnaast geeft de serie me een heel slecht gevoel, iets waar ik dus geen zin in heb als ik comics lees. 90% van de helden is ineens lid van een soort Stalin regime en het ergste is nog dat aan het einde van de serie er geen goed einde is, sterker nog het word erger...! Ik vraag me af hoe ze deze clusterfuck gaan oplossen want op dit moment zie ik aan hoe mijn jeugdhelden om zeep worden geholpen...

FOCUS
16-05-2008, 20:28
weet je,
je beschrijft echt exact mn gevoel als ik civil war lees
ook zijn sommige helden opeens klootzakken (iron man dus)
ik vind het niks

TheSkindo
16-05-2008, 21:13
Yep, Reed Richards, Hank Pym, Ms Marvell....wat the hell is er met die lui aan de hand...?

Chico
17-05-2008, 14:27
tja.. een schoolbus vol met kinderen die per ongeluk wordt opgeblazen wil nog wel eens de prioriteiten veranderen...

ik heb niet heel civil war gelezen.. (te weinig tijd) maar vond het opzich heel vet.. vooral ook omdat je twee kanten van een verhaal ziet... en dat voor beide kanten ook daadwerkelijk iets te zeggen valt (wat ik altijd vet vond van Xavier vs Magneto)..

maar sommige dingen vallen inderdaad buiten het karakter van de personages.... maar ja... aan de andere kant meeste personages zijn al 30 jaar lang 28 jaar ofzo...

FOCUS
17-05-2008, 19:46
ik vind het mutantenprobleem wel goed, ook heel erg relevant en actueel.
Maar ze hadden voor Civil War een 'What if' moeten maken, of alternatieve toekomst of zo...

Chico
19-05-2008, 13:44
daar moet ik je gelijk in geven...

Net zoals age of the apocalyse..

maar aan de andere kant is het een problematiek waar ze in de storyarc zelf al ik weet niet hoe lang tegen aan lopen te hikken...

De wetgeving waar Tony Stark e.d. voor staan verschilt niet heel veel van de Mutant Registration waar de X-men al ik weet niet hoe lang mee worstelen...

J.J. probeert al sinds het begin van Spider-man er achter te komen wie Spidey nou wel niet is met allerlei argumenten die het pro front ook gebruikt..

chief108
19-05-2008, 17:32
geeks.... :online2long:

FOCUS
19-05-2008, 17:37
:hi:wat vinden jullie trouwens van the ultimate reeks?

Chico
19-05-2008, 17:54
ik heb de nederlandse uitgaven van ultimate x-men gelezen... opzich vet maar het is weer een andere tijdlijn erbij...

TheSkindo
18-07-2008, 02:00
En voor de fans: The Watchmen

Apple - Trailers - Watchmen (http://www.apple.com/trailers/wb/watchmen/index.html)

Christophe
18-07-2008, 06:13
What about this:

YouTube - X-Men Origins: Wolverine Movie Teaser Trailer (http://www.youtube.com/watch?v=zXJ_C8kQKc0&feature=related)

:drool:

micha
18-07-2008, 06:26
ik heb jarenlang alles gelzen . ik ben geboren midden in het centrum dus als klein jongetje las ik allles wat er was vij V&D gratis en voor niks.
Dit heb ik jaren lang vol gehouden.
ik vond Iron man echt vet.

FOCUS
18-07-2008, 09:14
Christophe voor die trailer ga ik je gewoon het hele jaar door reps toespelen

micha
18-07-2008, 10:02
Christophe voor die trailer ga ik je gewoon het hele jaar door reps toespelen

x2

Slome
18-07-2008, 10:14
Wolverine is gewoon de gruwelijkste....thnx man..

