PDA

View Full Version : Ex-agent bestraft voor verkrachting kind



Fr3ddy
27-06-2008, 11:32
ARNHEM - De rechtbank in Arnhem heeft een 45-jarige ex-politieagent uit Bennekom vrijdag een werkstraf van 200 uur opgelegd voor verkrachting van een 14-jarig meisje in de zomer van 2006. De straf is gelijk aan de eis van de officier van justitie.

De rechtbank hield er bij de strafmaat rekening mee dat de ex-werknemer van de politie Gelderland-Midden ook al ontslag heeft gekregen.

De verdediging van H.W. trok tijdens de behandeling van de rechtszaak de geloofwaardigheid van het betrokken meisje in twijfel. De rechtbank verwerpt dat, omdat drie getuigen hebben verklaard dat de ex-agent tegenover hen heeft toegegeven dat hij het kind heeft verkracht.

Ook heeft de Bennekommer aan twee getuigen e-mails gestuurd waarin hij gedeeltelijk bevestigt wat er is gebeurd, aldus de rechtbank.
--------------------------------------------------------------
Fucking hell! 200 uur werkstraf voor de verkrachting van een kind?

Tsuki
27-06-2008, 11:41
moet die gast niet gewoon worden afgeschoten ? .................

Paganstars
27-06-2008, 11:56
Belachelijk.... Omdat hij al ontslag heeft gekregen... Worden agenten niet ingezworen dat zij de zwakken zullen beschermen? Die kerel moet veel langer de cel in... In Rusland hadden ze hem naar de Goelag gestuurd!

ashi76
27-06-2008, 12:11
1 woord......

NEKSCHOT !

Dutch Dynamite
27-06-2008, 12:26
Die lui worden nooit beter, dus die straf slaat helemaal nergens op. Zoals Ashi zegt, nekschot, en dat is ook nog eens agent geweest

The Bulldog
27-06-2008, 12:53
NEKSCHOT

Dutch Dynamite
27-06-2008, 14:00
http://www.uitgeverijxtra.nl/images/cover_9large.jpg

Influcted
27-06-2008, 14:11
Stevige straf hoor....

anonymous001
27-06-2008, 14:52
Naam, adres???

De dikke nudist
27-06-2008, 16:30
It was a trap.

Biiyen
27-06-2008, 17:34
Stevige straf hoor....

Nou zeg! Als je de volgende keer de drang hebt om het gaspedaal goed hard in te drukken kun je beter even uit stappen om een kind te neuken. Scheelt je heel wat poen.

Hitpoint
27-06-2008, 18:59
onacceptabel...

Degene die hem een nekschotje geeft (of iets met hetzelfde resultaat) krijgt van elke mixfight-member een biertje

vrijwilligers???

De dikke nudist
27-06-2008, 19:19
onacceptabel...

Degene die hem een nekschotje geeft (of iets met hetzelfde resultaat) krijgt van elke mixfight-member een biertje

vrijwilligers???
Zelf een te grote punani om het te doen zeker?

micha
27-06-2008, 19:39
geweldig nieuws weer dit

Hitpoint
27-06-2008, 20:00
Zelf een te grote punani om het te doen zeker?


mss wacht ik totdat iedereen toestemt zodat ik al dat bier kan innen:P

maar ik snap niet dat je wel daarop commentaar geeft, en niet op de topic

KO TKO
27-06-2008, 21:41
Nu is het wachten op andere kinder verkrachting door die ex agent, want hij hoeft toch niet bang worden om gestraft te worden. Een werkstraf van 200 uur noem ik geen straf voor een zware misdrijf.

ArjanV
27-06-2008, 22:34
Het frapante is dan ook nog dat tegelijkertijd een zwarte voetballer van Veendam 30 maanden de cel in moet na verkrachting van een,meen ik,56 jarige vrouw.... (ook niet genoeg naar mijn mening maar toch...)

Wheelie
27-06-2008, 22:46
Ach, ze leek ouder... minstens 16 jaar oud

anonymous001
28-06-2008, 12:39
Het frapante is dan ook nog dat tegelijkertijd een zwarte voetballer van Veendam 30 maanden de cel in moet na verkrachting van een,meen ik,56 jarige vrouw.... (ook niet genoeg naar mijn mening maar toch...)

Wat wil je zeggen? Dat ie bestraft is omdat ie zwart is?

