PDA

View Full Version : De overdracht van Nederland verloopt spoedig



Biiyen
17-05-2008, 17:04
Allah Ahkbar,

Gisteren heeft het kabinet de macht overgedragen aan de Nederlandse moslims gemeenschap. De overdracht werdt gevierd met de uitlevering van de Nederlandse cartoonist "Gregorius Nekschot". Imam El BamiNasi was zeer veheugd met de arrestatie van de infidel. "Wij zijn zeer in onze nopjes met de invoering van de Sharia in Nederland, in de loop van deze week gaan wij samen met de nog zittende interim regering bekijken wie we allemaal gaan oppakken en terechtwijzen".

Ook is er besloten dat er per direct een verbod staat op vrijheid van meningsuiting en tevens zijn zaken als verkiezingen afgeschaft. Dhr Wilders en Mevr Verdonk zijn inmiddels opgepakt en hun publieke steniging zal symbolisch plaatsvinden op, het Europese Mekka, de Dam te Islamsterdam. Mensen die nog niet zijn bekeerd tot de islam worden geacht een rood kruis op hun jas te naaien.

In naam der Koningin,
i/o jp Balkenende,



H. Balin.

De dikke nudist
17-05-2008, 17:11
Niet aanstellen.

anonymous001
17-05-2008, 17:21
Niet aanstellen.

Hij stelt zich wel enorm aan, maar het is ook wel een erg slechte zaak dat de laffe vredesbijtjes denken dat dit de manier is om 'de boel bij elkaar te houden'. Dit zijn dus weer een paar duizend bonusstemmen voor Wilders. Heeft ie niets voor hoeven te doen.

En waarom???

Richelieu
17-05-2008, 17:40
Waarom is deze man eigenlijk opgepakt en van wie kwam dit af (Ministerie van Justitie en waarvan???).

Zes jaar geleden stond Pim Fortyun afgebeeld als een Hitler in de Volkskrant (bruin figuur met een rode armband en het hoofd van Fortuyn). De auteurs stonden er met naam en toenaam bij, maar hier destijds helemaal niets tegen gedaan.
Fortuyn heeft zelf een civiele procedure laten varen omdat het hem te veel tijd en geld zou kosten.

Waar was Justitie toen?

PigDog
17-05-2008, 23:38
Dhr Wilders en Mevr Verdonk zijn inmiddels opgepakt en hun publieke steniging zal symbolisch plaatsvinden op, het Europese Mekka, de Dam te Islamsterdam.


Waarom symbolisch? We hebben toch ook echte stenen??
:eek:

smike
18-05-2008, 00:22
biiyen is een van de weinige die het snapt hier, samen met richelieu.

PigDog
18-05-2008, 00:46
biiyen is een van de weinige die het snapt hier, samen met richelieu.

Dat klopt, alleen ben jij de enige die het niet snapt.......


:whistling:

ijsbier
18-05-2008, 06:13
en wat vind jij hier nou van PigDog.....? fantastisch?

Ik moet zeggen dat ik de tekeningen van nekschot meestal smakeloos vond, alhoewel sommige zeer treffend waren, Maar dit is zó DDR.

micha
18-05-2008, 06:14
onzin

ROIDRAGE
18-05-2008, 08:10
Biiyen got a point

ijsbier
18-05-2008, 08:38
"Die inval was volstrekt onnodig"
Gepubliceerd: 17 mei 2008 15:07 | Gewijzigd: 17 mei 2008 15:48
Door onze redacteur Bart Funnekotter
Rotterdam, 17 mei. Cartoonist Gregorius Nekschot werd afgelopen dinsdag door acht agenten en twee medewerkers van het Openbaar Ministerie van huis gehaald en gedurende anderhalve dag in bewaring genomen en verhoord.

Acht van zijn prenten zouden discriminerend zijn en aanzetten tot haat. Nekschot mag in zijn werk graag religies op de hak nemen, en dan met name de islam.

