PDA

View Full Version : Man slaat vrouw KO tijdens stoeien



Khanom Thom
18-07-2008, 17:21
:thown:

http://www.dumpert.nl/mediabase/182851/223bba6f/waarom_vrouwen_niet_moeten_boksen.html

poNji
18-07-2008, 17:27
Ja, het is zwak, maar ik ben het wel eens met de reacties op de post :p zij mogen altijd maar meppen en meppen, en als we eens een tikje terug geven is het weer te hard of wat dan ook.. :p

rafi
18-07-2008, 18:52
Ja, het is zwak, maar ik ben het wel eens met de reacties op de post :p zij mogen altijd maar meppen en meppen, en als we eens een tikje terug geven is het weer te hard of wat dan ook.. :p
dan ben jij net zo,n kneus als die jongen. hij slaat net op dat moment wanneer zij moe is en haar handen net wil laten zaken. met zo.n jongen weten wij wel raad mee bij ons in de dojo.:thown:

Christophe
18-07-2008, 20:28
Misschien ligt het aan mij, maar ik heb heel hard de indruk dat de kerel die filmt en die andere stumperts die errond staan wisten dat dit eraan zat te komen (te merken aan hun reacties). Volgens mij hebben ze dat meisje opgejut dat het een leuk spelletje zou zijn om daarna te kunnen zeggen dat het gewoon een beetje uit de hand is gelopen maar dat ze het zelf wou.

Dus die kerel slaat graag door op nietsvermoedende vrouwen. Volgens mij heeft zo beetje de meerderheid van de echte vechtsporters in de wereld hier hetzelfde gevoel bij, en er is vast wel iemand in de buurt van die eikels die ze herkent en zorgt dat er iets soortgelijks met hen gebeurt ... karma, weet je!

leks
18-07-2008, 20:35
wtf ik d8 dattie een tikje ging geven of dat zij op een directe loopt, dit was ghey :thown:

poNji
18-07-2008, 20:44
dan ben jij net zo,n kneus als die jongen. hij slaat net op dat moment wanneer zij moe is en haar handen net wil laten zaken. met zo.n jongen weten wij wel raad mee bij ons in de dojo.:thown:

nah ik ben het zeker niet eens met de manier waarop hij t doet..echt niet..hij mept gewoonweg veel en veel te hard..maar ik heb zelf ook vaak genoeg meegemaakt dat tijdens het stoeien ze vaak genoeg gaan zeuren dat je het te hard doet terwijl ze zelf gewoon leuk knietjes geven vol in je noten van het een of ander..

EDIT: Ergens lijkt dit filmpje ook erg fake trouwens..

rafi
18-07-2008, 20:48
Misschien ligt het aan mij, maar ik heb heel hard de indruk dat de kerel die filmt en die andere stumperts die errond staan wisten dat dit eraan zat te komen (te merken aan hun reacties). Volgens mij hebben ze dat meisje opgejut dat het een leuk spelletje zou zijn om daarna te kunnen zeggen dat het gewoon een beetje uit de hand is gelopen maar dat ze het zelf wou.

Dus die kerel slaat graag door op nietsvermoedende vrouwen. Volgens mij heeft zo beetje de meerderheid van de echte vechtsporters in de wereld hier hetzelfde gevoel bij, en er is vast wel iemand in de buurt van die eikels die ze herkent en zorgt dat er iets soortgelijks met hen gebeurt ... karma, weet je! helemaal correct. want in het begin van het filmpje. zie je dat het dame zich af vraagt wat moet ik doen met de handschoenen. dit was duidelijk hun plan.

Chico
19-07-2008, 16:27
wtf ik d8 dattie een tikje ging geven of dat zij op een directe loopt, dit was ghey :thown:
idd.. beetje erg hard dit

Wheelie
19-07-2008, 17:01
No mercy

ashi76
19-07-2008, 17:07
Nerd.

Biiyen
19-07-2008, 17:10
Damn dat was geen tikje terug geven! Die vent is eigenlijk een lul.

poNji
19-07-2008, 17:40
Damn dat was geen tikje terug geven! Die vent is eigenlijk een lul.

subtiel :D

Tsuki
19-07-2008, 19:01
OWNED ....................

Guillermo
20-07-2008, 00:12
Dat was geen tikje terug...:eek:

micha
20-07-2008, 07:20
dat sloeg echt nergens op

jan sensei kyokushin
20-07-2008, 11:30
Osu dit is in scene gezet hij moest haar zogenaamd k.o slaan volgens mij of dat er op lijkt ,kijk maar eens goed :)


sportgroeten

leks
20-07-2008, 16:25
Dat dit in scene is gezet beaam ik maar volgens mij zat dat meisje niet in het complot, kijk maar hoe snel haar hoofd versneld na de klap dat fake je niet zomaar even.