PigDog
28-06-2008, 12:48
Hij is niet ontslagen. Pretty normal voor profvoetballers....

Fr3ddy
01-07-2008, 11:34
Justitie wil af van taakstraf voor verkrachting
Uitgegeven: 1 juli 2008 08:54

DEN HAAG - Dat daders van ernstige zedendelicten, zoals verkrachting, wegkomen met alleen een taakstraf komt te vaak voor. Om daar verandering in te brengen geeft minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie het Openbaar Ministerie (OM) de opdracht de eisen tegen verdachten aan te passen.

Dat schrijft hij dinsdag in een brief aan de Tweede Kamer, zei een justitiewoordvoerder naar aanleiding van berichtgeving in De Telegraaf. Officieren van justitie mogen dan in principe geen taakstraf meer eisen tegen verdachten van verkrachting, maar gevangenisstraf.

In de zogenoemde Aanwijzing Taakstraffen staat nu al dat de alternatieve straf alleen in uitzonderingsgevallen mag worden geëist en opgelegd. Onderzoek van het OM en de Raad voor de Rechtspraak wijst echter uit dat het niet bij die uitzonderingen blijft, aldus de zegsman.

De aanscherping van de regels betekent dat het OM alleen in geval van minder ernstige gevallen, bijvoorbeeld een opgedrongen tongzoen, wat ook als verkrachting wordt gezien, een taakstraf mag eisen. De minister laat nog onderzoeken of ook de wet op dit punt moet worden aangepast.

The Bulldog
01-07-2008, 13:58
gewoon werk kampen in het oerwoud of de woestijn voor zulke gasten...wegwezen....ga maar wegen aanleggen.....by hand!!!!

Ronald
01-07-2008, 19:15
Wow, dit vind ik toch wel echt schokkend. Ik wist geen eens dat je zo'n lage straf kon krijgen voor zo'n zwaar vergrijp :eek:

anonymous001
01-07-2008, 19:27
Die rechercheurs bij zedenzaken worden ook helemaal gek van de straffen die verkrachters en dat soort tuig krijgen. Ik heb begrepen dat de meesten niet eens meer willen weten welke straffen de daders uiteindelijk hebben gekregen.

Onbegrijpelijk. :boos:Ik vind dat je bij dit soort zaken gewoon het recht in eigen hand moet nemen: een hamer of een scherp keukenmes...

dimitri
02-07-2008, 08:09
Zal wel weer in één of ander apeland gebeurd zijn zeker

chief108
02-07-2008, 08:34
hij verdiend eigenlijk en fijne celgenoot genaamd Bubbah die hem de komende decenia liefkozend my bitch gaat noemen

Karel
02-07-2008, 12:31
geen wonder dat boondock saints zo populair is

Muay Thai Elite
02-07-2008, 12:54
Kan overigens wel zo zijn dat die 14-jarige toestemming heeft gegeven. Dit is dan wettelijk nog wel verkrachting (vandaar dat in het krantenbericht staat dat hij de 'verkrachting toegaf'), maar de rechter neemt t mee in zijn beslissing. (Wat ik overigens nog niet zo verkeerd vind, want die cockteasers komen er maar weer goed vanaf)

anonymous001
02-07-2008, 12:57
Kan overigens wel zo zijn dat die 14-jarige toestemming heeft gegeven. Dit is dan wettelijk nog wel verkrachting (vandaar dat in het krantenbericht staat dat hij de 'verkrachting toegaf'), maar de rechter neemt t mee in zijn beslissing. (Wat ik overigens nog niet zo verkeerd vind, want die cockteasers komen er maar weer goed vanaf)

Weet je het zeker, heet het dan niet gewoon "seks met een minderjarige"? In dat geval zou ik het wel echt een ander verhaal vinden...

Muay Thai Elite
02-07-2008, 13:13
Het gaat dan om ontuchtige handelingen met een persoon beneden 16 jaar (245 Sr), en je weet dan wat de media ervan maakt. Verkrachting spreekt bij de massa meer tot de verbeelding: we denken aan vrouwen die ruw op de grond worden gegooid en geslagen worden en huilend met een mes op de keel geneukt worden. Daarom spreekt men (op pagina 1 van deze thread) over nekschoten e.d. De waarheid is soms wat minder spectaculair, dus ik laat dat soort opmerkingen liever achterwege.

