PDA

View Full Version : Discotheek weigert dikke meisjes



Christophe
31-07-2008, 23:00
:thup: Klinkt als een goede stap in de strijd tegen obesitas! :thup:

Jersey nightclub bans girls for being 'too fat'
By Laurie Hanna 29/07/2008

A group of girls hoping to enjoy a fun night out were refused entry to a club - for being too fat.

Police were called to calm the situation after they say the manager told them to "go away and lose some weight".

Georgina Mason, 23, who was among the group, was left feeling "disgusted" by the ban.

She said: "About five or six or us got there about 11.30pm on Saturday and the bouncers said we were not allowed in because we were too big.

"I told them not to be ridiculous and asked to speak to the manager. He would not look at me directly but said they'd received too many complaints about fat people. He told me to 'go and lose some weight before you come in - fat people are bad for business'.

"I was disgusted he had the nerve to say this. My friend, who is only a size 14, was not allowed in either."

Helen Warner witnessed the storm outside the Havana Club in St Helier, Jersey.

Helen, who says she will never set foot in the club again, said: "I heard the manager say 'Go away and lose some weight, love'. I can't believe what happened."

Altogether, 20 women have complained to police and a Facebook protest page has been set up. But yesterday manager Martin Sayers defended his controversial decision.

He said: "We got a lot of people that I'd classify as morbidly obese and we were getting complaints.

"I am deeply apologetic but business is not good at the minute and I was trying to protect my business.

"If this highlights the problem of obesity, then perhaps some good has come of this.

"I am overweight myself. I did not do this to hurt anyone."

Jersey nightclub bans girls for being 'too fat' - mirror.co.uk (http://www.mirror.co.uk/news/top-stories/2008/07/29/jersey-nightclub-bans-girls-for-being-too-fat-115875-20675280/)

dontmindme
31-07-2008, 23:17
jammer dat guillermo er niet bij was;)

Biiyen
01-08-2008, 00:05
En terecht! vieze dikke varkens verpesten alles. Ga je op stap en dan moet je alles in het werk stellen om aangeschoten dikke vleeshompen te ontwijken! Weet je wel hoe fokking moeilijk dat is als je ladderzat loopt te lallen. Je weet het gewoon niet, is het nou een mooie meid of niet? Je kijkt en je weet het niet. je voelt en je denkt "Dat is godverdomme zacht!" je loopt wat mee en dan ineens in het raam van een of andere winkel zie je jezelf lopen met een uitgezakte hoop vlees dat thuishoort aan een haak in het slachthuis. Dan moet je van al die doffe ellende kotsen en valt op de grond en begint je eigen kots op te likken in de hoop dat ze je zo afstotelijk vind dat ze optyft. Maar helaas ze begint je te tongen.... Dat is op de een of andere manier wel weer een beetje erotisch, dus je laat dat toe. Maar dan ineens proef je die kleine stukjes kots tussen je tanden en dat is zo goor dat je haar vol op de bek pakt en opnieuw kotst. Dat moet toch wel goor zijn denk je dan. In de hoop dat ze het nu echt te gortig vind begin je jezelf af tre trekken terwijl je over je eigen zak kotst. Maar nee hoor! mevrouw vind het botertje geil. Dus in je laatste hoop trek je je broek uit en begint te schijten midden op straat terwijl je jezelf aftrekt! En ineens hoor je vanachter een bekende stem: "Nou nou nou zeg! zo hebben we je niet opgevoed!"

Leg dat maar eens uit!

poNji
01-08-2008, 00:10
En terecht! vieze dikke varkens verpesten alles. Ga je op stap en dan moet je alles in het werk stellen om aangeschoten dikke vleeshompen te ontwijken! Weet je wel hoe fokking moeilijk dat is als je ladderzat loopt te lallen. Je weet het gewoon niet, is het nou een mooie meid of niet? Je kijkt en je weet het niet. je voelt en je denkt "Dat is godverdomme zacht!" je loopt wat mee en dan ineens in het raam van een of andere winkel zie je jezelf lopen met een uitgezakte hoop vlees dat thuishoort aan een haak in het slachthuis. Dan moet je van al die doffe ellende kotsen en valt op de grond en begint je eigen kots op te likken in de hoop dat ze je zo afstotelijk vind dat ze optyft. Maar helaas ze begint je te tongen.... Dat is op de een of andere manier wel weer een beetje erotisch, dus je laat dat toe. Maar dan ineens proef je die kleine stukjes kots tussen je tanden en dat is zo goor dat je haar vol op de bek pakt en opnieuw kotst. Dat moet toch wel goor zijn denk je dan. In de hoop dat ze het nu echt te gortig vind begin je jezelf af tre trekken terwijl je over je eigen zak kotst. Maar nee hoor! mevrouw vind het botertje geil. Dus in je laatste hoop trek je je broek uit en begint te schijten midden op straat terwijl je jezelf aftrekt! En ineens hoor je vanachter een bekende stem: "Nou nou nou zeg! zo hebben we je niet opgevoed!"