Sinds donderdag is hij weer thuis en is er in de politiek en media een storm opgestoken rondom zijn arrestatie. Over de telefoon klinkt de cartoonist desalniettemin kalm. Het zware geschut dat hij in zijn tekeningen inzet, blijft achterwege. Hij formuleert heldere zinnen, op een rustige toon.

Hoe voelt het om opeens zo in het middelpunt van de belangstelling te staan?

„Daar heb ik gemengde gevoelens over. Aan de ene kant is het aardig als iedereen opeens over je werk praat, maar aan de andere kant maak ik me wel zorgen om mijn veiligheid. Het is niet voor niets dat ik een pseudoniem gebruik. Nu zoveel mensen weten wie ik ben – bij het OM, bij de politie, bij mijn bank – is de kans natuurlijk een stuk groter dat mijn identiteit bekend wordt. Ik heb niet alles zelf meer in de hand.”

Wat heeft uw bank hiermee te maken?

„De politie heeft mijn computer in beslag genomen en heeft daarop onderzoek gedaan naar mijn financiële handel en wandel. Bij mijn bank hebben ze ook navraag gedaan. Tijdens mijn verhoor vroegen ze me wie sommige van de mensen waren van wie ik geld had gekregen en aan wie ik geld had overgemaakt.”

Wat heeft u daarop geantwoord?

„Niets. Ik ben twee keer verhoord en heb er beide keren het zwijgen toe gedaan.”

Hoe heeft u uw behandeling door politie en justitie ervaren?

„Als nors en ook wel intimiderend. Het is een onprettige gewaarwording als er tien mensen op je stoep staan die met een huiszoekingsbevel in de hand je hele woning overhoop halen en allerlei zaken meenemen. Tijdens de verhoren werd er zwaar op me ingepraat. De rechercheurs lieten me een aantal van mijn cartoons zien, met daarnaast een ambtelijke beschrijving van wat ik getekend had. Dan moest ik zeggen wat daarop mijn reactie was. Daar heb ik dus niet op geantwoord.”

Volgens minister van Justitie Hirsch Ballin was de gang van zaken rondom uw aanhouding niet bijzonder. Dat u nu pas werd verhoord naar aanleiding van een aangifte in 2005, zou komen omdat men u al die tijd niet heeft kunnen vinden. Wat zegt u daarvan?

„Dat is een onzinnige uitspraak van de minister. Op mijn website staat een mailadres waarop ik altijd te bereiken ben. Een paar maanden geleden werd ik geïnterviewd door journalisten van het Deense journaal. Die mensen hebben mij toch ook gevonden? Als het OM mij een dagvaarding had gestuurd, was ik gewoon naar het politiebureau gekomen om tekst en uitleg te geven. Die inval bij mij thuis was volstrekt onnodig.”

Bij uw arrestatie zijn vraagtekens gezet door politici van links en rechts. Ook mensen die niet van uw cartoons houden, tonen zich bezorgd over wat er gebeurd is.

„Ik denk dat men begrijpt dat hier fundamentele grondrechten in het geding zijn. Mijn arrestatie, en vooral de manier waarop ik ben aangehouden, is in de recente geschiedenis zonder precedent. Daar zijn veel mensen van geschrokken, denk ik.”

Hoe ziet de komende tijd eruit voor u?

„Ik zou graag weer aan het werk willen, maar dat kan niet. Mijn computer en andere spullen die ik nodig heb om te tekenen, heb ik nog steeds niet terug, terwijl ik een deadline heb voor een opdracht voor HP/De Tijd. Zondag kan ik de politie opbellen om een afspraak te maken over het ophalen van mijn bezittingen. Hopelijk kan dat een beetje snel, want op deze manier wordt het me onmogelijk gemaakt mijn brood te verdienen.”

Dit is toch echt te achterlijk voor woorden, dat er überhaupt mensen in het Openbaar Ministerie en de rest van de overheid werken die zo'n idioot plan steunen.

Goor tuig!

ArjanV
18-05-2008, 09:02
Waarom is deze man eigenlijk opgepakt en van wie kwam dit af (Ministerie van Justitie en waarvan???).

Zes jaar geleden stond Pim Fortyun afgebeeld als een Hitler in de Volkskrant (bruin figuur met een rode armband en het hoofd van Fortuyn). De auteurs stonden er met naam en toenaam bij, maar hier destijds helemaal niets tegen gedaan.
Fortuyn heeft zelf een civiele procedure laten varen omdat het hem te veel tijd en geld zou kosten.

Waar was Justitie toen?

Goed punt Richelieu!
Bezwijkt het OM voor de druk van moslimorganisaties en/of al dan niet radical Islamitische figuren....het lijkt er sterk op! Volgens mij is vrijwel alles mogelijk geweest betreffende cartoons zolang het maar niet echt op één persoon persoonlijk is gericht....nu ken ik de cartoons van Nekschot niet allemaal maar ik heb er geen gezien die gericht waren op iemand persoonlijk.....in tegenstelling tot de cartoon gericht op Fortuyn

Iwan
18-05-2008, 11:43
Ik vind de aanhouding van die cartoonist echt het absolute dieptepunt van het bange beleid van Den Haag...
Walgelijk.

Jeru
18-05-2008, 11:48
http://www.meldpunt.nl/nieuws/gregorius-nekschot-aangehouden

chief108
18-05-2008, 13:11
http://www.meldpunt.nl/nieuws/gregorius-nekschot-aangehouden

de tekst daar:


Begin 2005 ontving het Meldpunt Discriminatie Internet ruim 80 meldingen over cartoons en teksten op de website gregoriusnekschot.nl.

Na onderzoek kwam het MDI tot de conclusie dat een aantal cartoons en teksten mogelijk strafbaar discriminerend zouden kunnen zijn. Gezien de gecompliceerde juridische materie, leek het het MDI verstandig de zaak voor te leggen aan het Openbaar Ministerie om de cartoons en teksten te beoordelen en heeft daarom aangifte gedaan bij het OM Amsterdam. Overigens is aangifte gedaan van discriminatie en niet van godslastering. Godslastering is geen discriminatie en dient naar mening van het MDI onder vrijheid van meningsuiting te vallen.

Blijkbaar is het OM naar aanleiding van die aangifte en eigen onderzoek tot de conclusie gekomen dat een aantal cartoons op de website gregoriusnekschot.nl inderdaad mogelijk strafbaar zijn en is daarom Gregorius Nekschot aangehouden. Het MDI zal de ontwikkelingen in deze met bijzondere aandacht volgen.

In tegenstelling tot hetgeen is bericht omtrent de aanhouding van Gregorius Nekschot, heeft het MDI geen aangifte gedaan op basis van een klacht van dhr. Van de Ven.

ik denk dat je desbetreffende cartoons zou moeten zien om te beoordelen of ze idd discriminerend waren of niet

Biiyen
18-05-2008, 14:28
Dit is 1 van de 8 cartoons die haatdragend zou zijn:



http://www.geenstijl.nl/archives/images/verbodencartoonnekschot.jpg
Nu ook slavernijmonument voor de autochtone blanke belastingbetaler.

De dikke nudist
18-05-2008, 15:11
Als iemand iets doet dat (mogelijk) strafbaar is bij wet en wordt opgepakt is dat imho geen reden tot paniek en gejank.

Biiyen
18-05-2008, 15:19
Als iemand iets doet dat (mogelijk) strafbaar is bij wet en wordt opgepakt is dat imho geen reden tot paniek en gejank.

