PDA

View Full Version : koortslip en trainen?



renamer
06-08-2008, 18:16
Hey ik heb nu dus de meest gigantische koortslip allertijden op me bovenlip zitten:disguise:.. nu vroeg ik me af of dit kwaad kan met trainen? Ik wil natuurlijk niemand besmetten en diegene een koorstlip bezorgen of nog ergens anders herpes op zijn lijf. Iemand hier ervaring me?

De man van 14K
06-08-2008, 18:31
hahahaha.. ach zolang je de tegenstander niet tijdens het clinchen op zijn bek pakt moet het goed komen toch?
Ik hoor van mensen met een koorstlip dat het meestal door verminderde weerstand komt en ze zich er ook niet lekker bij voelen, misschien zowieso een reden om het even rustig aan te doen?

renamer
06-08-2008, 18:34
ja klopt.. heb ook 2 dagen op bed gelegen met griep.. mja wil wel trainen.. mja ga vnv denk ik lekker ff fitnissen en een beetje door het raam mekijken...

De man van 14K
06-08-2008, 18:40
Dat is pas frusterend fitnessen en door een raammeekijken. Blijf dan lekker thuis en geef je vriendin een beurt, van haar heb je die herpes tenslotte gekregen.

761217186
06-08-2008, 18:42
zolang er blaasjes opzitten is het RETE BESMETTELIJK! (daarna maakt het weinig uit) oppassen dus direct huidcontact is in deze fase voldoende om iemand anders te besmetten, het beste kun je tijdens je training het afplakken, wel lastig als het echt tot bijna in je mond zit. ook kun je in de Apotheek ZOVIRAX (merkloos en goedkoper is zinkzalf) kopen zodat het allemaal wat sneller over gaat (verwacht hier niet te veel van trouwens want tegen het virus zelf helpt het niet, wel om het wat binnen de perken te houden)

su6

renamer
06-08-2008, 18:46
Dat is pas frusterend fitnessen en door een raammeekijken. Blijf dan lekker thuis en geef je vriendin een beurt, van haar heb je die herpes tenslotte gekregen.


hmm mss niet eens zoon slecht idee.. en als ze het nog niet heeft dan heb ik nog wel een verassing voor dr haha...

mja.. kwil toch niet te ver achter komen.. dus eerst beetje krachtraining en dan thuis nog wat cardio:whistling:

De man van 14K
06-08-2008, 21:56
Stel je voor dat je vriendin je nou pijpt met een koortslip en jij neukt daarna een andere griet, heeft die dan Herpes?

The Bulldog
06-08-2008, 22:05
Stel je voor dat je vriendin je nou pijpt met een koortslip en jij neukt daarna een andere griet, heeft die dan Herpes?
Herpes oralis is wel over te dragen naar genitalien... andersom niet ...althans dat is wat een arts mij ooit eens zei... na een wat dronken actie met een vreemd mokkel...hehehe:twak:

Octavius
06-08-2008, 22:06
Niet alleen in de clinch gevaarlijk. Onopgelet aan je mond zitten met je handschoen en dan tijdens het sparren je tegenstander op zijn oog raken.

Emilio
06-08-2008, 22:15
lijkt me ook niet echt bevorderend als je een klap op je blaasjes krijgt of op je korstjes.

Kut he koortslippen? ik heb er vroeger ook vaak last van gehad. Zwaar chaggi word je ervan. Je hebt ook echt het idee dat iedereen er naar kijkt.

biggz
06-08-2008, 23:04
Je kan altijd nog zo'n hannibal masker dragen..

jopke
06-08-2008, 23:21
:whistling:vraag het hairobservator, die heeft vast goede raad!!:whistling:

renamer
07-08-2008, 00:12
Stel je voor dat je vriendin je nou pijpt met een koortslip en jij neukt daarna een andere griet, heeft die dan Herpes?


ik pijp mijn vriendin over het algemeen niet......

marruhh hmmm sja

poNji
07-08-2008, 00:28
ik pijp mijn vriendin over het algemeen niet......

marruhh hmmm sja

2x lezen doet wonderen :hugegrin:

Chico
07-08-2008, 08:06
lijkt me ook niet echt bevorderend als je een klap op je blaasjes krijgt of op je korstjes.

Kut he koortslippen? ik heb er vroeger ook vaak last van gehad. Zwaar chaggi word je ervan. Je hebt ook echt het idee dat iedereen er naar kijkt.
maakt je niet ongerust, iedereen kijkt er ook naar ;)

De man van 14K
07-08-2008, 10:45
ik pijp mijn vriendin over het algemeen niet......

marruhh hmmm sja


haha jij leest ook alleenmaar wat je wil lezen

Bud S
07-08-2008, 10:57
Herpes oralis is wel over te dragen naar genitalien... andersom niet ...althans dat is wat een arts mij ooit eens zei... na een wat dronken actie met een vreemd mokkel...hehehe:twak:

van haar doos naar jou mond bedoel je ?

vies ventje ben je underdog, beetje wijven met herpes te beffen

FOCUS
07-08-2008, 10:59
wat een ranzig topic

Tony
07-08-2008, 12:12
stelletje vlegels... oorvijg moeten jullie krijgen..

Emilio
07-08-2008, 12:59
maakt je niet ongerust, iedereen kijkt er ook naar ;)

hahahaha :D volgens mij wel ja.

Het is bij mij ook het eerste wat opvalt als ik iemand zie en hij heeft er 1.

De man van 14K
07-08-2008, 16:32
Dan moet je hem erop slaan, dat is lache

renamer
09-08-2008, 11:05
maakt je niet ongerust, iedereen kijkt er ook naar ;)

ik heb er ff een mooie baard overheen laten staan.. zodat hij minder opvalt en om de "bumm" look wat te benadrukken:pimp: