PDA

View Full Version : ''kennismaking''



kickit
23-05-2008, 12:10
ben weer terug waar ik het meeste plezier heb beleefd
ben een tijdje weggeweest vanwege persoonlijke problemen
hoop een nieuwe start te maken met mijn leven ookal hangt dat af van 30 mei, dan is eindelijk de dag de dag dat ik mijn kinderen weer terug krijg hopelijk
nogmaals ik heb hier eerder gepost maar door mijn scheiding en de gedoe eromheen was ik de weg kwijt
ik zal met de tijd de juiste personen pm sturen om mijn excuses aan te bieden
hopenlijk is dit voldoende voor nu
groeten
Kickit

Mickey
23-05-2008, 12:18
Welkom terug, maar ben ik een hele lompe lul als ik zeg dat ik geen idee heb waar je aan refereert in je verhaal hierboven? Wat was je vorig forum nick?

Iwan
23-05-2008, 12:43
ben weer terug waar ik het meeste plezier heb beleefd
ben een tijdje weggeweest vanwege persoonlijke problemen
hoop een nieuwe start te maken met mijn leven ookal hangt dat af van 30 mei, dan is eindelijk de dag de dag dat ik mijn kinderen weer terug krijg hopelijk
nogmaals ik heb hier eerder gepost maar door mijn scheiding en de gedoe eromheen was ik de weg kwijt
ik zal met de tijd de juiste personen pm sturen om mijn excuses aan te bieden
hopenlijk is dit voldoende voor nu
groeten
Kickit

Interessant, vertel?

phranq
23-05-2008, 12:56
troll

Tsuki
23-05-2008, 13:00
troll


wat aardig phranq dat je ook meteen even verteld wie jij bent ............

Garcia
23-05-2008, 13:44
Geen idee wie je bent. Maar welkom terug en laten we hopen op het allerbeste voor de 30e!!

phranq
23-05-2008, 17:09
wat aardig phranq dat je ook meteen even verteld wie jij bent ............

Je hebt gelijk, excuus. Aan jou en de troll..

*edit*

PENDEKAR??????????

(al hoop ik voor de kinderen dat ie ze niet heeft)

kickit
29-05-2008, 12:32
nee geen pendekar
maar als je nog een dag geduld hebt laat ik het je weten
waar ik persoonlijk meezit is het feit dt ik morgen in de rechtzaal moet staan en daar eindelijk de kankerlijer die mijn kind en zijn moeder het ziekenhuis heeft geslagen.
en het meest lullige is dat ik niets kan doen, als ik wat doe is er een mogenlijkheid dat ik de voogdij over mijn kinderen misloop
ik zit zo zwaar in de stress dat ik niet eens kan gaan werken
ik hoop dst het zo snel mogenlijk voorbij is en dat ik geen toestemming meer nodig heb om mn kids te zien

Bud S
29-05-2008, 12:43
beetje genant dit soort hartenkreten te lezen op een vechtsportforum
ik wens je wel alle sterkte maar weet je zeker dat dit het medium is waar je het onder de aandacht wilt brengen ?

ik bedoel als mte hier lucht van krijgt...
(om er maar 1 te noemen ;))

phranq
29-05-2008, 12:48
bizar dit... ik zeg nog steeds troll..

De man van 14K
29-05-2008, 12:52
beetje genant dit soort hartenkreten te lezen op een vechtsportforum
ik wens je wel alle sterkte maar weet je zeker dat dit het medium is waar je het onder de aandacht wilt brengen ?

ik bedoel als mte hier lucht van krijgt...
(om er maar 1 te noemen ;))

tja ach als je in de knoop zit gebeuren er gekke dingen.
Succes ermee kickit!.

edit: je begrijpt dat als dit een troll is, hij zich hier nooit meer hoeft te vertonen want zulk gedrag na 7 posts.. Dat gaat natuurlijk niet!

el bastardo
29-05-2008, 12:53
Succes man!

