PDA

View Full Version : Kwartje van kok



joost
26-05-2008, 18:16
nou mensen meld je aan!!

http://www.kwartjevankokterug.nu/

NTT-FX
26-05-2008, 18:30
Zolang men zich in Den Haag volvreet aan het spek wat de automobilist binnen brengt is er geen hond die er maar aan denkt om de accijns een beetje te drukken...

Schreeuwen en kranten volschrijven werkt niet.
In dit geval moet je het probleem op de juiste plek aanpakken ; in de knip van den haag dus...
Pas als alle dieselrijders plantaardige olie in de tank pleuren en alle benzinerijders bioethanol als brandstof gaan rijden dan worden ze vanzelf wakker ( lees: boos )

Uiteraard worden we wel min of meer gedwongen om 'creatief' te tanken aangezien we bij de pomp uiteraard extra accijns over de biobrandstof mogen betalen....
Stel je voor dat kon. olie weer ietsje minder verkoopt...

Vooralsnog ligt het balletje bij de dieselrijder ( die hoeven het minst ; of helemaal niets ; aan te passen aan hun wagens ) dus kom op mensen , creatief die tank vullen !

Biiyen
26-05-2008, 18:38
Zinloos... er gebeurd toch niks. De mensen die veel verbruiken, en/of in het bezit zijn van bedrijfwagen, hebben in de meeste gevallen een tankpasje van de baas. Ik heb altijd geluk gehad, woon aan de grens en daar ist es billich en nu krijg ik de benzine van ome werkgever. Dus whatever, het enige waar ik me druk om maak is de bijtelling van 25% waardoor ik elke maand een smak geld moet dokken aan die lijers.

anonymous001
26-05-2008, 21:01
Aanstellers....

Net alsof het salaris van een minister (/-president) afhangt van de brandstofprijs.

Fr3ddy
27-05-2008, 10:12
Als ze COCK zelf nou eens zo ver krijgen om die petitie te tekenen..

jan sensei kyokushin
27-05-2008, 15:38
benzine omlaag sensei kan zo nergens meer heen ,ja op de fiets is wel net zo ver :mad:

Solar
27-05-2008, 23:43
Ach 1.68 euro / liter valt toch best mee.

NTT-FX
28-05-2008, 13:58
Als je modaal verdient ja...