PDA

View Full Version : ramsay gaat los



deco'o
03-08-2008, 23:51
http://nl.youtube.com/watch?v=ci99Qtwf4CM&feature=related

geweldige vent

poNji
04-08-2008, 00:20
GE-WEL-DIG! Chefkoks <3

Garcia
04-08-2008, 09:23
Ramsay is tha man!!!

Ik kijk altijd z'n programma's :D

Ralph
04-08-2008, 09:43
Super!!! Ramsay is de bom.

Tony
04-08-2008, 11:54
geweldig ja..

alhoewel het format me soms begint te vervelen na al die tijd (restaurant sucks- ramsay komt eten -- moet bijna kotsen -- overleg in keuken -- keuken inspectie -- alles is bedorven en rot -- nieuw menu --- herrie met de eigenaar -- testavondje met klanten -- in het begin gaat alles mis- --- eind goed al goed :lol:

Maar tis wel een behoorlijk _bedreigende_ persoonlijkheid.. recht op de man af... 10 cm afstand tussen zijn kop en die van jou.. en hij is ook nog eens best lang.

geen wonder dat die vent een succes is :D

A-team
04-08-2008, 12:29
Ik mag hem wel!

Eelco
04-08-2008, 12:46
Ramsey is super !! Heb een biografie van hem gelezen, erg fascinerend.

Wheelie
04-08-2008, 13:57
Ik kijk ook altijd, het is echt een leuk programma

Paganstars
04-08-2008, 14:00
geweldig ja..

alhoewel het format me soms begint te vervelen na al die tijd (restaurant sucks- ramsay komt eten -- moet bijna kotsen -- overleg in keuken -- keuken inspectie -- alles is bedorven en rot -- nieuw menu --- herrie met de eigenaar -- testavondje met klanten -- in het begin gaat alles mis- --- eind goed al goed :lol:

Maar tis wel een behoorlijk _bedreigende_ persoonlijkheid.. recht op de man af... 10 cm afstand tussen zijn kop en die van jou.. en hij is ook nog eens best lang.

geen wonder dat die vent een succes is :D

Ik heb Chef Ramsay in het echt ontmoet en mee gewerkt... Fuck Die kerel is echt briljant... Tis zwaar om onder hem te moeten werken. De Druk is hoog maar damn die kerel heeft echt wel door hoe het spelletje werkt.

anonymous001
04-08-2008, 14:04
Ik heb Chef Ramsay in het echt ontmoet en mee gewerkt... Fuck Die kerel is echt briljant... Tis zwaar om onder hem te moeten werken. De Druk is hoog maar damn die kerel heeft echt wel door hoe het spelletje werkt.


Cool! Ben jij kok?

Garcia
04-08-2008, 14:08
geweldig ja..

alhoewel het format me soms begint te vervelen na al die tijd (restaurant sucks- ramsay komt eten -- moet bijna kotsen -- overleg in keuken -- keuken inspectie -- alles is bedorven en rot -- nieuw menu --- herrie met de eigenaar -- testavondje met klanten -- in het begin gaat alles mis- --- eind goed al goed :lol:

Maar tis wel een behoorlijk _bedreigende_ persoonlijkheid.. recht op de man af... 10 cm afstand tussen zijn kop en die van jou.. en hij is ook nog eens best lang.

geen wonder dat die vent een succes is :D

Gruwelijke aventar!!!! Ik wil hem ook!!! :crying:


Maar je heb wel een punt, het format is continu hetzelfde, en dan heb je nog die dikke Herman die precies hetzelfde concept in het Nederlands wat tevens een stuk saaier is om te zien.

Tony
04-08-2008, 14:09
Paganstars is een topkok..

hier een filmpje van hem

YouTube - CHOP SALAD (http://www.youtube.com/watch?v=rWZmNT6ppGM)

Paganstars
04-08-2008, 15:11
fuck zet die url ff neer tony... dan kan ik het ook zien... Btw ben kok in ruste... zelfs daarbij hebben me knieen het opgegeven!

anonymous001
04-08-2008, 15:18
fuck zet die url ff neer tony... dan kan ik het ook zien... Btw ben kok in ruste... zelfs daarbij hebben me knieen het opgegeven!

Je hebt op moeten houden met koken vanwege je knieen? Jij bent toch heel licht?

Kok is een van de mooiste beroepen die er zijn, vind ik. Ik heb er zelf geen talent voor, omdat ik geen smaak heb...

Christophe
04-08-2008, 16:15
Hahahaha ... geweldig!

