PDA

View Full Version : Asus EEE laptopje



dimitri
14-08-2008, 14:22
Kan je met ding dit nog wat anders doen dan wat emailen?

Ik ben op zoek naar een cheap-ass laptop, en veel meer dan internet, email, basic office applicaties (word, excell) en wat downloadstuff (utorrent, limewire) en wat audio-applicaties moet dat ding niet kunnen.

http://www.notebookreview.com/assets/24539.jpg

En heeft het zin om de xp versie boven de linux versie te verkiezen?

Paganstars
14-08-2008, 14:42
nee en nee... downlaaien kan wel maar dat ding heeft beperkte opslag. je kan beter kijken naar de UMPC van msi de wind.

dimitri
14-08-2008, 14:53
Win lijkt wel ok, iets groter toetsenbord ook, en niet veel duurder. Mijn kids gieten er vast binnen het jaar cola of zo op, dus het moet cheap en vervangbaar zijn.

Kan je met die Wind + XP in principe alles wat je met een andere XP laptop kan qua downloaden etc. Dat het wat trager gaat kan me niet zoveel schelen, voor firefox en utorrent hev je niet veel nodig en ik ga er geen 3D applicaties en video editing stuff op draaien natuurlijk.

99% van het gebruik zal wel neerkomen op voor de tv internettet/youtuben en simpele audio-applicaties (heeft zo'n ding volwaardige soundblaster skills btw?)

NTT-FX
14-08-2008, 19:49
Qua audio moet je er iig niet de wereld van verwachten en ook als downloader is ie niet echt wouw ( voornamelijk door de beperkte opslag )

Als je een echte hufter proof ( lees kiddo proof ;) ) laptop wil ga dan eens op zoek naar een ibm laptopje.
Een 2e handsje kost je 4 a 5 meier maar geloof me ; je doet er vele malen langer mee !
Het grotere scherm en de grotere opslagvermogen zijn leuke extra's :)

phranq
14-08-2008, 20:07
Qua audio moet je er iig niet de wereld van verwachten en ook als downloader is ie niet echt wouw ( voornamelijk door de beperkte opslag )

Als je een echte hufter proof ( lees kiddo proof ;) ) laptop wil ga dan eens op zoek naar een ibm laptopje.
Een 2e handsje kost je 4 a 5 meier maar geloof me ; je doet er vele malen langer mee !
Het grotere scherm en de grotere opslagvermogen zijn leuke extra's :)

IBM bestaat niet meer ;)

Paganstars
15-08-2008, 10:22
Win lijkt wel ok, iets groter toetsenbord ook, en niet veel duurder. Mijn kids gieten er vast binnen het jaar cola of zo op, dus het moet cheap en vervangbaar zijn.

Kan je met die Wind + XP in principe alles wat je met een andere XP laptop kan qua downloaden etc. Dat het wat trager gaat kan me niet zoveel schelen, voor firefox en utorrent hev je niet veel nodig en ik ga er geen 3D applicaties en video editing stuff op draaien natuurlijk.

99% van het gebruik zal wel neerkomen op voor de tv internettet/youtuben en simpele audio-applicaties (heeft zo'n ding volwaardige soundblaster skills btw?)


Audio nog geen ervaring mee. maar de rest is wel grappig

poNji
15-08-2008, 14:05
Het lijkt meer op een Asus AAA laptop, die draait op AAA batterijen :hugegrin: