PDA

View Full Version : Hari weigerd Saki



Pages : 1 [2]

chief108
10-07-2008, 20:22
op naar de 60 pagina's!!!!

De man van 14K
10-07-2008, 20:23
Wie informeerd Bas en Martin straks kunnen ze het topic niet meer vinden en bloed het dood (zoals meestal gebeurt met topics die verplaatst worden ( aangezien het vechtsport gerelateerd was, was dat imo nog niet nodig geweest ))

mama
10-07-2008, 20:28
Verplaatst naar off-topic.
Have fun ;)
goh nu al? :ehhh:

Biiyen
10-07-2008, 20:54
Het is mij echt een volslagen raadsel dat een ei als Bas Boon zo succesvol kan zijn. Dat is de grootste grap ooit. Dat moet alle mafkezen wereldwijd hoop geven, dat kan niet anders.

The Twilight zone

PigDog
10-07-2008, 20:56
Hahaha, kostelijk dit. Martin, die al zijn 95 posts aan GG heeft besteed, een gelegenheids-dappere Blacklabel, die speciaal voor dit topic lid is geworden en toch geen vriend is van Martin, en Gieloe, die ik wel eens positiever heb zien posten. Aan de andere kant hebben we Bas, Micha en Jarno, de laatsten niet zo aanwezig, maar ze steunen wel. Voordat we met tac-team gaan beginnen, zal ik de mindere geduldige lezer even vertellen waar het om gaat. Martin, die alle vechters van GG geweldig vind, maar niet zo goed als Sem (zijn woorden) maakt zich zorgen over het wel en wee van GG en in het bijzonder BB.
Sem draagt het team, en de andere zwaargewichten zijn geen K-1 kampioenen. U als lezer zou zeggen: Nou en?
Als Peter ermee kapt zal Team Aerts ook geen K-1 materiaal meer hebben, of Slowinski bij Hoost.
Maar Martin is toch zeer bezorgd. Zelfs zo bezorgd dat hij Bas persoonlijk de wacht aanzegt. Die op zijn beurt weer zegt -en daar heeft hij ook een punt- dat Martin niet zoveel moet MF-en en beter op de onderbroeken van oudere dames in de Bijenkorf moet letten. Als ze al een bijenkorf hebben in het wijdse doch simpele oosten des lands. Ik besef dat ik hiermee moet uitkijken want Youp heeft al een akkefietje met Hemaworsten gehad, dusse......

Toen ik stopte met deze grappige, doch ernstig bedoelde discussie, is het sindsdien ook niet meer over het hoofdonderwerp gegaan. Da's op zich jammer want een kleine vaste kern zou graag willen weten waarom SR het aanbod heeft geweigerd. Niet voor de sensatie, maar uit sportieve belangstelling. De eerder genoemde reden dat Saki nog niet aan Hari toe is, is een drogreden, want waarom wel tegen een onbekende kroaat, die je vrijwel zeker gaat winnen, en niet tegen een bekende coming man, die (als hij er nog niet aan toe zou zijn) ook zeker gaat winnen. Blijft over dat er al een traject is uitgestippeld en er al afspraken zijn gemaakt, OF dat Badr (of zijn management)gewoon echt niet zoveel trek heeft tegen Saki.

Nou ja, dit alles heeft helemaal niks meer met het topic te maken, we schakelen nu terug naar de sprookjeswedstrijd van Bas en Martin.

Uw snelle samenvatter: Pigdog, of Pigdrol, zoals een geestelijke dwerg me eens noemde.......

De man van 14K
10-07-2008, 21:04
Pigdog, of Pigdrol, zoals een geestelijke dwerg me eens noemde.......


dat steekt he ;)

maarre Martin hoe kom jij eigenlijk bij je fetish jegens BB & the Funky bunch? Hebben ze je lastig gevallen of heb je ruzie gehad met een GGlid? vertel vertel..

Blacklabel
10-07-2008, 21:20
Het is mij echt een volslagen raadsel dat een ei als Bas Boon zo succesvol kan zijn. Dat is de grootste grap ooit. Dat moet alle mafkezen wereldwijd hoop geven, dat kan niet anders.