Karel
18-07-2008, 10:33
thx, verhaallijn van wolverine was altijd al de beste vond ik, daarna die van magneto en rogue natuurlijk

Guillermo
18-07-2008, 12:57
thx, verhaallijn van wolverine was altijd al de beste vond ik, daarna die van magneto en rogue natuurlijk

Beast > wolverine bro
Maarja smaken verschillen ;)

Guillermo
18-07-2008, 13:00
Christophe voor die trailer ga ik je gewoon het hele jaar door reps toespelen


Maareeh... dat is gewoon een stukje uit de bestaande X-men films hoor, deel 2 geloof ik waar hij Yoriko (of hoe ze mag heten) ontmoet, geen nieuwe trailer dus :whistling:

TheSkindo
18-07-2008, 13:50
Volgens mij is die trailer fan made (alles wat ik zag was ook te zien in de x-films....)

TheSkindo
18-07-2008, 13:51
Ah ik zie dat Guilermo het ook al had gezien....

TheSkindo
18-07-2008, 13:52
Nog eentje...

- - + + P U N I S H E R . W A R . Z O N E + + - - (http://www.punisherthemovie.com/)

Chico
18-07-2008, 14:38
hopen dat ie beter is dan de vorige twee punishers...

TheSkindo
18-07-2008, 14:52
Ik vond de laatste niet slecht, gezien het buget waarmee ze moesten werken...

Chico
18-07-2008, 15:06
vond de eerste ook niet slecht.. zeker gezien de periode waarin hij uitkwam...

maar het staat niet in verhouding met de andere marvel films...

TheSkindo
18-07-2008, 15:59
vandaar dus die 2de film ;)

Christophe
18-07-2008, 16:45
Maareeh... dat is gewoon een stukje uit de bestaande X-men films hoor, deel 2 geloof ik waar hij Yoriko (of hoe ze mag heten) ontmoet, geen nieuwe trailer dus :whistling:


Volgens mij is die trailer fan made (alles wat ik zag was ook te zien in de x-films....)

I don't think so amigos ... het ziet er inderdaad erg gelijkend uit (wat ik alleen maar goed vind, zodat ze niet al te veel verraden), maar niet alles heb ik al gezien in de films. Check het stukje waar hij ontsnapt en dan in een grot naar zijn bebloede handen met messen kijkt alsof hij ze voor de eerste keer ziet ... I don't remember that ... you?!

Ik probeer fan-made trailers niet te posten, hoe vet ze ook kunnen zijn. Deze bijvoorbeeld ziet er me erg fanmade (maar wel erg vet) uit, ook al heb ik een aantal van de karakters nog niet zien passeren:

YouTube - X-Men Origins: Wolverine Trailer (http://www.youtube.com/watch?v=0mp35wTYpvQ&feature=related)

TheSkindo
18-07-2008, 17:32
Deze is fan made, zag stukken uit oa Ultraviolet en The Covenant...

Judas
18-07-2008, 17:41
I don't think so amigos ... het ziet er inderdaad erg gelijkend uit (wat ik alleen maar goed vind, zodat ze niet al te veel verraden), maar niet alles heb ik al gezien in de films. Check het stukje waar hij ontsnapt en dan in een grot naar zijn bebloede handen met messen kijkt alsof hij ze voor de eerste keer ziet ... I don't remember that ... you?


Dat stukje dat ie ontsnapt is wel uit X-men. Zoals iemand al aangaf, volgens mij ook in X-men 2.

TheSkindo
18-07-2008, 18:02
yep, ik heb net nog ff gekeken.... :)

Christophe
18-07-2008, 18:12
Okay dan ... my bad! Sterk dat er nog geen nieuwe beelden gelekt zijn ... die film gaat volgens mij echt supervet worden!

Karel
18-07-2008, 21:09
ja hoop echt dat er genoeg nieuwe characters te zien zijn uit zijn leven, net als vrouw die zo'n beetje dezelfde krachten had, naam ff vergeten, was wel japans geloof ik

TheSkindo
18-07-2008, 23:56
Lady Deathstike? Die was al te zien in X-2....