Leg dat maar eens uit!

REPS! :thup:

ROIDRAGE
01-08-2008, 00:11
meer dan terrecht

PigDog
01-08-2008, 00:46
Wow! een facebook protest pagina! Dat zal hem leren!

Christophe
01-08-2008, 01:44
Wow! een facebook protest pagina! Dat zal hem leren!

Hehehehehe...

Als ze dan toch op internet zitten, kunnen ze misschien eens even een dieetpagina of Pilatesinstructional openen!

Christophe
01-08-2008, 01:52
http://i215.photobucket.com/albums/cc42/hudss/FatBitches.jpg

Christophe
01-08-2008, 02:23
En terecht! vieze dikke varkens verpesten alles. Ga je op stap en dan moet je alles in het werk stellen om aangeschoten dikke vleeshompen te ontwijken! Weet je wel hoe fokking moeilijk dat is als je ladderzat loopt te lallen. Je weet het gewoon niet, is het nou een mooie meid of niet? Je kijkt en je weet het niet. je voelt en je denkt "Dat is godverdomme zacht!" je loopt wat mee en dan ineens in het raam van een of andere winkel zie je jezelf lopen met een uitgezakte hoop vlees dat thuishoort aan een haak in het slachthuis. Dan moet je van al die doffe ellende kotsen en valt op de grond en begint je eigen kots op te likken in de hoop dat ze je zo afstotelijk vind dat ze optyft. Maar helaas ze begint je te tongen.... Dat is op de een of andere manier wel weer een beetje erotisch, dus je laat dat toe. Maar dan ineens proef je die kleine stukjes kots tussen je tanden en dat is zo goor dat je haar vol op de bek pakt en opnieuw kotst. Dat moet toch wel goor zijn denk je dan. In de hoop dat ze het nu echt te gortig vind begin je jezelf af tre trekken terwijl je over je eigen zak kotst. Maar nee hoor! mevrouw vind het botertje geil. Dus in je laatste hoop trek je je broek uit en begint te schijten midden op straat terwijl je jezelf aftrekt! En ineens hoor je vanachter een bekende stem: "Nou nou nou zeg! zo hebben we je niet opgevoed!"

Leg dat maar eens uit!

Ik dacht eerst dat je een grapje maakte, maar toen stuurden je ouders me deze foto op van de volgende morgen:


http://i219.photobucket.com/albums/cc223/bhedges231/funny/fat.jpg


:lol:

Guillermo
01-08-2008, 04:22
jammer dat guillermo er niet bij was;)

You read my mind bro, you read my mind! :thup::thup::thup:

MB667
01-08-2008, 07:42
christophe en bliyen on the jazz ;)

Garcia
01-08-2008, 08:30
En terecht! vieze dikke varkens verpesten alles. Ga je op stap en dan moet je alles in het werk stellen om aangeschoten dikke vleeshompen te ontwijken! Weet je wel hoe fokking moeilijk dat is als je ladderzat loopt te lallen. Je weet het gewoon niet, is het nou een mooie meid of niet? Je kijkt en je weet het niet. je voelt en je denkt "Dat is godverdomme zacht!" je loopt wat mee en dan ineens in het raam van een of andere winkel zie je jezelf lopen met een uitgezakte hoop vlees dat thuishoort aan een haak in het slachthuis. Dan moet je van al die doffe ellende kotsen en valt op de grond en begint je eigen kots op te likken in de hoop dat ze je zo afstotelijk vind dat ze optyft. Maar helaas ze begint je te tongen.... Dat is op de een of andere manier wel weer een beetje erotisch, dus je laat dat toe. Maar dan ineens proef je die kleine stukjes kots tussen je tanden en dat is zo goor dat je haar vol op de bek pakt en opnieuw kotst. Dat moet toch wel goor zijn denk je dan. In de hoop dat ze het nu echt te gortig vind begin je jezelf af tre trekken terwijl je over je eigen zak kotst. Maar nee hoor! mevrouw vind het botertje geil. Dus in je laatste hoop trek je je broek uit en begint te schijten midden op straat terwijl je jezelf aftrekt! En ineens hoor je vanachter een bekende stem: "Nou nou nou zeg! zo hebben we je niet opgevoed!"

Leg dat maar eens uit!

GEWELDIG!!!

hahaha zo begint mijn dag nou goed, ik heb gewoon 10 minuten krom gelegen van het lachen ... en mijn collega's ook na het lezen van dit stuk :thup:

REPS!!!!