Het gaat mij meer om degene die bepaald dat het strafbaar is! Als de rechter dat bepaald dan is het strafbaar, maar als een minister met in het kielzog moslimorganisaties en het OM dat voor de rechter gaan bepalen dan is dat geen goede zaak. Dit zaakje stinkt! Hoe toevallig is het dat het CDA een week geleden een wet introduceerd dat er harder wordt opgetreden tegen godslastering en een week later al iemand wordt opgepakt?

Dat is op zijn minst opmerkelijk... en op zijn minst eng!

De dikke nudist
18-05-2008, 15:32
Om te bepalen of iets strafbaar is is een onderzoek nodig.
En voor dat onderzoek moet de verdachte nou eenmaal verhoord worden.

Om met tien mensen z'n huis binnen te stormen is idd. te veel van 't goeie.
Maar dat die gozer even wordt meegenomen lijkt me geen reden tot paniek.

Jochem
18-05-2008, 21:43
Dus als je cartoonist bent, ben je onschendbaar? Laat hem eerst eens veroordeeld worden. Dan mag wat mij betreft de bom wel barsten.

PigDog
18-05-2008, 23:22
Het is weer telkens dezelfde kras op de plaat: iedereen (met een bepaalde mening) begint te janken voordat er daadwerkelijk iets gebeurd, en liefst worden er nog onrelevante voorbeelden gegeven. Ik kan er dan ook niet echt meer serieus op reageren.
Wat dat betreft heeft 011 gelijk, als er iets strafbaars is gepleegd, mag er onderzoek naar worden gedaan, duidelijk toch?
Rechters bepalen niet of iets strafbaar is, dat staat omschreven in de wet, die wordt gemaakt door overheden en niet door rechters.
Een minister in Nederland zal geen moslimorganisatie in zijn kielzog hebben lijkt me, als we al zover zijn dat we het idee hebben dat er een geloofsorganisatie (anders dan het christelijke) enig invloed op een minister heeft, kunnen we (jij dus) beter emigreren.
De CDA ( of was het de CU?) kan wel stellen dat er harder opgetreden moet worden tegen godslastering, dit ging over discriminatie en heeft dus niks met elkaar te maken.
De bovenstaande cartoon vind ik persoonlijk heel zwak, aangezien hier in NL iedereen belasting betaald, dus snap ik totaal niet waarom je de autochtone belastingbetaler zou moeten aanduiden in een slachtofferrol. De (neger)baby op zijn rug betaald dezelfde belasting, en elke insinuatie dat een blanke een andere / of meer belasting zou moeten betalen is dus BS, DUS is deze cartoon onterecht discriminerend.
Als laatste vind ik dat een cartoonist tekeningen moet kunnen maken, onder zijn eigen naam. Dat weerhoud hem er ook van om ondoordachte of grensoverschrijdende humor te gebruiken die voor een ander kwetsend zou kunnen zijn. M.a.w: Het feit dat G. Nekschot al onder een pseudoniem werkte, zegt voor mij al genoeg over zijn wetenschap wat hij met de tekeningen wilde bereiken in onze samenleving. Veel van zijn cartoons waren veel kwetsender voor de moslim dan de Deense varianten.
Als het een vent is dan tekent hij wat hij wil, onder zijn eigen naam. Dat moet ik aan Wilders toegeven: ik ben geen vriend van hem, maar hij heeft wel balls (of is gewoon oliedom)

Blij met mijn reactie, IJsbier?

Chico
19-05-2008, 13:41
ik vind het wel overdreven hoe hij uit het bed gelicht is maar een minister kan niet zomaar bepalen wat wel of niet strafbaar is... dat staat in de wet en kan alleen bepaalt worden dmv wetsveranderingen en die gaan via het parlement.

