PDA

View Full Version : Wie gaat morgen naar Dance Valley ?



Hendy
11-07-2008, 13:31
De vorige dance valley topic is meer een awakenings topic geworden..;)

Bij deze !! wie o wie gaat er morgen ?
Lijkt me leuk om een gezamelijk drankje te doen :coolio:

Chico
11-07-2008, 13:32
Ik ben er morgen :D

De man van 14K
11-07-2008, 14:27
nog een topic hierover?
ik ga niet. hou op




veel plezier










homo's

Tsuki
11-07-2008, 15:16
nog een topic hierover?
ik ga niet. hou op




veel plezier










homo's

reps ouwe anaalridder

Hendy
11-07-2008, 15:29
meeting om 16:00 links naast de madhouse stage ?
ik zal een bekende nederlander meenemen ;) (als ze tenminste tussen die ordinaire vechtsporters wil staan) ;)

hendy
khanom thom
chico

Eelco
11-07-2008, 15:30
heb nog twee kaarten in de aanbieding...

Muay Thai Elite
11-07-2008, 15:50
Plensvalley..

Fr3ddy
11-07-2008, 16:40
Ik ga niet.. wilde wel maar heb de weerberichten afgewacht.. als het 'echt' mooi weer was geworden was ik wel gegaan! Have fun morgen!

Hendy
11-07-2008, 20:12
top ! zie jullie morgen :cool2:

De man van 14K
11-07-2008, 22:55
verdomme klootzakken! ga ik niet gaan ze nog meeten ook, verdomme 3 kilometer naast mn huis!
Hufters

nou ja.. have a good one dan maar

De man van 14K
12-07-2008, 07:11
Hierbij een live verslag van uit de woonkam(p)er met zich op de looproute naar het Dancevalley terrein! De gordijntjes gaan open en wat blijkt; het hoost.. het regen pijenstelen, het komt met bakken uit de lucht. De klinkers waarover de auto's rijden dansen op en neer in de natte onderlaag en er komt gewoon per keer 10 cm water uit..
Veel plezier jongens, vergeet je plu niet en niet naafloop denken dat je gewoon door de Velsertunnel naar huis kan lopen zoals een paar jaar geleden, want dan staat de rest van het verkeer ook vast.

Hendy
12-07-2008, 08:41
Hierbij een live verslag van uit de woonkam(p)er met zich op de looproute naar het Dancevalley terrein! De gordijntjes gaan open en wat blijkt; het hoost.. het regen pijenstelen, het komt met bakken uit de lucht. De klinkers waarover de auto's rijden dansen op en neer in de natte onderlaag en er komt gewoon per keer 10 cm water uit..
Veel plezier jongens, vergeet je plu niet en niet naafloop denken dat je gewoon door de Velsertunnel naar huis kan lopen zoals een paar jaar geleden, want dan staat de rest van het verkeer ook vast. je brengt me al helemaal in de stemming ;)

RisingSun
12-07-2008, 10:29
Haha mijn huisgenoot vertrekt nu en heb hem nog ff dit bericht laten lezen :D
Toch baal ik wel dat ik niet mee kan :(
Eigenlijk heb ik het alleen maar laten lezen vanuit jaloezie ;)

Garcia
12-07-2008, 11:01
Ben blij dat ik niet ga alhoewel het altijd een top feest is.
Maar modderstampen heb ik geen zin in :)

Veel plezier voor iedereen die nu daar naartoe is.

MB667
12-07-2008, 12:24
veel plezier daar mensen.

nog 1 maand en 6 dagen: Decibel. damned wat heb ik er zin in. stampen stampen stampen. ik ga ook achter 2 weken naar tommorowland op de zaterdag maar dat zie ik niet als een feest want er wordt alleen boutmuziek gedraaid ( a la dance valley ;) )

lunatic
12-07-2008, 12:48
Vanavond Black ;)

MB667
12-07-2008, 13:30
dat is beter ja. alleen te ver weg. veel plezier bij evil activities ;)

Garcia
14-07-2008, 12:38
Jezus, wat was het een teringbende op dat terrein zeg! Eerste paar uur nog een beetje proberen de modder te ontwijken, maar op een gegeven moment heb je toch zoiets van "Ah, what the hell. Fuck it!"
Met als resultaat een paar megaranzige schoenen en gore broek haha. Gelukkig heb ik alles weer schoon gekregen.

Paar spatjes regen gehad, maar meer niet dus viel mee Rosso! Toen ik wakker werd dacht ik nog "Hee vet, het is droog" en een uur later was het echt tyfusweer. Gelukkig op de dag zelf weinig last gehad.