Nieuwe characters in de Wolverine film? Tot nu toe hebben we:

John Wraith (gespeeld door Will.I.Am)
Scott Summers (een jongere versie)
Logan (een jongere versie)
Weapon 11
Sabretooth (andere acteur als in X-men)
Deadpool
The Blob
Agent Zero
William Stryker
Barnell
Silver Fox
Gambit
Beak

Klinkt goed dus....

Karel
19-07-2008, 09:36
Lady Deathstike? Die was al te zien in X-2....

Nieuwe characters in de Wolverine film? Tot nu toe hebben we:

.

ja die was het, yuriko natuurlijk , maar vond het achtergrondverhaal tussen haar en Wolverine wel de moeite waard om nog wat anders uitgewerkt te worden...

en die characters die erbij komen zijn natuurlijk top, hebben veel mensen op gambit zitten wachten, gelukkig genoeg characters waar een goed verhaal achter zit..
zeker sabretooth verdient wel beter

Tsuki
19-07-2008, 09:44
jongens moeten jullie niet gewoon wat meer naar buiten gaan ...............

Karel
19-07-2008, 09:47
.

Karel
19-07-2008, 09:50
jongens moeten jullie niet gewoon wat meer naar buiten gaan ...............

http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2008/01/funny-pictures-cat-strangles-cat.jpg

TheSkindo
19-07-2008, 11:11
Tsuki....moet jij geen mensen gaan helpen met pcproblemen ofzo?

FOCUS
19-07-2008, 19:40
ik zou het echt wreed vinden als ze ouwe leraar van Wolvey erin betrekken,
Ogun heette die dacht ik

tsuki, ga je huiswerk doen;)
http://www.typingmonkeys.com/wolverine/

TheSkindo
21-07-2008, 18:26
Gaat niet echt over comics maar hier de Teminator 4 trailer:

See new and upcoming movie trailers, videos, and clips from Yahoo! Movies (http://movies.yahoo.com/premieres/8841507/standardformat/)

XedgeX
21-07-2008, 21:40
en niemand die hier iets zegt over de hellboy comics of films?
de comics zijn echt geniaal, met lovecraft-ige verhalen, supervet tekenwerk en een goede dosis humor.

Bagheera
21-07-2008, 22:02
okay ik haak af! Als klein jochie heb ik ook wel eens spiderman of the fantastic four gelezen maar jullie gestoordheid baart me zorgen.... Er is een wereld buiten the comic hoor...
Je mag af en toe best wel eens buiten komen om bv eens boodschappen te doen...




okay ergens is het wel cool dat jullie zo gek zijn op strips, ik was gek op de playboy maar dat geldt zeker niet bij echte comic-geeks...

Karel
21-07-2008, 22:23
Gaat niet echt over comics maar hier de Teminator 4 trailer:

See new and upcoming movie trailers, videos, and clips from Yahoo! Movies (http://movies.yahoo.com/premieres/8841507/standardformat/)


thx, hoop dat ze eindelijk bij die grote veldslagen komen, vond ik toch altijd het mooiste uit de films die toekomstverhalen...
maar eis wel dat het minstens de special effects van transformers haalt

FOCUS
21-07-2008, 22:29
thx, hoop dat ze eindelijk bij die grote veldslagen komen, vond ik toch altijd het mooiste uit de films die toekomstverhalen...
maar eis wel dat het minstens de special effects van transformers haalt

:stupid:

Karel
21-07-2008, 22:31
en voor ik het vergeet, aub geen vrouwelijke terminators, echt overbodig hoor :thown:, afgezien van een scene toen

FOCUS
21-07-2008, 22:38
yup,
gewoon een gruwelijke oorlog tussen machines en mensheid

geen hollywood verhaal, maar hardcore actie

TheSkindo
21-07-2008, 22:55
okay ik haak af! Als klein jochie heb ik ook wel eens spiderman of the fantastic four gelezen maar jullie gestoordheid baart me zorgen.... Er is een wereld buiten the comic hoor...
Je mag af en toe best wel eens buiten komen om bv eens boodschappen te doen...




okay ergens is het wel cool dat jullie zo gek zijn op strips, ik was gek op de playboy maar dat geldt zeker niet bij echte comic-geeks...