Maar vind het wel vreemd dat het 3 jaar na dato ineens gebeurd...

smike
19-05-2008, 13:46
Zoals gewoonlijk slaat pigdog de plank mis, misschien zijn die cartoons wat te hoog gegrepen voor je.
de cartoon slaat namelijk niet op hoeveel belasting we betalen, maar op het feit dat veel van die "slachtoffers van de slavernij" hun handje ophouden hier in nederland.

ijsbier
19-05-2008, 14:19
Het is weer telkens dezelfde kras op de plaat: iedereen (met een bepaalde mening) begint te janken voordat er daadwerkelijk iets gebeurd, en liefst worden er nog onrelevante voorbeelden gegeven. Ik kan er dan ook niet echt meer serieus op reageren.
Wat dat betreft heeft 011 gelijk, als er iets strafbaars is gepleegd, mag er onderzoek naar worden gedaan, duidelijk toch?
Rechters bepalen niet of iets strafbaar is, dat staat omschreven in de wet, die wordt gemaakt door overheden en niet door rechters.

natuurlijk mag er onderzoek worden gedaan e.d., echter vind ik dat het O.M.(en hirsch ballin) hier doet aan machtsmisbruik. de man wordt opeens na drie jaar gearresteerd door een arrestatie-team van 10 man, met als zwak excuus dat ze hem niet konden bereiken omdat ze niet wisten wie hij was(geloof je het zelf). vervolgens wordt hij 36 uur lang vastgehouden en aan serie-ondervragingen onderworpen. gewoon pure intimidatie. Ze hadden hem ook gewoon kunnen sommeren op het bureau te komen.



De bovenstaande cartoon vind ik persoonlijk heel zwak, aangezien hier in NL iedereen belasting betaald, dus snap ik totaal niet waarom je de autochtone belastingbetaler zou moeten aanduiden in een slachtofferrol. De (neger)baby op zijn rug betaald dezelfde belasting, en elke insinuatie dat een blanke een andere / of meer belasting zou moeten betalen is dus BS, DUS is deze cartoon onterecht discriminerend.
[/quote]

Wie zegt dat het hier specifiek over belasting betalen gaat, iedereen, zelfs mensen met een uitkering betalen belasting, maar dat zegt niet dat ze daadwerkelijk wat bijdragen aan de samenleving. uiteindelijk komt het geld voor uitkeringen van de van mensen met een baan, dus je zou die cartoon ook zo kunnen opvatten.

Ik ben geen fan van Nekschot's cartoons, maar ik of ik of jij zijn cartoons niet goed vinden gaat echt totaal voorbij aan alles.



Als laatste vind ik dat een cartoonist tekeningen moet kunnen maken, onder zijn eigen naam. Dat weerhoud hem er ook van om ondoordachte of grensoverschrijdende humor te gebruiken die voor een ander kwetsend zou kunnen zijn. M.a.w: Het feit dat G. Nekschot al onder een pseudoniem werkte, zegt voor mij al genoeg over zijn wetenschap wat hij met de tekeningen wilde bereiken in onze samenleving. Veel van zijn cartoons waren veel kwetsender voor de moslim dan de Deense varianten.
Als het een vent is dan tekent hij wat hij wil, onder zijn eigen naam. Dat moet ik aan Wilders toegeven: ik ben geen vriend van hem, maar hij heeft wel balls (of is gewoon oliedom)

ah zo denk jij, Ik zou me er eigenlijk meer zorgen over maken dat er überhaupt groepen mensen in dit land zijn die iemand willen vermoorden om wat iemand zegt. Dat is toch gewoon te achterlijk voor woorden, en het erge is dat dat c.a 30 jaar geleden bij mijn weten nog niet zo een probleem was.

En dat "als hij een vent is"....

het is sowieso makkelijker voor een politicus als Wilders om zijn beveiliging te regelen dan Nekschot. Als hij een echte vent was was hij misschien al dood, nou geweldig, een echte dode vent.

ijsbier
19-05-2008, 14:25
de cartoon slaat namelijk niet op hoeveel belasting we betalen, maar op het feit dat veel van die "slachtoffers van de slavernij" hun handje ophouden hier in nederland.


Nou ik moet wel zeggen dat bijvoorbeeld Surinamers over het algemeen gewoon mee doen met de rest van de samenleving, dus wat dat betreft..