Hier bij Extras:

YouTube - Gordon Ramsay on the Extras Xmas Special (http://www.youtube.com/watch?v=BGfP9SmpTCI&eurl=http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=84143)

Paganstars
04-08-2008, 16:23
Je hebt op moeten houden met koken vanwege je knieen? Jij bent toch heel licht?

Kok is een van de mooiste beroepen die er zijn, vind ik. Ik heb er zelf geen talent voor, omdat ik geen smaak heb...

Ja ben heel licht maar heb een chronische knieblessure door aangeboren afwijking.... Ik mis achter me knieschijven de knobbel warrmee de knieschijf op de knie blijft staan... Tja en wat betreft smaak... dat kan aangeleerd worden ;)

Tony
04-08-2008, 16:31
fuck zet die url ff neer tony... dan kan ik het ook zien... Btw ben kok in ruste... zelfs daarbij hebben me knieen het opgegeven!
[edit]

krijg die link hier niet neergedropt..

Paganstars
04-08-2008, 16:37
Dammit.... en als je het tussen url tags pleurt?

anonymous001
04-08-2008, 17:10
Ja ben heel licht maar heb een chronische knieblessure door aangeboren afwijking.... Ik mis achter me knieschijven de knobbel warrmee de knieschijf op de knie blijft staan... Tja en wat betreft smaak... dat kan aangeleerd worden ;)

Klote!

Wat dat laatste betreft, dat klopt. Ik heb nu een vriendinnetje met goede smaak, en ze leert mij ook om te proeven. Gaat toch nog best snel... Het kloterige daar aan is dat heel veel voedsel in een keer niet meer de moeite waard is.:D

Tony
04-08-2008, 17:29
Dammit.... en als je het tussen url tags pleurt?

dat had ik geprobeerd... maar dan laat ie weer het youtube filmpje zien en dus niet de link zelf.

NTT-FX
04-08-2008, 18:51
Ramsay uncencored please ! :D

deco'o
04-08-2008, 19:52
Ramsay uncencored please ! :D

speciaal voor jou, kwaliteit is minder,
http://nl.youtube.com/watch?v=kprBqkNkTzU

Bud S
04-08-2008, 23:58
ik gooi overal extreme sambals en hot sauces door en degradeer daarmee het lekkerste gerecht tot een fucking hete brij waar geen smaak meer in te ontdekken valt. eten is zweten.
stomme gewoonte eigenlijk

poNji
05-08-2008, 00:56
ik gooi overal extreme sambals en hot sauces door en degradeer daarmee het lekkerste gerecht tot een fucking hete brij waar geen smaak meer in te ontdekken valt. eten is zweten.
stomme gewoonte eigenlijk

Ik kom bij jou eten :thup: Top man, ik hou van pittig! Thai's voedsel..*kwijlllllll!*

poNji
05-08-2008, 00:58
speciaal voor jou, kwaliteit is minder,
http://nl.youtube.com/watch?v=kprBqkNkTzU

Ik hoor een *pieeep* op het eind..HIJ ZEI UNCENSORED!

Hier nog een paar mooie highlights:

YouTube - Hells Kitchen Best Moments USA unbleeped (http://www.youtube.com/watch?v=WJUcqW21VBQ)

UITDAGING: Zoek een filmpje waar Gordon Ramsay tevreden is en een compliment geeft!

PigDog
05-08-2008, 07:57
ik gooi overal extreme sambals en hot sauces door en degradeer daarmee het lekkerste gerecht tot een fucking hete brij waar geen smaak meer in te ontdekken valt. eten is zweten.
stomme gewoonte eigenlijk

Nou, da's lekker dan.
Hutspot met sambal, vanillevla met sambal, haring met sambal, biefstuk met sambal, boterham met hagelslag en sambal, yoghurt met sambal, spinazie met sambal en sambal met sambal....

Gatver......

deco'o
05-08-2008, 09:09
Ik hoor een *pieeep* op het eind..HIJ ZEI UNCENSORED!

Hier nog een paar mooie highlights:

YouTube - Hells Kitchen Best Moments USA unbleeped (http://www.youtube.com/watch?v=WJUcqW21VBQ)

UITDAGING: Zoek een filmpje waar Gordon Ramsay tevreden is en een compliment geeft!

ow sorry dat had ik gemist, maar alsnog zit er genoeg gescheld in :lol:

en ligt het aan mij of had ramsay de tweelingbroer van Barnett kunnen zijn?

blazin.arr0w::::
05-08-2008, 11:00
Ramsay is een topper. The F-Word vond ik ook altijd leuk.