The Twilight zone



:lol:

Blacklabel
10-07-2008, 21:24
Hahaha, kostelijk dit. Martin, die al zijn 95 posts aan GG heeft besteed, een gelegenheids-dappere Blacklabel, die speciaal voor dit topic lid is geworden en toch geen vriend is van Martin, en Gieloe, die ik wel eens positiever heb zien posten. Aan de andere kant hebben we Bas, Micha en Jarno, de laatsten niet zo aanwezig, maar ze steunen wel. Voordat we met tac-team gaan beginnen, zal ik de mindere geduldige lezer even vertellen waar het om gaat. Martin, die alle vechters van GG geweldig vind, maar niet zo goed als Sem (zijn woorden) maakt zich zorgen over het wel en wee van GG en in het bijzonder BB.
Sem draagt het team, en de andere zwaargewichten zijn geen K-1 kampioenen. U als lezer zou zeggen: Nou en?
Als Peter ermee kapt zal Team Aerts ook geen K-1 materiaal meer hebben, of Slowinski bij Hoost.
Maar Martin is toch zeer bezorgd. Zelfs zo bezorgd dat hij Bas persoonlijk de wacht aanzegt. Die op zijn beurt weer zegt -en daar heeft hij ook een punt- dat Martin niet zoveel moet MF-en en beter op de onderbroeken van oudere dames in de Bijenkorf moet letten. Als ze al een bijenkorf hebben in het wijdse doch simpele oosten des lands. Ik besef dat ik hiermee moet uitkijken want Youp heeft al een akkefietje met Hemaworsten gehad, dusse......

Toen ik stopte met deze grappige, doch ernstig bedoelde discussie, is het sindsdien ook niet meer over het hoofdonderwerp gegaan. Da's op zich jammer want een kleine vaste kern zou graag willen weten waarom SR het aanbod heeft geweigerd. Niet voor de sensatie, maar uit sportieve belangstelling. De eerder genoemde reden dat Saki nog niet aan Hari toe is, is een drogreden, want waarom wel tegen een onbekende kroaat, die je vrijwel zeker gaat winnen, en niet tegen een bekende coming man, die (als hij er nog niet aan toe zou zijn) ook zeker gaat winnen. Blijft over dat er al een traject is uitgestippeld en er al afspraken zijn gemaakt, OF dat Badr (of zijn management)gewoon echt niet zoveel trek heeft tegen Saki.

Nou ja, dit alles heeft helemaal niks meer met het topic te maken, we schakelen nu terug naar de sprookjeswedstrijd van Bas en Martin.

Uw snelle samenvatter: Pigdog, of Pigdrol, zoals een geestelijke dwerg me eens noemde.......


Als je toch mij in jouw betoog wilt betrekken doe dan jouw huiswerk goed knuppel.


Blacklabel Join Date: 06-11-2007

:pimp:




Betreft Saki en Badr heb je helemaal gelijk in... onbekende kroat wel maar Saki niet ... Saki kan met zijn turkse aanhang tussen het publiek wat hem een boost zal geven voor een verassing zorgen, en dat mag absoluut niet gebeuren. Stel je voor zeg

anoniem gg
10-07-2008, 21:49
Het is mij echt een volslagen raadsel dat een ei als Bas Boon zo succesvol kan zijn. Dat is de grootste grap ooit. Dat moet alle mafkezen wereldwijd hoop geven, dat kan niet anders.

The Twilight zone


Doorzettingsvermogen
blokhoofd
veel hersens
sexy
mooie blauw/groene ogen
4 talig
populair
humor
conditie
mooi kapsel
charmant
hoogbegaafd
romantisch
atletisch
producer
slim
........

dontmindme
10-07-2008, 21:53
ok, dan er is nog hoop.

BB kan dus net zo goed Buckler boy inhouden, om youp maar weer dr bij te halen

chief108
10-07-2008, 21:53
Dat moet alle mafkezen wereldwijd hoop geven, dat kan niet anders.

hell yeah....

heb weer eens geen cent in de staatsloterij, maar dit geeft de Mensch moed :lol:

Biiyen
10-07-2008, 22:00
Doorzettingsvermogen
blokhoofd
veel hersens
sexy
mooie blauw/groene ogen
4 talig
populair
humor
conditie
mooi kapsel
charmant
hoogbegaafd
romantisch
atletisch
producer
slim
........

Omdat je bij Semmy op de schouders mag zitten wil niet zeggen dat je hoogbegaafd bent.

PigDog
10-07-2008, 22:18
Turkse aanhang op Hawaii??

Over huiswerk gesproken.....

Fact: 18 posts, waarvan het merendeel in deze topic....

PigDog
10-07-2008, 22:20
dat steekt he ;)




Nee, het was grappig. Ik zie dat je weer Rosso heet by the way! :whistling:

De man van 14K
10-07-2008, 22:26
gelukkig wel.. Die Chief met zn grappen. Voor het zelfde geldt heet jij morgen anders.
Power corrupts, vraag maar aan Bas

micha
11-07-2008, 00:26
Doorzettingsvermogen
blokhoofd
veel hersens
sexy
mooie blauw/groene ogen
4 talig
populair
humor
conditie
mooi kapsel
charmant
hoogbegaafd
romantisch
atletisch
producer
slim
........