Helaas lang niet alles gezien wat ik wilde zien, maar wel vette dag gehad. Ik vond Tiesto en Ferry Corsten samen in de vallei wel erg vet met zoveel volk erbij. Wat was het daar druk zeg! Viel wel op dat Tiesto's producties (die juist door Corsten werden gedraaid) de mensen veel meer in beweging brachten dan Corsten's tracks (die weer door Tiesto werden gedraaid).

Aan het eind nog even bang dat de auto gejat was. Met z'n 3-en wezen we allemaal dezelfde plek aan waar ie volgens ons moest staan, maar daar stond ie niet. Later belt een dronken vriend van ons "Hee wat is je kenteken? (antwoord) Oh, dan staat ie hier!". Bleek er nog een fucking veld achter te zitten! Iets verder doorlopen had een hele zoektocht gescheeld haha.

Helaas redde ik de 'forummeeting' niet op tijd. Heb dus ook geen forumbroeders gezien. Wel Simon Rutz en Dennis Krauweel nog effe tegengekomen.

Zolang je het maar naar je zin heb gehad is het wel een vieze broek en een paar schoenen waard ;)

lunatic
14-07-2008, 15:10
Ik heb het lekker droog gehad bij Sensation black ;)
Kwam rond 12uur aankakken. Geen rij :D kon in 1x doorlopen. Sfeer was goed en ohhh wat draaide ze lekker!!! Showtek had echt een mega set!!!
En de laatste paar uurtjes lekker ragge met EA haha :D

Hendy
14-07-2008, 15:32
Leuk feesie !!

Heb de hele dag op het madhouse podium gestaan, en moet zeggen heb me prima vermaakt !

Ik om 16:00 ff snel naar de meeting.. cameraman meegenomen om de thuisblijvers ff te fucken ;) wat denk je ? niemand van mixfight :crying:
Of ze waren er wel.. maar heb ik ze niet herkend !!

Had een zwarte cappuchon trui aan met een koptelefoon erop, en er liep een cameraman bij me..

Hendy
14-07-2008, 15:52
Ik was er niet Hendy. Ik had anders ook niemand herkend, denk ik haha!

Wie was nou die BN'er die jij mee zou nemen? Ik gok Lieke uit DGK. jij mag niet meer gokken ;) hahaa...

Hendy
14-07-2008, 16:32
Tja, jouw 'verleden' in DGK en de hele dag bij Madhouse (wie draaide daar ook alweer? ;)) zeggen genoeg denk ik. hahaha.. idd ! ik zeg: flink van profiteren ;)

Hendy
14-07-2008, 19:17
Met andere woorden: gratis vreten en zuipen? ;) yep ! en overdekt kijken hoe de mensen in de blubber stonden te dansen..:whistling:

FOCUS
14-07-2008, 19:18
ik was er wel, maar kon mezelf niet eens vinden:lol:
op het einde dus ook nog een 'tijdje' de auto kwijt geweest.
Viel nog wel mee met de regen, eerst nog ff een uurtje of anderhalf op de
TomTom in cirkels rondgereden. Uiteindelijk maar weer aangesloten op de snelweg, in de file:mad:.
Maar toen ik er was, redelijk weer.
muziek was redelijk...
gaan er nog mensen naar extrema?


Hendy, WiZard is met 1 Z;)



oh ja, ik post niet zo regelmatig op dit moment,
voor sommigen een verademing,
voor anderen een wonder....
maar dat komt wel weer,:)
mixfight rouleert nog steeds.

Hendy
14-07-2008, 19:27
ik was er wel, maar kon mezelf niet eens vinden:lol:
op het einde dus ook nog een 'tijdje' de auto kwijt geweest.
Viel nog wel mee met de regen, eerst nog ff een uurtje of anderhalf op de
TomTom in cirkels rondgereden. Uiteindelijk maar weer aangesloten op de snelweg, in de file:mad:.
Maar toen ik er was, redelijk weer.
muziek was redelijk...
gaan er nog mensen naar extrema?


Hendy, WiZard is met 1 Z;)



oh ja, ik post niet zo regelmatig op dit moment,
voor sommigen een verademing,
voor anderen een wonder....
maar dat komt wel weer,:)
mixfight rouleert nog steeds.

1 Z.. :blush: fuck idd, ben natuurlijk niet voor niets kapper geworden ;)

Chico
14-07-2008, 21:39
ik was om 15.30 eindelijk bij de poort... gelukkig mocht ik de nooduitgang gebruiken... anders die rij en fouilleren...

heb me wel vermaakt overal beetje geweest maar voornamelijk in HQ gestaan... maar tyfus wat een modderbende...