PDA

View Full Version : Scheenbeen, meer pijn na rust



Busuu
15-08-2008, 18:45
Ik heb steeds meer last van een blessure in mijn scheenbeen.
Ik heb de search gebruikt maar kreeg nog niet echt een helder beeld.

Ik train 3/4 jaar en had eerst nergens last van maar langzaam kwam er wat irritatie. Vervolgens een tijdje rustig aan gedaan met trappen en dat werkte goed.

Na een tijdje kreeg ik er weer last van maar ben wel 100% door blijven trainen omdat ik bijna op vakantie ging. Nu ben ik terug van 2 weken rustige vakantie en is het nog erger geworden...

Ik heb gisteren geprobeerd wat touwtje te springen en dat ging ongeveer 5 minuten, net nog even geprobeerd en dat ging ongeveer 20 seconden...

De pijn zit soort onder/achter het bot, niet in de spier en als ik op het bot klop voel ik ook niks geks. Normaal gesproken voelde ik ook niks met gewoon lopen maar wel lichte pijn met hardlopen. Maar nu net na touwtjespringen voel ik mn hart kloppen achter het scheenbeen.

Ik train op blote voeten, ook warmlopen op blote voeten.
Daarnaast geen opvallende blocks of trappen gedaan zover ik weet..

Iemand een idee wat dit kan verbeteren of moet ik de doc een bezoekje gaan brengen..

Alvast bedankt!

Slome
15-08-2008, 18:58
check with te dochttp://images.killermovies.com/s/spiderman2/doc_ock.jpg

Muay Thai Elite
15-08-2008, 18:59
Het kan zijn dat je het zeldzame scheenbeensyndroom hebt opgelopen. Dit gaat meestal wel over door veel te masturberen. Het is namelijk een druk die je oploopt in je scheenbeen door een ophoping van overtollig zaad.

Busuu
15-08-2008, 19:30
Jaaaaaaaaah dat gaat helpen.

Nog wat echt wijze praat of is dat je zelf uitgevonden oplossing op al je problemen sheriff

anonymous001
15-08-2008, 20:19
Scheenbeenvliesontsteking?

Voorkomende letsels (http://www.aktivia.be/mensana/gos92.htm)

Ik weet niet, ik heb er echt geen verstand van. Ik zou wel echt naar een dokter gaan!

Biiyen
16-08-2008, 11:55
Jaaaaaaaaah dat gaat helpen.

Nog wat echt wijze praat of is dat je zelf uitgevonden oplossing op al je problemen sheriff

Forum member Highline heeft hetzelfde als jij nu ook hebt/had. Dat is iets wat chronisch terug blijft/bleef komen. Hij is daarvoor geregeld naar de Fysio geweest en veel massages en dokters bezoeken.

Anders moet je hem eens een PM sturen en vragen hoe hij het precies heeft verholpen. Maar ga in ieder geval naar de dokter en laat je verwijzen naar de fysio.