PDA

View Full Version : Beboete fietser slaat tv-duo



PigDog
30-06-2008, 11:16
"zo 29 jun 2008, 19:41
Beboete fietser slaat tv-duo

- Een 27-jarige Nijmegenaar heeft zaterdag in het centrum van zijn stad een cameraman en een regisseur in het gezicht geslagen. De twee maakten voor een televisieprogramma opnames van een bekeuring, die de Nijmegenaar kreeg omdat hij fietste in voetgangersgebied.
De televisieploeg volgde een medewerker van het bureau Toezicht, aldus de politie zondag. Die betrapte de Nijmegenaar op fietsen in verboden gebied. Hoewel de fietser meermalen duidelijk maakte dat hij niet gefilmd wilde worden, ging de cameraman toch door. Daarop haalde fietser uit. Zowel de tv-ploeg als de fietser hebben aangifte gedaan. "
Bron: Telegraaf

Eindelijk iemand die gepast reageert op die crapjournalisten die over de rug van andermans misere tv maken.
Wat nederlanders ook bezielt zich te verkneukelen door naar andermans (rij)gedrag te kijken. Het calvinistische vingertje zit er nog heel diep in. (waarin?)
Ik haat die kutseries zoals wegmisbruikers, de deurwaarder, wielklem en co, en weet ik wat voor riooljournalistiek nog meer.

Maar ja, ik zal het wel weer verkeerd zien.......:cool2:

chief108
30-06-2008, 11:51
Ik haat die kutseries zoals wegmisbruikers, de deurwaarder, wielklem en co, en weet ik wat voor riooljournalistiek nog meer.

x2

Paganstars
30-06-2008, 11:54
:stupid:

anonymous001
30-06-2008, 12:08
Reps...

Die droplullen denken dat ze maar overal hun camera in mogen steken ...

(...waarin?)

Angelco
30-06-2008, 12:22
Eindelijk iemand die gepast reageert op die crapjournalisten die over de rug van andermans misere tv maken.

+1 ... spijtig dat die gast beboet zal worden voor opzettelijke slagen en verwondingen

Karel
30-06-2008, 18:32
idd, levert ook vast een geweldig programma op, fietsers in voetgangerszones :wacko:

tja, misschien nu wel dan, dat is weer het probleem als je dan zoiets doet, weet je zeker dat ze je blijven filmen, en anders is er vast wel een voorbijganger die niet te lui is om het over te nemen...

PigDog
30-06-2008, 20:10
De incidentele keren dat ik keek (als ik bij iemand op bezoek was, die het op had staan) werd ik geëmotioneerd, zeg maar, zoals die kerel die met zijn motor op een eenzame 100-weg 200 reed, geen verkeer in de buurt, niemand in gevaar (hoogstens hijzelf) en dan met zo'n kutwagentje er ver achter blijven rijden, en als hij het gas eens lekker heeft opengetrokken, en weer tot bedaren is gekomen, hem dan aan te houden en de motor in te leveren. Die gozer zijn zuurverdiende centen en zijn hobby kwijt, omdat twee snotjongens met een hongerloontje zonodig boetes moeten scoren.
Of zo'n Spee, die met droge ogen staat te vertellen op national tv, dat men niet beboet op "vijf kilometers te hard", terwijl ik wekelijks van die verkapte bedelaarsbrieven krijg, of ik 20 euro wil schuiven omdat na aftrek van de marge ik 4 kilometer te hard reed.
Terwijl 5 minuten, 4 kilometer te hard toch ook 20 euro aan benzineaccijns oplevert aan de staat.
Dat dit gebeurd is al een teken van verval, maar om het eens lekker te filmen en je er dan oud-hollands bij zitten te verkneukelen, dat is een gotspe.

De man van 14K
30-06-2008, 20:29
correct ik ga een flitspaal in de fik zetten..

ashi76
30-06-2008, 22:43
Sorry, maar dat kutaccent kan ik niet langer dan 10 seconden aanhoren.