PDA

View Full Version : elleboogbreuk



MilfhunterMMA
09-07-2008, 10:50
ik heb mn elleboog gebroken, eergister geopereerd en er zijn wat pennen en ijzerdraad in gedouwd. heeft iemand hetzelfde gehad en complicaties gehad erna tijdens trainen (met stoten, trappen opvangen e.d.)? afhankelijk van hoe het voelt wil ik over 6 weken weer gaan trainen. het was verder wel een nette breuk.

chief108
09-07-2008, 11:07
yikes...

happy healing bro

wat voor rare actie had je gedaan om dat voor elkaar te krijgen?

>>heb je thread ff verplaatst... leek me niet echt een weddenschap ofzo :rolleyes: <<

Tony
09-07-2008, 11:35
Beterschap jongen... Hoop dat je er snel bovenop bent in elk geval!

MilfhunterMMA
09-07-2008, 12:45
dank jullie wel. ik probeerde een maat van me een trap onder zn hol te verkopen maar ik gleed uit. twee dagen daarna toch maar ff naar de dok. eigen schuld dikke bult dus. nu kan ik wel lkkr de hele dag op mf zitten


>>heb je thread ff verplaatst... leek me niet echt een weddenschap ofzo :rolleyes: <<

:blush:

anonymous001
09-07-2008, 13:08
:lol:

Had er effe een stoer verhaal bij verzonnen!

Beterschap... Lijkt me niet niks...

Fr3ddy
09-07-2008, 13:45
Ouch! Succes ermee..

chief108
09-07-2008, 14:01
Had er effe een stoer verhaal bij verzonnen!

:lol:

___RZA___
09-07-2008, 14:10
ik heb mn elleboog gebroken, eergister geopereerd en er zijn wat pennen en ijzerdraad in gedouwd. heeft iemand hetzelfde gehad en complicaties gehad erna tijdens trainen (met stoten, trappen opvangen e.d.)? afhankelijk van hoe het voelt wil ik over 6 weken weer gaan trainen. het was verder wel een nette breuk.

Zelf een jaar of 7 geleden mijn elleboog gebroken, de knobbel aan de binnenzijde van mijn elleboog was afgebroken. Operatie gehad, twee pennen er in, 6 weken gips. Op zich nog een tijdje last gehad van bewegingsbeperking als gevolg van het gips. Verder geen restverschijnselen overgehouden wat je toch wel vaker hoort bij elleboogbreuken. Sterkte iig.

Jel
09-07-2008, 16:32
Nou ik zou ieder geval rustig aan gaan doen met trainen dalijk, het lijkt me niet prettig om weer uit te glijden of er een trap tegen te krijgen terwijl het nog een zwakke plek is.
Ik zou binnenkort, als het minder pijnlijk is, beginnen met strek en draai-oefeningen thuis te doen zodat dalijk de elleboog weer helemaal goed kan bewegen als de pinnen eruit worden getrokken. Verder zal je wel de eerste maanden wel last hebben met snel en hard stoten, en kan je er gewoon weinig kracht mee zetten. Maar als het een mooie breuk is zal het wel helemaal goed komen met wat geduld.

jiggy
09-07-2008, 16:49
hey sterkte man! rustig aan doen hoor en idd veel buig en strek oefeningen gaan doen is echt heel belangrijk. zit nu zelf ook al 6 week thuis met gebroken knieschijf door trainen. waar train jij in grunn??

gr marcel

MilfhunterMMA
09-07-2008, 19:33
loasana gym (in september begonnen)en dsa, de laatste tijd wat minder ivm tentamendrukte. jij ook sterkte

jiggy
09-07-2008, 19:50
loasana gym (in september begonnen)en dsa, de laatste tijd wat minder ivm tentamendrukte. jij ook sterkteoow loasana:thup: zit zelf choy-bo. jah dankje

mama
10-07-2008, 00:21
sterkte met jullie blessures. Klinkt allemaal redelijk verrot.

HUNTER
10-07-2008, 00:21
ik heb mn elleboog niet gebroken maar wel 2x mijn arm flink over overstrekt (in de periode dat ik nog in armklemmen kwam :s), waardoor er door veel te snel weer trainen enorm veel irritatie is ontstaan aan het olecranon (uiterste puntje van je ellepijp), welke meestal breekt bij een elleboogbreuk. Vooral met stoten en extreme extenties heb ik er jaren lang last van gehad en nog steeds kan ik mijn elleboog niet helemaal meer strekken.

Neem dus voldoende rust, laat alles weer top genezen voor je het enorm gaat belasten. Je olecramon is een relatief klein botstuk dat veel te verduren krijgt

succes er mee

Eric P
24-07-2008, 20:37
Ik heb ook hetzelfde gehad in December, ijzeren pennen en draden erin die ze er na een maand ofzo weer uithaalden. Heb er uiteindelijk 4 maanden niet door kunnen trainen.
Maar je moet gewoon elke avond/ochtend strek en buigoefeningen doen en dan zul je zien dat je steeds een stukje verder komt. Ga eventueel langs de fysio als het nodig is. Ik kan mn arm niet helemaal meer strekken maar heb er niet heel heel erg veel last van, je reach van je stoot is alleen wat korter.

Succes ermee

wrestler_nl
24-07-2008, 20:40
Beterschap jongen... Hoop dat je er snel bovenop bent in elk geval!


x2

MilfhunterMMA
24-07-2008, 22:13
Ik heb ook hetzelfde gehad in December, ijzeren pennen en draden erin die ze er na een maand ofzo weer uithaalden. Heb er uiteindelijk 4 maanden niet door kunnen trainen.
Maar je moet gewoon elke avond/ochtend strek en buigoefeningen doen en dan zul je zien dat je steeds een stukje verder komt. Ga eventueel langs de fysio als het nodig is. Ik kan mn arm niet helemaal meer strekken maar heb er niet heel heel erg veel last van, je reach van je stoot is alleen wat korter.

Succes ermee

4 maanden?! dat zou heel zuur zijn.

Eric P
25-07-2008, 19:42
4 maanden?! dat zou heel zuur zijn.
Ja het verschilt natuurlijk per persoon, die pinnen zaten er ongeveer een maand in. Het revalideren duurde wel effetjes, voor ik hem goed en soepel kon strekken. De fysio heeft wel geholpen bij mij.