PDA

View Full Version : Waarom je geen poilitieagent moet worden.



Iggy
13-06-2008, 11:42
Why you should never become a cop - Totallycrap.com (http://www.totallycrap.com/videos/videos_why_you_should_never_become_a_cop/)

chief108
13-06-2008, 12:16
precies...
want alle cops zijn eikels :p

en daar wil je niet bijhoren

veel filmpjes deden me wel aan bekenden van me denken trouwens :D

Khanom Thom
13-06-2008, 12:45
Wat een simpele zieltjes... pff!
(heb me kapot gelachen)

Christophe
13-06-2008, 17:54
Pfffffffffff... ik vond het een geweldige waste of time! 9 goede minuten verloren met al dat white trash!

Geef me dan maar dit filmpje ... kort en goed:

Little Kid Parks His Bike In Style - Totallycrap.com (http://www.totallycrap.com/videos/videos_little_kid_parks_his_bike_in_style/)

Muay Thai Elite
13-06-2008, 18:15
Die gast die voorin zat naast die wout was echt grappig! Now its gonna be a suck your dick camera ??? Youre a fuckin comme ci comme ca suck ass motherfucker hahaha geweldig!

Eric468
13-06-2008, 20:11
Pfffffffffff... ik vond het een geweldige waste of time! 9 goede minuten verloren met al dat white trash!

Geef me dan maar dit filmpje ... kort en goed:

Little Kid Parks His Bike In Style - Totallycrap.com (http://www.totallycrap.com/videos/videos_little_kid_parks_his_bike_in_style/)

Lol, die hond is ook net op tijd weg :)

chief108
14-06-2008, 13:10
Die gast die voorin zat naast die wout was echt grappig! Now its gonna be a suck your dick camera ??? Youre a fuckin comme ci comme ca suck ass motherfucker hahaha geweldig!
white trash poetry....

nothing beats that

Jochem
14-06-2008, 13:54
ik vond die gast echt grappig, met die kopstoten. " You know i can snap these handcuffs, dont you"

chief108
14-06-2008, 14:15
een vriend van ons stond laatst nog dronken om 8 uur 's ochtends op de markt in groningen bij een viskraam met haring en uitjes in z'n haar
wou de pliezie hem weghalen
"hoe wou je dat doen dan? je bent toch maar met zien tweeties..."

toen wilden ze hem naar huis brengen
"dat denk ik niet.. breng maar naar mien auto"

dat leek ze niet zo'n geweldig idee aangezien hij ladderzat was, maar die auto stond bij de vriend waar hij zou blijven slapen
onderweg namen ze een weg die hij niet kende
"als je me nou alsnog noar politiebureau brengt, dan sloop ik je alles uut die kolere wagen!!"

mooi man...
gewoon blijven dreigen

never surrender never
:osu:

jan sensei kyokushin
14-06-2008, 14:29
een vriend van ons stond laatst nog dronken om 8 uur 's ochtends op de markt in groningen bij een viskraam met haring en uitjes in z'n haar
wou de pliezie hem weghalen
"hoe wou je dat doen dan? je bent toch maar met zien tweeties..."

toen wilden ze hem naar huis brengen
"dat denk ik niet.. breng maar naar mien auto"

dat leek ze niet zo'n geweldig idee aangezien hij ladderzat was, maar die auto stond bij de vriend waar hij zou blijven slapen
onderweg namen ze een weg die hij niet kende
"als je me nou alsnog noar politiebureau brengt, dan sloop ik je alles uut die kolere wagen!!"

mooi man...
gewoon blijven dreigen

never surrender never
:osu::)osuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu