PDA

View Full Version : Laffe honden



nick
29-07-2008, 10:10
http://skoften.net/index/video/dodelijke_schoppartij

trieste lui :thown:

Tony
29-07-2008, 10:21
tja... triest is een understatement van wereldformaat....
Volgens mij heeft de dikke van dale nog geen woord kunnen verzinnen om zoiets te omschrijven.

Wel is het zo dat je niet weet wat er aan de hand was... Het lijkt idd een laffe groep actie. Maar voor het zelfde geldt heeft die vent net een meisje van 12 verkracht bij wijze van...

tis maar in welk perspectief je het geheel bekijkt..

Angelco
29-07-2008, 10:41
gvd .. van lafheid gesproken. Het kan ook een random actie zijn Tony. Vorige week is er een man aangevallen geweest in Oostende (België) zonder enige aanleiding. 5 jongeren hadden een 28-jarige man uitgekozen op straat om eens een pak slaag te geven, met een fles en bewerkten zijn gezicht met de glasscherven. Die gast lag een dag of 2 int ziekenhuis in kritieke toestand (klinisch dood) maar is nu gelukkig buiten levensgevaar.

Ophangen zo van die gasten zeg ik!

Tony
29-07-2008, 10:43
mee eens angelco...Ik denk zelf ook dat in dit filmpje een soortgelijk iets aan de hand is..Maar je weet het maar nooit he..
hoe dan ook, t blijft een gruwelijk laffe daad.

Angelco
29-07-2008, 10:55
ja idd, je weet maar nooit.

ik herinner me ook nog een incident van vorig jaar of 2 jaar geleden in het station van Antwerpen of Charleroi (weet het niet meer zeker). Een kerel kwam terug van zijn werk en werd aangevallen door 3 jongeren. Ze hadden hem KO geslagen en hem al beroofd maar ze vonden het precies nog niet genoeg dus zijn ze op hem beginnen te schoppen, op zijn hoofd en rug staan springen en na een aantal minuten gewoon weggewandeld alsof er niets gebeurt was. Resultaat: het slachtoffer is een plant, kan helemaal niets meer.

tom l
29-07-2008, 12:13
Ik wou juist hetzelfde verhaal posten. Het was echter niet in het station van Antwerpen of Charleroi, het was in de metro van Brussel. Echt enorm zieke beelden.

Paganstars
29-07-2008, 13:22
Echt niet normaal! Wat een gore lijers!

poNji
29-07-2008, 13:26
En dan luidt de vraag: Waarom?

Angelco
29-07-2008, 13:44
Ik wou juist hetzelfde verhaal posten. Het was echter niet in het station van Antwerpen of Charleroi, het was in de metro van Brussel. Echt enorm zieke beelden.
Mijn excuses, ik dacht dat het net niet in Brussel was. Het waren idd zieke beelden, ik wist niet wat ik zag toen ze het op het journaal hadden uitgezonden

Muay Thai Elite
29-07-2008, 14:05
Mijn excuses, ik dacht dat het net niet in Brussel was. Het waren idd zieke beelden, ik wist niet wat ik zag toen ze het op het journaal hadden uitgezonden

Daniel Fountayne ligt in een coma en is hersendood. Er zijn zelfs stakingen gekomen naar aanleiding van deze beelden, omdat personeel zich enorm onveilig zou voelen.

*Schokkende beelden*

http://www.youtube.com/watch?v=Rxu4BNM8iGU

anonymous001
29-07-2008, 14:14
Lekker diepzinnige reactie van die hoogleraar.:rolleyes:

Kort samengevat: "als je iemand dood aan het trappen bent, ben je er niet zo mee bezig hoe diegene zich daar onder voelt". Goh. You don't say...

Robbie
29-07-2008, 14:49
Fijn alle grenzen open dan komen al die debielen deze kant op !!!

wasken
29-07-2008, 15:01
tja... triest is een understatement van wereldformaat....
Volgens mij heeft de dikke van dale nog geen woord kunnen verzinnen om zoiets te omschrijven.

Wel is het zo dat je niet weet wat er aan de hand was... Het lijkt idd een laffe groep actie. Maar voor het zelfde geldt heeft die vent net een meisje van 12 verkracht bij wijze van...

tis maar in welk perspectief je het geheel bekijkt..

Als die een meisje van 12 jr heeft verkracht is dit lekker z'n verdiende loon. prachtig toch.. ik denk zeker dat er wat aan de hand is.. hoezo zouden ze hem hele tijd naschoppen als die al KO op de grond ligt .. en ze beroven hem ook niet??