Tsuki
29-05-2008, 12:58
suc6 man ................. ( als het een troll is is het wel een zieke maar ik geef hem het voordeel van de twijfel )

kickit
29-05-2008, 14:59
een trol ben ik zeker niet, ben wel wanhopig
ik ben echt aan handen en voeten gebonden, ik heb twee jaar gezocht naar mijn kids, nu ik ze weer zie is het alleen maar gecompliseerder geworden
waarom ik dit hier onder jullie ogen breng is een beetje frustratie van me afschrijven.
nogmaals ik sta op het punt om alles te winnen maar erger de kans dat ik alles weer kwijtraak is groter
mijn dilemma is veel groter dan verwacht helemaal omdat alles waar ik bang voor was tot nu toe is uitgekomen
waarom ik onder een nieuwe naam post is omdat sommige mensen op dit forum het verhaal ook kennen alleen toen dit allemaal begon hebben ze mij laten vallen als een baksteen, let wel dat waren mensen van wie ik dacht dat ze mijn vrienden waren.
jammer genoeg had ik het mis
wat ik daar van heb geleerd is dat je soms beter mensen die je niet kent met dit soort verhalen kan confronteren omdat je de meeste kans hebt op een objectieve mening
ik zit met een hoop gevoelens en het zijn zeker niet de fijne en het enige wat ik hier hoop te bereiken is het een beetje van mij afgooien
iedereen in mijn buurt zegt dat ik die gozer met rust moet laten maar hij is wel de reden dat mijn kinderen in een blijf van lijf huis terecht zijn gekomen, ze zitten nu wel wel bij hun famili, maar toch

phranq
29-05-2008, 15:05
Als je objectieve meningen wilt horen weet ik niet of je op het juiste forum zit voor je probleem, zou eerder denken aan stichting correlatie..

kickit
29-05-2008, 15:07
mischien heb je gelijk

Paganstars
29-05-2008, 15:57
Je was me voor frank

Jochem
29-05-2008, 21:52
Ik denk dat je hier een echt wel een objectieve mening kunt krijgen hoor. Hier is er 1: I don`t give fuck.

objectiever kan ik het niet voor je maken. Maarre, schrijf lekker je frustraties van je af, genoeg mensen hier die er van meegenieten. Ik heb anders wel een goed forum voor je waar je leuke reacties krijgt, en het ook nog eens anoniem kan.

/b/ - Random (http://img.4chan.org/b/imgboard.html)

blazin.arr0w::::
29-05-2008, 22:04
e
waarom ik onder een nieuwe naam post is omdat sommige mensen op dit forum het verhaal ook kennen alleen toen dit allemaal begon hebben ze mij laten vallen als een baksteen, let wel dat waren mensen van wie ik dacht dat ze mijn vrienden waren.
jammer genoeg had ik het mis

En je denkt dat die zelfde mensen je niet herkennen aan je verhaal? Je hoeft nou niet bepaald een Peter R. te zijn om de link te leggen, me dunkt.

Anywho, succes met alles.

anonymous001
29-05-2008, 22:38
Ik gun je het allebeste, hoor, maar dit is wel een beetje vaag samen:



waarom ik onder een nieuwe naam post is omdat sommige mensen op dit forum het verhaal ook kennen alleen toen dit allemaal begon hebben ze mij laten vallen als een baksteen, let wel dat waren mensen van wie ik dacht dat ze mijn vrienden waren.




maar als je nog een dag geduld hebt laat ik het je weten


Dus je hebt een andere nick vanwege dat mensen je hier zouden kennen, die niet objectief zijn, maar morgen vertel je om de een of andere reden alsnog wie je bent? Of alleen aan sommigen? Waarom morgen pas?


En je denkt dat die zelfde mensen je niet herkennen aan je verhaal?

En schrijfstijl, moet ook te doen zijn...

Beetje maf verhaal...

anonymous001
29-05-2008, 22:42
O ja, en succes morgen.

ashi76
29-05-2008, 22:59
eeeeehh... welkom.. ?!?!

Virus
30-05-2008, 00:01
Geweldig... Af en toe zo`n wazig verhaal op Mixfight...

May it be real... Good luck dude...