Ik ken het hele verhaal ook niet natuurlijk, maar misschien is 200 uur werken en zijn baan kwijt bij de politie al genoeg straf voor deze persoon. Bedenk wel dat het niet om een echte 'crimineel' (in de algemene zin van het woord) gaat.

anonymous001
02-07-2008, 13:22
Je hebt gelijk:


[slachtoffer] heeft verklaard dat zij op 29 juni 2006 voor het eerst seksueel contact heeft met verdachte. In de woning van verdachte heeft verdachte haar gestreeld, gevingerd en hebben zij getongzoend. [slachtoffer] noteerde op 29 juni 2006 in haar agenda ?naar [verdachte]? en ?? + ? = ??. Deze seksuele handelingen heeft verdachte ook op 30 juni en 6 juli 2006 met [slachtoffer] gepleegd. Op de dag dat [slachtoffer] op vakantie ging (10 juli 2006) heeft verdachte gemeenschap gehad met [slachtoffer]. Bij binnenkomst in de woning van verdachte begonnen verdachte en [slachtoffer] direct te tongzoenen. Verdachte voelde aan haar borsten, billen en haar kruis. Zij zijn naar de slaapkamer gegaan waar verdachte [slachtoffer] zoende en vingerde en [slachtoffer] verdachte aftrok. Verdachte heeft [slachtoffer] gebeft. Verdachte heeft met instemming van [slachtoffer] zijn penis in de vagina van [slachtoffer] gebracht en gemeenschap met haar gehad. Nadat [slachtoffer] tegen verdachte zei dat het haar pijn deed, haalde verdachte zijn penis uit haar vagina. Verdachte heeft het condoom van zijn penis afgehaald. Vervolgens raakte verdachte weer opgewonden en heeft hij zijn penis weer in de vagina van [slachtoffer] gebracht. Op verzoek van [slachtoffer] heeft verdachte zijn penis teruggetrokken en het gebruikte condoom weer omgedaan. Vervolgens heeft verdachte met [slachtoffer] geneukt tot hij klaar kwam. Verdachte deed het condoom, waarin sperma zat af, legde er een knoop in en legde het op de grond.

Mag nog steeds niet, maar dit is wel een heel ander verhaal...

Bovendien is het verhaal hoe het uiteindelijk naar buiten is gekomen ook... ingewikkeld.

BBC
02-07-2008, 14:08
[URL=http://imageshack.us]http://img366.imageshack.us/img366/859/11987237269656e31e6ks3zio9.jpg[/

Garcia
02-07-2008, 15:41
[URL]http://img366.imageshack.us/img366/859/11987237269656e31e6ks3zio9.jpg (http://imageshack.us)[/


I'd hit it!!

PigDog
02-07-2008, 16:39
In een verklaring wel.....

Trouwens, een 14 jarige kan in mijn ogen niet instemmen met sex, dus blijft het verkrachting, en de betreffende ex-agent is een varken.

anonymous001
02-07-2008, 17:32
Heb je dit nou gewoon zelf bedacht? Knal er anders effe een bron bij. Ik kan het me moeilijk voorstellen dat er in gerechtelijke stukken dit soort expliciete termen (neuken, beffen) gebruikt worden.

Een of ander forum waar het verslag integraal is opgenomen. Met google vind je het wel... Heb het niet helemaal of erg grondig gelezen, maar het kwam op mij allemaal niet zo schokkend over (bv. meisje zat te sms-en en te lachen tijdens het verhoor; ik weet daar kan je nooit iets uit concluderen, maar toch).

@Pigdog, als jij de wereld zo simpel in wil delen, dan valt er weinig meer te te zeggen...

Biiyen
02-07-2008, 17:49
Ah oke. My bad.



Al VRAAGT een 14-jarige erom, dan hou je als fatsoenlijke vent gewoon alsnog je klauwen thuis.

Nee man! gewoon neuken die zooi. Het is niet "echt" verboden anders zou er immers wel een zware straf op staan. Het is een beetje als door "rood" rijden. Het mag niet maar als de andere weghelft leeg is en er eigenlijk een beetje om vraagt, dan mag je best door rood rijden.

Jochem
02-07-2008, 18:09
... 14 en met instemming dus 200 uur taakstraf. hmmz, ik weet het niet , ik ga me der niet aan branden.

jan sensei kyokushin
02-07-2008, 18:21
Wat wil je zeggen? Dat ie bestraft is omdat ie zwart is? je mag niet discrimineren om Zwart zeggen :) Grauwe of licht bruin & donkerbruin staat beter :D

Muay Thai Elite
02-07-2008, 18:49
Poepbruin vinden ze ook leuk..


Ow en ontopic: I love it when I'm right. Sletten.

De man van 14K
02-07-2008, 19:40
Verkrachting spreekt bij de massa meer tot de verbeelding: we denken aan vrouwen die ruw op de grond worden gegooid en geslagen worden en huilend met een mes op de keel geneukt worden. .


Mijn vriendin vind dat ook geil, maar die klaagt me niet aan (hoop ik)

PigDog
02-07-2008, 23:56
@Pigdog, als jij de wereld zo simpel in wil delen, dan valt er weinig meer te te zeggen...

Als jij hem anders in wil delen, weet ik nog wel een leuke politieke partij voor jou.

MB667
03-07-2008, 08:22
idd pigdog misschien is martijn.org iets voor sommige hier

Garcia
03-07-2008, 09:15
Mijn vriendin vind dat ook geil, maar die klaagt me niet aan (hoop ik)


REPS hahahaha :thup:

chief108
03-07-2008, 11:44
vergelijk die straf nog eens met dit:
Pedo krijgt spuitje.... - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=571344)

Muay Thai Elite
03-07-2008, 13:29
De mensen die daar "goeie actie" typen hebben ook totaal geen besef van de realiteit. De doodstraf is barbaars.

chief108
03-07-2008, 13:37
hij had trouwens al eerder gezeten voor verkrachting van een 13 jarige
kreegie 8 jaar voor waarvaan hij er 3 daadwerkelijk heeft uitgezeten

heeft ook niets geholpen, maar toch staat ook die straf in geen vergelijk met 200 uur dienstverlening....

MB667
03-07-2008, 14:11
De mensen die daar "goeie actie" typen hebben ook totaal geen besef van de realiteit. De doodstraf is barbaars.

fight fire with fire

Muay Thai Elite
03-07-2008, 15:31
Fijn dat jullie geen wetten maken.. Jullie vinden waarschijnlijk dat iemand die een oud omaatje berooft en daarbij haar pols breekt al een nekschot moet krijgen. Ondertussen wel lopen janken als je een boete krijgt voor te hard rijden of wildplassen. Als je voor belachelijk hoge straffen bent, wees dan ook een vent als je 60 euro moet aftikken omdat je geen voorlicht voerde.

Muay Thai Elite
03-07-2008, 15:56
Ik snap ook wel dat die delicten niet te vergelijken zijn. Ik wil alleen aangeven dat er aan emotioneel straffen geen grenzen zitten. Het leven van zo'n omaatje kan ook gruwelijk verwoest worden door een dergelijke gebeurtenis. Er zal met het geven van een passende straf altijd een moeilijke belangenafweging gemaakt moeten worden.

chief108
03-07-2008, 16:03
dude...

je bent nu weer op mixfight
vergeet die correcte rechtenpraatjes
this is not school!!!

(ben trouwens ook geen voorstander van de doodstraf etc... maar een paar jaar met Bubbah in een cel lijkt me wel een redelijke straf voor een verkrachter.... dat dan weer wel)

Muay Thai Elite
03-07-2008, 16:04
Haha ja okee dat dan weer wel :D

anonymous001
03-07-2008, 16:13
idd pigdog misschien is martijn.org iets voor sommige hier

Je reageert op een reactie van Pigdog op mij...

Dus wat wil je zeggen?!

Je maakt mij hier nu uit voor pedofiel?!

Ik ben hier achter mijn computer heel boos aan het worden.

En dat alles zonder Caps Lock!

Reps voor MTE, trouwens...(edit: als het weer kan...)

Fr3ddy
03-07-2008, 16:14
*ott-fopic* Uit welke film is je avatar MTE?

Muay Thai Elite
03-07-2008, 16:21
*ott-fopic* Uit welke film is je avatar MTE?

Wanted
http://www.imdb.com/title/tt0493464/

Fr3ddy
03-07-2008, 16:23
Cool die moet ik zien :)

Muay Thai Elite
03-07-2008, 16:27
Nee niet gezien, maar ik zit in dezelfde situatie als jij zie ik. Hij komt in september uit in NL. Volgens mij is de gif die ik heb van de Russische versie.

Bud S
03-07-2008, 16:40
in sommige landen is het slachtoffer schuldiger dan de dader
als we onze verkrachters nou daar heen verbannen weten we zeker dat ze voor altijd op het daar geldende rechte pad blijven...



Verkrachters in het Soedanese Darfur gaan massaal vrijuit. Sterker nog: de slachtoffers worden dubbel gepakt. Echtgenoten verstoten hun verkrachte vrouwen. Broers en vaders mishandelen hen. De talloze hulpverleners houden zich amper bezig met bewustwording bij mannen.
„Het komt vaak voor dat een echtgenoot zijn vrouw mishandelt nadat ze verkracht is”, vertelt Fatima Khaltoum (31). Dagelijks heeft zij te maken met de ernstige sociale gevolgen van verkrachtingen in Darfur. Khaltoum is maatschappelijk werkster bij een lokale hulporganisatie in Soedan en werkt in vluchtelingenkamp Kalma (90.000 inwoners) in Zuid-Darfur, waar verkrachting aan de orde van de dag is. Een warm onthaal thuis zit er voor de slachtoffers niet in. „De vrouw laat het geweld van haar man over zich heen komen. Waar moet ze anders heen?”
Het blijft voor Soedanese mannen onverteerbaar wanneer hun vrouw verkracht is. Of dat nu gebeurt door de beruchte Janjaweed die de zwarte volkeren willen ’zuiveren’, of door mede-kampbewoners. Zo’n vrouw deugt niet meer. In de sharia, de islamitische strafwet, geldt een verkrachting als ’overspel totdat het tegendeel bewezen is’.

Muay Thai Elite
03-07-2008, 16:47
In de sharia, de islamitische strafwet, geldt een verkrachting als ’overspel totdat het tegendeel bewezen is’.

lol wat een randdebielen zijn t toch..

dimitri
04-07-2008, 07:41
lol wat een randdebielen zijn t toch..

http://www.evilbible.com/Rape.htm

MB667
04-07-2008, 07:46
Je reageert op een reactie van Pigdog op mij...

Dus wat wil je zeggen?!

Je maakt mij hier nu uit voor pedofiel?!

Ik ben hier achter mijn computer heel boos aan het worden.

En dat alles zonder Caps Lock!



Zonder caps lock nog wel, toe maar, zonder caps lock kan een straat gevecht ook niet ontstaan he

Nee, wat ik wil zeggen, er wordt hier nu gerept over uitlokking door een meisje van 14......nogmaals van 14. Zo van zij zal er wel om gevraagd hebben.

Ok, dat kan, maar dan nog is het een meisje van 14. Hij had zich eerder al vergrepen aan een meisje van 13. Zij vroeg er ook zeker om.

Bij martijn reppen ze erover dat liefde met een nog jonger kind ook niet ondenkbaar is, want immers, ze vragen er vaak om. Het is liefde van 2 zijdes zeggen ze daar, of ze nu dan bij martijn 9 zijn, of 13....of 14. Daar doet het hun niet om. snap je.

Als je hier gaat zeggen ze is 14 en vroeg er om. Dat is hetzelfde als zeggen ze is 9 maar zij begon met aanstaltes te maken naar desbetreffende pedo.

bij martijn zouden ze helemaal happy zijn met sommige antwoorden hier, dat willen ze ook net juist hebben, dat mensen zo gaan denken. En dat op een gegeven moment de leeftijd van 18 naar 14 gaat, en dan naar 12 en dan naar........ Omdat die kinderen dan toch al aan seks denken.

zo nu ben ik klaar met de moraalridder uit te hangen, tis weer weekend bijna.

anonymous001
04-07-2008, 15:03
Zonder caps lock nog wel, toe maar, zonder caps lock kan een straat gevecht ook niet ontstaan he

Nee, wat ik wil zeggen, er wordt hier nu gerept over uitlokking door een meisje van 14......nogmaals van 14. Zo van zij zal er wel om gevraagd hebben.

Ok, dat kan, maar dan nog is het een meisje van 14. Hij had zich eerder al vergrepen aan een meisje van 13. Zij vroeg er ook zeker om.

Bij martijn reppen ze erover dat liefde met een nog jonger kind ook niet ondenkbaar is, want immers, ze vragen er vaak om. Het is liefde van 2 zijdes zeggen ze daar, of ze nu dan bij martijn 9 zijn, of 13....of 14. Daar doet het hun niet om. snap je.

