PDA

View Full Version : Iemand "The Happening" al gezien?



el bastardo
24-06-2008, 18:36
Wil vanavond naar de film, maar er draait eigenlijk niks/weinig. Ik wil wel naar de Hulk, maar de vrouw niet :boos:.The Happening krijgt erg slechte kritieken. Iemand van jullie m al gezien?

Christophe
24-06-2008, 18:50
Nope, maar laat vooral even weten hoe hij was!

Mike
24-06-2008, 20:37
kut film

en zeker een kut film voor in de bios

Ralph_N
24-06-2008, 21:19
De trailer vond ik erg gaaf, maar op internet wordt hij inderdaad helemaal afgekraakt. Kan iemand van hier misschien een klein reviewtje schrijven?

anonymous001
24-06-2008, 22:38
De trailer vond ik erg gaaf, maar op internet wordt hij inderdaad helemaal afgekraakt. Kan iemand van hier misschien een klein reviewtje schrijven?


kut film

en zeker een kut film voor in de bios

Alsjeblieft...;)

Ralph_N
24-06-2008, 22:52
Hehehehe, had het kunnen verwachten. :D
Nouja, als die echt zo kut is, dan kunnen we hem net zo goed downloaden.
Iemand nog een onderbouwde mening ? ;)

De man van 14K
24-06-2008, 23:38
ja;

wat een kutfilm

Jeroen
24-06-2008, 23:49
Net The Hulk gezien... GE-WEL-DIG!!!

Mack
24-06-2008, 23:51
^^ Vooral het einde!

el bastardo
25-06-2008, 07:19
Ben uiteindelijk naar de sneak p. geweest. Veel voorfilmpjes die veel beloven (o.a. de nieuwe batman) en dan wordt het uiteindelijk: Narnia *zucht* Das natuurlijk een kans bij de sneak. Ben in de pauze naar huis gegaan. Watn een bout film. Ik had deel 1 al niet gezien, maar deel 2 is iig niet de moeite. Flinterdun "verhaal", slecht ge-acteerd, vooral door die kinderen. En tja, je moet houden van pratende dassen, bevers, muizen en leeuwen... Ik heb er niet veel mee. Hopelijk is dit voldoende onderbouwd en word ik niet door een pratende leeuw uitgedaagd voor een straatgevecht...

Jochem
25-06-2008, 09:02
de "sneak" keek ik als student ook altijd in EHV, meestal sneakten we eruit na 5 minuten naar de film die we wel wilden zien. de sneak was cheap, en wij ook :D

Ik vond de hulk ook goed! minder actie als in deel 1, maar meer een verhaal.

el bastardo
25-06-2008, 09:18
de "sneak" keek ik als student ook altijd in EHV, meestal sneakten we eruit na 5 minuten naar de film die we wel wilden zien. de sneak was cheap, en wij ook :D

Had ik dat ook maar gedaan. Goeie tip voor de volgende sneak :)

Garcia
25-06-2008, 09:34
Ik ben naar The Happening geweest, absoluut saai en niet leuk voor in de bioscoop.

el bastardo
25-06-2008, 10:54
Ik weet genoeg. Ik down m wel.

Jeroen
25-06-2008, 14:54
de "sneak" keek ik als student ook altijd in EHV, meestal sneakten we eruit na 5 minuten naar de film die we wel wilden zien. de sneak was cheap, en wij ook :D

Ik vond de hulk ook goed! minder actie als in deel 1, maar meer een verhaal.

Je bedoelt dat toch zeker andersom? Godzijdank zat er in tegenstelling tot deel 1 niet zo'n zwak vader-zoon verhaal in de nieuwe Hulk. En er was HOOPJES meer actie dit keer.

Peter0711
25-06-2008, 15:03
Wat ik begreep was dat de vorige Hulk geen deel 1 is,maar gewoon een los staand project.?

Doordat die film zwaar geflopt was,is er door echte liefhebbers samen met Marvel en Universal een nieuwe gemaakt,en dat is deze! dus volgens mij absoluut geen Deel 2.

En inderdaad,welke mafkees zegt nou dat de eerste meer aktie had,alles was flauw aan die film,zelfs de aktie..!!

Nee,jongens,er is een nieuwe bruce banner,and its not Eric bana

Ik vindt het ook perfect dat ze deze keer de screenplay & story hebben laten doen door Zak Penn.Verder werken Stan lee en Jack Kirby er wel gewoon aan mee!! Best grappig,gezien hun rol in de andere Hulk movie.

Maar goed,eve on topic....Nee,niet gezien.