Ik kan aan de andere kant altijd wel een beetje lachen om dat zure gezeik van die mensen die nog steeds excuses willen hebben voor het feit dat ze 300 jaar geleden naar suriname enzo zijn gehaald. hadden ze dan liever nog steeds in afrika willen zitten? volgensmij wil iedereen daar tegenwoordig weg...

Muay Thai Elite
19-05-2008, 15:07
Als laatste vind ik dat een cartoonist tekeningen moet kunnen maken, onder zijn eigen naam. Dat weerhoud hem er ook van om ondoordachte of grensoverschrijdende humor te gebruiken die voor een ander kwetsend zou kunnen zijn. M.a.w: Het feit dat G. Nekschot al onder een pseudoniem werkte, zegt voor mij al genoeg over zijn wetenschap wat hij met de tekeningen wilde bereiken in onze samenleving. Veel van zijn cartoons waren veel kwetsender voor de moslim dan de Deense varianten.




Wat ben je toch een vieze stinkende linkse kuthippie jij. Dat je de woorden cartoon en kwetsend in een zelfde zin gebruikt getuigt weer eens van je totale naiviteit en vooral onwetendheid over onze maatschappij. Alles is kwetsend voor moslims. En de reden die je opgeeft waarom deze cartoonist een pseudoniem gebruikt bekracht je met kleuterargumenten. Dat je door moslims bij het minste en geringste met de dood wordt bedreigd zal er zeker niets mee te maken hebben? Al met al walgelijk en verontrustend dat je in je post sympathie kunt vinden voor het feit dat deze man is opgepakt wegens het in vrijheid uiten van zijn mening. Wanneer ga je meedoen aan je eerste ramadan, Pd?

Muay Thai Elite
19-05-2008, 15:13
Ja maar als iedereen gewoon zn eigen naam er onder zet blijft iedereen ten minste netjes voor de zielige moslims....


Wit < -- > Zwart
Water < -- > Vuur
Hard < -- > Zacht
Pigdog < -- > Realiteit

PigDog
19-05-2008, 15:59
Ik dacht al, wat moet ik allemaal schrijven voordat MTE weer over de rooie gaat?
Hahahaha

Richelieu
19-05-2008, 16:05
Ik dacht al, wat moet ik allemaal schrijven voordat MTE weer over de rooie gaat?
Hahahaha

Is ook niet zo moeilijk, maar snap het punt van MTE zeker! Ben het in deze wel met hem eens.

Chico
19-05-2008, 16:55
waar staat dat er onder invloed van moslimorganisaties is opgetreden... dat stukje heb ik gemist denk ik

chief108
19-05-2008, 17:36
waar staat dat er onder invloed van moslimorganisaties is opgetreden... dat stukje heb ik gemist denk ik
ik ook....

gaat om discriminatie en maar een aantal cartoons toch?

beledigen van een godsdienst valt onder vrijheid van meningsuiting
gelukkig maar, anders was ik ook een zware crimineel... :p

PigDog
19-05-2008, 20:48
Wat is het nut van deze vergelijking? Lijkt me dat die de plank een beetje mis slaat. Zou wat zijn als een politicus/volksvertegenwoordiger onder een pseudoniem zou (kunnen) werken.

In de kunstwereld (ik schaar de tekeningen van Nekschot daar ook onder, aangezien het een - in dit geval beeldende - uiting van gevoelens/gedachten is) is het niet ongebruikelijk om onder een pseudoniem te werken, zie de boekenwereld.

Ja, Bruna was ook bang voor konijnenrepressailes....

PigDog
19-05-2008, 20:56
Is ook niet zo moeilijk, maar snap het punt van MTE zeker! Ben het in deze wel met hem eens.