Het 2e filmpje is gewoon ziek.. herinnerde mij beetje aan die begin stukje in american history x met die neger en de stoeprand.. ik vind het zo jammer dat ze geen persoon als spong of bonjasky proberen te beroven ..:whistling:

Muay Thai Elite
29-07-2008, 15:06
Haha ja ze weten ook heus wel bij wie ze het doen hoor, die lafbekken.. Hoe denk je dat het filmpje was afgelopen als ze het bij Spong hadden geprobeerd? lol, ik moet bijna glimlachen als ik daar aan denk.

stiffler
29-07-2008, 15:31
damn wat een zieke, laffe gasten zeg....

nick
29-07-2008, 16:03
tegen die lui in het 2e filmpje zou je het misschien wel kunnen redden als je lekker kan vechten, In het eerste filmpje zijn het er wel erg veel

toch moet je echt niet goed bij je hoofd zijn als je een weerloos iemand zo in zijn gezicht kan schoppen enzo :thown:

ophangen dat soort lui...

dimitri
29-07-2008, 16:52
Alsof ik nog een reden nodig had om het openbaar vervoer te verachten man

Angelco
29-07-2008, 20:52
bedankt MTE voor het filmpje. was het al een tijdje aan het zoeken maar vond het nooit terug. door zo van die gasten voel je je bijna verplicht om tijdens een gevecht op hun keel te slaan en ze groin kicks te geven ... zonde

Wheelie
29-07-2008, 21:42
Afschuwlijk, hier durft zelfs Tony geen grap over te maken.

Virus
30-07-2008, 02:15
Een open deur om te stellen dat de actie in het 2e filmpje te triest voor woorden is.
Elke verwensing is dan ook op z`n plaats denk ik...

In het eerste filmpje lijkt het me duidelijk dat het "slachtoffer" iets geflikt heeft dat de woede van veel verschillende mensen heeft opgeroepen, al blijft het een zielige actie om een weerloos iemand (in het gezicht) te trappen...

lol... dan zijn het ook nog van die mega skinny gasten (die je met 1 hand op je rug overbreekt) die zich helemaal "the man" voelen in een groepje... bah bah

Christophe
30-07-2008, 03:02
We moeten als maatschappij maar eens snel realiseren dat er mensen bestaan die hun recht om deel uit te maken van de maatschappij verliezen door zulke acties, en de doodstraf terug invoeren, maar dan heel wat effectiever en sneller dan dat voordien het geval was (of hoe het in de USA gebeurt).

Voor mijn part mogen kinderverkrachters of -mishandelaars, en zulke types gerust koudgemaakt worden ... en het mag zelfs behoorlijk pijn doen! Sommige mensen hebben gewoon geen recht op een 2de kans.

Tony
30-07-2008, 09:07
Afschuwlijk, hier durft zelfs Tony geen grap over te maken.

Onderschrift video
Bedenk goed, wat je met je laatste rolo doet....





nee ff serieus.. ik heb me echt moeten forceren om een "grap" te kunnen vinden en plaatsen hierover... dit gaat mij echt te ver.. punt

tom l
30-07-2008, 09:09
Hier wordt op het forum nog al snel geroepen voor heel strenge maatregelen in de trand van zoals in de usa. Ik vind zeker dat wat die jongeren gedaan hebben afschuwelijk is, maar ik zou de USA nu niet direct als voorbeeld nemen voor hoe het wel moet op gebied van misdaad... Die strenge straffen in de USA lossen niets op, dat weet iedereen toch? Er is meer criminaliteit als hier, er gebeuren nog veel ergere dingen als hier én de gevangenissen zitten prop prop vol. 1 Op 5 zwarten tussen 20 en 25 jaar zit in de VS in de gevangenis. Zeer lange straffen en de doodstraf schrikken zulke lui niet af. Je zou denken van wel, maar blijkbaar niet, kijk maar gewoon naar de statistieken. En als die gevangenen na hun zeer lange straf terug buiten komen, denk je da ze dan hun leven gaan beteren? Dat ze hun lesje geleerd hebben? Nee, natuurlijk niet! Het punt is dat het misdaadsysteem in de VS zelfs nog slechter is als hier. Iedereen schrikt nu van deze beelden (ik ook), maar denken jullie echt dat zo'n dingen niet gebeuren in de 'rechtvaardige' VS? Ik verkies dan toch nog ons systeem, omdat het hier veiliger is als daar. Verder zou ik pro doodstraf zijn, moest het niet mogelijk zijn om onschuldige slachtoffers ter dood te brengen (is al gebeurd in de VS) en moesten minoriteiten er niet mee verdrukt worden (gebeurd heel veel in de VS). Geloof me, ik zou niet liever willen dat kinderverkrachters, seriemoordenaars,...ter dood gebracht zouden worden (ik zou het zelfs persoonlijk doen), maar de doodstraf brengt ook heel veel nadelen met zich mee die pas op lange termijn duidelijk worden.

