PDA

View Full Version : jouw weg naar gewicht maken??



RtoDeep
10-06-2008, 12:59
ben wel beniewd naar hoe mensen hier naar hun wedstrijd gewicht toe gaan?

denk namelijk dat ik zonder teveel spiermassa te verliezen nog wel wat kan zakken in mijn vocht / vet %

miss dat jullie nog goeie tips hebben daarvoor.

zelf had ik in gedachte groene thee ( maar hoeveel is daarvan oke ), min 3 liter water per dag, clean eten

zie de pro`s vaak in die zweetpakken lopen enzo, maar vraag me af of dat voor een amateur als mij nou wel oke is, denk het eigenlijk niet

miss dat jullie nog wat goeie tips hebben om die kilo`s er nog af te krijgen om mogelijk nog een klasse lager te kunnen staan.

alvast bedankt

remco

anonymous001
10-06-2008, 13:09
ben wel beniewd naar hoe mensen hier naar hun wedstrijd gewicht toe gaan?

denk namelijk dat ik zonder teveel spiermassa te verliezen nog wel wat kan zakken in mijn vocht / vet %

miss dat jullie nog goeie tips hebben daarvoor.

zelf had ik in gedachte groene thee ( maar hoeveel is daarvan oke ), min 3 liter water per dag, clean eten

zie de pro`s vaak in die zweetpakken lopen enzo, maar vraag me af of dat voor een amateur als mij nou wel oke is, denk het eigenlijk niet

miss dat jullie nog wat goeie tips hebben om die kilo`s er nog af te krijgen om mogelijk nog een klasse lager te kunnen staan.

alvast bedankt

remco

Ik heb gister wel flink wat gewicht gemaakt, geloof ik...

Ik weet het niet zo goed, maar ik weet wel dat die zweetpakken alleen maar nuttig zijn als je de dag vantevoren gewicht wil maken. En zelfs dan vraag ik me af of het heel erg nodig is...

En groene thee kan je volgens mij zoveel drinken als je lekker vindt (in mijn geval is dat erg weinig :)).

Welke pro's, btw?

HUNTER
10-06-2008, 13:48
gewoon minder koolhydraten en vetten eten....

als ik te zwaar ben leef ik een week op eiwit shakes. Afvallen op vocht pas de laatste dag voor de weging doen.... hardlopen/ toutje springen met regenpak aan of ff de sauna in (indien beschikbaar).

Helaa sis bij veel judo wedstrijden de weging vlak voor het toernooi. M.a.w. je hebt vaak te weinig tijd om goed te herstellen

Briant
10-06-2008, 13:56
Bij BJJ vaak zelfs precies voor de wedstrijd ;)

Vocht kun je zo een kilo of 2 mee kwijt maar het is wel slecht voor je uithoudingsvermogen. Als ik even tijd heb tussen de weging en de wedstrijden neem ik altijd sportdrank mee om weer snel vocht aan te vullen. Ook moet je onthouden dat je sochtends lichter bent dan savonds, dus als je zorgt dat je de dag er voor een halve kilo er over heen zit, dan ben je de ochtend erna goed.

Iwan
10-06-2008, 14:06
Plaspillen. Daarna drink je het er zo weer aan.