:thup::thup:

De man van 14K
11-07-2008, 01:01
:thup::thup:

heb je nou zijn linker én rechter bal tegelijk in je mond? :D

OXY
11-07-2008, 01:06
Doorzettingsvermogen
blokhoofd
veel hersens
sexy
mooie blauw/groene ogen
4 talig
populair
humor
conditie
mooi kapsel
charmant
hoogbegaafd
romantisch
atletisch
producer
slim
........


Ga nu toch bijna geloven dat de account Van Mr Boon gehackt is !!!!

anoniem gg
11-07-2008, 06:24
Ga nu toch bijna geloven dat de account Van Mr Boon gehackt is !!!!


Sorry was onweerstaanbaar en sensueel vergeten!

anoniem gg
11-07-2008, 06:26
Omdat je bij Semmy op de schouders mag zitten wil niet zeggen dat je hoogbegaafd bent.


Was al bij geboorte en hoogbegaafd betekend niet dat ik bij Semmy op de schouders moet zitten hoor!

micha
11-07-2008, 10:34
heb je nou zijn linker én rechter bal tegelijk in je mond? :D

dat is meer jou afdeling.

micha
11-07-2008, 10:36
@bas Rosso heeft een keer laten vallen dat hij zich voor 14000 euro anaal zou laten nemen.
Volgens mij kunnen we hier wel aan mee helpen toch?

anonymous001
11-07-2008, 10:43
@bas Rosso heeft een keer laten vallen dat hij zich voor 14000 euro anaal zou laten nemen.
Volgens mij kunnen we hier wel aan mee helpen toch?

:eek::eek::eek:

Wat gaan jullie doen?!

micha
11-07-2008, 10:59
:eek::eek::eek:

Wat gaan jullie doen?!

misschien wel interessant voor payperview

De man van 14K
11-07-2008, 11:01
Tussen de golden glory partijen door? ben benieuwd of mensen het verschil zien :lol:

Jochem
11-07-2008, 11:11
hahaha, auch.

MJOKKIE
11-07-2008, 11:17
Doorzettingsvermogen
blokhoofd
veel hersens
sexy
mooie blauw/groene ogen
4 talig
populair
humor
conditie
mooi kapsel
charmant
hoogbegaafd
romantisch
atletisch
producer
slim
........

Je doet jezelf tekort want je vergeet er nog een paar:

relativerend
nederig
bescheiden

chief108
11-07-2008, 11:22
and another thread entered the gayzone... :wink:

micha
11-07-2008, 12:07
and another thread entered the gayzone... :wink:

the Rossozone.......

Dragon Tail
11-07-2008, 13:40
Is dit vragen om reps?

Jochem!!! Hier zit er weer 1!

Haha, Socrates speelt de verrader en ik krijg van Jochem plots negreps.
Is iemand verraden dan ook niet vragen om negreps???






Reps krijg je van forumgebruikers wanneer zij jou reactie of post waarderen. Maar erom vragen wordt dus niet gewaardeerd en daar kan je dus negatieve reps voor krijgen.

MTE is een rare vogel met vage opmerkingen die door de forumleden gewaardeerd worden .. ik snap het niet :p

Chief!!! pagina 9 alweer
Socrates, MTE en jij hebben duidelijk het cynisme in mijn vraag om reps aan Chief niet begrepen. Ik had diverse mensen hoger ingeschat op dit forum.
Alleen Chief steekt er blijkbaar bovenuit.

Ondertussen is Garcia er ook achter gekomen, die krijgt van mij dus reps.

Maar valt me tegen dat de überrepper Jochem het cynisme niet heeft begrepen.

Dragon Tail
11-07-2008, 14:00
Jochem is van de reps-Gestapo en hem attenderen is net zoiets als de politie bellen wanneer er iets gaande is wat niet door de beugel kan ;)

Ja, maar hij geeft mij negreps voor iets wat ik niet gedaan heb.

'In geschreven woord' heb ik het gevraagd, terwijl het eigenlijk geen vraag was, maar een cynische opmerking.

Is die Jochem dan zo dom? Heeft hij de basisschool niet afgemaakt of zo? Ik heb tenminste nog een LTS-diploma (LTS Zwakstroom welteverstaan)

PigDog
11-07-2008, 14:03
Ja, maar hij geeft mij negreps voor iets wat ik niet gedaan heb.