Gelijkhebben speelt hier geen rol. Biyen is begonnen met een melig briefje en ik kon het niet laten om melig terug te doen. Het was echter al zolang stil bij onze rechts-republikeinse mixfight kern, dat ik het wel heel erg moest aandikken om eindelijk, na weken weer eens wat los te maken. Het duurt even voor de juiste trigger weer overgehaald wordt, maar dan ben ik ook meteen een vieze stinkende linkse kuthippie met kleutergedrag en moslimneigingen :D:crying::whistling:

I love it when a plan comes together.... :pimp:

Nu iedereen zich weer van zijn goede kant heeft laten zien, dan nu weer melig doen? Want ik had eerlijk gezegd nog nooit een cartoon van die joker gezien, maar ze moeten best leuk zijn anders word er niet zo'n ophef over gemaakt.

Kunnen misschien wel in de humor-die-niet-moet-kunnen-topic....

Biiyen
19-05-2008, 21:09
Nou ik moet wel zeggen dat bijvoorbeeld Surinamers over het algemeen gewoon mee doen met de rest van de samenleving, dus wat dat betreft..

Ik kan aan de andere kant altijd wel een beetje lachen om dat zure gezeik van die mensen die nog steeds excuses willen hebben voor het feit dat ze 300 jaar geleden naar suriname enzo zijn gehaald. hadden ze dan liever nog steeds in afrika willen zitten? volgensmij wil iedereen daar tegenwoordig weg...

*Kuch* Suriname ligt in Zuid Amerika *Kuch*

Evilman
19-05-2008, 21:21
als je als cartoonist wordt opgepakt door fkng 10 man is r iets zwaar mis.
en het was absoluut niet nodig.

Daarnaast heb je zoals eerder hier gezegd t feit dat bijv. bij fortuyns tegenstanders dit niet gebeurde.

Welke anti-homo Imam is zo opgepakt?
Dit lijkt wel pure poppekast om te zorgen dat de islamieten zien
dat wij ook aan hun denken. Het is gewoon smerig, verraderig,
en slap als de nederlandse politiek gaat lopen slijmen bij een minderheid
in dit land om te koest te houden.

dit is onze samenleving en zij moeten zich aanpassen. wij zijn geen moslims dus wij mogen wel mohammed tekenen. dan kijken zij maar niet.
en deze tekeningen zijn Erg kritisch maar ook een dikke kern van waarheid.
Ik kan dat wel waarderen.

Hoe dan ook.. iemand zo laten oppakken is ronduit gestapo spelen.

anonymous001
19-05-2008, 21:29
Kunnen misschien wel in de humor-die-niet-moet-kunnen-topic....

Staat er al lang in...:confused:


*Kuch* Suriname ligt in Zuid Amerika *Kuch*

Dat zegt ie toch ook?:confused:


Nee, dat maakt het een stuk duidelijker...

x2 :confused:

Verwarrend topic, dit. Ik snap de helft niet. :confused:

Gelukkig is deze post helder als glas:


als je als cartoonist wordt opgepakt door fkng 10 man is r iets zwaar mis.
en het was absoluut niet nodig.

Daarnaast heb je zoals eerder hier gezegd t feit dat bijv. bij fortuyns tegenstanders dit niet gebeurde.

Welke anti-homo Imam is zo opgepakt?
Dit lijkt wel pure poppekast om te zorgen dat de islamieten zien
dat wij ook aan hun denken. Het is gewoon smerig, verraderig,
en slap als de nederlandse politiek gaat lopen slijmen bij een minderheid
in dit land om te koest te houden.

dit is onze samenleving en zij moeten zich aanpassen. wij zijn geen moslims dus wij mogen wel mohammed tekenen. dan kijken zij maar niet.
en deze tekeningen zijn Erg kritisch maar ook een dikke kern van waarheid.
Ik kan dat wel waarderen.

Hoe dan ook.. iemand zo laten oppakken is ronduit gestapo spelen.