Over dat concept van de show, da's natuurlijk waar dat het altijd hetzelfde is, zeker met de US versie, maar het is ook een paar keer mis gegaan. Een keer die toko in Parijs en één keer in England waar die vrouw Ramsay ook nog eens (tevergeefs) ging aanklagen haha

Hier onze chef op Top Gear:

http://www.youtube.com/watch?v=obrV4JnFLDo

Paganstars
05-08-2008, 11:26
Chef Ramsay is mijn held!!! Maar Sambal is echt verneuken van je smaakpalet. net zoals alcohol en roken!

Guillermo
05-08-2008, 11:29
Chef Ramsay is mijn held!!! Maar Sambal is echt verneuken van je smaakpalet. net zoals alcohol en roken!

Helemaal niet! het sleutelwoord hier = "teveel"
Teveel sambal is niet goed nee, maar een matige dosis is wel lekker bij het eten :)

mdk
05-08-2008, 11:34
Je mening kracht bij zetten door middel van veelvuldig schelden, met eten gooien en mensen aanraken door met je wijsvinger in hun borst te priemen vind ik niet echt een teken van kracht maar eerder een teken van zwakte!

Wat mij betreft verdiend Gordon eens een aframmeling met z'n eigen pannenset om z'n oren!

Je bent overigens ook wel in mijn ogen een loser als je je door zo'n persoon op je huid laat zitten en terwijl hij je kapot scheld met een droeftoetergezicht alleen maar terug kijkt en niks zegt...

Paganstars
05-08-2008, 11:50
Je mening kracht bij zetten door middel van veelvuldig schelden, met eten gooien en mensen aanraken door met je wijsvinger in hun borst te priemen vind ik niet echt een teken van kracht maar eerder een teken van zwakte!

Wat mij betreft verdiend Gordon eens een aframmeling met z'n eigen pannenset om z'n oren!

Je bent overigens ook wel in mijn ogen een loser als je je door zo'n persoon op je huid laat zitten en terwijl hij je kapot scheld met een droeftoetergezicht alleen maar terug kijkt en niks zegt...

Wat ben jij een onwetende n00b... Als jij je reputatie op het spel zet om een of andere randebiel met een smaakpalet van een dronke tor probeert iets bij te brengen en op een hoger niveau wil laten koken... In de keuken is de hierarchie eenmaal streng. Daar kan je niet beetje slacken... iedereen loopt op zijn tenen... Je moet doen wat je gevraagd wordt. Niet tof gaan doen dat je het beter weet... Als je het beter weet dan begin je toch gewoon zelf je 3 sterren zaak.... Niet nou dan weet ik dus dat je alleen een grote bek hebt maar niet de ballen of de kennis hebt om het voor elkaar te boksen... IMHO als jij dit presteert om op je 40 3 3 sterrenzaken te hebben en nog een paar 1 en 2 Michelin sterren dan vind ik dat je ego mag hebben!

Tsuki
05-08-2008, 12:10
Wat ben jij een onwetende n00b... Als jij je reputatie op het spel zet om een of andere randebiel met een smaakpalet van een dronke tor probeert iets bij te brengen en op een hoger niveau wil laten koken... In de keuken is de hierarchie eenmaal streng. Daar kan je niet beetje slacken... iedereen loopt op zijn tenen... Je moet doen wat je gevraagd wordt. Niet tof gaan doen dat je het beter weet... Als je het beter weet dan begin je toch gewoon zelf je 3 sterren zaak.... Niet nou dan weet ik dus dat je alleen een grote bek hebt maar niet de ballen of de kennis hebt om het voor elkaar te boksen... IMHO als jij dit presteert om op je 40 3 3 sterrenzaken te hebben en nog een paar 1 en 2 Michelin sterren dan vind ik dat je ego mag hebben!


NUTHUGGER .................. :-)

Paganstars
05-08-2008, 12:17
Nee dat heet respect voor die man jaap!

Tsuki
05-08-2008, 12:23
hahaha oh jee als je mijn naam zegt is het ernstig ;-)

ik vind hem ook geweldig maar kon het ff niet laten

Paganstars
05-08-2008, 12:39
LoL.... Nee maar heb echt heel veel respect voor die man.... Zoals hij kookt kunnen veel koks iets van leren!

poNji
05-08-2008, 12:42
LoL.... Nee maar heb echt heel veel respect voor die man.... Zoals hij kookt kunnen veel koks iets van leren!