'In geschreven woord' heb ik het gevraagd, terwijl het eigenlijk geen vraag was, maar een cynische opmerking.

Is die Jochem dan zo dom? Heeft hij de basisschool niet afgemaakt of zo? Ik heb tenminste nog een LTS-diploma (LTS Zwakstroom welteverstaan)

Als je zo doorgaat met zeuren krijg je er van mij ook een paar....
Draag het als een man...

De man van 14K
11-07-2008, 14:05
(LTS Zwakzinnig welteverstaan)

way to go corky

Dragon Tail
11-07-2008, 14:10
Als je zo doorgaat met zeuren krijg je er van mij ook een paar....
Draag het als een man...

Give it to me.

Dragon Tail
11-07-2008, 14:11
way to go corky

Suite yourselves.

Muay Thai Elite
11-07-2008, 14:17
Damn zeg.. Om dit gezever te voorkomen zijn er dus regels opgemaakt. Om reps bedelen is negreps. In deze wet staat niet: .. Behalve als het cynisch, grappig, komisch of sarcastisch bedoeld is. Ook staat er niet dat degene die aangeeft dat er om reps gebedeld wordt negreps krijgt. Rules are rules, Jochem en ik just uphold the law.

Dragon Tail
11-07-2008, 14:21
Damn zeg.. Om dit gezever te voorkomen zijn er dus regels opgemaakt. Om reps bedelen is negreps. In deze wet staat niet: .. Behalve als het cynisch, grappig, komisch of sarcastisch bedoeld is. Ook staat er niet dat degene die aangeeft dat er om reps gebedeld wordt negreps krijgt. Rules are rules, Jochem en ik just uphold the law.

Echte regels? Voor wat? REPS? Maf zeg.

Dus dat is serieuze business. Ik dacht dat dat die dingen voor de gein waren, althans ik zelf geef er niets om. Je mag die van mij wel verdelen onder de members.

Tjeee... serieus die gasten hier om niets.

De man van 14K
11-07-2008, 14:26
reps= serieus business.
daarbij had ik je om het leed te verzachten reps gegevens dus laat het lekker over je heen komen.

(niet letterlijk)

chief108
11-07-2008, 14:28
way to go corky
jongens...

gaan jullie ff lekker rustig samen een kopje koffie drinken...

http://img233.imageshack.us/img233/9314/7998036by5qi4.jpg

De man van 14K
11-07-2008, 14:29
Mag ik dan die linker zijn?

chief108
11-07-2008, 14:29
en om op meneer Boon terug te komen...

geef toe: die rechtse lijkt wel erg veel op hem....

http://img61.imageshack.us/img61/6827/mongolines1mlck3.jpg

Muay Thai Elite
11-07-2008, 14:37
Nou die kleur blauw komt zowieso niet in zijn haar voor..

chief108
11-07-2008, 14:42
was in zijn punktijd...

dat zie je toch???

chief108
11-07-2008, 14:43
ik vraag me alleen af of die ander nou dan Micha is....

OXY
11-07-2008, 16:02
en om op meneer Boon terug te komen...

geef toe: die rechtse lijkt wel erg veel op hem....




LOL

Garcia
11-07-2008, 17:38
Hmm.. Martin heeft dit topic uit het oog verloren zie ik :(

chief108
11-07-2008, 18:42
Blacklabel is ook gekapt blijkbaar

chief108
11-07-2008, 18:42
hoe gaan we nu die 60 pagina's halen garcia?

iets over kyokushin, kamakura en Bluming posten ofzo??? :brow:

anonymous001
11-07-2008, 19:17
hoe gaan we nu die 60 pagina's halen garcia?

iets over kyokushin, kamakura en Bluming posten ofzo??? :brow:

:rolleyes:

Nou dat moet je niet zeggen hoor, Bluming is kampioen oplichterij, kampioen in verzonnen verhalen vertellen en zijn navolgelingen zoals guest11 trappen er in en denken dat ze kyokushin leren maar helaas voor hun dat is niet zo bij kyokushin wordt niet vastgepakt dus is het absoluut geen kyokushin misschien is het een slap aftreksel van jiu jitsu.

Dus...

anoniem gg
11-07-2008, 21:09
en om op meneer Boon terug te komen...

geef toe: die rechtse lijkt wel erg veel op hem....

http://img61.imageshack.us/img61/6827/mongolines1mlck3.jpg

Hey Chief , heb je je familie album opengetrokken? Leuke fesst kiekjes.

Ja het zijn allemaal quiters!

De aanhouder ..........!

anoniem gg
11-07-2008, 21:11
Je doet jezelf tekort want je vergeet er nog een paar:

relativerend
nederig
bescheiden

Daar waren die puntjes voor, maar bedankt voor je scherpe observatie!

