PDA

View Full Version : blauwe plekken na trainen



FOCUS
20-08-2008, 11:48
hoi,

ik heb verleden week met trainen een lowkick geblokt en nu zit er een blauwe plek op mijn scheenbeen.
Nu bedacht ik me dat ik daar wel vaker last van heb, niet alleen op mijn benen, maar ook op mn armen en soms zelfs op mn buik.
Het doet ook best wel pijn, en das vervelend want dat traint niet lekker.

IS dit normaal, die blauwe plekken, en hoe lang duurt het voordat het is herstelt?
Wat kan je hier tegen doen?


Nuttige tips zijn welkom:)

Marco
20-08-2008, 12:01
mijn vrouw heeft een te laag gehalte aan bloedplaatjes/ trombosieten, dit zorgt voor snel blauwe plekken, misschien dat je dat ff moet laten testen ?

$un$hine
20-08-2008, 13:44
En mocht dat het blijken te zijn, wat is er tegen te doen?

Marco
20-08-2008, 14:16
En mocht dat het blijken te zijn, wat is er tegen te doen?

het hangt ervanaf hoe erg laag je gehalte aan bloedplaatjes is, mijn vrouw had het tijdens de de zwangerschap van ons jongste kind zo erg dat ze aan de prednison moest.. na de zwangerschap nam het gehalte weer toe tot acceptabele waarden maar blauwe plekken krijgt ze nog steeds snel (en ze kickbokst niet en krijgt van mij geen klappen ;) )

Spike_tm
20-08-2008, 16:12
Als je géén blauwe plekken hebt na een training heb je niet goed getraind.

The Bulldog
20-08-2008, 16:35
Als je géén blauwe plekken hebt na een training heb je niet goed getraind.


dat moet wel het meest intiligente antwoord zijn wat er gegeven kon worden....:twak:

chief108
20-08-2008, 20:08
dat moet wel het meest intiligente antwoord zijn wat er gegeven kon worden....:twak:
:whistling:

Jeru
20-08-2008, 20:45
hoi,

ik heb verleden week met trainen een lowkick geblokt en nu zit er een blauwe plek op mijn schaambeen.


Je moet ook niet met dat been blokken!!!

De man van 14K
20-08-2008, 20:56
hoi,

ik heb verleden week met trainen een lowkick geblokt en nu zit er een blauwe plek op mijn scheenbeen.
Nu bedacht ik me dat ik daar wel vaker last van heb, niet alleen op mijn benen, maar ook op mn armen en soms zelfs op mn buik.
Het doet ook best wel pijn, en das vervelend want dat traint niet lekker.

IS dit normaal, die blauwe plekken, en hoe lang duurt het voordat het is herstelt?
Wat kan je hier tegen doen?


Nuttige tips zijn welkom:)

Wolverine hersteld toch heel snel ;)
nou ja, het is vervelend maar niets aan te doen.

Blauwe plekken op mijn buik (pens) heb ik nog nooit gehad, als dat wel zo zou zijn denk ik dat ik me ook maar eens liet testen of bloed prikken.
ik heb wel eens beurse schenen na een tijd niet trainen maar dat is meestal snel weer over (lekker als je niet blessure gevoelig bent) maar goed, laat eens bloedprikken misschien wijst het wat uit.

gymalkmaar1
20-08-2008, 21:05
Terug trappen! leren blokken weet ik het.
Blauwe plekken horen erbij.

The Bulldog
21-08-2008, 10:39
:whistling:

ja hè hè ...maar ik zat eigenlijk op een reactie van iemand anders te wachten pik...hahaha...

had me inkopper al weer helemaal klaar...

Tony
21-08-2008, 10:58
toen ik nog deed bjj'en zat ik na elke les onder blauwe plekken.. vooral op bovenarm (waar anderen me vastpakten/knepen... en ook wel eens op een rib of zo (na een mislukte knee on belly door een 100+ kg wegende beginner)

FOCUS
21-08-2008, 12:00
:rotflmao:stelletje mafkezen hier


ik quote MTE:thup:http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=595636#post595636

Ik zeg je, het is echt wachten op NOG een mongool die een thread start over de blauwe plekken die hij oploopt van de trappen die hij krijgt....... Boo-fuckin-hoo nerd.. Damn.
__________________


nog serieuze reacties ook:lol:

Muay Thai Elite
21-08-2008, 14:19
Ik wou net zeggen, maar zijn die reacties van dat bloed laten prikken en dat andere medisch gezeik SERIEUS bedoeld?

Damn, Focus, ik heb hiermee aangetoond dat sommigen hier écht gek zijn..... I rest my case... REPS!



(ff serieus; als iemand over blauwe plekken begint, ga je toch niet adviseren om een bloedtest te laten doen? Wat bezielt jullie mensen???)

Marco, Sunshine en Rosso moeten gebanned worden van het Technieken-traingingen-forum.....

Briant
21-08-2008, 16:21
Ha doet me denken aan die keer dat ik iemand vertelde dat blauwe plekken echt niet besmettelijk zijn... waarom krijgt dan iedereen ze bij jullie in de dojo zei ze.... Ongelovelijk... wel gelachen toen :P

Marco
21-08-2008, 16:23
:crying: you got me by the balls....

A.F.
24-08-2008, 17:50
ik heb ook zo een probleem:

elke keer na het trainen dan ben ik zo moe...zal het misschien komen omdat ik te hard train???? weet niet hoe het komt ... maar vaak heb ik de dag erna ook spierpijn...