Eigenlijk is het andersom, er is een wereld buiten de gewone wereld....de wereld van de comics...

TheSkindo
21-07-2008, 22:56
En Hellboy is VETTTTTTT!!!! Kan niet wachten op de 2de film, maar eerst naar The Dark Knight.... :)

poNji
21-07-2008, 22:59
En Hellboy is VETTTTTTT!!!! Kan niet wachten op de 2de film, maar eerst naar The Dark Knight.... :)

Heb al een aantal downloads gezien voor deel 2 van Hellboy ^^ alleen geen idee wat betreft de kwaliteit..

dontmindme
21-07-2008, 23:03
Heb al een aantal downloads gezien voor deel 2 van Hellboy ^^ alleen geen idee wat betreft de kwaliteit..


tot nu toe, slecht tot zeer slecht

FOCUS
21-07-2008, 23:32
fuck man hellboy heb ik nog niet gezien -dont kill me guys-

Guillermo
21-07-2008, 23:51
fuck man hellboy heb ik nog niet gezien -dont kill me guys-

Hellboy niet gezien? You deserve spanking my friend..:eek:

Anyway ik heb deel 2 van Hellboy maar hij is echt supershit quality, en donderdag naar darknight! woot!:w00t:

poNji
22-07-2008, 00:23
Hellboy niet gezien? You deserve spanking my friend..:eek:

ME TO ME TO! IK HEB M OOK NOG NIET GEZIEN! :fight:

TheSkindo
22-07-2008, 07:58
Allebei ga je schamen!

Karel
22-07-2008, 23:34
maar eerst naar The Dark Knight....

idd zo snel mogelijk heen, ben eindelijk de vroegere serie films aan het verdringen uit mijn geheugen..

@focus, goede inspiratie gekregen voor je avatar hier :D

FOCUS
23-07-2008, 00:08
hiervoor was ook Wolverine

Christophe
23-07-2008, 00:09
ME TO ME TO! IK HEB M OOK NOG NIET GEZIEN! :fight:

Me 3, al kan ik me niet zo goed herinneren hoe het komt dat ik hem nog steeds niet heb gezien. :blush:

Gisterenavond wel enorm genoten van "The Dark Knight" ... wat een actie zeg ... misschien zelfs een beetje te veel (bijna geen rustmomenten) ... but who's complaining. En het is natuurlijk altijd populair om op te scheppen over dode acteurs, maar wat een prestatie van die Heith Ledger zeg, erg indrukwekkend!

De film duurt 2u45, maar daar had ik in m'n relaxzetel (zo'n uitklapbare) met m'n baco'tje en sushi-combo weinig last van. :p

Ik vind geen betere foto van zo'n Cinepolis VIP-zaal dan dit:
http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/D3CE36B6-10A3-463E-B18A-8E2BF22B82CE/0/salaplatinumlistaparalafinal.JPG

Ik zal volgende keer eens proberen zelf een foto te trekken

TheSkindo
25-07-2008, 13:26
SDCC: First Wolverine Footage Screened!!
Source: Edward Douglas July 24, 2008


At the end of the 20th Century Fox presentation where they showed new footage from The Day the Earth Stood Still and Max Payne (more on that exciting footage coming soon), the studio who has produced the most Marvel comic book movies so far pulled a surprise on the packed audience by bringing out Hugh Jackman, who had just gotten off a plane from Australia where they had just finished filming X-Men Origins: Wolverine.

Written by David Benioff and directed by Oscar-winning director Gavin Hood (Tsotsi), the movie had been cloaked in secrecy except for a few scattered pictures that have leaked out, and Jackman was really excited about debuting some of the first footage at Comic-Con, since they weren't able to bring any of the "X-Men" movies there. He thanked everyone in the audience for helping make comic book movies so big in the past few years as well as going to see the three "X-Men" movies because it's the fans who helped make Jackman's career.