De man van 14K
11-07-2008, 22:54
No problem Bas,

PS; kan je met vertellen waar je je pakken koopt? die kapiteinsjas waar je mee op de foto's staat (in hollywood) is echt geweldig.

chief108
11-07-2008, 23:17
Ja het zijn allemaal quiters!

De aanhouder ..........!
daar heb je zowaar een punt gozert...

het eerste zinnige wat je zegt in deze hele thread :rolleyes:

al staan al die spelfouten niet bij een hoogbegaafd persoon hoor :whistling:

Muay Thai Elite
11-07-2008, 23:23
Ook niet bij een mongool..

anonymous001
12-07-2008, 00:14
daar heb je zowaar een punt gozert...

het eerste zinnige wat je zegt in deze hele thread :rolleyes:

al staan al die spelfouten niet bij een hoogbegaafd persoon hoor :whistling:

Nu niet weer opscheppen over je kinderen, he?;)

gieloe
12-07-2008, 00:44
who cares about fucking reps?
Mensen zoek een leven!

anonymous001
12-07-2008, 00:59
who cares about fucking reps?
Mensen zoek een leven!

Kut.

Ik klikte net op reps voor jou, maar ik weet serieus niet meer of het nou goed of fout was. In ieder geval: je hebt ze verdiend, jongen...

De man van 14K
12-07-2008, 01:06
who cares about fucking reps?
Mensen zoek een leven!


jij, wij waren al gemiereneukt.

Jochem
12-07-2008, 01:31
Haha, Socrates speelt de verrader en ik krijg van Jochem plots negreps.
Is iemand verraden dan ook niet vragen om negreps???





Ondertussen is Garcia er ook achter gekomen, die krijgt van mij dus reps.

Maar valt me tegen dat de überrepper Jochem het cynisme niet heeft begrepen.

Het is geweldig om mensen over de zeik te helpen met een stel groene en rooie balkjes. Het zijn toch verdomme niet eens airmiles, het zijn fictieve groene en rooie puntjes man. Wie snapte het nu niet?


en als antwoordt op je vraag ik HBO ondernemingsmanagement gedaan, en bedrijfswetenschappen aan de universiteit van tilburg ook succesvol afgerond.

De man van 14K
12-07-2008, 01:45
Heb je het doctoraal programma gedaan Jochem?

anoniem gg
12-07-2008, 08:20
daar heb je zowaar een punt gozert...

het eerste zinnige wat je zegt in deze hele thread :rolleyes:

al staan al die spelfouten niet bij een hoogbegaafd persoon hoor :whistling:

Ik woon al tien jaar niet meer in nederland, mijn Engels, Duits en Frans is beter
Ook type ik nogal snel en maak ik mij niet zo druk, zoals vele leraren op dit forum.

Voor iemand met een zwemdiploma en een rijbewijs, schrijf ik zo gek nog niet!

dontmindme
12-07-2008, 09:50
Ik woon al tien jaar niet meer in nederland, mijn Engels, Duits en Frans is beter
Ook type ik nogal snel en maak ik mij niet zo druk, zoals vele leraren op dit forum.

Voor iemand met een zwemdiploma en een rijbewijs, schrijf ik zo gek nog niet!


die waren inbegrepen bij een cursus happen voor beginners zeker ?:whistling:

Blacklabel
12-07-2008, 10:01
Ik woon al tien jaar niet meer in nederland, mijn Engels, Duits en Frans is beter
Ook type ik nogal snel en maak ik mij niet zo druk, zoals vele leraren op dit forum.

Voor iemand met een zwemdiploma en een rijbewijs, schrijf ik zo gek nog niet!



http://www.kerrolisaa.com/images/no_shit_sherlock.jpg

chief108
12-07-2008, 10:07
Nu niet weer opscheppen over je kinderen, he?;)



Voor iemand met een zwemdiploma en een rijbewijs, schrijf ik zo gek nog niet!
gaat er gewoon om dat ik het niet erg cool vind om jezelf hoofbegaafd te noemen
zoals Socri aantipte ben ik erg bekend met het verschijnsel
en zelf neem ik dat woord ook maar zelden tot nooit in de bek
en het zegt ook niets over je spelling hoor
mijn zoon's spelling sucks harder than a whore on payday
daar ligt gewoon zijn interesse niet
klaar

aan de andere kant heb ik wel bewonderingvoor gasten zoals dit:

en als antwoordt op je vraag ik HBO ondernemingsmanagement gedaan, en bedrijfswetenschappen aan de universiteit van tilburg ook succesvol afgerond.