Ik vind dat zelfs als het zo is dat dit is om de moslims te vriend te houden, de politie en justitie erg terughoudend moeten zijn met dit soort zaken, precies om die indruk te voorkomen. En terughoudend zijn ze zeker niet geweest...

PigDog
19-05-2008, 23:15
Nee, dat maakt het een stuk duidelijker...

Sorry, slechte grap, als niemand hem snapt.
Bruna was de schuilnaam van Dick Bruna, auteur van de boeken van Nijntje....

http://www.kinderspeelplein.nl/nijntje/images/nijntje.jpg

Muay Thai Elite
20-05-2008, 00:44
Conclusie: Pd is gewoon een ouwe troll.

Tsuki
20-05-2008, 01:09
:moretits:

Iwan
20-05-2008, 07:38
als je als cartoonist wordt opgepakt door fkng 10 man is r iets zwaar mis.
en het was absoluut niet nodig.

Daarnaast heb je zoals eerder hier gezegd t feit dat bijv. bij fortuyns tegenstanders dit niet gebeurde.

Welke anti-homo Imam is zo opgepakt?
Dit lijkt wel pure poppekast om te zorgen dat de islamieten zien
dat wij ook aan hun denken. Het is gewoon smerig, verraderig,
en slap als de nederlandse politiek gaat lopen slijmen bij een minderheid
in dit land om te koest te houden.

dit is onze samenleving en zij moeten zich aanpassen. wij zijn geen moslims dus wij mogen wel mohammed tekenen. dan kijken zij maar niet.
en deze tekeningen zijn Erg kritisch maar ook een dikke kern van waarheid.
Ik kan dat wel waarderen.

Hoe dan ook.. iemand zo laten oppakken is ronduit gestapo spelen.

Heel mooi verwoord, kan je helaas geen reps geven.

MB667
20-05-2008, 09:13
Toch typisch he. Iedere keer wanneer er hier door volwassen mensen ondereen over een onderwerp wordt gediscussierd, en het is een onderwerp die Moi Gay Elite op zijn hart ligt, kan er alleen maar door Moi Gay Elite scheldend en (zo lijkt het) schreeuwend a la Brian mee worden gediscussierd. Take it easy, take a sisy, missy.......

Muay Thai Elite
20-05-2008, 12:54
Moi Gay Elite lol.... Door dat soort 'humor' merk ik dat je geen shocker bent, jij inferieur stuk schijt.

En denk niet dat ik me ergens druk om maak Menno, 90 % van alle posts hier typ ik half dronken, stoned of slapend, tenzij ik aan t shocken ben, dan ben ik in volle concentratie.

MB667
20-05-2008, 13:41
En denk niet dat ik me ergens druk om maak Menno, 90 % van alle posts hier typ ik half dronken, stoned of slapend, tenzij ik aan t shocken ben, dan ben ik in volle concentratie.


iets om trots op te zijn, maar dat ben je ook vaak, vooral op je zelf. ga zo door, kreng.

PigDog
20-05-2008, 14:15
Moi Gay Elite lol.... Door dat soort 'humor' merk ik dat je geen shocker bent, jij inferieur stuk schijt.

En denk niet dat ik me ergens druk om maak Menno, 90 % van alle posts hier typ ik half dronken, stoned of slapend, tenzij ik aan t shocken ben, dan ben ik in volle concentratie.

http://news.bbc.co.uk/olmedia/295000/images/_295597_ect300.jpg

MB667
21-05-2008, 08:19
En jij en shockeren? Je verbaast de mensen eerder met hoe jij je gedraagt op het net, aangezien jij niet het down syndroom hebt, maar toch zon opper mongool bent.

Iwan
21-05-2008, 13:10
Wanneer wordt trouwens de maker van "Achmed the dead terrorist" gearresteerd?
Die gaat toch ook veel te ver door de naam Achmed in 1 zin met het woord terrorist te noemen?
Heel rap arresteren met een SWAT team van een mannetje of 20!

I KILL YOU!