En hoe hij scheld dan? :thup: Ik heb ook 2,5 jaar in een restaurant gewerkt, en o.a. daar in de keuken gestaan als "assistent kok" ofzo of hoe dat ook heet..en soms stond ik dan met me baas en die kon echt net zo tekeer gaan als Gordon Ramsay :p op die manier leer je wel luisteren, geloof me hahaha

mdk
05-08-2008, 12:43
Wat ben jij een onwetende n00b... Als jij je reputatie op het spel zet om een of andere randebiel met een smaakpalet van een dronke tor probeert iets bij te brengen en op een hoger niveau wil laten koken... In de keuken is de hierarchie eenmaal streng. Daar kan je niet beetje slacken... iedereen loopt op zijn tenen... Je moet doen wat je gevraagd wordt. Niet tof gaan doen dat je het beter weet... Als je het beter weet dan begin je toch gewoon zelf je 3 sterren zaak.... Niet nou dan weet ik dus dat je alleen een grote bek hebt maar niet de ballen of de kennis hebt om het voor elkaar te boksen... IMHO als jij dit presteert om op je 40 3 3 sterrenzaken te hebben en nog een paar 1 en 2 Michelin sterren dan vind ik dat je ego mag hebben!


Ik heb nooit gezegd dat ik geen respect heb voor het gene wat hij bereikt heeft.
Waar het mij omgaat is de manier waarop hij mensen behandeld.
Als hij wat meer respect toont dan denk ik dat hij bij die mensen ook wat meer bereikt!
ik baseer mijn mening niet alleen op het eerste filmpje maar op meerdere afleveringen waarin hij een grote bek opzet 9ik denk als je iemand wat probeert bij te brengen dat daar andere kwaliteiten beter voor geschikt zijn).
Ik zou nog liever al m'n vingers af snijden dan mij zo te laten behandelen, kom op je moet toch wel een beetje zelfrespect blijven houden...

Overigens bedankt voor jou persoonlijke mening over mij, zie alleen eerlijk gezegd niet in wat dat met het commentaar op Ramsey te maken heeft...

Tsuki
05-08-2008, 13:02
Ik heb nooit gezegd dat ik geen respect heb voor het gene wat hij bereikt heeft.
Waar het mij omgaat is de manier waarop hij mensen behandeld.
Als hij wat meer respect toont dan denk ik dat hij bij die mensen ook wat meer bereikt!
ik baseer mijn mening niet alleen op het eerste filmpje maar op meerdere afleveringen waarin hij een grote bek opzet 9ik denk als je iemand wat probeert bij te brengen dat daar andere kwaliteiten beter voor geschikt zijn).
Ik zou nog liever al m'n vingers af snijden dan mij zo te laten behandelen, kom op je moet toch wel een beetje zelfrespect blijven houden...

Overigens bedankt voor jou persoonlijke mening over mij, zie alleen eerlijk gezegd niet in wat dat met het commentaar op Ramsey te maken heeft...

MDK heeft lange tenen

MDK heeft lange tenen

MDK heeft lange tenen

anonymous001
05-08-2008, 13:06
Overigens bedankt voor jou persoonlijke mening over mij, zie alleen eerlijk gezegd niet in wat dat met het commentaar op Ramsey te maken heeft...

?

Hij noemt je een ontwetende n00b. En dat leidt hij af uit je post...

Je blijkt dat te zijn, omdat je duidelijk niet weet hoe het werkt in (top)restaurants. Verder heb je natuurlijk misschien wel heel veel verstand van andere zaken.;)

mdk
05-08-2008, 13:15
denk eerder dat iemand anders lange tenen heeft anders word er niet zo heftig op mijn eerste post gereageerd.

Maar goed als dit gedrag normaal is in toprestaurants, dan ben ik blij dat ik nooit die richting heb gekozen, kan overigens ook niet begrijpen dat er mensen zijn die zich vrijwillig op deze manier laten behandelen, maar goed ieder z'n ding.

poNji
05-08-2008, 13:22
Verder heb je natuurlijk misschien wel heel veel verstand van andere zaken.;)

natuurlijk misschien

is dat niet beetje dubbelop? :lol:

anonymous001
05-08-2008, 13:24
natuurlijk misschien

is dat niet beetje dubbelop? :lol:

Euh...


















Nee.

PigDog
05-08-2008, 13:25
Als iemend zo tegen mij begint te schreeuwen, sla ik zijn kin op zijn rug. Ziet ie wel meteen een hoop Michelinsterren draaien.....
Maar ik vind het tof om te zien dat iedereen in zijn schulp kruipt als iemand 30 X per zin "fuck" roept. Ik mag hem wel, die Ramsey.