je ziet dat hij niet echt bijster slim is
maar toch met een flinke dosis doorzettingsvermogen en met vallen en opstaan komt zo'n jochie er toch

ter vergelijking:
maar zo'n 14% van alle hoogbegaafden haalt een diploma op HBO niveau of hoger

anoniem gg
12-07-2008, 10:26
gaat er gewoon om dat ik het niet erg cool vind om jezelf hoofbegaafd te noemen
zoals Socri aantipte ben ik erg bekend met het verschijnsel
en zelf neem ik dat woord ook maar zelden tot nooit in de bek
en het zegt ook niets over je spelling hoor
mijn zoon's spelling sucks harder than a whore on payday
daar ligt gewoon zijn interesse niet
klaar

aan de andere kant heb ik wel bewonderingvoor gasten zoals dit:


je ziet dat hij niet echt bijster slim is
maar toch met een flinke dosis doorzettingsvermogen en met vallen en opstaan komt zo'n jochie er toch

ter vergelijking:

Ik antwoord alleen maar op een vraag van een forum bezoeker?

Originally Posted by Biiyen
Het is mij echt een volslagen raadsel dat een ei als Bas Boon zo succesvol kan zijn. Dat is de grootste grap ooit. Dat moet alle mafkezen wereldwijd hoop geven, dat kan niet anders.

maar zo'n 14% van alle hoogbegaafden haalt een diploma op HBO niveau of hoger

Ik ben onweerstaanbaar vergeten, sorry!

En dat jij het niet cool vindt, tja, swallow and take it over you lungs!

Blacklabel
12-07-2008, 10:28
Ik ben onweerstaanbaar vergeten, sorry!

En dat jij het niet cool vindt, tja, swallow and take it over you lungs!



Jouw Engelse taal is ook zwaar kut ... Heb je nog steeds een jetlag ?

chief108
12-07-2008, 10:34
die posts van Boon doen me denken aan een ouwe strip van de Donald Duck
waarin Oom Dagobert deuren had laten bouwen met enorm brede bovenkanten om de opgeblazen ego's van z'n buren door te laten :p

anoniem gg
12-07-2008, 10:35
Jouw Engelse taal is ook zwaar kut ... Heb je nog steeds een jetlag ?

My English is perfect, I am perfect and I love cunt
I love flying
I love life

I am a peaceful loving person

Make love not war!

anoniem gg
12-07-2008, 10:37
die posts van Boon doen me denken aan een ouwe strip van de Donald Duck
waarin Oom Dagobert deuren had laten bouwen met enorm brede bovenkanten om de opgeblazen ego's van z'n buren door te laten :p

Dagobert rules!

dontmindme
12-07-2008, 10:39
geef je meteen je niveau aan, voor iemand die zoveel heeft bereikt in zn leven ben je ongeloofelijk kortzichtig
ik heb spijt dat ik me er mee heb bemoeit

anoniem gg
12-07-2008, 11:00
geef je meteen je niveau aan, voor iemand die zoveel heeft bereikt in zn leven ben je ongeloofelijk kortzichtig
ik heb spijt dat ik me er mee heb bemoeit

Je moet je er ook niet mee bemoeien als je niet tegen kritiek kunt.

Als je bemoeit met een t schrijft heb je zomaar kans dat het talenwonder van Black Label een stempel op je hoofd duwt met hoofdbegaafd of jetleg!

Ik heb nog niet bereikt wat ik wil (daarover binnenkort meer), maar ik ben vereerd dat jij vindt dat ik al zoveel heb bereikt!

dontmindme
12-07-2008, 11:05
Hij bemoeit zich er weer eens mee. zich ~ met: zich bekommeren om iemand. ... Teruggeplaatst van "http://nl.wiktionary.org/wiki/bemoeien" ...
nl.wiktionary.org/wiki/bemoeien - 21k - In cache (http://64.233.183.104/search?q=cache:OrN-Eo7LdUYJ:nl.wiktionary.org/wiki/bemoeien+bemoeit&hl=nl&ct=clnk&cd=1&gl=nl) - Gelijkwaardige pagina's (http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL284&q=related:nl.wiktionary.org/wiki/bemoeien)

alleen om je op je plaats te zetten

anoniem gg
12-07-2008, 11:11
Hij bemoeit zich er weer eens mee. zich ~ met: zich bekommeren om iemand. ... Teruggeplaatst van "http://nl.wiktionary.org/wiki/bemoeien" ...
nl.wiktionary.org/wiki/bemoeien - 21k - In cache (http://64.233.183.104/search?q=cache:OrN-Eo7LdUYJ:nl.wiktionary.org/wiki/bemoeien+bemoeit&hl=nl&ct=clnk&cd=1&gl=nl) - Gelijkwaardige pagina's (http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL284&q=related:nl.wiktionary.org/wiki/bemoeien)

alleen om je op je plaats te zetten

Ik schreeft toch ook black label en niet ik!