Jackman introduced Len Wein, the creator of Wolverine, who was in the audience, but that wasn't enough for Jackman, as he jumped off the stage and ran over shake Wein's hand and thank him for creating such a great character. Once he was back on stage, Jackman gave a really heart-felt speech to Wein saying, "I waited a long time to thank you personally and I wanted to shake your hand, mate. It's one of the best comic book characters ever created and as an actor, it's a challenge to play and I've just done it for the fourth time, and I still feel there's more to find out and that's down to you, from your great mind and heart creating a great character."

Jackman promised that the movie is "big, action-packed and bad-ass" and that we'll see a lot of "berzerker rage" in it, before showing the footage that was cut together especially for Comic-Con, even though he promised that it would look even better when the movie comes out next May.

The footage went by so fast that it was impossible to catch everything the first time--and they only showed it once unfortunately--but it begins with Jackman's Logan and Liev Schreiber's Victor Creed dressed in military gear in a detention cell where they're being interrogated by the younger Major William Stryker, played by Danny Huston. He says, "You were sentenced to death for decapitating a senior officer. Your sentence was to be carried out by a firing squad at 1000 hours. How'd that go?" Then Wolverine said, "It tickled." We see the two of them put in front of a firing squad who shoots at them, but they escape and we see Logan walking away as the building explodes behind them.

Stryker continues asking them if they're tired of running and denying their true nature and tells them he's putting together a "special team with special privileges" referring to the early stages of Weapon X or Alpha Flight. As he says this, we see brief glimpses of all the other characters in the movie, including Taylor Kitsch's Gambit, who looked amazing in action, Lynn Collins as Silverfox, Kevin Durand as The Blob, and even a short glimpse of Ryan Reynolds as Deadpool.

Most of the non-action scenes in the footage were dialogue sequences between Jackman and Schreiber with them talking over whether to take up Stryker's offer, and this is obviously what's going to lead to the long-time friends having a difference of opinions that leads to their age-old conflict. Logan says to Creed something about wanting to make a difference and asks how he'd like to get started, at which Creed tells Logan, "We didn't sign up for this. Who do you think you are? This is what we do! Become the animal."

From there, we get a few scenes of the experiments done to Logan to turn him into Wolverine, which looks like it was designed after the classic origin tale told in Barry Windsor-Smith's "Weapon X" story with him bursting out of the vat with the adamantium spikes coming out of skin. There was also a brief glimpse of Logan as a boy in a kimono with his claws extended which harks back to images from "Origins" and Frank Miller's take on the character's roots in Japan.

We see a few quick bits of Wolverine fighting some of the characters, including the Blob and Gambit, but the best moments are when he's taking on Sabretooth (of course)--sorry, Tyler Mane, but I think Liev Schreiber is going to make a lot better Victor Creed--and the clip reel ended with Wolverine hanging from the top of the helicopter while it's flying through the air.

Even though the usual claims were that this was unfinished footage, it looked good enough to make a pretty kick-ass trailer and fans of the character should be happy if the movie delivers on what we were shown.

TheSkindo
25-07-2008, 18:10
SDCC: Punisher: War Zone Panel & Footage Online
Source: Edward Douglas July 24, 2008


Superhero Hype! has made it into the soon-to-be-packed Lionsgate panel at Comic-Con and we'll be live bloggin' the half-hour presentation for Lexi Alexander's Punisher: War Zone for the next half hour, so pull up a seat and refresh regularly!

Producer Gale Anne Hurd is here, as well as Julie Benz and Ray Stevenson as the new Frank Castle aka The Punisher! Lexi Alexander couldn't be there because she just got married and was on her honeymoon... to the movie's 1st Assistant Director!!