dimitri
30-07-2008, 09:18
Hier wordt op het forum nog al snel geroepen voor heel strenge maatregelen in de trand van zoals in de usa. Ik vind zeker dat wat die jongeren gedaan hebben afschuwelijk is, maar ik zou de USA nu niet direct als voorbeeld nemen voor hoe het wel moet op gebied van misdaad... Die strenge straffen in de USA lossen niets op, dat weet iedereen toch? Er is meer criminaliteit als hier, er gebeuren nog veel ergere dingen als hier én de gevangenissen zitten prop prop vol. 1 Op 5 zwarten tussen 20 en 25 jaar zit in de VS in de gevangenis. Zeer lange straffen en de doodstraf schrikken zulke lui niet af. Je zou denken van wel, maar blijkbaar niet, kijk maar gewoon naar de statistieken. En als die gevangenen na hun zeer lange straf terug buiten komen, denk je da ze dan hun leven gaan beteren? Dat ze hun lesje geleerd hebben? Nee, natuurlijk niet! Het punt is dat het misdaadsysteem in de VS zelfs nog slechter is als hier. Iedereen schrikt nu van deze beelden (ik ook), maar denken jullie echt dat zo'n dingen niet gebeuren in de 'rechtvaardige' VS? Ik verkies dan toch nog ons systeem, omdat het hier veiliger is als daar. Verder zou ik pro doodstraf zijn, moest het niet mogelijk zijn om onschuldige slachtoffers ter dood te brengen (is al gebeurd in de VS) en moesten minoriteiten er niet mee verdrukt worden (gebeurd heel veel in de VS). Geloof me, ik zou niet liever willen dat kinderverkrachters, seriemoordenaars,...ter dood gebracht zouden worden (ik zou het zelfs persoonlijk doen), maar de doodstraf brengt ook heel veel nadelen met zich mee die pas op lange termijn duidelijk worden.

De situatie in de VS is niet echt vergelijkbaar, heel het sociaal systeem en onderwijssysteem is danig anders dan in de meeste EU landen. Het feit dat het in bepaalde milieus cool is om in de gevangenis te vliegen betekend nie dat het geen afschrikkend effect kan hebben.

Je kan de doodstraf anders aanpakken dan in de VS, efficienter en goedkoper (in de VS kost het meer om iemand te doden dan om hen levenslang te geven).

Of de daders in de bovenstaande situaties de doodstraf verdienen is nog een andere zaak natuurlijk; er gebeuren veel ergere dingen in de wereld, alleen staan die niet altijd op video.

aliendwurf
30-07-2008, 10:07
Ik sla even over......er zijn grenzen aan wat ik wel en niet wil/kan zien.

Virus
31-07-2008, 13:43
De doodstraf is een bekrompen, domme en onetische oplossing...

Tony
31-07-2008, 13:48
x2...

Op deze planeet heeft in feite niemand het recht om over iemand anders leven te beslissen..

Muay Thai Elite
31-07-2008, 16:55
x3

anonymous001
31-07-2008, 17:08
x2...

Op deze planeet heeft in feite niemand het recht om over iemand anders leven te beslissen..

Ik zie het nog net iets anders...

Vanuit persoonlijk perspectief vind ik best dat je goede redenen kan hebben om iemand te vermoorden. Als iemand mijn moeder verkracht, bijvoorbeeld, zal ik alles in het werk stellen om de dader te vinden, te pijnigen en te vermoorden. En ik zou dat ook van anderen begrijpen. Vervolgens vind ik trouwens ook dat de autoriteiten het recht hebben om me daarvoor te straffen, als ze kunnen bewijzen dat ik het was.

Ik vind alleen niet dat een rechtvaardige staat de doodstraf in kan voeren. Om twee redenen. Ten eerste vanwege de genoemde praktische redenen: er is altijd een onzekerheidsmarge, dus dat betekent dat het een statistisch feit is dat je onschuldigen zult executeren. Maar ten tweede vind ik ook dat zelfs een moordenaar mensenrechten heeft. Gewoon omdat het een mens is. En een staat is niet rechtvaardig als ze voorbij gaat aan mensenrechten.

Kortom, persoonlijk hoef je je niet altijd iets van de rechten van anderen aan te trekken, maar als rechtsstaat altijd wel.

Lang verhaal, ik weet het....