Mickey
01-08-2008, 08:40
Hahahaha Bijyen is ervaringsdeskundige zie ik

paspoes
01-08-2008, 09:02
Hahahaha Bijyen is ervaringsdeskundige zie ik

2x :lol::thup:

MB667
01-08-2008, 09:15
was toen net 14 of 15. we dronken toen vaak best veel. Ik had toen ook heeeel veeel gezopen. op een gegeven moment kon ik niet meer op mijn poten staan. toen hebben 2 vrienden me van het terras gedragen waar ik bijna weg werd geslagen door de eigenaar omdat ik alles had leeg gekotst over zijn terras. erg behulpzaam droegen mijn 2 vrienden.... buddies, oftewel hommies a.k.a. matties, me (zoals vrienden dat horen te doen) naar een steegje.........en lieten me daar mijn roes uitslapen, als ik me beter voelde zou ik terugkomen vertelde ik hun.

en daar begon de hel. ik lig daar mijn roest uit te slapen, totdat ik me in een erg beknelde situatie bevond waar ik bijna verkracht werd door een olifant/ walvis achtig wezen. ik kon geen kant op, maar ik was gaar, dus ik dacht fok it. op een gegeven moment komt er een soort van pleeborstel mijn mond binnen waardoor in niet meer kon ademen, toen moest ik gelukkig weer kotsen zodat dat wijf van me af vloog en me een paar keer natrapte.




ik een paar uur later, toen ik weer een beetje bij positieve was, stond ik op, en ging weer naar het terras. Mijn vrienden zater er nog. Ik vertelde hun dat ik iets had meegemaakt wat niemand ooit wilt meemaken. Ik het hun helemaal uitgelegd, in een keer bespeurde ik bij die 2 jongens een vals lachje. Wat bleek. hadden die 2 homovrienden dat superdik wijf op me afgestuurd met de missie: probeer die jongen even op te vrolijken, hij is een beetje verdrietig. eeuwige honden.

in de loop van de jaren heb ik hun met meerdere soort acties wel terug gepakt;)

paspoes
01-08-2008, 09:18
:lol::lol:en dat is de reden waarom ik nooit dronken ben ;)
@MB, van je matties moet je hebben en zulke grappen zijn leuk :lol::lol::lol:

smike
01-08-2008, 13:39
Om nog ff op het artikel te reageren :p
Tsja, het is een bedrijf, wat volgens mij iedereen mag weigeren en ze willen nou eenmaal alleen "mooie" mensen. In de usa schijnt dit wel heel erg te gaan, lijkt me ook wel hard voor je ego, dat je bij clubs met aantrekkelijke mensen steeds egweigerd wordt!
Ik weet dat toen ik in New York was ik er gelijk in mocht :p

Marco
06-08-2008, 17:16
terecht

Slome
06-08-2008, 17:33
ik denk dat hairobservator zo'n doorbitch is...;)

BBC
06-08-2008, 17:43
Blijkbaar bestaat de facebook pagina niet meer.
Maar als je zoekt op havana nightclub jersey kan je je aansluiten bij alle mensen die van de oorspronkelijke pagina geweerd zijn wegens "ongepaste" commentaren.

Fatist and proud to be it! (at least untill I'm condemned to fucking fat bitches).

BBC
06-08-2008, 17:47
Is trouwens in Jersey - kanaaleiland en niet New-Jersey (home of the guidos). In de USA hadden ze allangeen proces aan hun broek. God bless Europe :)

Christophe
06-08-2008, 18:13
Is trouwens in Jersey - kanaaleiland en niet New-Jersey (home of the guidos). In de USA hadden ze allangeen proces aan hun broek. God bless Europe :)


x 2

Tony
06-08-2008, 18:18
was toen net 14 of 15. we dronken toen vaak best veel. Ik had toen ook heeeel veeel gezopen. op een gegeven moment kon ik niet meer op mijn poten staan. toen hebben 2 vrienden me van het terras gedragen ..... blablabla

Stoba terras toevallig?

:lol:

geweldig verhaal... goeie vrienden ook ;)

MB667
06-08-2008, 18:54
nee dat niet, maar doe huub de baas van de stoba maar de groeten van mij, zal ie leuk vinden (zeg je maar m.... oet lin)

trouwens ga je naar musicnight?

De man van 14K
06-08-2008, 22:00
ROFLOL@ Biiyen en Mb

Bud S
06-08-2008, 22:10
ik kon geen kant op, maar ik was gaar, dus ik dacht fok it. op een gegeven moment komt er een soort van pleeborstel mijn mond binnen waardoor in niet meer kon ademen,


gatver... doel je nou op een harige vette kut ? ??

anonymous001
06-08-2008, 22:16
gatver... doel je nou op een harige vette kut ? ??