Als je hier gaat zeggen ze is 14 en vroeg er om. Dat is hetzelfde als zeggen ze is 9 maar zij begon met aanstaltes te maken naar desbetreffende pedo.

bij martijn zouden ze helemaal happy zijn met sommige antwoorden hier, dat willen ze ook net juist hebben, dat mensen zo gaan denken. En dat op een gegeven moment de leeftijd van 18 naar 14 gaat, en dan naar 12 en dan naar........ Omdat die kinderen dan toch al aan seks denken.

zo nu ben ik klaar met de moraalridder uit te hangen, tis weer weekend bijna.

Hmm... Nou ja, vooruit dan maar.

Het maakt idd wel verschil als iemand het al een keer eerder heeft gedaan. Dan weet je wel dat het niet goed zit, zeg maar.

Ik ergerde me er gewoon aan dat in dit soort gevallen sommige mensen geen onderscheid meer weten te maken, en volgens mij is dat best wel gevaarlijk. Als elke misdaad (met kinderen, or whatever) even erg is, hebben we geen manier meer om nog de echte beesten te herkennen. Dat klinkt misschien theoretisch, maar het is volgens mij een echt gevaar. In de VS krijg je ook voor lichtere vergrijpen hele zware straffen, maar dat heeft Jeffrey Dahmer -om maar eens iemand te noemen- niet tegen gehouden.

Let op, niemand praat het goed wat deze gast heeft gedaan! Dat ga je nergens in deze thread terugvinden. Maar hij is geen Dutroux!

Anyways, prettig weekend. Heb zelf ook wel behoefte aan een relaxed terrasje, geloof ik.

Muay Thai Elite
07-07-2008, 00:00
http://www.evilbible.com/Rape.htm

Ja en nu? Lol @ de bijbel (een 2000-jaar oud sprookje) vergelijken met de huidige wet van een land...

De man van 14K
07-07-2008, 00:38
Fijn dat jullie geen wetten maken.. Jullie vinden waarschijnlijk dat iemand die een oud omaatje berooft en daarbij haar pols breekt al een nekschot moet krijgen. Ondertussen wel lopen janken als je een boete krijgt voor te hard rijden of wildplassen. Als je voor belachelijk hoge straffen bent, wees dan ook een vent als je 60 euro moet aftikken omdat je geen voorlicht voerde.

Doodstraf is barbaars? mwah hangt er vanaf enige waar je mee zit is een statistisch gegeven genaamd het prisoners dillema:

.....................Ik zwijg.....Ik beken
Hij zwijgt...... Geldboete...Vrij
Hij bekent .....Tien jaar.....Vijf jaar

Het prisoner's dilemma gaat enigszins uit van het (onjuiste) principe dat een onschuldige nimmer schuld zal bekennen, dus dat een bekentenis overtuigend bewijs is. Om dat te voorkomen zal het nodig zijn dat een verdachte, als hij bekent, ook duidelijke feiten aandraagt zoals daderkennis.

via een omweg is dit te vergelijken met een Alfa en Beta risico wat betekend dat, dat het rechtsysteem niet feilloos is (wat we natuurlijk weten) en er altijd een kans is dat iemand onterecht op de stoel belandt.
De vraag is dan natuurlijk of je dat accepteerd; de kans dat je een onschuldige man frituurt.
Aan de andere kant is het ook niet relaxt opgesloten te worden voor de rest van je leven als je iets niet gedaan heb.

En zo lang ze niet in je ader spuiten en dus niet een half uur hoeft te leiden voor je dood gaat met de penalty is het natuurlijk ook niet zo rampzalig..

Muay Thai Elite
07-07-2008, 01:23
Lol@die kankerwazige post van Rosso hierboven... Anyway, volgens mij pleit je in die post in mijn voordeel: de kans dat een onschuldige de doodstraf krijgt is natuurlijk bij 1 op 100 al te groot om hem in te voeren.

De man van 14K
07-07-2008, 09:12
Kijk en daar gaat het om; de info disteleren uit gegevens waar je geen bal van snapt. Anyway: correct ik ben het met je eens.

Muay Thai Elite
07-07-2008, 11:43
Damn Rosso, je kickt soms nog meer ass dan ik. Ik kan je helaas al een tijd geen reps meer geven. Verwacht ze binnenkort wel.