Hurd started out by saying, "We really want a Punisher that's closer to the comics, and we stuck to the MAX series because we wanted a Punisher that was ruthless, violent vigilante justice." (That got big applause.)

The movie takes place in New York City and they wanted to find an actor who could look like Frank Castle from out of the comics.

They talked a bit about why they got Lexi Alexander to direct, and it was partially because she was a martial arts champion, and Hurd raved about her first feature Green Street Hooligans. She also had experience as a stuntwoman that helped the violence be authentic and real.

Ray talked about the character and how he's not a superhero and we had to make sure we had the proper psychological profile for Castle to give the fans what they deserve, and he feels they've done it. Hurd suggested that people check out HBO's "Rome" to see Ray in action.

They just showed the world premiere of the new trailer which opens with aerial shots of New York City and gets right into the origins of Punisher's arch-foe Jigsaw, played by Dominic West. The announcer says "Evil has many faces...Darkness has many allies...This is just the beginning. There's only one who punishes them all." It's a rich fast-paced trailer that shows lots of gangs converging around Jigsaw and lots of Ray Stevenson in action, crashing through windows and shooting lots of bad guys, and we do get one shot of him facing off with Jigsaw. The last scene has the Punisher with a crossbow with a laser sight and he says "See you in hell!" and shoots it into a room full of thugs with a big explosion.

Gurd mentioned that Lexi looked at the MAX series for the visual look of the movie.

They talked about the weapons, which Ray said were all "current military tech" and he did real military training in order to be realistic with Castle's background. Ray wanted to reflect the honesty and discipline that goes into military training that keeps soldiers alive.

Benz admitted she never read comics as a kid, and neither did Stevenson, although he said that he did a lot of jumping around as a kid in England. His first reaction was, "This is an uber-violence piece. It's beyond violence, but the more I read it, I couldn't put it down."

When asked if he signed on for more Punisher, he said, "If I had my wish, it's going to run and run. It's up to the fanbase. If this works, we get to do it all again."

The far-too-short panel ended with them showing a special music video of footage cut to Ramala's "Days of Vengeance," some of the same shots but a lot more violent pieces that wouldn't be accepted by the MPAA in a normal trailer. One of the striking scenes we saw earlier was the Punisher standing on a table where a bunch of thugs sat and he's holding a blowtorch. In this reel, we got to see a lot more blood splatter as people were shot in the head, punched in the face so hard their faces caved in; Jigsaw snaps one guy's neck and another thug gets the leg of a chair through the eye. This clip reel gave a really good impression of the visual style of the movie, as it combined some black and white footage with other scenes that used bleached-out colors to look like Tim Bradstreet's cover paintings from the comics. I'd say that visually, the movie is somewhere between "Sin City," combined with the movies of John Woo, only a lot more violent than both. The clip reel ended with the Punisher saying ominously, "This is just the beginning." (This music video is actually coming online and can be seen soon.)

And that was the end of the panel... way too short... not nearly enough time for questions from the audience. Hopefully, Lionsgate will do the junket in New York City, where the movie takes place, so we can talk more with Ray and Lexi and the rest of the cast.

http://www.superherohype.com/gallery/Punisher/Punisher_War_Zone/Posters/hr_Punisher_War_Zone_poster.jpg

TheSkindo
12-08-2008, 17:44
Ow laatste nieuws, een aantal fanboys heeft de trailer ontleed en is erachter dat Emma Frost aka The White Queen ook in de film zit....life is good :)

FOCUS
19-08-2008, 12:07
Ow laatste nieuws, een aantal fanboys heeft de trailer ontleed en is erachter dat Emma Frost aka The White Queen ook in de film zit....life is good :)

:w00t:http://superfabio.files.wordpress.com/2006/11/greg_horn_emma_frost_v.jpg

poNji
19-08-2008, 15:52
zit nogsteeds te wachten op een mooie download van Iron Man.. tot nu toe alleen nog maar Screeners gezien.. duurt wel erg lang :(