Ja, een vrij ongegrijpelijk stukje was dat in het verhaal...

poNji
06-08-2008, 22:36
gatver... doel je nou op een harige vette kut ? ??

Ik zou eerder denken "van het andere geslacht" zegmaar...

Bud S
06-08-2008, 22:52
dan zal ik ook maar ff biechten hier.
ook ik heb in het verleden het goeie ouwe gezegde "op een gore vieze vetklep moet je het leren" meerdere malen (ik was hardleers) in de praktijk gebracht. zo heb ik in een zeeeeeeeeeeer dronken toestand in een kroeg in tel-aviv ooit eens een allerlelijkst exemplaar 'verschalkt'

eigenlijk vroeg ze me alleen of ik ff een stukje met haar mee wilde wandelen naar haar huis. maar aangezien je tegen vette wijven alles durft te zeggen wat je tegen een mooie vrouwen nooit en te nimmer in je hoofd zou halen antoordde ik dat dat goed was mits ik haar mocht neuken.
het hangbuikzwijn leek dat ook wel wat en willem ging een noodlottige nacht tegemoet...
andere bargasten en maten uit m'n hostel probeerden me nog tegen te houden. maar ik moest en zou dat nijlpaard neuken.

bij haar "huis" aangekomen bleek dat ze helemaal geen huis had maar op het dak woonde van 1 of andere achterbuurtflat. naast lelijk en log bleek ze ook nog min of meer dakloos...
op het dak stonden wat dozen met kleren en er lag een matras, waarop ik dat gore royaal behaarde (zoals ook nog eens bleek :ehhh:) monster een beurt heb gegeven.

terug in de slaapzaal van het hostel werd ik onthaald op een luid geknor van de andere gasten.

en dan zeggen ze ook nog dat je impotent wordt van alcohol


oh ja
het mooie van het verhaal is dat ik eigenlijk een relatie had met een zeer schone israelische soldate. (ze was net naar huis ivm dienst o.i.d.)
de volgende dag vond ik dat ik haar toch moest vertellen waar kleine willem weer eens in verzeild (of misschien is verstrikt een beter woord) was geraakt omdat grote willem zo nodig vele glazen bier en wodka moest drinken.
ze kwam lachend op me af en schuldgevoel overviel me onmiddelijk.
totdat ze zei waarom ze lachtte. het dikke varken had aan iedereen die het maar horen wilde lopen rondkleppen wat er gebeurd was.
Efrat (m'n vriendin) was het ook te ore gekomen en plaats van dat ze kwaad was vroeg ze me lachend of het echt waar was.
ja dus...toen moest ze nog veel harder lachen en zei ze "omdat je zo eerlijk bent geweest, zand er over "

tof wijf was dat...heb haar nog 1 keer bedonderd met m'n huidige vrouw
dat vond ze niet zo cool


p.s. nou wil ik nog meer van die vet-wijf -neukverhalen lezen hier.
of zijn er maar 3 goorlappen op dit forum ? :blush:

De man van 14K
06-08-2008, 23:42
super, keep em coming guys

MB667
07-08-2008, 07:47
lol willem nee geen poes, maar een tong en om haar mong een snorretje. vergeef mijn nederlands, ben een limbo.;)


p.s. nou wil ik nog meer van die vet-wijf -neukverhalen lezen hier.
of zijn er maar 3 goorlappen op dit forum ?

Laatste van mij dan, hierna moeten minstens 5 andere volgen voor ik mijn laatste echte trauma verhaal hier kenbaar maak. god mag mij behoede.

Maar over de stoba gesproken Tony. Bij de stoba heb je als je links naar buiten gaat, na 50 meter aan de linkerkant een steegje. Dat was vroeger wel mijn afwerkplek. Maar soms, als je heel dronken bent, dan gaan dingen heel anders, zo is dat plekje ook wel eens een paar keer mijn ko rust plaats geweest voor een avond, maar meestal was het goed vertoeven daar in dat steegje.

Een keer heb ik toch bijna een ernstige trauma overgehouden in dat steegje. bijna maar net niet. Ik was dronken, zat in de stoba, en bij ons zaten 1 lekker en 1 dik wijf. Vervolgens kwam het een van het ander. veel bier en vele uren later werd ik nuchter/wakker met mijn broek op de knieen in die grote tuin helemaal achterdoor bij het en probeerde ik willy in het dik wijf te steken maar dat lukte gelukkig niet. En daar ben ik zo blij om he, de tering, want dat was me een dikke slons. ik direct mijn broek omhoog toen ik haar bekeek, en direct weer naar binnen gegaan om me weer te bezuipen om dit bijna trauma van me te kunnen verwerken. gelukkig nix gebeurd, maar stel dat ik net wakker werd tijdens het moment dat willy er wel in zat. wat dan. daar was ik dus nooit over heen gekomen lijkt me