Plaats af!

anonymous001
12-07-2008, 11:12
Hij bemoeit zich er weer eens mee. zich ~ met: zich bekommeren om iemand. ... Teruggeplaatst van "http://nl.wiktionary.org/wiki/bemoeien" ...
nl.wiktionary.org/wiki/bemoeien - 21k - In cache (http://64.233.183.104/search?q=cache:OrN-Eo7LdUYJ:nl.wiktionary.org/wiki/bemoeien+bemoeit&hl=nl&ct=clnk&cd=1&gl=nl) - Gelijkwaardige pagina's (http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL284&q=related:nl.wiktionary.org/wiki/bemoeien)

alleen om je op je plaats te zetten

Nee, sorry. Je gebruikte het als voltooid deelwoord, dus ik ben bang dat onze hoogbegaafde gelijk heeft...:(

dontmindme
12-07-2008, 11:17
ben ook een retard, ook al win ik maakt het nog geen reet uit

anoniem gg
12-07-2008, 11:22
ben ook een retard, ook al win ik maakt het nog geen reet uit

Heb je iets gewonnen?

gefeliciteerd!

Jochem
12-07-2008, 11:36
gaat er gewoon om dat ik het niet erg cool vind om jezelf hoofbegaafd te noemen
zoals Socri aantipte ben ik erg bekend met het verschijnsel
en zelf neem ik dat woord ook maar zelden tot nooit in de bek
en het zegt ook niets over je spelling hoor
mijn zoon's spelling sucks harder than a whore on payday
daar ligt gewoon zijn interesse niet
klaar

aan de andere kant heb ik wel bewonderingvoor gasten zoals dit:


je ziet dat hij niet echt bijster slim is
maar toch met een flinke dosis doorzettingsvermogen en met vallen en opstaan komt zo'n jochie er toch

ter vergelijking:
maar zo'n 14% van alle hoogbegaafden haalt een diploma op HBO niveau of hoger

haha, thx chief... reps due.

anoniem gg
12-07-2008, 11:44
haha, thx chief... reps due.

Dan snap je nu gelijk ook waarom ik een zwemdiploma en een rijbewijs heb.

Garcia
12-07-2008, 11:57
"zucht" :bash:

Biiyen
12-07-2008, 12:30
Dan snap je nu gelijk ook waarom ik een zwemdiploma en een rijbewijs heb.

Omdat je anders niet zou kunnen zwemmen als je met je auto in de sloot kiept

anoniem gg
12-07-2008, 12:35
Omdat je anders niet zou kunnen zwemmen als je met je auto in de sloot kiept


Goed zo, Biiyen, zeer scherp opgemerkt

Biiyen
12-07-2008, 12:43
Goed zo, Biiyen, zeer scherp opgemerkt

Uiteraard, ik ben hoobegaafd. Waar andere een lamp zien daar zie ik licht.

anoniem gg
12-07-2008, 12:46
Uiteraard, ik ben hoobegaafd. Waar andere een lamp zien daar zie ik licht.


Dat mag je niet over jezelf zeggen anders krijg je met black label last en andere forum warriors, ik vindt het wel ok hoor, welcome to tha club!
Wel blij dat je het licht ziet!

Biiyen
12-07-2008, 12:52
Ik heb een clubje opgericht voor ons slag volk, mensen met een IQ'tje meer, maar met chromosoompje minder.

www.MixFight.nl - Hoogbegaafdhijd (http://www.mixfight.nl/forum/group.php?groupid=5)

anoniem gg
12-07-2008, 15:16
Ik heb een clubje opgericht voor ons slag volk, mensen met een IQ'tje meer, maar met chromosoompje minder.

www.MixFight.nl - Hoogbegaafdhijd (http://www.mixfight.nl/forum/group.php?groupid=5)

Ahum, wat ben jij dan voor slag volk? Hoeveel chromosoompjes mis jij dan?

dontmindme
12-07-2008, 15:23
hoeveel hij tekort heeft kan ik je niet vertellen, maar t lijkt erop dat jij 1 teveel hebt

chief108
12-07-2008, 15:25
hoeveel hij tekort heeft kan ik je niet vertellen, maar t lijkt erop dat jij 1 teveel hebt
:stupid:

anoniem gg
12-07-2008, 15:47
:stupid:

Dat zou mijn sensuele uitstraling verklaren

Biiyen
12-07-2008, 16:06
Ahum, wat ben jij dan voor slag volk? Hoeveel chromosoompjes mis jij dan?