Wat ik wel raar vind overigens is dat als iemand wat kruiden gebruikt of ingewikkelde gerechten gebruikt hij die altijd terug naar de basis brengt. Simpel koken, en het eten in oorspronkelijke smaak laten.
Moet Ramsey maar eens bij mijn vrouw thuis komen. Die laat alles in de oorspronkelijke smaak, hahaha
Kan ze misschien nog een ster krijgen.
Toen ik haar leerde kennen had ze peper, zout en nootmuskaat in de kast. Dat was het kruidenrek, hahaha

Het is overigens in die 13 jaar 700% beter geworden......

Paganstars
05-08-2008, 13:42
Das al vrij veel... Maar als je van je vak houdt (zoals ik doe en chef ramsey ook) Dan tolereer je dit soort gedrag... neemt niet weg dat ik ook wel eens de keuken ben uit gestormd.

BBC
06-08-2008, 11:10
Dat hij z'n personeel uitschijt, ok. Is idd gewoon zo in de keuken en "if you can't stand the heat...".

Maar hij doet ook zo tegen klanten als ze bijvoorbeeld komen klagen dat ze al twee uur aan het wachten zijn.
Tegen één of andere kip: "lose some weight".
Als hij mij als klant zo behandeld sla ik z'n kop eraf.

Paganstars
06-08-2008, 11:18
Hahaha... Ik kan het ook niet hebben hoor als gasten aan mijn klep komen jengelen... gewoon optyfen.. Zit er niet op te wachten....

poNji
06-08-2008, 11:19
Hahaha... Ik kan het ook niet hebben hoor als gasten aan mijn klep komen jengelen... gewoon optyfen.. Zit er niet op te wachten....

Begrijpelijk :p maar ik denk dat hij vooral zo doet omdat ie toch niet bang is om klanten kwijt te raken :hugegrin: hij heeft er genoeg!

Paganstars
06-08-2008, 11:23
Nope... Is gewoon storend... Jij probeert iets neer te zetten en dan komen klanten zeiken omdat het eten te lang duurt... Soms ligt het niet aan de keuken maar aan de klant!

Tony
06-08-2008, 11:34
Bij ramsey is het vaak ook zo dat er een totaal mislukt restaurant is, met een totaal mislukte kok, die een noodroep aan ramsey doen om hun uit het dal te helpen.
dan komt ramsey aan, hij merkt op wat er verkeerd is aan het menu.. hij veranderd het naar iets wat wel succesvol is..

en dan komt de chef aan.... en zegt.... Nee, ik vind het niks. Je bent geen goeie kok ramsey.

lol.. als ik ramsey was ging ik ipv alleen schelden over naar takedowns en sub attempts.

MB667
06-08-2008, 11:35
en soms stond ik dan met me baas en die kon echt net zo tekeer gaan als Gordon Ramsay :p op die manier leer je wel luisteren, geloof me hahaha

zo leer ik nix, ik leer altijd op de harde manier. het moet eerst fout gaan, dan pas let ik ergens op. zaterdag zei me vader me 10 keer om op te letten op de elekticiteitdoosjes tijdens het inlijmen van enkele wandjes met het stucadoren. Ik telkens: jajajaja. Doe eens Relax. op een gegeven moment zaten er een paar losse draden in een doosje er ik wilde de draadjes weghalen en damned: een klap, zohard was ik al lang niet meer geslagen. maar dan niet door een mens, maar door elektriciteit. ik bleef minstens 5 minuten liggen. nu weet ik wel dat je echt moet uitkijken tijdens het inlijmen voor losse draadjes bij electriciteitsdoosjes. dat hoeft mijn vader me nooit meer te zeggen, of te schreeuwen. kwist dat wel al, maar nu weet ik het helemaal ;)

Tony
06-08-2008, 11:41
reps omdat je jezelf elektrocuteerde

poNji
06-08-2008, 12:15
reps omdat je jezelf elektrocuteerde

sadist.. :rotflmao:

Paganstars
06-08-2008, 12:36
Hehe.... Maar ja als iemand eten in je buis smeert omdat het gewoon ronduit kut is... Dan leer je het ook wel!

Bud S
06-08-2008, 13:05
Chef Ramsay is mijn held!!! Maar Sambal is echt verneuken van je smaakpalet. net zoals alcohol en roken!

niet roken, niet drinken, geen sambal
een 'smaakpalet' is duidelijk iets voor homo's

Paganstars
06-08-2008, 14:51
nee voor de geciviliseerde mens.... Niet voor onbehouwen rednecks :p *crap... dit spreekt wel heel erg tegen*