Wel scherp blijven Bas.... Het hoogbegaafde slag, ik dacht even dat we op 1 lijn zaten qua intelligentie, maar helaas.

anoniem gg
12-07-2008, 16:51
Wel scherp blijven Bas.... Het hoogbegaafde slag, ik dacht even dat we op 1 lijn zaten qua intelligentie, maar helaas.

juist ja

anoniem gg
13-07-2008, 08:55
die foto in dat foute kapiteinspak met dat golden glory logo erboven! geweldig!!

Wil je een keer een handtekening Rosso?

heb je mijn myspace en hyves pagina gevonden voor die foto, of heb je die foto van hollywood celebrities? Gek he als je daar bij staat?

chief108
13-07-2008, 09:50
die heb je zelf gepost bas :p

anoniem gg
13-07-2008, 12:41
die heb je zelf gepost bas :p

oeps sttttttttttttttttttttttttttt

Ik deed dat voor martin en Black Label

Die zitten nu op hollywood newswire , pr photo's naar die foto's te zoeken

Muay Thai Elite
13-07-2008, 12:50
Bas heb je ook wel s last van acute impotentie?

anoniem gg
13-07-2008, 13:13
Bas heb je ook wel s last van acute impotentie?

Heb je interesse dan? En ben je bang dat het mij soms niet lukt?

Ik denk dat je dit soort reacties natuurlijk vaker krijgt als je bekender wordt!

Ut apparaaat werkt prima

Muay Thai Elite
13-07-2008, 13:14
Ah okee, want ik was aan t trekken en toen las ik deze thread en daar was geen blauwe pil tegen opgewassen.. Kun je dat verklaren?

anoniem gg
13-07-2008, 13:23
Ah okee, want ik was aan t trekken en toen las ik deze thread en daar was geen blauwe pil tegen opgewassen.. Kun je dat verklaren?

Zou kunnen dat je van die sportlichamen van Badr en Saki, geil wordt?

Ik zeg ook maar wat, ben niet echt een doktor of zo!

Muay Thai Elite
13-07-2008, 13:25
Nou, meneer 'begrijpend lezen' ik bedoel juist dat ik hier een acute slappe haring van krijg. Ken jij niet nog wat bitches met msn? Drop ze ff in een pm.

PigDog
13-07-2008, 16:31
Nou, meneer 'begrijpend lezen' ik bedoel juist dat ik hier een acute slappe haring van krijg.

Moet je 'm effe pekelen in de dungeon....

dontmindme
14-07-2008, 10:58
hari weigerde saki?



een doner kebab

Garcia
14-07-2008, 11:05
Het niveau is nog nooit zo laag geweest dankzij bepaalde mensen, keep it up Chief en ik hopen dat we de 60 pagina's gaan halen.

dontmindme
14-07-2008, 11:09
mijn steun hebben jullie

chief108
14-07-2008, 11:37
we zijn op een kwart

dontmindme
14-07-2008, 11:38
wat kan hari saki nog meer hebben geweigerd?

chief108
14-07-2008, 11:44
wat kan hari saki nog meer hebben geweigerd?

z'n pincode?

chief108
14-07-2008, 11:44
de sleutels van z'n auto?

anonymous001
14-07-2008, 11:49
Toestemming om z'n vriendin te doen?

chief108
14-07-2008, 11:51
mee te doen met de buurt BBQ?

Muay Thai Elite
14-07-2008, 21:35
Zijn hand ?

Wheelie
14-07-2008, 22:09
Zijn zusje ...

Guillermo
15-07-2008, 04:26
Zijn v.i.p pas van de parenclub.

Garcia
15-07-2008, 08:40
Zijn echte vrienden de Hells Angels??

chief108
15-07-2008, 08:45
z'n bitje?

chief108
15-07-2008, 08:46
of tok?

Garcia
15-07-2008, 08:48
Z'n masseur?

Slome
15-07-2008, 08:51
z'n http://tbn0.google.com/images?q=tbn:_3cueNSE7TnpsM:http://www.reclamearsenaal.nl/uploads/media/wallpapers_prodent.jpg SMILE

chief108
15-07-2008, 08:59
het geheim is allang onthult in een andere thread...

chief108
15-07-2008, 09:00
Iets te hoog! - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=83567)

vanaf post 18

Garcia
15-07-2008, 09:15
Pokemon dus .... teleurstellend.